|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

ספיישל מוסיקלי בערוץ yes ישראלי

- הודעה מטעם yes
13/11/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: מיכל הרמן  |  

ספיישל מוסיקלי בערוץ yes ישראלי - סוף שבוע של סרטים מוסיקליים, סרטי קאלט מיתולוגיים עם שירים שכולנו מכירים ואוהבים - החל מיום 30.11.06 עד ה- 2.12.06, במהלך כל שעות היום.

רשימת הסרטים שיוקרנו בספיישל:


קונילמל בת"א

תאריך שידור: 30.11.06
שעת שידור: 15:40
ישראל, 1976
90 דק'
קומדיה מוסיקלית. ביום הולדתו ה- 90 מודיע קונילמל, החי בברוקלין, כי יוריש את כל הונו לנככד שיעלה לארץ הקודש וישא אישה יהודיה כשרה. שני נכדיו הם זוג תאומים, קוני, תלמיד ישיבה, ומוני, מתפקר החי עם גויה העונה לשם מרילין. תלמיד הישיבה עולה לארץ, נכנס לישיבה חרדית, ומיד מנסה ראש הישיבה לשדך לו את בתו הלא כל כך יפה... ואילו אחיו, החי עד עתה בחטא, עולה לארץ גם הוא, ובתחפשות של אחיו נכנס גם הוא לאותה הישיבה, ובכך הוא מצליח לבלבל את ראש הישיבה ובתו.
עם: מייק בורשטיין, דליה גור, זאב ברלינסקי.
במאי: יואל זילברג

ללקק ת'תות

תאריך שידור: 30.11.06
שעת שידור: 17:50
ישראל, 1992
100 דק'
מוסיקלי. בין בועז הדרומי לתמיר הצפוני קיימת יריבות ממושכת. לפני שנה, במהלך תחרות לגילוי כשרונות צעירים, ניצח בועז את תמיר ולקח את הפרס. עתה עומדים השניים לפני גיוס, ונבחנים כמועמדים ללהקה הצבאית. אולטימטום ששם תמיר למפקדי הלהקה, או אני או הוא, גורם להם להכשיל את בועז. בלהקה נמצאת גם שלי, חברתו של תמיר, והיא הסיבה העיקרית בגללה מנסה תמיר להרחיק את בועז מהלהקה.

במהלך שירותו הצבאי נשלח בועז למאסר, ובמקביל מסיימת הלהקה את חזרותיה למופע טלוויזיוני חשוב. השיר המבוצע על ידם הוא לא אחר משיר אהבה שכתב בועז לשלי, וגולדמן, ידידו הטוב של בועז, שלח אותו לשימוש הלהקה ללא ידיעתו. בעיניים כלות מביט בועז על תמיר, שר לשלי את השיר שהוא חיבר לה, ומתהדר בו, תוך שהוא מסתיר את הזהות האמיתית של כותב השיר, אך כששלי מגלה את האמת, היא בוחרת בבועז, שוב זוכה בועז בפרס. עם: אקי אבני, אורי בנאי, תום יואל, אורי גוטליב, אלברט אילוז, ששי קשת, אנוש אברהם, מני פאר, שמחה זיו.
במאי: אורי ברבש.

רומן אמיתי

תאריך שידור: 01.12.06
שעת שידור: 15:55
ישראל, 1989
108 דק'
מוסיקלי. קיץ 1988. חודשי האינתיפאדה הראשונים מהולים במערכת בחירות לכנסת. בעולמו הפנימי של המוסיקאי שלום חנוך מתגבשת תשובה מוסיקלית למצב, והוא יוצא למסע הופעות המנסה לתעל את האנרגיות האלו לאמירה שונה. מסע ההופעות מתועד דרך עיניו של עיתונאי תל אביבי, שזהותו בדויה. במסע ההופעות טמונים רגעי פנטזיה, כשלדוגמא בהופעתו בחאן אל עומדן שבעכו העתיקה נוכח גם אביר צלבני לבוש שריון ומצויד בחנית.

סרט רוק המנסה ליצור זיקה בין האמירה המוסיקלית למיקום הפיזי. תנודות הסרט בין תיעוד ריאליסטי לפנטזיה פילמאית מקבלות מימוש קומי בטקס חתונה חילוני הנערך סמוך לכינרת, במהלכו מחתן הזמר מאיר אריאל, המחופש לרב, את ריי פיטרסון, הגיטריסט האמריקני בלהקתו של שלום חנוך, עם נערה מבנות דגניה. מסע על פני שירים, המונים ששרים, ומקומות מוכרים, יותר או פחות.

עם: שלום חנוך, משה לוי, ירוסלב יעקובוביץ, רוני פיטרסון, ריי פיטרסון, רוי מרטין, יצחק (פיצ'ו) בן צור, דפנה ארמוני, צבי שיסל, מאיר אריאל.
בימוי: ליהי חנוך.

קזבלן

תאריך שידור: 01.12.06
שעת שידור: 22:00
ישראל, 1973
120 דק'
מוסיקלי. העלילה מתרחשת ביפו של שנות השישים, המלאה ערב רב של תרבויות ומנהגי פולקלור של העולים החדשים. יוסף סימן - טוב, הוא "קזבלן", צעיר ממוצא מרוקאי, ממורמר ומתוסכל בשל מצבו הכלכלי. הוא מנהיג חבורת בחורים המשליטה טרור על השכונה, ויחד עם זאת הוא מאוהב ברחל, אך הוריה הפולניים לא מרשים להם להתרועע יחד בשל מוצאו. במקביל, יאנוש, בעל חנות הנעליים, המאוהב גם הוא ברחל, מנסה להפליל את קזבלן במטרה לחבל בסיכוייו לזכות בה.

עם: יהורם גאון, אפרת לביא, אריה אליאס, יוסי גרבר, מישה אשרוב, יעקב בן סירא, חיים בנאי.
במאי: מנחם גולן.

שני קוני למל

תאריך שידור: 01.12.06
שעת שידור: 19:50
ישראל, 1966
110 דק'
קומדיה מוסיקלית. רבי פנחס'ל, הגביר של קבצנסק, מגלה לאסונו שקרולינה בתו הצעירה מאוהבת במקס פרידברג, סטודנט לרפואה, חופשי בדעותיו. האב המודאג מחליט להשיאה לקוני למל הפיסח, סתום העין והמגמגם בגלל ייחוסו, הוא בנו של הגבאי בחצר הרבי, ובעיקר יהודי ירא שמיים. כדי לזכות באהובתו מחליט הסטודנט הצעיר, בעצה אחת עם קרולינה, להתחפש לקוני למל המקורי. המלאכה לא מסובכת, שהרי אביו של מקס ואביו של קוני למל האמיתי אחים, והדמיון בין מקס לקוני למל רב. מועד החופה מתקרב, והמבוכה רבה, מקס, מחופש לקוני למל טוען כי הוא קוני למל, ואילו קוני למל האמיתי, שמגיע מעיירתו הרחוקה, טוען כי הוא הוא קוני למל. לזה נמצא פתרון: קוני למל האמיתי ישא לאישה את בתו של קלמן השדכן, ואילו מקס ישא לאישה את אהובתו קרולינה.

עם: מייק בורשטיין, רינה גנור, רפאל קלצ'קין, שמואל רודנסקי, ז'רמן אוניקבסקי, אלישבע מיכאלי, אהרון מסקין, מרדכי (פופיק) ארנון, אושיק לוי, חנן גולדבלט.
במאי: ישראל בקר.

קונילמל בקהיר

תאריך שידור: 02.12.06
שעת שידור: 17:30
ישראל, 1983
90 דק'
קומדיה מוסיקלית. קוני למל הקשיש, ראש הישיבה, מטיל את ביצוע העיסקה האחרונה על קוני נכדו. העסקה היא העברת ספר תורה לקהיר והבאה לכפר שק מטבעות בתמורה. על מוני, האח המתפקר, מוטלת המשימה להשתלט על הכסף, ולשם כך הוא נעזר ביונה חברתו. יונה מתחזה לאברך שמתנדב לטפל בילדיו של קוני. החלק השלישי בסדרה.

עם: משה איבגי, אברהם מור, חנה לסלאו, אורי גבריאל, מייק בורשטיין.
במאי: יואל זילברג

חמש חמש

תאריך שידור: 02.12.06
שעת שידור: 19:05
ישראל, 1980
84 דק'
מוסיקלי. חבורת חיילים נשלחת למושב לכמה ימי הבראה. בני המושב הצעירים בקורס השקייה, ובנות המושב מחכות בקוצר רוח לכוחות הביטחון. כולם מדמיינים את החיים המשוגעים שיעשו יחד. אולם מיד עם הגעתם מגוייסים החיילים החסונים לעבודות משק, בניהולם של בני המושב הקשישים והמרירים. אך לא לאורך זמן. החיילים מארגנים למושבניקים לקח שלא יישכח מהר, ושולחים אותם לביקור חגיגי בבסיסם, שעושה להם טירונות מזורזת. חמשת החיילים לוקחים את חמשת בנות המושב, וערב הילולה וריקודים מתקיים בגורן. כשהמושבניקים חוזרים, הם מבינים, סולחים ומצטרפים לשמחה.

עם: זהרירה חריפאי, יעקב בודו, שולה חן, לירון נירגד, גילת אנקורי, מנחם עיני. קריינות: דליק ווליניץ.
במאי: שמואל אימברמן

שבלול

תאריך שידור: 02.12.06
שעת שידור: 20:40
ישראל, 1970
80 דק'
קומדיה מוסיקלית. אח בוגר לסדרת הטלוויזיה "לול". סרט פופ שהולך בעקבות רעיונות מוסיקליים וחזותיים מאלבומם המשותף של שלום חנוך ואריק איינשטיין "שבלול". רצף של שירים, קטעי מעבר ומערכונים, שמתקיים ביניהם מכנה משותף מרומז. המשותף הוא אריק איינשטיין, כאדם, ותדמיתו כאמן. זמר רוק, כדורסלן, איש עם משפחה ובלעדיה, מתעב תקשורת המונים ותלוי בה. בנוסף ישנם בסרט קטעים נוספים, עיתונאי פופ מראיין את הזמר המהולל ותוך כדי כך חושף את בורותו המוחלטת בתחום אותו הוא מסקר, אמרגן תקליטים המנסה להפיק פרויקט מוסיקלי שעיקרו הוא עיבוד שירי רחל לקצב הרומבה, ועוד. בין המערכונים וייתר חלקי המלל משולבים שירי האלבום "שבלול" ("אבשלום", "למה לי לקחת ללב", "קח לך אישה ובנה לה בית", ואחרים).

עם: אריק איינשטיין, אורי זוהר, צבי שיסל, שלום חנוך, ג'וזי כץ, יהודית סולה, זאב רווח, מרדכי (פופיק) ארנון, אלונה איינשטיין, יוסי פולק.
במאי: בועז דוידזון

שוברים

תאריך שידור: 02.12.06
שעת שידור: 22:35
ישראל, 1985
90 דק'
מוסיקלי. חבורת שחקנים יורדת לנגב לצלם אופרת רוק סביב העימות בין דוד לגולית. הסרט דל תקציב, בין במאי הסרט לכוריאוגרף שלו קיים מתח הטומן בתוכו את ניסיונו של הכוריאוגרף לנשל את הבמאי מתפקידו, וגם השילוב בין השחקנים אינו מוצלח, מה שמוציא את הבמאי מדעתו. לבסוף בורח מפיק הסרט עם חומר הגלם המצולם, במטרה להכריז על פשיטת רגל ולזכות בדמי הביטוח, אך השחקנים והצוות, למרות תשישותם מתנאי העבודה, מתפשרים על פתרונות מאולתרים, על-מנת להגן על כבודם המקצועי, וממשיכים את ההסרטה בכוחות עצמם.
עם: יאיר ניצני, גלי עטרי, יזהר אשדות, מאיר סוויסה, נתן דטנר, אייל גפן, מאיר בנאי, סי היימן, אריק סיני, דודו דותן (ז"ל), משה איש כסית, אלונה קמחי.
במאי: אבי נשר.

הלהקה

תאריך שידור: 01.12.06
שעת שידור: 24:10
ישראל, 1979
110 דק'
דרמה מוסיקלית. אל הלהקה הצבאית הוותיקה מצטרפים חברים חדשים לאחר שעברו את הבחינות: גיורא דטנר מתל אביב, משה אלבז, שכינויו "בזוקה", ונועה מירושלים. נועה מפלסת את דרכה לסולו ראשון בעזרת מניפולציות שונות, מה שמביא לתסיסה בקרב שאר חברי הלהקה, שהרי מי היא בכלל? דטנר חותר באיטיות אל מיקי, מנהיגת הלהקה, ובזוקה מתקרב למלי.

לכאורה הימים זורמים על מי מנוחות, אך הסערה מתחדשת עם קבלת הידיעה כי הטלוויזיה מתכוונת להעביר בשידור חי את אחד ממופעי הלהקה. מלשכת אלוף הפיקוד ניתנת הוראה חד-משמעית ללהקה לשפר את ביצועיה, אחרת יבוזה שמו של האלוף. הלהקה נכנסת לסדרה מייגעת של אימונים, עד שמיקי נשברת. היא מסולקת, ובתגובה לכך מחרימים חברי הלהקה הנותרים את המשך החזרות. כמעט מרד צבאי, שהתגובה אליו היא סילוקם של כל אנשיה. כשמועד השידור הטלוויזיוני המתקרב, חוזרים בהם מפקדי הלהקה מהוראת הסילוק, וכל חברי הלהקה, כולל מיקי, מתקבצים מחדש, ותהילתם מועברת לכל העם דרך מכשירי הטלוויזיה.

עם: גידי גוב, לירון נירגד, מאיר סויסה, דפנה ארמוני, גלי עטרי, גילת אנקורי, חלי גולדנברג, ששי קשת, סמדר ברנר, אלי גורנשטיין, טוביה צפיר, מנחם עיני, דב גליקמן
במאי: אבי נשר

  • כמו כן ישודר ספיישל - 25 שנה לכבוד הסרט הלהקה ומייקינג אוף של הסרט.

התוכנית "שקט מצלמים " עונה 2,פרק 1 - מחזות זמר
תאריך שידור: 30.11.06
שעת שידור: 17:20
פרק בסגנון אקספרימנטלי, מלא במחוות למחזות הזמר מבחינת תנועה, מוזיקה ועלילה מופרכת. התימה תעסוק במהלך של מחזות זמר- מהתיאטרון היידי שהשפיע על ברודווי ועל ז'אנר המיוזיקל בעולם כולו, דרך ה"עלייה" שעשה המיוזיקל לישראל- כשהוא נתקל בהווי הלהקות הצבאיות ובהרקדות שהשפיעו על סגנון הכוריאוגרפיה ועל העשייה הקולנועית בכלל, ועד לימינו אנו, כשז'אנר המיוזיקל שהפך, בינתיים ל"אופרות רוק" מצולמות, נכחד מן המסכים והשימוש המועט שנעשה בו כיום הוא פארודי או משוייך לקבוצות מיעוט המיוצגות בדרך כלל על-ידי הקולנוע ה"ורוד".
מנחה: עידן כהן.

תאריך:  13/11/2006   |   עודכן:  13/11/2006
מיכל הרמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יריד המותגים, חגיגת מכירות המותגים הגדולה והמובילה בישראל לחורף 06 יפתח ב-23.11 בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב ויפעל במשך שלושה ימים. במסגרת היריד, ניתן יהיה לרכוש מותגי אופנה של מיטב רשתות האופנה, היצרנים והיבואנים בהנחות מטורפות של בין 30% ל-80%.
אאוט לט הרצליה יוצא בקמפיין פרסום שמטרתו להעצים את המקום כמרכז מותגי האופנה עם המחירים הנמוכים ביותר בישראל במהלך כל השנה ובעיקר בתחילת העונה.
בתאריך ה- 23 בנובמבר, יום חמישי בין השעות 19:30-22:00 יתקיים ערב גאלה חגיגי בתיאטרון הקאמרי, בחסות תשלובת ישראכארט, להצגה "יומן חוף ברייטון", מאת ניל סיימון.
12 בנובמבר 2006
גם אנשים שרגילים להרכיב משקפיים שמחים מדי פעם להיפטר מהמסגרת ולהרכיב עדשות מגע. אנשים רבים בוחרים לעבור זמנית לעדשות מגע בעיקר בזמן החופשות, הבילויים ובזמן הפעילות הספורטיבית.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il