PolyInformation ו-NSC הכריזו על הסכם שיתוף פעולה הנדסי ושיווקי. הפתרון המשולב של שתי החברות הנו לשירותי טלפוניה מבוססי זיהוי דיבור.
חברת PolyInformation, מפתחת תשתיות תקשורת מבוססות דיבור לתקשורת אדם - מכונה. מוצר הדגל, שהינו מנוע שיחה, מאפשר למחשבים להבין קול אנושי, ומהלך של שיחה יומיומית. באמצעות מוצר זה יכולים המשתמשים לדבר אל המחשב תוך שימוש במשפטים רגילים, וללא הצורך בהסתמכות על משפטים מובנים מראש.
מנועי זיהוי הדיבור של חברת NSC פועלים על גבי כרטיסי PCI מבוססי טכנולוגיית DSP, הניתנים לשימוש בכל מחשב ביתי רגיל ומאפשרים למפתחי אפליקציות להריץ עד כ-120 ערוצי זיהוי דיבור בכרטיס אחד, בתלות במורכבות משימת הזיהוי.
השילוב של התשתית שפותחה על-ידי חברת PolyInformation עם מנועי זיהוי הדיבור של חברת NSC תיושם על-ידי מרכזי שרות לקוחות טלפוניים (call centers), פורטלים סלולריים, שרותי מדיה אינטראקטיבית, ועוד.
"בחרנו במנוע זיהוי הדיבור של NSC עקב יכולתו לספק מספר רב של ערוצי זיהוי דיבור על גבי כרטיס אחד, וביחס עלות-תועלת מיטבי לערוץ דיבור. בכך מאפשרת לנו NSC להציע ללקוחותינו תועלת מירבית מהשימוש בתשתית המוצעת על ידינו", טוען עופר אלט, מנכ"ל חברת PolyInformation. "עצם העובדה שמנוע זיהוי הדיבור של NSC אינו עושה שימוש כלל במעבד הפנטיום של המחשב, מאפשרת לנו להציע פתרון מלא תוך שימוש בארכיטקטורה פשוטה למדי. כרטיסי הזיהוי פשוטים לאינטגרציה ושימוש, ובכך ובעזרת התמיכה אותה אנו מקבלים מ-NSC אנו מסוגלים לקצר משמעותית את זמן מתן השירותים ללקוחותינו."
לדבריו של דר' עמי מויאל, מנכ"ל חברת NSC, השילוב של שני המוצרים הוא בהחלט שילוב מנצח - שילוב שהופך את היכולת לדבר בצורה חופשית למחשב, למציאות. "השימוש במוצר המשולב יאפשר לעקוף את המחסומים הקיימים בתקשורת אדם - מכונה כיום, כולל תפריטים מורכבים, ויאפשר לנותני שירותי תקשורת להיענות לדרישת לקוחותיהם ולהציע שירותי מענה "אנושי" נוחים, בזמן תגובה קצר ותוך חסכון משמעותי בזמן התקנה ובעלויות כוח אדם."
NSC - Natural Speech Communication Ltd
NSC מפתחת מנועי זיהוי דיבור על גבי כרטיסי PCI ביחס דחיסות גבוה במיוחד וביחס עלות-תועלת מיטבית. מוצרי החברה מופנים לעולם שירותי התקשורת מבוססי דיבור. לקוחות NSC שהינם בעיקר מפתחי אפליקציות, עושים שימוש ביתרונות שמעניקים מוצרי החברה על מנת לספק שירותים מבוססי דיבור לאלפי משתמשים בו זמנית, תוך שמירה על עלויות אינטגרציה נמוכות, עלויות חומרה נמוכות וצריכת אנרגיה נמוכה. המוצר של חברת NSC תומך במספר שפות וביניהן השפה העברית.
Poly Information Ltd
Poly Information מספקת לאדם את היכולת לנהל שיחה חופשית ואנושית מול מחשב באמצעות פתרון תוכנה המשולב בסביבת העסקית של הארגון. על-ידי כך, מתאפשר למוקדי שירות לקוחות לצמצם את זמן ההמתנה, לצמצם הוצאות ולשפר את השירות ללקוח. פתרון ה"שיחה החופשית" המתוחכם של חברת פולי, מאפשר תמיכה ראשונית בלקוחות הן דרך רשת האינטרנט והן באמצעות הטלפון ומאפשר לנציגי שירות הלקוחות לטפל בפניות המצריכות טיפול והתייחסות מיוחדים. התוצאה: ללא הצורך בהמתנה ארוכה לנציגי שירות לקוחות שעסוקים בפניות קודמות, הלקוחות מרוצים יותר מרמת השירות לו הם זוכים ומשאבים יקרים של הארגון מנוצלים בצורה טובה ויעילה יותר.