|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

שולה זקן וג'קי מצא חשודים <br>בקבלת שוחד וסיוע למקורבים

כך טוענת המשטרה נגד שולה זקן בבקשה שהגישה לבית המשפט לשחרורה לביתה בתנאים מגבילים נאסר על זקן להגיע למשרד ראש הממשלה במשך 10 ימים ג'קי מצא נשלח למעצר לשישה ימים
02/01/2007  |     |   חדשות   |   פרשת כרטיס פתוח   |   תגובות
שולה זקן בבית המשפט [צילומים: יוסי זליגר]

יואב יצחק
חשיפה: אולמרט חשוד במעורבות בפרשת זקן-מצא

יואב יצחק
ג'קי מצא, איתן רוב ושולה זקן נעצרו לחקירה

המשטרה טוענת כי מנהלת לשכת ראש הממשלה, שולה זקן, התערבה שלא כדין במינוי בכירים ברשות המיסים, לרבות מינויו של ג'קי מצא לתפקיד מנהל רשות המיסים. כמו-כן חושפת המשטרה, כי שולה זקן התערבה לעצירת חקירה פלילית שהתנהלה ברשות המיסים נגד מקורבה. המשטרה טוענת, במקביל, כי מנהל הרשות הקודם, איתן רוב, ומקורבו, איש העסקים קובי בן-גור, פעלו מול ג'קי מצא, ברשות המיסים, לקידום מקורביהם ולטיפול בלקוחותיהם באופן בלתי חוקי.

המשטרה חקרה במהלך 22 חשודים. לפנות ערב הביאה המשטרה 11 מהחשודים לבית המשפט, להארכת מעצרם, ובקשה לשחרור שלושה חשודים, בתנאים מגבילים. הדיונים התקיימו בפני השופט מרדכי פלד. החשודים המרכזיים הם, כאמור:

  • שולה זקן, מנהלת לשכת ראש הממשלה. סייעה בביצוע מינויים ובעצירת חקירה שנפתחה נגד מקורבה. חשודה במתן בקבלת שוחד ובעבירות נוספות. שוחררה בתנאים מגבילים ובמעצר בית למשך 10 ימים. זקן מיוצגת על-ידי עו"ד מיכה פטמן;

  • ג'קי מצא - מנהל רשות המיסים, ג'קי מצא, שכר את שירותיו של עו"ד נבות תל-צור כדי שייצגו במהלך החקירה ובפני הפרקליטות. המשטרה ביקשה הארכת מעצרו למשך 10 ימים. השופט פסק שישה ימי מעצר בלבד;

  • איתן רוב - מנהל רשות המיסים הקודם, איתן רוב, חשוד כי סייע במינויו של ג'קי מצא, כמחליפו, ובהמשך השתמש שלא כדי בשירותיו של מצא. המשטרה ביקשה הארכת מעצרו ב-10 ימים. השופט אישר 3 ימים. [עו"ד ירמי אולמרט (אחיו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט), המשמש יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל, אמר בהתייחסו לפרשה, כי "כל עוד לא מדובר בחשד או כתב אישום, אין שום סיכוי שאנקוט בצעד הקשור לפעילותו של איתן רוב באיגוד הכדורסל"];

  • קובי בן-גור - מקורב לאיתן רוב. בעל השפעה על מינויים ברשות. משמש רואה חשבון. בעברו היה יושב-ראש בית"ר ירושלים. המשטרה ביקשה להאריך מעצרו ב-14 ימים. השופט אישר 8 ימים.

החשודים הנוספים:

  • אורנה בכר, סגנית לאגף המיסים בתל אביב; מינוי דרך קובי בן-גור. המשטרה ביקשה לעוצרה למשך 4 ימים; השופט אישר יומיים.
  • יוסי כהן, מונה על-ידי אחיה של זקן להיות גובה מכס ברמלה. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 4 ימים;
  • גלית שמחון. עובדת בלשכת רשות המיסים. צורפה דרך קובי בן-גור. המשטרה ביקשה לעוצרה למשך 8 ימים;
  • שמואל בוברוב. מנהל מחלקת משאבי אנוש באגף המיסים. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 10 ימים;
  • יוסי שטיינמץ, אחראי על יבוא ברשות. המשטרה ביקשה לעצרו למשך 10 ימים;
  • יורם קראשי. אחיה של שולה זקן. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 14 ימים;
  • גידי בר-זכאי, סמנכ"ל לעניינים מקצועיים. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 10 ימים;
  • משה כוכבי, ממונה על מנהל ומודיעין שומה. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 4 ימים;
  • שמעון טובול, בעל עסק לחומרי בניין בירושלים. מנצל דרך קשריו האישיים להפחית שמות ולהקל בתשלום מיסים. המשטרה ביקשה לעוצרו למשך 8 ימים;
  • דוד חן, ראש מדור גביה ברשות המיסים. המשטרה ביקשה לשחררו בתנאים מגבילים.

המשטרה: שולה זקן לקחה שוחד ושיבשה מהלכי חקירה
זקן. מינתה ושיבשה

בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט נאמר, כי במהלך שנת 2006, בתקופה בה שימשה כראש הלשכה של שר האוצר, ובהמשך כראש לשכת ראש הממשלה, "התערבה לכאורה באופן פסול ביחד עם אחרים, במינויי בכירים ברשות המיסים (בהם: מינויו של יו"ר הרשות), וכן במינויי בכירים במשרדים ממשלתיים אחרים".

עוד נטען, כי על-פי החשד, היתה מעורבות זקן, לכאורה, יחד עם עם אחרים, בניסיון לשבש את החקירה המתנהלת ברשות המיסים, "בעניינו של אדם המקורב אליה, וכן על-פי החשד, קיבלה לכאורה טובות הנאה עבור עצמה ובני משפחתה, תוך עשיית שימוש פסול לכאורה, בתפקידה במשרד ראש הממשלה, בניצול מעמדה והשפעתה לצורך קבלת החלטות מכריעות".

סעיף האישום המיוחס לשולה זקן: "לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט".

שולה זקן נעצרה בשעה 16:00 אחר-הצהריים, וזאת בתום יום חקירה ולאחר שבוצע חיפוש בביתה. המשטר טוענת, כי "קיים חשד סביר שהיא עברה עבירה, שאיננה חטא, וכן קיים יסוד סביר לחשש ששחרורה או אי מעצרה יביא לשיבוש מהלכי חקירה או על השפעה על עדים". בשל זאת, מבקשת המשטרה לשחרר אותה ל-10 ימי מעצר בית, ללא שתייצור קשר עם הסובבים אותה או עם מעורבים כאלה או אחרים בפרשה, וכן איסור הגעה למשרד ראש הממשלה במסגרת תפקידה כראש הלשכה במשך 14 יום".

עו"ד פטמן: שולה זקן משתפת פעולה עם החוקרים

עו"ד מיכה פטמן, המייצג את שולה זקן, אמר לפני הדיון בבית המשפט, כי חקירתה של שולה זקן החלה בבוקר. "היא משתפת פעולה עם החוקרים ומכחישה את ההאשמות שהעמידו החוקרים מולה". פטמן ציין: "הסכמנו עם המשטרה לשחרורה בתנאים מגבילים. זקן מרגישה בסדר והיא שמחה לחזור לביתה. היא הופתעה מאוד מהחקירה. המשטרה תבקש היום לשלוח אותה למעצר בית בן 10-14 ימים".

לשאלה כיצד יתנהל משרד ראש הממשלה בזמן שראש הלשכה תשב במעצר בית, אמר עו"ד פטמן: "משרד ראש הממשלה יתנהל גם כשהיא בביתה. התנאים מאפשרים לה לנהל את המשרד גם כשהיא לא נמצאת פיזית במקום עבודתה. הטלפון הראשון שהיא עשתה היום היה למשרד ראש הממשלה. היא לא דיברה עם ראש הממשלה, אך שיחה כזו ביניהם תתבצע בהמשך. המשטרה ערכה חיפוש בבית של זקן בטרם נלקחה לחקירה. נלקח דבר מה לא מהותי". לשאלה האם מדובר במחשב האישי שלה השיב פטמן בשלילה.

המשטרה: ג'קי מצא חשוד בעבירות שוחד ומרמה
מצא. המשטרה חוששת שיתחמק

בבקשה להארכת המעצר שהוגשה לבית המשפט בעניינו של ג'קי מצא נאמר, כי המשטרה חושדת שמצא מעורב בלקיחת שוחד, מתן שוחד, מרמה והפרת אמונים, סיוע לקבלת משרה שלא כחוק, מרמה לפי סעיף 220 לפקודת מס הכנסה.

על-פי העובדות המהוות בסיס לחשד, אומרת המשטרה, כי ביחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה מתנהלת חקירה בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים ועבירות נוספות. על-פי החשד, החשוד היה מעורב בעבירות. במסגרת קשריו עם גורמים מחוץ לרשות המיסים אשר פעלו בתיאום עימו לשם קידום ענינייהם עם רשות המיסים. במסגרת קשר זה, פעל החשוד במשותף עם אותם גורמים, בין היתר, למינוי בעלי תפקידים ברשות המיסים, ולטיפול בנישומים.

מכוח תפקידו וסמכויותיו הרחבות, יש לג'קי מצא השפעה רבה, הן על הנעשה בתוך רשות המיסים, והן על הציבור בכללותו. מסכת הראיות מצביעה על כך, כי במעשיו הפר החשוד לכאורה את האמון שהציבור נותן ברשות המיסים, בכלל, ובעומד בראש אותה רשות, בפרט. חלק מהעבירות המיוחסות למצא הן עבירות מסוג פשע. קיימת חשיבות ציבורית ראשונה במעלה להגיע לחקר האמת בחקירה זו, מבלי שתשובש על-ידי המעורבים. בפרשה מעורבים רבים, אשר בחקירה נגבתה גירסה ראשונית, ומאחרים יש צורך לגבות גירסה בימים הקרובים.

המשטרה ביקשה להוציא נגד מצא צו מעצר ל-10 ימים, וצירפה לבקשה חומר חסוי, שחלקו מצביע על אפשרות או חשד כי שחרורו או אי מעצרו יביא לשיבוש מהלכי חקירה ומשפט, התחמקויות מחקירה, מהלכי שפיטה ומריצוי עונש מאסר, או יביא להעלמת רכוש, להשפעה על עדים או לפגיעה בראיות בדרך אחרת. השופט פסק כי יש לעוצרו ל-6 ימים בלבד.

המשטרה: איתן רוב ניצל את קשריו ברשות
איתן רוב. 10 ימי מעצר

בבקשה למעצרו טוענת המשטרה, כי היא חושדת שאיתן רוב מעורב בסיוע לשוחד, תיווך לשוחד, איסור הייצוג לפני מי שהיה כפוף למייצג, וזאת לפי האיסור הקבוע בחוק שירות הציבור. כמו כן חשוד רוב במרמה לפי פקודות מס הכנסה.

על-פי החשד, איתן רוב היה מעורב בעבירות שפורטו, במסגרת קשריו מחוץ לרשות המיסים, אשר פעלו בתיאום עימו לשם קידום ענינייהם ברשות המיסים. במסגרת קשר זה, פעל איתן רוב עם אותם גורמים, בין היתר להשפעה על מינוי בעלי תפקידים ברשות המיסים ובטיפול בנישומים. מחומר החקירה עולה חשד, כי איתן רוב סייע לאנשי עסקים בכך שפנה לראש רשות המיסים כדי לקדם את ענינייהם אל מול רשות המיסים. על-פי החשד, לבקשת גורמים שונים פנה החשוד בעניינים מקצועיים לכפופים לו בעבר, לרשות המיסים, וכל זאת בטרם עברה שנה ממועד סיום כהונתו כראש רשות המיסים.

מחומר הראיות עולה עוד, כי רוב, אשר הינו בעל השפעה על בכירים וזוטרים ברשות המיסים, קשור לחשודים נוספים בפרשה. לפיכך קיים חשש כי ישבש את החקירה, למרות שאינו נושא כיום בתפקיד רשמי ברשות. המשטרה טוענת, כי חלק מהעבירות המיוחסות לרוב, הינן עבירות חמורות מסוג פשע.

רוב החל להיחקר ולגביו הוא עתיד להיחקר בהמשך. קיימת חשיבות ציבורית ראשונה במעלה להגיע לחקר האמת, מבלי שתשובש על-ידי המעורבים. המשטרה ביקשה להוציא נגד איתן רוב צו מעצר למשך 10 ימים, וכן הגישה חומר חקירה חסוי שבו היא טוענת כי אי מעצרו יביא לשיבוש הליכי חקירה ומשפט, להתחמקויות מחקירה ומהליכי שפיטה ומריצוי עונש מאסר, או יביא להעלמת רכוש, להשפעה על עדים או לפגיעה בראיות בדרך אחרת. על-פי המשטרה, המעצר מתבקש לשם נקיטת הליכי חקירה שלא ניתן יהיה לקיימם, אלא אם איתן רוב יהיה נתון במעצר.

המשטרה: בן-גור חשוד במתן ובתיווך בשוחד

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של קובי בן גור ב-14 ימים. בבקשת המעצר נאמר, כי בן-גור, הידוע כמקורב של איתן רוב, מנהל רשות המיסים והמע"מ, ואיש בעל קשרים והשפעה על מינויים, חשוד במתן שוחד, תיווך בשוחד, קבלת דבר במרמה, שידול לדבר עבירה, סיוע לקבלת משרה שלא כחוק, ומרמה.

קובי בן-גור חשוד כי הוא משמש רו"ח ואיש עסקים אשר על-פי החשד, יחד עם אחרים, פעל והשפיע באופן מהותי על מהלכים ברשות המיסים, לרבות התערבות פסולה במינויים של בעלי תפקידים בכירים וזוטרים ברשות זו.

קובי בן-גור חשוד כי ביחד עם אחרים פעל ברשות המיסים תוך השפעה ניכרת על מהלכי המינויים בה, חרף העובדה שאינו קשור כלל באופן פורמאלי לרשות המיסים. על-פי החשד, בן-גור דאג למינוי מספר אנשים, ביניהם של אורנה בכר, סגנית מחלקת שומה בת"א, שמונתה בעקבות קשריו.

המשטרה מבקשת להאריך את מעצרה של בכר בארבעה ימים. כמו כן, בעקבות קירבתו הרבה לאיתן רוב, דאג בן-גור למנות את גלית שמחון כמינוי בכיר בלשכת רשות המיסים וכן אנשים נוספים. המשטרה ביקשה להאריך ב-14 ימים את מעצרו של בן-גור, מי שהיה בעברו מקורב לליכוד ויו"ר קבוצת הכדורגל של בית"ר י-ם. על-פי גורמים במשטרה, מדובר על נזק כבד – כלכלי ותדמיתי – שגרמו אותם חשודים למערכת אכיפת החוק במדינת ישראל. על-פי הערכות, מדובר בנזק של מאות מיליוני שקלים שגרמו החשודים לקופת המדינה. מעצרו של קובי בן גור הוארך ב-8 ימים עד ה-10 בינואר 2007.

במהלך הדיון טען בא כוחו של בן-גור, עו"ד משה ישראל, כי בעניין מצבו הרפואי של בן-גור, "אני מבקש שתתקבל החלטה שהקטע הזה יהיה אסור לפרסום". בתשובה, אמר בא כוח המשטרה, רב-פקד חיים ארביב: "לא נחשוף את מצבו הרפואי. אני מגיש לביהמ"ש חומר בעניין זה. אם הוא ייעצר, המשטרה תיקח אותו לכל טיפול שהוא צריך. מחר יש לו טיפול".

בהמשך טען בא כוח של בן-גור ואמר: "השאלה היא למה אנחנו צריכים מעצר מאחורי סורג ובריח. החלופה של מעצר בית בנסיבות של חשוד זה מתאימה ביותר. החשוד נשאל ונתן הודאה מפורטת. כפי שאני רואה את הדברים, אני לא ראיתי בבקשה דבר ספציפי שמדבר על איזשהו שוחד מצורה כלשהי. אומרים לו שהוא ביקש והמליץ לגבי מינויים כאלה ואחרים, אם היו שואלים אותי - ושאלו אותי בכמה מקרים - אם אני ממליץ או מכיר מישהו - אני המלצתי, שאלו אותו דברים בתחום עבודתו, איזו עבירה זו?".

"אין ספק", אומר עורך דינו, "שיש מה לחקור, אך בנסיבות שלו כאשר זה עתה הוא מחלים ממחלה, ומנסה לקדם עסקים שונים, קבע פגישות שונות ואחת מהן היא נסיעה לחו"ל". בהחלטתו אמר השופט מרדכי פלד כי לעניין היקפה של הפרשה הנחקרת עולה חשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, ועבירות נוספות מצד בכירים ברשות המיסים: "לעניינו של החשוד שבפניי יש לומר שמעורבותו בנעשה ברשות המיסים היתה עצומה. התערבות זו נגעה בין השאר לעניין מינוי של בכירים ביותר וגם מעורבות במינוי בכירים פחות".

שולה זקן ועורך דינה, מיכה פטמן [צילומים: יוסי זליגר]
תאריך:  02/01/2007   |   עודכן:  08/01/2007
מוטי אקסמיט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שולה זקן וג'קי מצא חשודים בקבלת שוחד וסיוע למקורבים
תגובות  [ 47 ] מוצגות   [ 45 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ח.ל.
2/01/07 19:06
 
אזרח אכפתי
2/01/07 22:27
2
לחיים רמון נגד תפירת תיק
2/01/07 19:25
 
איביס
2/01/07 20:12
 
ליטל קרימינל
3/01/07 00:44
 
לאישה חפה מכל פשע
3/01/07 01:24
3
דנליאלה
2/01/07 20:01
4
משה, עורך-דין
2/01/07 20:16
 
אדם הוא חף מפשע כל... אבל!
2/01/07 23:10
 
בקצרין בדיקות ד.נ.א.
3/01/07 00:48
 
ט.ג.מ.
3/01/07 05:11
5
הניה
2/01/07 21:37
 
משל למה דומה הדבר
2/01/07 22:03
6
שחיתות1
2/01/07 21:48
7
מדינת ישראל-פשיטת רגל
2/01/07 21:56
 
רק לקטר לא מספיק
3/01/07 00:51
8
האורקל מדלפי
2/01/07 22:06
9
נבוכדנצר
2/01/07 22:06
10
גרי
2/01/07 22:29
11
לקחו לשולה את הדרכון
2/01/07 23:08
12
האם שולה תהיה עדת מדינה ?
2/01/07 23:11
13
האם שולה תהיה עדת מדינה ?
2/01/07 23:11
14
מידע פנים ממשרד המשפטים
2/01/07 23:25
 
בני סלע
3/01/07 00:54
 
לכל קטני האמונה
3/01/07 06:55
 
לבני סלע
3/01/07 06:59
15
לעמיר פרץ
2/01/07 23:26
16
מה יותר מזעזע ?
3/01/07 00:20
17
מה יותר מזעזע ?
3/01/07 00:21
18
אולמרט תנהג כמו הנשיא קצב.
3/01/07 00:24
19
משטרה עושה כותרות
3/01/07 05:41
20
dracula_il
3/01/07 06:47
21
שולה - את לא עליזה אולמרט
3/01/07 06:50
22
אילתי1
3/01/07 07:27
23
אבי גנח
3/01/07 07:42
24
דבורה הנביאה
3/01/07 08:43
25
ידען
3/01/07 08:43
26
שמעון יאיר
3/01/07 08:49
27
מקור אמין
3/01/07 08:49
28
האמת שכואבת ליואב
3/01/07 09:25
29
iltw77
3/01/07 10:28
30
אזרח מודאג
3/01/07 10:30
31
עצמאי קטן ועלוב
3/01/07 11:32
32
שימי
3/01/07 12:19
33
סטונדט בקריה האקדמית
4/01/07 20:32
פורום: פרשת כרטיס פתוח כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תושב אנגליה, העונה לשם אדם קרוט, מחפש חברה מחליפה באינטרנט, למטרת טיסה לאיים הקריביים, זאת לאחר שחברתו עזבה אותו במפתיע. הוא החליט לפרסם את הצעתו דווקא באתר המכירות הפובמיות eBay לכל המרבה במחיר.
02/01/2007  |  מערכת PCאון  |   חדשות
הסוכנות האמריקנית להגנת הסביבה (EPA) מעניקה אישורי "כוכב" לחברות ופתרונות העוזרים לאיכות הסביבה. עכשיו מתכננת הסוכנות להעניק כוכב גם לשרתים. "כוכב האנרגיה" הוא אישור הניתן כחלק מתוכנית התנדבותית המזהה מוצרים העומדים בדרישות היעילות של הסוכנות.
02/01/2007  |  מערכת PCאון  |   חדשות
המשנה לראש הממשלה, השר שמעון פרס, פירסם הערב (2.1.07) הודעת אבל על מותו של ראש עיריית ירושלים לשעבר טדי קולק, שנפטר הבוקר והוא בן 95. "טדי, ידידי ורעי הלך לעולמו. ממרחקים אני כואב את לכתו, הגם שזכה לחיים ארוכים, לעשייה ענקית ולתרומה בלתי נדלית בשנותיו הרבות ופעילויותיו. טדי, חברי, היה אישיות רב גונית ופעל במערכות מגוונות ומאתגרות במשך כל חייו".
02/01/2007  |  רונן ליבוביץ  |   חדשות
הרופאים בישראל סבורים, כי חלק מתפקידם הינו להדריך את המטופלים לאורח חיים בריא יותר, אולם נמצא כי ישנם פערים גדולים בין תפיסה זו לבין יישומה בפועל. כך עולה (יום ג', 2.1.07) ממחקר שנערך בבית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת חיפה.
02/01/2007  |  גלית יצחק  |   חדשות
מורן ינקו, 24, מונתה למנהלת סניף חדרה החדש של מכללת מדיאטק הייטק. ינקו תהיה אחראית על ניהול ותפעול הסניף בחדרה, אשר הוקם על-מנת לספק הדרכות בתחומי המחשבים לתושבים ולחברות מאזור זיכרון יעקב, בנימינה, חדרה, נתניה והסביבה.
02/01/2007  |  טלי רווה  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il