ביטוח ישיר בקמפיין מבצע מחירים לסוף השנה
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון
תחת הסיסמה: "לשלם יותר זה פשע"
היקף הקמפיין מוערך בכ- 450 אלף דולר
ביטוח ישיר עולה בקמפיין מבצע מחירים לסוף השנה באמצעות סרט חדש מסדרת שאסי וקלאצ'. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הסיסמא "לשלם יותר זה פשע". במסגרת הקמפיין מוצעים מחירים אטרקטיבים במיוחד לעושים ביטוח מקיף חדש לרכב במהלך חודש דצמבר.
הקמפיין כולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט ויימשך חודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 450,000$.
קרדיטים:
משרד פרסום: מקאן אריקסון; סמנכ"ל לקוחות: רוני קורל; סמנכ"ל קריאטייב: טל רביב; מנהל קריאטייב: איתי גלאון; קופי: אלדד וינברגר; ארט : רונה יעקובי; סופרוויזרית: חגית שלו; תקציבאית: סמדר שפר; פלנינג: שירה לוי; מדיה: תמי ריצ'ארד; מנהלת מח' טלוויזיה: תמי כץ-זרה; חברת הפקה: אולפנות; במאי: שחר סגל; צלם: טובי הוכשטיין; מפיק בפועל: אבנר פלד; עורך: שי אפלברג; מפיקת משרד- אידית לוי; מנהלת פוסט- עדי קפלן;
רקע ביטוח ישיר
ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90, ופועלת במספר תחומים מרכזיים: במסגרת ענף ביטוח כללי פועלת החברה בשלושה תחומי פעילות: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. בתחום ביטוח חיים, עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה וחסכון.
עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג' וביטוחי בריאות.