|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
נתניהו. במצב רגיש [קובי גדעון/GPO/פלאש 90] מילצ'ן. דליפה ממשרדו? [צילום: פלאש 90]

נתניהו נתון בסיכון גבוה

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הוא היחיד מאנשי המשפט שהעז להרים ראשו נגד ארנון מוזס נתניהו נתון עתה לסיכון פלילי בעיקר בגלל הדלפות נגדו הנובעות משיקולים זרים ערוץ 10 בהובלת יוסי ורשבסקי סחטו את נתניהו עכשיו ייאלץ מנדלבליט להחליט האם להורות על הרחבת החקירה גם נגדם
21/01/2017  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשות נתניהו   |   תגובות
מוזס. שלושה עשורים של אימה [צילום: רועי עלימה/פלאש 90]

החמקן של המדינה
יואב יצחק
תחקיר מקיף וחושפני: על הפרשות האפלות של ארנון מוזס - בעל השליטה בקבוצת ידיעות אחרונות; על שלטון הפחד שהטיל על גורמים בשלטון ובמערכת הפוליטית; על קשר השתיקה בעיתונות; על יחסי הגומלין המושחתים שבין ידיעות אחרונות, המשטרה והפרקליטות * תחקיר מיוחד ב-News1 (לשעבר Nfc) [פורסם ביום 17.10.02]
לרשימה המלאה

נתניהו נאלץ לקיים פגישות עם ורשבסקי בתקופה שהיה מאוים
יואב יצחק
מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי ביקש וקיים לפחות שלוש-ארבע פגישות עם נתניהו ובמהלכן ביקש הקלות לערוץ שעמד בסכנת קריסה * נתניהו דרש מורשבסקי לפעול למניעת פרסומים עוינים ו/או כוזבים * התוצאה: נתניהו פעל למתן הקלות; ורשבסקי פעל למיתון ההשמצות * אופן התנהלות הצדדים דומה במהות לשיחות שהתקיימו בין נתניהו לארנון מוזס, הנחקרות כיום על-ידי המשטרה בחשד שמדובר ביחסי שוחד
לרשימה המלאה

מינויו של אביחי מנדלבליט לכהונת היועץ המשפטי לממשלה נתקל בביקורת מתלהמת הן מצד האופוזיציה והן מצד מרבית כלי התקשורת. טענו נגדו שלא יהין להורות על חקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הטילו דופי בכישוריו המשפטיים. ייחסו לו רכות שתעמוד בעוכריו בבואו לקבל החלטות קשות. והנה, חלפה רק שנה מאז כניסתו לתפקיד, ומתברר כי מנדלבליט עשה את שלא ההינו קודמיו לבצע: לא רק שהורה על סדרה של בדיקות-חקירות נגד נתניהו ובני משפחתו (שרה נתניהו, יאיר נתניהו), על-אף שנתניהו פעל למינויו למזכיר הממשלה ולאחר מכן לתפקיד היועמ"ש, אלא גם הורה על חקירה נגד כלי תקשורת מוביל - הוא ידיעות אחרונות, ובעליו, ארנון מוזס.

נזכור נא: ארנון מוזס הילך אימים במשך שנים רבות על פוליטיקאים, אנשי עסקים, משפטנים בכירים, רשויות החוק וגם על כלי תקשורת ועיתונאים. ראשי אגפי חקירות לדורותיהם, פרקליטי מדינה ויועצים משפטיים חששו מזרועו הארוכה וממאזן האימה שהצליח ליצור נגדם. מוזס הפעיל את ידיעות אחרונות כארגון פשיעה לכל דבר ועניין. בדרך זו סחט כספים ומידע וכפה את מבוקשו. היועמ"ש הקודם יהודה וינשטיין נהג כעלה נידף, למרות המידע הרב שהצטבר נגד מוזס. כך גם אחרים, כולל עיתונאים בכירים וכלי תקשורת שנחשבו לחזקים יחסית. גם עיתון הארץ נהג במוזס בזהירות, לא במעט נוכח המידע הנפיץ שהחזיק מוזס על עמוס שוקן.

בנסיבות הנ"ל, איש לא העז לפעול נגד מוזס (מלבד הח"מ ב-News1). גם כאשר ארנון מוזס ביצע עבירות חמורות בפרשת האזנות הסתר, וגם כאשר ביצע עבירות מס חמורות, נמצא מי שדאג לגנוז את המידע ו/או ההמלצות להעמידו לדין. עדנה ארבל, בתפקידה כפרקליטת המדינה, הייתה רק אחת הבכירות שפעלו לטובת "נוני", כשהוחזקה במצב של סחיטה. היא הפרקליטה שמירקה את פשעיו, והובילה גניזת התיק נגדו, למרות העבירות החמורות שאכן ביצע. בתמורה נגנזו בידיעות אחרונות לא מעט ידיעות שהצביעו על מעשים בעייתיים שביצעו היא ו/או בעלה, אורי ארבל.

עכשיו יש גורם חדש במערכת המשפט. איש ישר-דרך, עם זקן וכיפה, שרואה לנגד עיניו רק את טובת הציבור. הוא לא נרתע מאיש, גם לא מארנון מוזס, על-אף שזה הטיל חיתתו במשך שלושה עשורים. מנדלבליט מצליח לסחוף אחריו גם את פרקליט המדינה שי ניצן, וגם את ראש אגף החקירות במשטרה מני יצחקי. חזקה על מנדלבליט שיורה על הגשת כתב אישום נגד נתניהו, אם יימצאו ראיות שיצדיקו הגשת כתב אישום.

נכון לעכשיו, התמונה מורכבת. החקירה בעיצומה והיא אף מסתעפת, דבר שעלול להוביל להתמשכות החקירה למשך חודשים נוספים, וגם לחיקורי דין בחו"ל, ובהם שלדון אדלסון ורעייתו מירי. מוקדם עדיין לקבוע האם נתניהו ייאלץ להתפטר מהממשלה, או שגם מעשיו הנחקרים עתה בשני התיקים, ימורקו בהעדר כוונה פלילית ו/או בהעדר ראיות מספיקות.

הפוסל במומו פוסל
ורשבסקי. סחט את נתניהו [צילום: יח"צ]

ערוץ 10 הוא שהוביל בשנים האחרונות בגל הכזבים נגד נתניהו. ארבע פרשות בהן עסק ו"פמפם" נגנזו לאחר בדיקה עליה הורה היועץ המשפטי לממשלה: או בשל העדר תשתית עובדתית, או בהעדר ראיות שיצדיקו אפילו פתיחת חקירה פלילית. מי שהוביל את המערכה המפוקפקת, שנמצאה כאמור בחלקה חסרת בסיס ולו עובדתי, הוא העיתונאי רביב דרוקר. שקרן מועד עם קבלות.

המערכה המלוכלכת, שהתבססה על מידע כוזב (לדוגמה: ההמצאות של דרוקר על מימון כפול לטיסות נתניהו וכו'), שימשה, למרבה הצער, לסחיטת נתניהו. כן-כן, לסחיטה, במובנה הפלילי. אחרת קשה להסביר את שאירע בפועל: כפי שחשפנו ב-News1, מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, ניצל את האימה שבה היה נתון נתניהו, ואת האיומים המתמשכים מצד ערוץ 10-דרוקר לפרסום "תחקירים" נוספים נגדו. לבקשת ורשבסקי התקיימו פגישות בינו לבין נתניהו בעיקר במרוצת 2015, בתקופה שנתניהו כיהן גם כראש ממשלה וגם כשר האוצר בפועל (לאחר התפטרות יאיר לפיד). ורשבסקי דרש הקלות לערוץ 10, שיאפשרו קבלת רשיון לתקופה של 15 שנה. נתניהו ביקש הנמכת הלהבות, הימנעות מפרסום כזבים נגדו. והפסקת הרדיפה אחריו. וזה מה שסודר: נתניהו הורה על שורה של הקלות לערוץ 10, שפתרו את הסיכון הקיומי של הערוץ והכשירו קבלת רשיון ל-15 שנה. וזה האחרון, וורשבסקי הסחטן, פנה לעורכים ולכמה עיתונאים, ובהם לדרוקר, וביקש להנמיך את גובה הלהבות נגד נתניהו ובני משפחתו.

המדובר כאמור בסחיטה פשוטה, מלוכלכת, שלמרבה הצער גם הצליחה. חוקרי המשטרה, בהוראת היועמ"ש, פצחו במצעד נחקרים בפרשת נתניהו-מוזס, בניסיון לבדוק האם התבצעה "עסקה". ערוץ 10 מיהר לחגוג והציג את נתניהו ואת מוזס כשני עבריינים שיש להעבירם בדחיפות לבית האסורים. אלא שהפוסל, כאמור, במומו פוסל. ערוץ 10 בהובלת ורשבסקי ביצעו עבירות סחיטה ובפועל קיימו יחסי שוחד עם נתניהו.

ביום 18.01.17 פנה הח"מ בשם News1 בתלונה אל היועץ המשפטי לממשלה. דרשנו חקירה נגד ערוץ 10 ואנשיו. וגם נגד נתניהו. התלונה מונחת בימים אלה על שולחנו של מנדלבליט. וזה יצטרך להכריע בימים הקרובים: האם להורות על הרחבת החקירה, וזימונו של ורשבסקי לעדות באזהרה בחשד לסחיטה ולקיום יחסי שוחד עם נתניהו.

מאמץ למנוע הדלפות
מנדלבליט. מאבק במדליפים [צילום: פלאש 90]

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך הצליחו לחסום - כמעט לחלוטין - דליפת מידע מהמשטרה ומהפרקליטות בנוגע לפרשות בהן נחקר בנימין נתניהו. כל הנוגעים בדבר הוזהרו: נכפה בדיקות פוליגרף. מי שייתפס, יסולק. מנדלבליט חווה על בשרו את נזקי ההדלפות, בתקופה שנחקר בחשד שביצע עבירות בפרשת הרפז. העובדה שטוהר מהחשדות נגדו, לא ריפאה לגמרי את הצלקות.

החסימה שהצליחה (יחסית...) בפרשות נתניהו (תיק 1000, תיק 2000) מלמדת כי בחקירות רגישות אין מקום לפנות לבית המשפט בבקשות מוזרות להוצאת צווי איסור פרסום. שכן, הבקשות משיגות מטרה הפוכה - עצם שיגור הצווים לכלי התקשורת, כדי שיימנעו מפרסום פרשה עלומה, חושפת פעמים רבות את עצם קיום החקירה, וגורמת לתגובת שרשרת: עיתונאים חופרים ומגיעים למקורות מידע, וכך נחשפת הפרשה ברבים: לחשושים ומסרים שמועברים, כולל לחשודים ולבעלי עניין, גורמים פעמים רבות לשיבוש הליכי חקירה ומשפט.

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מבין היטב את מגבלות הכוח של צווי איסור פרסום. בנאומו ביום חמישי הוא התייחס לתופעת ההדלפות, ולחובת גורמי האכיפה למנוע דליפות. וכך אמר (ציטוט):

  • "נראה כי לא חולף יום כמעט מבלי שאנו נחשפים להדלפות של מידע מסוגים שונים, כגון הדלפות מישיבות שחלה עליהן חובת סודיות, הדלפות בהקשרים ביטחוניים, הדלפות בנושאים שיש להם השלכה על יחסי החוץ של המדינה, והדלפות מחקירות פליליות ולעיתים אף מחומרי חקירה גולמיים. לא אחת יש בהדלפות אלה כדי ליצור פוטנציאל פגיעה, או אף לפגוע בפועל ובאופן קשה, באינטרסים חיוניים".

מנדלבליט הכריז כי הוא והפרקליטות מגבשים הנחיה שמטרתה להילחם בתופעה:

  • "להתמודד עם תופעת ההדלפות באמצעות הרחבה מסוימת, גם אם זהירה, של מדיניות האכיפה כלפי אלה המוסרים מידע שאסור בגילוי. אין לי טענה לתקשורת, שעושה את מלאכתה. הכוונה היא למי שנהנה מאמון, ומועל באמון זה".

ייאמר כאן: זרימת מידע לכלי תקשורת הינה חיונית כדי לשרת את הציבור. אלא שבמקומותינו, וכפי שכבר הוכח פעמים רבות: עיתונאים רבים, רבים מדי, עשו לעצמם חיים קלים: בפועל, הם העניקו לקציני משטרה בכירים "חסינות" מחשיפת מעשיהם, ואף "הגנה" מפני כלי תקשורת אחרים, ובתמורה קיבלו מידע שוטף ורגיש מחדרי חקירות וגם שיתוף פעולה בחקירות שיזמו. מערכת יחסים מושחתת שכזו ניהלו כמה עיתונאים (שמותיהם שמורים במערכת, י.י.) עם מי שהיה ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, אפרים ברכה. ובמילים פשוטות: שני הצדדים קיימו יחסי שוחד. תופעה פלילית זו ראוי למנוע.

מי מדליף נגד ביבי
ארי הרו. נאמנות? [צילום: פלאש 90]


הסכר נפרץ, בכל זאת. לפחות בחלקו. כמעט מדי יום מתפרסם בתקשורת מידע חדש על הנעשה ועל הנגלה בחדרי החקירות, כולל מה אמרו נחקרים. שאלת השאלות: מי הדליף מידע חם ומה מסתתר מאחורי "הפורענות", ממנה נהנים כלי התקשורת. ממידע שהובא בפני News1 עולה:

א) מי הדליף את הקלטות -

קלטות-השיחות שנערכו בין נתניהו לארנון מוזס הודלפו מסביבתו של ארי הרו - ששימש כיועצו הבכיר של נתניהו. כפי שחשפנו כאן, נתניהו הוא שהקליט אישית את השיחות עם מוזס, במכשיר שהושאל מארי הרו. המכשיר נמסר להרו בנאמנות, ונתפס מאוחר יותר על-ידי המשטרה (במסגרת חקירה נגד הרו) - לא לפני שבוצעו העתקים לאותן שיחות. עותק אחד לפחות הודלף לערוץ 2, וקטעים מתוכן הקלטת הודלפו לעיתון הארץ.

מי שמבקש תשובה מדוע לפתע נהנה ארי הרי, המיוצג על-ידי עו"ד רועי בלכר (שמקושר מאוד לעיתונאים משני גופי התקשורת הנ"ל), משקט יחסי, מעין "חסינות" מהמשך חשיפת מעלליו הפליליים, בגינם נחקר מספר פעמים על-ידי המשטרה, יכול אולי לקשור בין שני העניינים.

מי שמתפלא מדוע נתניהו לא יוצא נגד ההדלפות "המרושעות" נגדו, יכול אולי להבין: נתניהו אומנם חושד בארי הרו ובפרקליטו בלכר, אך הוא מעדיף לשתוק, שמא יבולע לו עוד יותר. אחרי הכל, מי יודע מה יכול ארי הרו לספר לחוקרי המשטרה, על שאירע בתקופה ששימש איש הכספים של נתניהו;

ב) מי הדליף מידע מחצרו של מילצ'ן -

שטף המידע מחצרו של המיליארדר, ארנון מילצ'ן, התעצם. כמעין המתגבר. טענות לבקבוקי שמפניה, סיגרים. ועכשיו תכשיטים. החשד הוא כי אחת מהעוזרות לשעבר של מילצ'ן, שליבה גס בעיקר נגד מילצ'ן, היא שהוציאה מידע ממשרדו נגד בני הזוג נתניהו. כדאי לשים לב: מילצ'ן "פינק" אומנם את ביבי ואת שרה, אך לא רק אותם. מילצ'ן פינק ואירח פוליטיקאים רבים נוספים, בהם שמעון פרס ויאיר לפיד וכמה מאנשי מפלגת העבודה. אך עובדה היא: המידע הפרובוקטיבי מתמקד בעיקר במתנות לבני הזוג נתניהו. דבר זה מדיף מניע פוליטי: להפיל את נתניהו, בכל מחיר.

ייאמר כאן: א) בני הזוג נהגו באופן מגעיל המעורר סלידה. גם אם יטענו שמדובר בחבר קרוב, אין זה ראוי "להזמין" ממנו מתנות, שכן הדבר עולה כדי ניצול מביש. השאלה המשפטית האם מדובר בעבירה, היא העומדת עתה להכרעה; ב) גם אם יימצא שמדובר בהדלפה מטעמים פוליטיים (בעניין המתנות) וגם אם יימצא שמדובר בניסיון לקנות חסינות (בעניין ארי הרו), וכך נראה הדבר, אין בכך כדי לייתר את החקירות.

ראיות לעבירות?


הדעת נותנת כי יש למצות את הדין עם בני הזוג, אם אכן ביצעו עבירות. החקירה עדיין בעיצומה והיא תימשך לפחות שלושה-ארבעה שבועות. החלטת הפרקליטות והיועמ"ש - אם לא יסתעפו החקירות, לא תתקבל לפני אפריל-מאי 2017. נכון לעכשיו ואחרי חקירה מעמיקה המתגלגלת כמה שבועות: בעניין המתנות (תיק 1000) - בידי החוקרים אין די ראיות (רישומים, עדויות) שיוכיחו כמויות גדולות וחריגות של מתנות, שיש בהן כדי להעיד על "אספקה" כמותית של סיגרים ובקבוקי שתייה; ובעניין נתניהו-מוזס (תיק 2000) - אין די ראיות שיוכיחו כוונה פלילית מצד נתניהו, ואין די ראיות שיעידו על תמורה ממשית שניתנה מצדו של נתניהו ביחסיו עם מוזס.

תאריך:  21/01/2017   |   עודכן:  21/01/2017
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו נתון בסיכון גבוה
תגובות  [ 61 ] מוצגות   [ 61 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מיכל מירושלים
21/01/17 12:16
 
משה כרמל
21/01/17 12:55
 
לא מתאים כרה״מ
21/01/17 18:23
 
וורסאי וכ"ו לא פה
22/01/17 09:25
2
שוחר-שלום
21/01/17 12:38
3
אתי יהודה
21/01/17 12:40
4
בורק
21/01/17 12:40
 
מיכל מירושלים
21/01/17 18:50
 
גדי
21/01/17 19:10
 
המרצע
23/01/17 00:16
 
שמיר א
21/01/17 21:39
 
בורק
24/01/17 07:03
 
יוסי כהן שור
21/01/17 23:58
5
מיכאל11
21/01/17 12:41
 
גוגדו
21/01/17 23:19
 
בבון זה קוף
22/01/17 11:38
6
אלישבע מבאר שבע
21/01/17 12:41
7
א. וינשטיין
21/01/17 14:56
8
אז שילך לכלא
21/01/17 15:14
 
ממש צודק
22/01/17 00:53
9
ישראל ישראלי
21/01/17 15:55
10
ריטה
21/01/17 16:52
11
דגדג
21/01/17 16:54
 
מיכל מירושלים
21/01/17 18:45
12
מגיב ותיק
21/01/17 19:16
 
מגיב ותיק
22/01/17 18:30
 
למגיב ותיק האמיתי
22/01/17 20:14
13
אהרון שחר
21/01/17 19:53
14
חיה-דליה
21/01/17 20:03
 
המרצע
23/01/17 00:21
15
טל מור
21/01/17 20:37
16
יעקב יעקב
21/01/17 20:55
 
רואה לעומק
22/01/17 06:26
 
צודק י. יעקב
22/01/17 09:42
17
סלקטיביות בהדלפות
21/01/17 21:56
18
אזרחית שמאמינה
21/01/17 22:33
19
mtray32
21/01/17 22:52
20
עוקב בדאגה
21/01/17 23:01
21
סיירוס
21/01/17 23:57
 
אשקלוני
22/01/17 08:32
22
ישראלי זועם
22/01/17 00:41
23
לא את נתניהו אלא
22/01/17 08:14
24
ארי כספי
22/01/17 08:19
25
שבץ חלובה
22/01/17 09:22
26
אופיר
22/01/17 10:06
27
שבץ חלובה
22/01/17 11:23
28
alice
22/01/17 11:26
29
זוכר נשכחות
22/01/17 12:10
30
אני רק שאלה
22/01/17 12:42
31
המתינו לתוצאות
22/01/17 14:51
32
מסעודה לייבוביץ
22/01/17 15:01
33
פייגלע
22/01/17 15:36
34
לא אצל מוזס
22/01/17 15:49
35
מ.ג
22/01/17 18:09
 
alice
22/01/17 19:18
36
גינגי רחובות
22/01/17 23:36
37
חיימקה שלי..
23/01/17 03:55
38
ישע
24/01/17 13:51
39
אזרח ערבי
26/01/17 17:56
40
יהושפט
26/01/17 18:00
 
חזקני
28/01/17 09:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשות נתניהו
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, מבהיר כי הוא מחויב על-פי החוק לעסוק בתיקי החקירה שנפתחו נגד ראש הממשלה. זאת, משום שאין בהם עילה המחריגה אותם והאוסרת עליו מעורבות בהם.
20/01/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
התבקשתי להרצות היום על הנחיות חדשות בתחום הפלילי. אחת ההנחיות החשובות ביותר שפורסמו לאחרונה היא הנחיית היועץ המשפטי בנושא בדיקה טרם חקירה. בפתח דברי, ארצה להקדיש כמה מילים לנושא זה שיש לו גם נגיעות אקטואליות: מה בין בדיקה לבין חקירה.
20/01/2017  |  שי ניצן  |   נאומים
ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק מטיל ספק במקצועיותו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. בפוסט ארוך מיוחד הוא מותח ביקורת חריפה על התנהלותו של היועץ המשפטי לממשלה בפרשיות נתניהו. בין היתר מטיל ברק ספק במצפונו ויושרתו של היועמ"ש.
19/01/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא חולה סקרים,הוא מייחס להם חשיבות רבה כדי ללמוד על הלכי הרוח בציבור הישראלי ולאורך כל הקריירה הפוליטית שלו הוא עשה סקרים חשאיים ועל פיהם תכנן את האסטרטגיה שלו.
19/01/2017  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
העורך הראשי של העיתון ישראל היום, עמוס רגב, הגיע (יום ג', 17.1.17) למשרדי יחידה להב 433 של המשטרה בלוד ונכנס לחקירה. הוא נחקר כ-10 שעות במסגרת חקירת תיק 2000 הנוגעת למגעים שניהלו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס, לשינוי חקיקה תמורת סיקור אוהד של נתניהו בקבוצת ידיעות אחרונות. לאחר זמן קצר הגיע גם מוזס למשרדי להב 433 ונכנס לחקירה נוספת, חמישית במספר, בפרשה.
17/01/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשות נתניהו  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת נתניהו-המתנות  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת נתניהו-מוזס  /  מי ומי  
הממשלה: לא העת למ"מ ראש הממשלה   /  עידן יוסף
נתניהו: החשדות התבררו כלא-כלום   /  עידן יוסף
נתניהו נחקר באזהרה בחשד לטובות הנאה מאנשי עסקים  /  איתמר לוין
הרהורים על עיתונות כייעוד ולא כמקצוע  /  חיים שטנגר
סרסורי התקשורת  /  חיים משגב
עובדות ובדיות  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il