חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט ציין כי "הסיסמה "ליהנות מהחיים" מלווה את ישראכרט מספר שנים ובמסגרתה נוקטת החברה באמצעים רבים על מנת לפתח מוצרים בתחומי התרבות, הנופש, האטרקציות והבידור. המטרה שלנו לאפשר ללקוחות ישראכרט "ליהנות מהחיים" באמצעות השימוש בכרטיסי האשראי שברשותם".
לאור היענות הלקוחות לכל אותם מוצרים, הוחלט בישראכרט לחזק את הקונספט של "ליהנות מהחיים" ולהביאו אל חזית הבמה באמצעות הקמפיין הנוכחי.
הקמפיין מציג את שירות ההלוואות של ישראכרט המאפשרת ללקוחותיה לקבל הלוואה עד 30,000 ש"ח על-חשבון מסגרות הקרדיט לכל מטרה, באמצעות שיחת טלפון אחת.
הקו החדש עתיד להציג את כל אחד ממוצרי ושרותי החברה תוך שימוש בשפה חדשה המביאה לידי ביטוי את הרעיון -"הנאה נמצאת בכל דבר".
כך לדוגמה, סרט על מתן הלוואות לחופשה בחו"ל נפתח ב- "הנאה היא משולש" ומביא דוגמאות של "משולשים" שונים שניתן למצוא ברחבי העולם.
את הקמפיין החדש מלווה קולו של שמעון פרנס, מגיש הטלויזיה ושדרן הרדיו המפורסם הידוע כאוהב חיים טובים.
קרדיטים:
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי\Y&R
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי
קופירייטר: שושו שפניר
ארט דירקטור: איילת חן
סופרוויזרית: טל יופה
תקציבאית: יעל עמית כהן
מנהל מחלקת אסטרטגיה: נעם מנלה
פלנר: יהורם דוידי
מפיקת משרד: שירה רובס, מיכל מלמד
חברת הפקה: פראדיסו
חברת מדיה: יונייטד