בחברת VF ישראל, יבואנית המותג, החליטו שלצד הצילומים וקמפיין הפרסום המגיעים מחו"ל ועולים במקביל בכל אירופה, רוצים גם זווית מקומית - ישראלית
רותם סלע, דוגמנית וכתבת שטח בתוכנית הטלוויזיה של גיא פינס, נבחרה להוביל את קמפיין יחסי הציבור של מותג האופנה והג'ינס הבינלאומי Lee. בתמורה תקבל סלע 20 אלף דולרים. לצד סלע יופיעו בקמפיין גם הדוגמנים אילאי צרור וסתיו בסן.
לדברי שירלי הכט-דרורי, מנהלת השיווק של חברת VF: "רותם מייצגת את הרוח הצעירה והסקסית של LEE. בשתי העונות האחרונות התחזקו מכירות המותג בארץ בקרב נשים, מגמה שאנו רוצים להמשיך לפתח וכאן נפל הפור לטובת פרזנטור מן המין הנשי".
עיצובי הקולקציה שנוצרו בהשפעה יפן של שנות ה-80 הובילו את החברה לצלם באתר משחקי וידאו במרכז תל אביב ולעשות שימוש באלמנטים מהרחוב היפני כגון תוספות שיער צבעוניות או פאות שחורות חלקות.
בשלוש השנים האחרונות זוכה ג'ינס Lee לפריחה מחודשת והמכירות הגבוהות של המותג בעולם תרמו משמעותית לעלייה בהכנסות וברווחי חברת VF העולמית, חברת האם של המותג ותאגיד האופנה הנסחר בגדול בעולם, זאת על-פי דיווחי החברה בחודש יולי האחרון.