"פומה" מותג הספורט הנחשק בעולם, המשלב בהצלחה השפעות מעולם הספורט, הלייף סטייל והאופנה, מרחיבה את פעילותה ופותחת 10 חנויות ברשת "סקאל ספורט" בקונספט של חנות בתוך חנות.
פומה, המובילה את שוק נעלי הספורט, משקיעה מיליון ₪ במהלך שנועד להפגיש את הצרכנים עם המוחג באופן ישיר ובלתי אמצעי. מהלך אסטרטגי זה מתבצע החל מהשנה בלמעלה מ-150 מדינות בכל העולם ועיקרו בידול מוצרי "פומה" בחנויות ספורט מתמחות ורב מותגיות.
מיקומי החנויות החדשות נבחרו בקפידה על-ידי צוות שהגיע ממטה פומה העולמי אשר בחן את הפרמטרים הבינלאומיים בכל מיקום. נכון להיום נפתחות חמש חנויות "פומה" בפורמט "שופ אין שופ" בחמש מחנויות רשת סקאל : בקניון ארנה בהרצלייה, ברמת אביב, בגבעתיים, בפ"ת וברעננה. חמש חנויות נוספות מתוכננות להיפתח עד אמצע 2007.
החנויות מעוצבות בהתאם לתפיסה שיווקית ומדיניות פומה העולמית במטרה ליצור זהות אחידה בכל חנויות פומה ברחבי העולם. תכנון החנויות וחלוקת החלל תתבצע על-פי ההנחיות והסטנדרטים של חברת "פומה" בעולם, ועל-פי קריטריונים של אסתטיקה, נוחות ושיווק, כך שכל נישה בחנות משויכת לקטגוריה מוצרית מבודלת בהתאם לקולקציות השונות של "פומה".
אייל פינטו, סמנכ"ל השיווק של "פומה" ישראל, אומר: "פומה ישראל ממשיכה באסטרטגיית הגידול ומרחיבה את מספר נקודות המכירה שלה. בהנחיית מנהלת המרקטינג העולמית של החברה האם, אנו עושים צעד שיווקי אדיר ומחזקים את ניראות המותג בישראל על-ידי הקמת מיני חנויות קונספט של המותג בתוך חנויות קיימות, כך שחוויית המותג תעבור כמעט בכל מפגש עם הלקוח".
"פומה", מותג הספורט הנחשק בעולם, מיוצג בישראל החל משנת 1982 על-ידי "גרונדמן ושות' בע"מ". מוצרי "פומה" נמכרים בארץ ב-4 חנויות דגל וחנות עודפים בבעלות "גרונדמן ושות בע"מ" וב-300 נקודות מכירה נוספות. "פומה" היא המלבישה הרשמית של נבחרת ישראל וקבוצת הכדורגל של מכבי חיפה. בשלוש השנים האחרונות הגדילה פומה ישראל את מכירותיה בעשרות אחוזים.