|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
נתניהו. שאלה של כשירות [צילום: גלי טיבון/AP] ויצמן. נאלץ לפרוש [צילום: AP]

מה בין נתניהו לויצמן

פרשת המתנות לעזר ויצמן היא המקבילה לחשדות נגד בני הזוג נתניהו תזכורת: ויצמן נאלץ לפרוש ביולי 2000 בגלל מתנות בהיקף של מאות אלפי דולרים שקיבל על-אף שהוחלט בתואנות מגוחכות שלא להעמידו לדין נתניהו ייאלץ לפרוש אם יוכח שקיבל מתנות בהיקף כספי משמעותי (הראיות מלמדות על מתנות בהיקף קטן מזה שנטען) היועמ"ש מנדלבליט יידרש, מן הסתם, לחפש בספר החוקים: האם קיים סעיף חיקוק שיאפשר הגשת כתב אישום נגד נתניהו בגין מעשים המעוררים גועל, סלידה ובחילה
11/02/2017  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת נתניהו-המתנות   |   תגובות
יואב יצחק
מנדלבליט למקורבו: כתב אישום נגד נתניהו - רק בוודאות 100% הרשעה

יואב יצחק
קשיים בהשלמת חקירת שרה נתניהו

חיקורי דין הניבו מידע מפליל: תרומות מארה"ב לא דווחו כדין
יואב יצחק
חקירה סמויה נגד נתניהו * חוקרי המשטרה גבו עדויות בארה"ב וקיבלו מידע המצביע על תרומות כספים בהיקף של מאות אלפי דולרים לפחות שלא נרשמו בישראל * חלק מהכספים ניתנו במזומנים וחלק בהמחאות * נתניהו טרם נחקר בנושא זה ולא מן הנמנע שיצליח להפריך את החשדות * 'יד נעלמה' בוחשת בחו"ל במאמץ להפליל את נתניהו ולסלקו מראשות הממשלה
לרשימה המלאה

ככל שאנו מתקדמים בציר הזמן, הולכים ומתבררים פרטים נוספים המעידים על הצחנה העולה מהתנהלותם האישית של בני הזוג נתניהו בפרשת המתנות מאיל ההון ארנון מילצ'ן (סיגרים, משקאות, תכשיט) ומגורמים נוספים. העדויות על-כך שהם גם ביקשו מתנות, נוסף על אלו שקיבלו, מטרידה. העובדה שנתניהו "לא ידע" על קרטוני-שמפניה שקיבלה רעייתו שרה לביתם בקיסריה ו/או למעון ראש הממשלה בבלפור-ירושלים, נוגעת יותר לשאלה: האם מסוגל נתניהו לדרוש מרעייתו ומילדיו להתנהג באופן הולם בבית ראש הממשלה. בכל מקרה, בין שמדובר בנימוק אמיתי ("לא ידעתי") ובין אם מדובר בתואנה בעייתית, יכול נתניהו להסתמך בטיעונו "לא ידעתי" על תקדימים מן העבר הלא כל-כך רחוק: היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין "לא ידע" שרעייתו מעסיקה עובד זר כגנן, שלא כדין; וכך גם אהוד ברק, ש"לא ידע" שרעייתו מעסיקה בביתו עובדת זרה. בשני מקרים אלה הועמדו הנשים לדין ושני אישים אלה נחלצו מכתב אישום, מה שלא מנע מהם להטיף לאחרים. בושה כבר אמרנו?

בפרשת המתנות לבני הזוג נתניהו - הסוגיה המשפטית האם מדובר בעבירה פלילית המחייבת הגשת כתב אישום, הופכת לדידי זניחה, יחסית. כדאי להדגיש: חזות הכל לשאלה האם ראוי נתניהו להמשיך בתפקידו כראש ממשלה אינה הדין הפלילי, אלא הכשירות הציבורית, הערכית והמוסרית. הסוגיה המשפטית תוכרע בשאלת הכמות: האם בני הזוג קיבלו-שנוררו יחד מתנות בהיקף של עשרות אלפי דולרים בשנה, או רק מתנות בהיקף כ-20-15 אלפי ש"ח בשנה, כטענתם; והאם נכונה ההבחנה המשפטית שיש לערוך בין מתנות לשרה נתניהו (היא אדם פרטי), שאינה מחויבת בחוק המתנות, אלא אם יוכח שקיימת זיקה בין המתנות שקיבלה לפעולות-החלטות של בעלה; ובין מתנות שקיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו (הוא עובד ציבור) מחברו האישי (הוא מילצ'ן) בהיקף הנאמד בכ-12-10 אלפי ש"ח, עליו נאסר לקבל מתנות מגורמים הנזקקים לשירותיו-החלטותיו - כעובד ציבור.

המבחן - פרשת ויצמן
פישמן. ניסה לטרפד [צילום: יוסי זליגר]

השאלה העיקרית המתחדדת, עוד לפני הכרעות, כאמור, במישור הפלילי: האם כשירים וראויים בני הזוג, נוכח התנהגותם, להמשיך ולשבת במעון ראש הממשלה בבלפור. המבחן הוא מוסרי, ערכי, כאמור, והוא לדידי המבחן העיקרי. פרשת המתנות של הנשיא לשעבר עזר ויצמן היא נקודת המבחן.

ביום 30.12.99 חשף הח"מ (יואב יצחק) את פרשת המתנות הכספיות בהיקף של מאות אלפי דולרים שקיבל הנשיא דאז עזר ויצמן מאיל ההון אדוארד סרוסי. חלק מהכספים קיבל בעת כהונתו כחבר כנסת ובמעמדו שר בממשלה. חלק גם בתקופת כהונתו כנשיא. הקצב היה 5,000 דולר לחודש, בהעברה בנקאית, בכל תחילת חודש, שבוצעה מחשבון נאמנות של אדוארד סרוסי שנוהל בפועל על-ידי משרדו של עו"ד חנינה ברנדס. כספים נוספים בהיקף משמעותי הועברו בכמה הזדמנויות. גם אז, כמו ארנון מילצ'ן עתה, טען נותן המתנות: לא ביקשתי ולא ציפיתי לתמורה.

בזמנו עבדתי בעיתונים מעריב וגלובס. למרות זאת, נאלצתי לחשוף את הפרשה במסיבת עיתונאים מיוחדת שזימנתי, ולא בכלי תקשורת גדול ומשמעותי שבו עבדתי. הסיבה: עורך מעריב יעקב ארז וסגנו המתחסד עמוס רגב טירפדו את הפרסום במעריב, בעקבות לחצים שהופעלו עליהם מצד בית הנשיא ומצד גורמים נוספים שהתגייסו לבלום את הח"מ; החשיפה טורפדה גם בעיתון גלובס עקב התערבות ישירה של אליעזר פישמן, בעל השליטה. הנימוק המרכזי שהועלה להצדקת סיכול הפרסום הראשוני בעיתונאים אלה: צריך להימנע מהפלת ויצמן, שכן הוא הגורם העיקרי התומך באהוד ברק - שעסק באותם ימים, בתפקידו כראש ממשלה, בקידום הסכם עם יאסר ערפאת. קידום השלום הוא מטרה נעלה שאותה יש להעדיף גם במחיר הסתרת האמת, נטען. שלום יביא כמובן לפריחת העסקים, כולל עסקי העיתונות. האמת הייתה שונה: אנשי עסקים ניסו לטרפד את החשיפה, מסיבות עסקיות, ולא מסיבות אידיאולוגיות ומדיניות.

הנשיא ויצמן, ומנכ"ל בית הנשיא אריה שומר, שהבינו היטב כי אני נחוש לפרסם את המידע החמור, גייסו את הפרקליט הבכיר ד"ר יעקב וינרוט (שייצג את נתניהו בפרשת עמדי ועתה מייצגו בפרשת המתנות). הם ידעו היטב על יחסי החברות העמוקים ועל-כך שוינרוט הוא אחד האישים המוערכים והאהובים על-ידי הח"מ. על-אף זאת, גם באותם ימים הם לא הפנימו, מה שוינרוט הבין היטב, כי לא ניתן לעצור פרשה בסדר-גודל זה. ויצמן ושומר השתמשו בגורמים נוספים בניסיון להניא אותי מחשיפת המידע. טובת המדינה מחייבת זאת, אמרו.

התנגדתי כמובן לתזה זו. פעלתי לבדי, באופן עצמאי. את מסיבת העיתונאים הראשונה ערכתי ביום 30.12.99 (יום חמישי). הגיעו שניים או שלושה עיתונאים - בלבד. ערוץ 1 נתן באותו ערב ביטוי מוגבל לחשיפה. עיתונות אמיתית הייתה צריכה להסתער. אלא שגם אז, כמו בפרשות אהוד אולמרט שאותן חשפנו, קמו לכלותנו למחרת היום (יום שישי) ובימים שלאחר מכן בפרסומים משמיצים. חלק מהם: עיתון ידיעות אחרונות, ובראשו ארנון מוזס, התגייס כדי לטשטש את העובדות ולפגוע בלגיטימיות של החושף. בעמוד מס' 2 בגליון החדשות הענקי של יום שישי, הוצג הח"מ, על-פני חצי עמוד, כמי שפועל משיקולים זרים כדי לפגוע בנשיא מצטיין, וכאילו בעצם חשיפתי חיללתי את קדושת תרומתו הכספית של סרוסי שנועדה כביכול לטיפול בבנו של ויצמן, שנפצע בשירות צבאי; העיתונאי אמיר אורן פרסם בעמוד הראשון של עיתון הארץ כתבה משמיצה, כאילו הח"מ פעל-פרסם את החשיפה בשירותו של עפר נמרודי, בעל השליטה במעריב, כנקמה, כביכול, לאחר שסורבה בקשת נמרודי לחנינה מויצמן. כל הבדותות שפרסמו לא הועילו. הגנתי על עמדתי. השבתי מלחמה שערה והפרכתי את השקרים. נערכתי לבאות. ביום 04.01.2000 (יום שלישי) ערכתי מסיבת עיתונאים נוספת. הפעם, לאחר שגם רשתות זרות גילו עניין בפרשה, הגיעו יותר מ-100 עיתונאים וצלמים, בהם רשתות רדיו וטלוויזיה שדיווחו בשידור ישיר. חשפתי בפני העיתונאים דפי חשבון של ויצמן - רשומות-רשומות של העברות בנקאיות. בנסיבות אלה נאלץ משרד המשפטים להוציא הודעה על החלטת היועמ"ש אליקים רובינשטיין להורות על בדיקה משטרתית. וכך היה. ימים ספורים לאחר מכן הפכה הבדיקה לחקירה.

חקירה אינה חזות הכל
רובינשטיין. תואנות בעייתיות [צילום: פלאש 90]

באותם ימים (ינואר 2000) יצאתי נגד חקירה פלילית. התראיינתי ברוח זו עשרות פעמים. הטחתי ביועמ"ש דאז אלקים רובינשטיין ובפרקליטת המדינה דאז עדנה ארבל: אין מקום לקיים חקירה מדומה שתוצאותיה ידועות. הרי לא תעמידו לדין את הנשיא ויצמן, בשום מקרה, גם אם יוכח שביצע עבירות פליליות. טענתי להגנתו: ויצמן הוא אב שכול, חולה ומבוגר; ויצמן תרם רבות להגנתה ולבטחונה של מדינת ישראל, הן כשר ביטחון והן כמפקד חיל-האוויר במלחמת ששת הימים. ויצמן הוא מנפילי הארץ, שצמחו בתקופת שונות, בטרם "הממזרים" שינו את הכללים. דרשתי לאפשר לו לפרוש, בלא להכתימו בחקירה פלילית.

מי שהבין היטב את משמעות הפרשה הם בעיקר שלושה: מו"ל הארץ עמוס שוקן; העיתונאי דן מרגלית (הארץ); והעיתונאית אורית שוחט (הארץ). ייאמר לזכותם: הם הראשונים שנתנו ביטוי נרחב למידע ולחשיפות, שאותן הובלתי, וקראו להתפטרות ויצמן - עם או בלי כתב אישום. כמו היום, גם אז העיתונות הייתה מפולגת ופעלה משיקולים זרים, והיו לא מעט עיתונאים שפעלו כדי להנמיך את גובה הלהבות ו/או, כאמור, להטיל דופי בחושף הפרשה.

ואכן, בסופו של דבר הוכח בדיוק כפי שחשפתי: בסופה של החקירה הוכח כי ויצמן ביצע עבירות פליליות חמורות. בפרקליטות ובתקשורת היו רבים וטובים שדרשו להעמידו לדין. למרות זאת, רובינשטיין הוציא חוות דעת שבה נאלץ להסביר, בקושי רב מאוד, ובתואנות שונות ומגוחכות, מדוע אין מקום להעמיד את ויצמן לדין. רובינשטיין התייחס, בין היתר, לכך שמדובר בפרשה גדולה המהווה תקדים. הוא הדגיש כי אם וכאשר יתגלו בעתיד פרשות דומות, יהא נכון לשקול העמדה לדין. ובכל זאת, ה"טבע" והזמן עושים את שלהם. וכמו שהיה ברור מלכתחילה: נוכח הלחץ הציבורי והתקשורתי, נאלץ עזר ויצמן ביולי 2000 - כשבעה חודשים בלבד מעת החשיפה - לפרוש מתפקידו כנשיא המדינה. הייתה זו הפעם הראשונה שבה נאלץ האזרח מס' 1 - נשיא המדינה, לפרוש מכהונה בגלל שחיתות אישית.

פרישת ויצמן בעטיין של אותן נסיבות שחשפתי גרמה לי סיפוק עצום. הנה, גם עיתונאי בודד הממדר עצמו מאגודת העיתונאים המסואבת, ואינו נהנה ממטריית מועצת העיתונות, וגם לא מכליו ומאמצעיו של כלי תקשורת גדול, יכול להוביל מהלכים כבירים ולהשיג תוצאות גם בלא מיצוי הדין הפלילי (את הלקח החיובי הזה יישמתי גם בפרשות אהוד אולמרט, עד להכרעתו בפרשת הולילנד, שהובילה לשליחתו לכלא). שנים מספר לאחר מכן אמר לי הנשיא לשעבר עזר ויצמן, שהיה גם לאחר התפטרותו אדם אהוד מאוד, בשיחה שקיימתי עמו: יואב, אין לי טענות אליך, עשית את עבודתך. שוחחנו בדבר טיוטת ספרו, שכללה בתחילה פרק שלם על הפרשה ולאחר מכן צומצמה לכמה מטענותיו בלבד. את בקשתי להיפגש עמו הוא קיבל ברצון. אך זמן קצר לפני קיום הפגישה הוא התנצל על שהוא נאלץ לחזור בו. בתי מיכל לא מסכימה, אמר.

גועל, סלידה בחילה
נתניהו. התנהלות בעייתית [צילום: פלאש 90]


פרשת המתנות לנשיא עזר ויצמן היא המקבילה ביותר לפרשת המתנות של בנימין נתניהו. שם דובר על כסף ממש, ובזו על שווה כסף; שם דובר על כמות כספית בהיקף משמעותי (מאות אלפי דולרים), ובעניינו הנוכחי - בידי החוקרים ראיות למתנות לבנימין נתניהו (בלי המתנות לשרה נתניהו) בהיקף כספי נמוך מאוד מזה שנטען. לא מאות אלפים בשנה, אלא לכל היותר בסיגרים בשווי 12-10 אלף ש"ח בשנה, לכל היותר. היועמ"ש אביחי מנדלבליט ייאלץ להכריע בדיוק בסוגיה זו, בשאלת הכמות, ולהחליט האם להגיש כתב אישום. ובכל מקרה, ובטרם ייאלץ לקבל החלטה כה גורלית, הוא יידרש, מן הסתם, לחפש בספר החוקים: האם קיים סעיף חיקוק שיאפשר הגשת כתב אישום נגד נתניהו בגין מעשים המעוררים גועל, סלידה ובחילה.

תאריך:  11/02/2017   |   עודכן:  11/02/2017
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה בין נתניהו לויצמן
תגובות  [ 73 ] מוצגות   [ 73 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צוללן
11/02/17 12:02
 
ברוך השם.
11/02/17 17:29
 
זה מספיק ודי.
12/02/17 01:29
2
אהוד פרלסמן
11/02/17 13:05
 
ד.ה
11/02/17 13:24
 
נתניהו ר"מ שלי
11/02/17 14:30
 
עם ישראל
11/02/17 14:24
 
נתניהו ר"מ שלי
11/02/17 16:45
 
משה, עורך-דין
11/02/17 15:45
 
לעו"ד משה
11/02/17 16:00
 
מגייב ותיק
11/02/17 16:05
 
בני בנקר
11/02/17 16:15
 
אהוד פרלסמן
11/02/17 17:26
 
קדוסי
11/02/17 22:32
 
לעו"ד החכם....
11/02/17 17:22
 
סתם אחד
11/02/17 18:02
 
אהרון שחר
11/02/17 18:37
 
קטורבי
11/02/17 22:33
 
יעקב יעקב
11/02/17 21:51
 
מסכים עם פרלסמן
11/02/17 22:47
 
ברברה
12/02/17 07:34
3
בדולרים !!!
11/02/17 13:12
 
alice
11/02/17 20:06
4
נתיהו הוא ר"מ שלי
11/02/17 13:17
 
ממי הם מקבלים?
11/02/17 13:26
 
נתניהו ר"מ שלי
11/02/17 14:12
 
נתניהו ר"מ שלי
11/02/17 13:29
 
לרה"מ שלו
11/02/17 15:53
 
נתניהו ר"מ שלי
11/02/17 16:32
 
לרה"מ שלו
11/02/17 19:49
 
לרה"מ שלו
11/02/17 20:51
 
רק,כלום כאין כלום
12/02/17 16:33
5
כושי
11/02/17 13:27
 
סושי
11/02/17 16:48
6
א.ל. רמת-גן
11/02/17 13:53
7
ז בעין לסמולנים
11/02/17 14:59
8
לעו"ד יצחק
11/02/17 15:17
9
צורי
11/02/17 15:39
10
יותר חמור !
11/02/17 15:41
 
צורי
12/02/17 08:20
11
מפריס פרסה
11/02/17 15:46
12
אתי יהודה
11/02/17 16:06
13
שמין
11/02/17 16:06
14
מאות אלפים
11/02/17 16:38
15
הילוש
11/02/17 16:39
16
שוקי משעול
11/02/17 17:38
 
שחיתות בצמרת
11/02/17 18:49
 
לשוקי
11/02/17 19:55
 
לשוקי
11/02/17 23:19
 
לשוקי - בדרך
11/02/17 20:12
17
עובדיה הוכמן
11/02/17 17:40
18
חבר 1234
11/02/17 17:50
19
ליכודניק
11/02/17 18:44
20
הזבוב על הקיר
11/02/17 18:59
 
טודא
11/02/17 20:44
21
112shmulik
11/02/17 19:04
22
הקורבן האמיתי
11/02/17 19:06
23
יגאל הירושלמי
11/02/17 19:55
24
שבץ חלובה
11/02/17 20:07
25
יעקב יעקב
11/02/17 21:35
26
עזרא מנצור
11/02/17 21:45
27
ספי
11/02/17 23:27
28
מדינת היהודים.
12/02/17 02:02
29
א11
12/02/17 04:37
 
טעותך ! לא 11
12/02/17 17:35
30
נתין מדמנת ישראל
12/02/17 08:00
31
חשדנית
12/02/17 09:20
 
למקשקשת
12/02/17 17:43
 
אני 'חשדן'
12/02/17 17:48
32
מבשרת
12/02/17 11:12
 
ד.ה
12/02/17 12:29
 
למבשרת*
12/02/17 18:04
33
navnuhav
12/02/17 13:07
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת נתניהו-המתנות
אין בסיס לטענותיו של עו"ד אלדד יניב על ניגוד עניינים, כביכול, בו מצוי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בענייניו של בנימין נתניהו. כך טוענת המדינה (יום ד', 8.2.17), בתגובה לעתירה לב"ץ בה ביקש יניב להרחיב את מנדלבליט מטיפול בחקירות הנוגעות לראש הממשלה.
08/02/2017  |  איתמר לוין  |   חדשות
קבוצה של עיתונאים ופוליטיקאים מנהלים מסע מתואם להפלתי - טוען (יום ד', 8.2.17) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתגובה שהגיש לבג"ץ. התגובה היא לעתירתם של ח"כ אראל מרגלית, עו"ד אלדד יניב ו-19,000 חותמים על עצומה אינטרנטית, בדרישה לסיים את החקירות נגד נתניהו.
08/02/2017  |  איתמר לוין  |   חדשות
בימים אלה נתניהו מסובך בשפע אירועים, שלרובם אין דבר עם טובתה של ישראל ויש המון עם גחמותיו של האיש ומכאן: האם ההתנהלות שהביאתהו עד הלום היא ביטוי לטרגדיה יוונית או תוצאה מקרית של מאזן בין יכולות אינטלקטואליות גבוהות ומבנה אישיות בעייתי.
08/02/2017  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, דחתה (יום ה', 2.2.17) את בקשתה של יושב-ראש מרצ, ח"כ זהבה גלאון, לאסור זמנית על בנימין נתניהו לקבל החלטות בשורה של נושאים מרכזיים בתחום התקשורת.
02/02/2017  |  איתמר לוין  |   חדשות
הנהנתנות מביאה אותי להקיא, זה לא מתאים לי, אני לא רוצה ראש ממשלה נהנתן או כזה שהיה נהנתן ואולי חדל מלהיות נהנתן מסיבות אופורטוניסטיות ולכן בואו נסכים כולנו שעלינו לשנות ממנהגינו ולדרוש מכל מועמד לתפקיד ראש הממשלה הצהרות ברורות בכל הנוגע לעברם, על-מנת שלא יהיו לנו הפתעות, ואם יהיו הפתעות הם יעופו כלאחר יד בשל הצהרת שקר.
02/02/2017  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il