|   15:07:40
דלג
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

השקה מחודשת לסדרת פינוק

- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
10/12/2006  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

יוניליוור ישראל, המובילה את תחום מוצרי הטיפוח לנשים, יוצאת לראשונה מזה 3 שנים במהלך השקה מחודש לסדרת מוצרי טיפוח השיער המובילה פינוק.

סדרת פינוק החדשה כוללת 16 מוצרי שמפו ומרכך למגוון סוגי השיער, באריזות חדשות ומעוצבות ובפורמולציה חדשה. במסגרת המהלך אף יושק לוגו חדש, רענן ומלא תנועה למותג הוותיק.

הסדרה החדשה פותחה בהתאם לידע בתחום טיפוח השיער הקיים בחברת יוניליוור העולמית, במטרה להשיק סדרה שתפנה לכל בני המשפחה בכל הגילאים. הפורמולציות החדשות של פינוק מועשרות בסיליקונים, למראה שיער בריא ומלא חיוניות, כל זאת תוך שמירה על הניחוח המוכר והאהוב של פינוק.

המהלך ילווה בקמפיין נרחב וייחודי, בהשקעה של כ-7 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון וחברת הקד"מ טרגט מרקט, אשר יכלול: סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות ופעילות קידום מכירות, תחת המסר: " פינוק החדש עם הניחוח המוכר והאהוב שנשאר לאורך זמן". הקמפיין החדש יביא שפה שונה וחדשה לתחום טיפוח השיער, ויפנה לכלל המשפחה (ולאו דווקא לנשים בלבד).

מיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח, יוניליוור ישראל: "יוניליוור ישראל רואה בהשקה המחודשת של סדרת פינוק, הזדמנות למינוף מובילותו של המותג בתחום טיפוח השיער. במשך עשרות השנים בהם קיים פינוק, שמר המותג על יציבות ומובילות, בשוק רווי מתחרים. נתח השוק הגבוה של פינוק נשמר גם בזמנים בהם לא קיבל המותג תמיכה תקשורתית, עובדה המעידה על הקשר של פינוק עם הצרכן.

ההשקה המחודשת של סדרת פינוק מהווה אחת ההשקות המרכזיות ביותר של יוניליוור לשנת 2007, ואנו צופים כי ההשקה תהפוך את יוניליוור לדומיננטית מאד בשוק השמפו".

רותי סלומון, מנהלת שיווק קטגוריית טיפוח אישי, יוניליוור ישראל: "פינוק הוא מותג ישראלי מוביל, המשווק כ-30 שנה. אנו רואים את כלל המשפחה כקהל היעד המרכזי של המותג, ומשכך, התאמנו את מגוון המוצרים לכל בני המשפחה: נשים, גברים וילדים כאחד, תוך מתן פתרונות ייחודיים לסוגי שיער שונים. ממחקרים שערכנו עולה כי אחת החוזקות המרכזיות של פינוק הוא הניחוח הייחודי המזוהה עם הסדרה. לפיכך, שמרנו בפיתוח הפורמולציות החדשות על הניחוח האהוב, ואף חיזקנו אותו".

שוק השמפו בישראל

על בסיס נתוני נילסן (אוקטובר 2006) עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) נאמד בכ-1 מיליארד ₪ בשנה.

תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח (40%). ונאמד בכ-340 מיליון ₪ בשנה. אחריו מדורגים תחום הסבונים (32%), תחום הדאודורנטים (20%) ותחום מוצרי העור והידיים (7%).

שוק השמפו בישראל הוא מהרוויים והמרתקים - מדובר בשוק שאחוז החדירה שלו עומד על כ-86%, השוק מונה למעלה מ-60 מותגים המתמודדים על נתח שוק ותשומת לב הצרכנים.

מותג פינוק הוא ממותגי הטיפוח הותיקים ביותר בארץ, והושק לפני כ-30 שנה. פינוק הוא המותג השני בגודלו בישראל בתחום טיפוח השיער ומחזיק בנתח שוק של 14% (נתוני איי.סי נילסן, כמותי, אוקטובר 2006), מספר 4 בנתונים כספיים עם נתח שוק של 10% (נתוני איי.סי נילסן, כספי, אוקטובר 2006).

השחקנים העיקריים בשוק השמפו - נתוני שוק:

נתונים כמותיים
הוואי - 18%, פינוק - 14%, פאנטן - 9%, קרליין 10 - 9%, הד אנד שולדרס - 7%, הרבל אסנס - 4%, דאב - 4%, אחרים - 35%
  • (AC Nielsen - אוקטובר 2006, חצי שנתי)

נתונים כספיים
פאנטן - 16%, הד אנד שולדרס - 14%, הוואי - 13%, פינוק - 10%, קרליין 10 - 7%, הרבל אסנס - 6%, דאב - 6%, אחרים - 28%
  • (AC Nielsen - אוקטובר 2006, חצי שנתי).

הפורמולציות החדשות של שמפו פינוק

הפורמולציות של הסדרה החדשה מועשרות בסיליקונים ומכילות חומרים פעילי שטח עדינים, חומצות אמיניות, ויטמין E ומרכיבים טבעיים אשר מזינים את השיער. הסיליקונים הנמצאים בפורמוליציות תורמים למראה שיער בריא ולברק וכן עוזרים בעיצוב השיער. הניחוח המוכר ואהוב של פינוק נותר ללא שינוי, ונשאר לאורך זמן.

דוגמא ליתרונות הרכיבים הטבעיים:

  • מוצרי פינוק לשיער יבש מועשרים בתמצית שמן זית, אשר מעניק לשיער לחות טבעית, רכות ומראה בריא.

  • מוצרי פינוק לשיער גלי מועשרים בתמצית אלו-ורה המכילה ויטמין B12, סידן ומינרלים אשר משפרים את תהליך שיקום השיער.

  • מוצרי פינוק לשיער צבוע מועשרים בתמצית דבש, מינרלים וחומצות אמינו המעניקים לשיער רכות, גמישות וברק, כמו כן מכילים תוספות לשמירה על צבע השיער לאורך זמן.

סדרת מוצרי פינוק מכילה את סוגי המוצרים הבאים:

- שמפו, מרכך ושמפו 2in1 לשיער רגיל
- שמפו, מרכך ושמפו 2in1 לשיער יבש
- שמפו ומרכך לשיער גלי/מסולסל
- שמפו ומרכך לשיער צבוע
- שמפו ומרכך לשיער דק/עדין
- שמפו נגד קשקשים
- שמפו, מרכך ושמפו 2in1 לילדים.

מחירים מומלצים לצרכן:
12.99-14.99

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה
האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

תאריך:  10/12/2006   |   עודכן:  10/12/2006
יפה אפרתי, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יודעים להקפיץ חציל על הברכיים? להקליד עם הרגליים? לעשות ברייקדאנס מטורף? בתחרות מדהיפ מחפשים כישרון שידהים, יהמם ויסעיר את גולשי האתר.
10/12/2006  |  סלקום  |   הודעות כלליות
חברת גלקסוסמיתקליין, חברת התרופות השנייה בגודלה בעולם ויצרנית מותגי משחות השיניים "אקווהפרש", "סנסודיין", "פרודונטקס" ו"קורגה", החליטה לאחד את מותגיה תחת מטריית הפצה אחת והעבירה את זכויות ההפצה לכל מותגי היגיינת הפה לחברת גורי.
רשת האופנה FOX חושפת טפח מקולקציית קיץ 07 ומעלה 2 שלטי-טיזר ענקיים בלה-גווארדיה המתפרשים על-פני 500 מ"ר בעלות של כ-90,000$.
תערוכת "כמונו" (מעון לבצלר בהרצליה) תפתח ביום שלישי, 12 בדצמבר בשעה 20:00, בסינימטק ת"א, רחוב שפרינצק 2. התערוכה תנעל ביום ראשון, 31.12.06 , הכניסה לתערוכה הינה ללא תשלום.
רשת האופנה FOX תעלה בימים הקרובים קמפיין גרביים לחורף 06/07 בכיכובה של הדוגמנית אנה בול כשלגופה גרביים בלבד ע"ג שלטי חוצות בעלות השקעה של כ-300,000 ש"ח.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il