בגלידות נסטלה ממשיכים לחמם את החורף תחת הסיסמא: "חורף איטלקי חם". החל מיום ד', 3.1.07, תעלה גלידות נסטלה קמפיין לקידום סדרת מוצרי "לה קרמריה ITALY" בגביעים, באמצעות שקופית חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 2. ההיקף הכספי של הקמפיין עומד על 600,000 שקלים.
השקופית, שתעלה במחזור של ארבע פעמים בשבוע (ארבע פעמים ביום – פעמיים במהדורת הבוקר ופעמיים במהדורת הערב המרכזית) למשך כל חודש ינואר, תציג בחורה איטלקייה לבושה בשמלת גלידה משובחת, ישובה על כפית בדמות הפיתוי הטעים הבא שלך.
הקמפיין ילווה בקופוני הוזלה ברשתות השיווק שופר סל וסופר סנטר.
סדרת "לה קרמריה ITALY" בגביעים יוצרה לחורף 2007, וכוללת שני טעמים – וניל עם חתיכות תות ומוס שוקולד עם אגוזי לוז. הסדרה האיכותית מאופיינת במרקם אוורירי המתאים לעונה, ומשווקת במארז שלושה גביעים, המכילים 75 גרם כל אחד (מחיר המארז 17.99 שקלים).
סדרת "לה קרמריה ITALY" כוללת גם אריזות משפחתיות מהודרות בשלושה טעמים ייחודים, מפנקים ומענגים: וניל גורמה, שוקולד אגוז וקוקוס.
ממחקרים שערכה גלידות נסטלה עולה כי על אף שבחורף צריכת הגלידות יורדת הצרכן הישראלי מעדיף לקנות גלידה איכותית יותר המאופיינת ברצון לפינוק.
"לה קרמריה ITALY" עונה על דרישה זאת ואף מוגשת במנה אישית ומדודה, באופן המאפשר לצרכן לשלוט על הכמות שהוא צורך ועל הפיתוי שבאכילת גלידה ללא הגבלה.
לדברי הילית שמיר, מנהלת תחום גלידות משפחתיות: "מנתונים שיש בידינו עולה כי בארה"ב הצריכה הממוצעת לנפש עומדת על 22 ליטר גלידה בשנה, בעוד שבישראל עומדת הצריכה הממוצעת לנפש על 6.5 ליטר גלידה בשנה בלבד. אנו מאמינים כי בישראל, שהיא מדינה חמה גם בחורף, יש פוטנציאל גדול לצריכת גלידות גם בחורף ואנו מעונינים לעודד מגמה זו".