קבוצת קניוני עזריאלי הכוללת את קניון אילון, קניון הנגב, קניון ירושלים, קניון עזריאלי קניון חולון, קניון מרגלית הוד השרון ו"אאוטלט הרצליה", חוזרת עם מכירות סוף העונה עם מבצע ה-Shocking Sale במתכונת ייחודית הכוללת עד 50% הנחה על קולקציות חורף 2006/7 ברשתות וחנויות מובחרות, כמו גם מבצעי חיסול בדוכני המכירה בשדרות המרכזיות.
המבצע יערך בסוף השבוע הקרוב בתאריכים שבין 9/12/2006- 7, מיום חמישי ועד מוצ"ש.
לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "מבצע השוקינג סייל נחשב למבצע מרכזי וחשוב בעיני הצרכנים והסוחרים בישראל. השנה החלטנו להענות לבקשות הצרכנים ולהוסיף מבצעים אטרקטיביים ובלעדיים גם לקולקציות החדשות של החורף". כמו כן העריך פאר, כי יגיעו כ-600 אלף מבקרים והפידיון יעמוד על כ-50 מיליון ₪.
ראוי לציין, כי מחזיקי כרטיס מועדון "שופינג", של קבוצת קניוני עזריאלי ייהנו כמו תמיד מהנחה נוספת מעבר למבצעי השוקינג סייל.
לקראת מבצע השוקינג סייל יעלה קמפיין בטלוויזיה ועיתונות הארצית בסך של 300 אלף דולר ע"י משרד הפרסום פוגל אוגלבי.