|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

אל-על עולה בקמפיין El Al Weekend

- הודעה מטעם אל-על
24/10/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: רהב תקשורת, יח"צ  |  

הימים מתקצרים לטובת הלילות הארוכים בעונת החורף וכך מסתבר, גם החופשות שאנו מתכננים בעונה, לעומת עונות אחרות בשנה.
נתון זה עולה מבדיקה שערכה חברת התעופה אל-על, להכרת הרגלי הצריכה של התייר הישראלי.

ע"פ נתוני סקר TGI נמצא כי בחודשי החורף קיימת מגמה בולטת של נסיעות קצרות של לילה עד ארבעה לילות, לעומת עונות אחרות בשנה בהן נוהגים לטוס לחופשות ארוכות יותר

בעקבות הנתונים ציין רמי לוי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים תפרה אל על לצרכן הישראלי, חליפה המותאמת למידותיו: el al weekend.

el al weekend. מציעה - חבילות נופש של 2-3 לילות באירופה הכוללות בנוסף לטיסה, גם לינה ואטרקציות במגוון תחומי עניין כגון - הצגות תיאטרון, כניסה למשחקי כדורגל אטרקטיביים באירופה, כניסה למוזאונים ועוד מגוון רחב של פעילויות, לפי בחירת הנוסע והעדפותיו האישיות.

כך יכול כל אחד לבחור את סוף השבוע שמתאים לו; החל מסופשבוע שכולו רומנטיקה דרך סופשבוע של שופינג או של תרבות - מוזיאונים ותיאטרון לאוהבי התרבות שבינינו, ועד לסופשבוע שכולו כדורגל ואדרנלין.

אל-על תצא בקמפיין El Al Weekend. - "לכל שבוע יש סופשבוע" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין יעלה החל מה- 25 לאוקטובר בטלוויזיה - בערוצים 2+ 10. למשך שבועיים ובעוד מגוון אמצעי מדיה. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 1,000,000 ש"ח.

בסרטוני הטלוויזיה נראה מטוס, אשר חלונותיו כחלונות מסוגננים של בית הנפתחים לרווחה ומאפשרים לכל אחד מאיתנו לשבור את השגרה ולקחת קצת אוויר (בחו"ל), עם סוג החופשה שאנחנו הכי אוהבים. כל חלון במטוס מייצג למעשה סוג של חופשה שתפרה אל על במיוחד לכל סגמנט של הצרכן הישראלי במיגוון תחומים כגון ספורט, תרבות, רומנטיקה ועוד. בסרטים נראה אוהד הכדורגל שלא מפספס את משחקי הקבוצה שלו בעולם, או אלו שלא מפספסים אף סייל שנערך בבירות האופנות הנחשקות של אירופה ועוד. עושה חשק לחופש, אין ספק.

מחירי החבילה כולל טיסה, לינה של שני לילות במלון מדרגת תיירות ואטרקציה החל מ- 439$

מאחורי הקמפיין

סמנכ"ל לקוחות: רוני קורל
סמנכ"ל קריאיטיב: יניב מלינרסקי
קופי: עד נוי
ארט : רונה יעקובי
סופרוויזרית: מירב לוי
תקציבאי בכיר: שחר בן נעים
תקציבאי: ניר פדרבוש
פלנינג: שרון שלו לבצור
מנהל פלנינג: אלון ברנר
מדיה: דן אלעזרי
מנהלת מח' טלוויזיה: תמי כץ זרה
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
חברת הפקה: POV
במאי/ת: שירי שחר
צלם: טובי הוכשטיין
מפיק בפועל: נטע קרני
בית פוסט: פרימוס
עורך: שי אפלברג

תאריך:  24/10/2006   |   עודכן:  24/10/2006
רהב תקשורת, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בגלריית קפה נובלה - בית של קפה, אמנות וספרים שברחוב בן-גוריון 48 בהרצליה, מוצגת בימים אלה תערוכת הדפסים מדהימים, מיצירות האומנים האוטיסטים של אלו"ט הגרים בבית לחיים שמפעילה האגודה - "כפר עופרים" שברמת השרון.
24/10/2006  |  אלו"ט  |   הודעות כלליות
רשתות הרבוע הכחול - מגה, סופר סנטר, ושפע שוק יוצאות במבצע התרמה במסגרת הפעילות השנתית של האגודה למלחמה בסרטן למען חולי סרטן בישראל. ההתרמה מתקיימת בכ- 175 סניפי הרשתות המשתתפות במבצע, ותאפשר ללקוחות לתרום לאגודה 2 שקלים בתום תשלום הקנייה בקופה. המבצע מתקיים החל מ- 24 באוקטובר ועד 24 בנובמבר 2006.
לראשונה קמפיין אינטרנט לטויוטה פריוס, המכונית ההיברידית. הקמפיין תחת הכותרת "תכנית חכמה, ביצוע גאוני" עולה לתקופה של 3 שבועות בהשקעה של 70,000 $ דולר, באמצעות חברת TBWA\DIGITAL.
24/10/2006  |  שירלי פלג  |   הודעות כלליות
מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת שירותי בריאות כללית, לקח השבוע חלק בפעילות המרכז הלאומי להשתלות וקיים את שבוע המודעות לתרומת איברים בישראל, במהלכו מושתלים, משפחות התורמים ומתנדבים החתימו את המבקרים בשניידר על כרטיסי תורם, כרטיס אדי. כחלק מפעילות זו הגיעה למרכז שניידר השחקנית דנה מרמור, אשר ביקורה עורר התרגשות רבה בקרב הילדים המאושפזים ובני משפחותיהם.
חברת גטר-טק, חברה לשיווק והפצה של פתרונות הדפסה ומחשוב לבית ולעסק, יוצאת במבצע שיסייע לעסקים הקטנים והבינוניים להתייעל, על-ידי רכישת רישיונות Office בשיטת הליסינג.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il