בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
סימילאק יוצאת במהלך שיווקי חדש לביסוס המותג "סימילאק בייבי קולג'" אשר הושק לפני כחודשיים בארוע התפתחות בן שלושה ימים, באוניברסיטת תל אביב וכלל הרצאות וסדנאות חוויתיות להורים ותינוקות מפי טובי המומחים הישראלים בתחום התפתחות התינוק , ביניהם- פסיכולוגים, מטפלים בתנועה, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים ועוד. במסגרת המהלך החדש מושק ערוץ אינטרנטי חדש "סימילאק בייבי קולג'", ידידותי למשתמש וצבעוני, הכולל את תקצירי ההרצאות, המתייחסות ל- 5 תחומי התפתחות - תקשורת תינוקות; התפתחות מוטורית; התפתחות קוגנטיבית; התפתחות רגשית והתפתחות באמצעות תזונה. עוד כולל הערוץ סרטונים קצרים מתוך הסדנאות בתחומים כמו יוגה ושיאצו לתינוקות; נפלאות המגע; מוסיכיף ועוד..., תוך דגש על שנת החיים הראשונה של התינוק. הערוץ החדש מהווה חלק מאתר ההריון והלידה של סימילאק - similac.co.il אשר הושק לפני כשנה. "מטרת המהלך הנוכחי הינה להעמיק, להרחיב ולהנגיש להורים את המידע העדכני ביותר בנושא התפתחות תינוקות", מציינת שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה בחברת אבוט, יצרנית סימילאק. "בארוע ההתפתחות הענק "סימילאק בייבי קולג'" שערכנו באוניברסיטת תל אביב השתתפו הורים רבים, שהביעו שביעות רצון גבוהה מתכני הארוע. זה הוביל אותנו ליצור את הערוץ האינטרנטי שיאפשר להורים שלא נכחו באירוע ליהנות מהידע הרב המוגש מפי אנשי המקצוע המובילים בארץ". השקת הערוץ תלווה בקמפיין פרסום ברשת באמצעות חברת אידיאולוג'יק , למשך כשבועיים. ההשקעה הכוללת של המהלך מוערכת בכ- 50 אלף דולר. תחליף החלב סימילאק מיוצר על-ידי אבוט (ABBOTT), חברת התרופות הבינלאומית, מהמובילות בעולם ומשווק בישראל על-ידי חברת פרומדיקו.
|
תאריך:
|
27/11/2006
|
|
|
עודכן:
|
27/11/2006
|
|
שטרן אריאלי יח"צ
|
|
רשת מסעדות 'ספגטים' השקיעה 1.5 מליון שקלים בפיתוח תפריט הספורט: 'ספורטעים'. התפריט פותח על ידי צוות מומחים מיוחד, הכולל את ד"ר יוני ירום, המנהל הרפואי של המרכז לרפואת ספורט בהדר יוסף, אבי קובלסקי מאמן הכושר לשעבר של קבוצת הכדור סל 'מכבי תל אביב', מרב מור אופיר, תזונאית קלינית מטעם חברת 'ברילה' בשיתוף עם ישי לב, שף הרשת.
|
|
|
קונדומי R3 יעמדו במרכזו של קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי שיציע משחק מחשב נושא פרסים בהשקעה כוללת של 50 אלף שקלים וילווה בסיסמא " קונדום 3R – תרגיש כל כך טוב שתשכח שהוא שם".
|
|
|
איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי, אומרת כי בשנת 2007 תפתח הרשת 10 חנויות חדשות, בהן 3 חנויות קונספט בתל אביב, בחיפה ובפרויקט ממילא בירושלים, כמו גם תפעל לשיפוץ ושיפור הנראות של חנויותיה הקיימות, על-מנת ליצור חווית קנייה נעימה יותר בהשקעה של מיליוני שקלים. בין היתר תשלב סטימצקי מוזיקה בחנויותיה, באמצעות מערכות סאונד משוכללות שיותקנו בחנויות. בעתיד אף תציע הרשת מערכות מולטימדיה בחנויות, אשר יכללו מסכי פלזמה שיעבדו במקביל למערכת המוזיקה .
|
|
|
אסם נערכת לתקופת החורף, ומרחיבה את מגוון המרקים והתבשילים המשפחתיים עם סדרה חדשה של מוצרים, פרי פיתוח ייחודי ושיתוף פעולה עם טבעול.
|
|
|
"CASA VOGUE", רשת בינלאומית לאופנת עור, עלתה לישראל ובימים אלה השיקה חנות ראשונה בארץ, בקניון "ארנה" במרינה בהרצליה. בהקמת הסניף הושקעו כ-200 אלף דולר.
|
|
|
|