|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

שישה בשישי

לא משתנים

שי ניצן לא מסוגל לפתוח את הפה בלי לשקר אהוד אולמרט נותר מושחת ומשחית גם בכלא דונלד טראמפ ימשיך להיות אימפולסיבי ומסוכן בנימין נתניהו לא ינקוט ביוזמה מדינית חסן רוחאני ממש איננו מתון למה לא הופתענו מהתנהגותו של אורן חזן
26/05/2017  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   כנסת 20   |   תגובות
כרוני או פתולוגי [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]


שי ניצן
בכוונה או ליקוי? [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

עורך דין בכיר שהאזין השבוע לניצן אמר, שהאיש סבור שהגנה על המערכת מצדיקה אמירת שקרים. כלומר: שיש לו סדר עדיפות מעוות מן היסוד, ולפיו מותר לשקר ולרמות כדי לחפות על כשלים וטעויות וכדי להתמודד עם ביקורת לגיטימית. לדעת אותו עורך דין, זהו הלך הרוח המסוכן – ועל גבול הפושע – של מי שיכול להגיש כתב אישום נגד כל אחד מאיתנו

כאשר שי ניצן מדבר בפומבי, יש רק שתי שאלות: מתי הוא ישקר ועל מה הוא ישקר. זה שהוא ישקר – זו עובדת יסוד. השבוע זה היה בכנס לשכת עורכי הדין. פרקליט המדינה התייחס לפרשת יצחק כהן ולהסדר הטיעון עימו, שהותקף קשות בתקשורת ושמרכיבו העיקרי – הימנעות מהרשעה – לא אושר בידי בית המשפט, שמתח עליו ביקורת קשה. בשחצנות הרגילה שלו, תקף ניצן את מי שהעזו למתוח ביקורת על ההסדר (שהוא עצמו אישר), אבל לא זה היה העיקר. ניצן העלים ממאות המאזינים את הפרטים בנוגע להימנעות מהרשעה; הוא לא אמר על זה מילה וחצי מילה, וכך יצר רושם מכוון כאילו כל הסיפור היה חומרת העונש.

אחר כך דיבר ניצן על עוד הסדר טיעון שנוי במחלוקת – עם הרב יונה מצגר. הוא התגאה בכך שבית המשפט העליון אישר אותו, ושוב העלים עובדה מכרעת: שהפרקליטות המהוללת שלו שינתה בעליון את טיעוניה ביחס לאלו שכשלו במחוזי, באופן שבית המשפט לא היה מאפשר לשום סניגור פרטי. וכידוע, לעיתים מחצית האמת גרועה יותר מאשר שקר שלם.

לא נמנה כאן את כל השקרים החוזרים ונשנים של ניצן. נזכיר כאן טלגרפית רק כמה מהם: מאיה פורמן-רזניק, חן קוגל, משה שרמן, אפרים ברכה. עורך דין בכיר שהאזין השבוע לניצן אמר שהאיש סבור שהגנה על המערכת מצדיקה אמירת שקרים. כלומר: שיש לו סדר עדיפות מעוות מן היסוד, ולפיו מותר לשקר ולרמות כדי לחפות על כשלים וטעויות וכדי להתמודד עם ביקורת לגיטימית. לדעת אותו עורך דין, זהו הלך הרוח המסוכן – ועל גבול הפושע – של מי שיכול להגיש כתב אישום נגד כל אחד מאיתנו. אם זה ההסבר, כדאי להזכיר לניצן הדתל"ש, ש"מִדְבַר שקר תרחק" הוא המקום היחיד בו מצווה התורה להתרחק מן העבירה.

יש עוד אפשרות: ניצן הוא שקרן פתולוגי, וכבר אינו מבחין בין אמת לשקר. זהו הסבר גרוע עוד יותר, משום שלפיו – ניצן אינו שולט במה שיוצא מפיו ומתחת ידו, ודומה שאיש מן הסובבים אותו אינו מסוגל לשכנע אותו שעליו לטפל בליקוי הזה. כך או כך, מדובר באדם מסוכן ביותר, שלא ניתן לפטר אותו וימשיך לשקר לנו ללא הרף עוד שנתיים וחצי.

אהוד אולמרט
לרצות את כל העונש [צילום: אריאל שליט, AP]

בתחילת השבוע כתבתי כאן, שהתנהגותו של אהוד אולמרט בכלא – ובמיוחד פרשת המסמכים המסווגים שהחזיק בתאו ושניסה להבריח באמצעות עו"ד חנינא ברנדס – אינה מצדיקה את מניעת שחרורו המוקדם אלא דחייה שלו. מאז חשבתי על כך שוב, ואני כבר הרבה פחות בטוח בעמדתי.

על-פי הודעת השב"ס, אולמרט הכניס עימו לכלא מסמכים מסווגים ובניגוד להוראות שהובהרו לו במפורש – החזיק כאלו בתאו וניסה להבריחם החוצה. השאלה הבסיסית היא, מה בכלל עושים מסמכים מסווגים אצל אולמרט. בהנחה שלא מדובר במה שהוא כתב בעצמו מתוך זכרונו, המסמכים הללו אמורים להיות ברשותה של המדינה. ואפילו אם מדובר רק בזכרונותיו, תראו מה אולמרט עשה כאן: הוא גרם לאנשים שאינם מורשים לשאת את המסמכים הללו עבורו, מי יודע היכן הם מוחזקים מחוץ לכלא ולאחר שההברחה התגלתה – הם נחשפו לשורה של גורמים נוספים (הסוהרים, מפקדי הכלא, בכירי שב"ס).

התקרית הזאת מלמדת, שאולמרט לא השתנה. הוא נותר אותו שחצן שבטוח שהכל מגיע לו והכל מותר לו, והכי גרוע – הוא נשאר מושחת ומשחית. לאולמרט היה הרגל להשחית את סביבותיו: תראו את שולה זקן, את חבריו עורכי הדין שבאו לבקרו תוך מסירת הצהרות כוזבות, את אחיו יוסי אולמרט שקיבל בזכותו מאות אלפי שקלים. כעת הוא גרם לשורה של אנשים לעבור על כללים בסיסיים של ביטחון המדינה, והכל – אך ורק למענו. אדם כזה צריך לרצות את עונשו עד היום האחרון.

דונלד טראמפ
הטוויטר, לא הנאומים [מארק ישראל סלם, פלאש 90]

אני לא מתרשם מהמתינות של דונלד טראמפ בנאומיו השבוע בריאד ובירושלים. עצם העובדה שיש לציין לטובה שנשיא ארה"ב קרא נאומים חשובים בלא לסטות מהנוסח המוכן מראש, מלמדת עד כמה האיש בעייתי. טראמפ האמיתי איננו זה של הטלפרומטר אלא זה של ציוצי הטוויטר האימפולסיביים, של האשמות השווא, של השקרים.

אל תבנו על כך שטראמפ ישתנה. זו גם הייתה המחשבה אחרי נאום הניצחון המתון והשקט שלו, והיא התבדתה בתוך ימים אחדים. כך היה גם אחרי נאום ההשבעה ואחרי נאומו על מצב האומה – ובדיעבד אלו היו רק יוצאים מן הכלל שממש לא העידו על הכלל. וחשוב יותר: מעשיו של טראמפ מלמדים שהוא נותר אדם מסוכן. החל מהצווים שנפסלו בידי בתי המשפט, דרך מינויו של מייקל פלין ליועץ לביטחון לאומי למרות האזהרות, וכלה בפיטוריו של ג'ים קומי – ואלו רק דוגמאות אחדות. העסק מאוד פשוט: בני אדם לא משתנים בגיל 71, ודאי לא כאשר התנהגותם הביאה להם הצלחות.

בנימין נתניהו
לא ינקוט יוזמה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

אני לא יודע אם נשאר מישהו שמצפה שבנימין נתניהו ינקוט יוזמה בתחום המדיני, אבל אם כן – שלא יבנה על זה. נתניהו הוא אדם חכם מאוד, ובה במידה – גם זהיר מאוד. מטרת-העל שלו היא הישרדותו האישית. "למה לי את זה", אמר לאחרונה כאשר נשאל על הקדמת הבחירות. לא "למה לנו" ובוודאי שלא "למה למדינה"; למה לביבי. כך הוא מתנהל עשרות שנים וכך הוא ימשיך להתנהל. זה גם שמוביל לנהנתנות הבוטה שלו, העלולה להביאו לספסל הנאשמים.

פעם אמרתי למישהו, שיש לומר לזכותו של נתניהו שהוא הפוליטיקאי הבכיר היחיד בעשורים האחרונים שלא דילג לפחות פעם אחת ממפלגה למפלגה. זה נכון, השיב בן שיחי, אבל זה נובע מכך שהוא חושש מדי לקבל החלטה כזאת. כנ"ל מול הפלשתינים: האופי של נתניהו מכתיב לו לשמר ככל הניתן את הקיים, כי עובדה – זה איכשהו עובד ואיכשהו מאפשר לו לשרוד. לכן, נתניהו לא ילך על שום פתרון מרחיק לכת: לא למדינה פלשתינית מצד אחד, לא לסיפוח מצד שני, לא לאוטונומיה ולהסדרים כלכליים בין שני הקצוות הללו.

חסן רוחאני
להשמיד את ישראל [צילום: איבראהים נוזורי, AP]

באירן אין מתונים וקיצוניים; יש קיצוניים ואולטרה-קיצוניים – אמר בשנות ה-80 המומחה מספר אחת בישראל למדינה זו, פרופ' דוד מנשרי. האמירה הזאת תקפה גם כיום. הנשיא חסן רוחאני, המוצג כ"מתון", הוא כזה רק באופן יחסי. בתקופת נשיאותו הראשונה הוצאו להורג 3,000 איש, מנהיגי אופוזיציה נכלאו וחופש הביטוי מוגבל קשות. וכמובן: רוחאני לא ויתר לרגע על שאיפתה של אירן להשיג נשק גרעיני; הוא ניצל את חולשת ממשל אובמה כדי להשיג עסקה שבסופו של יום – תעניק לאירן גם נשק גרעיני וגם עוצמה כלכלית.

רוחאני בן 69 ונמצא בצמרת האירנית כבר 30 שנה. הוא לא היה מגיע לנשיאות ולא היה נבחר שוב, אם לא היה בשר מבשרו של המשטר הרצחני ותומך הטרור השולט בטהרן מאז 1979, אותו משטר שמצהיר בגלוי על שאיפתו להשמיד את ישראל. אל תחשבו לרגע שהאיש הזה ישתנה, שהוא מסוגל להשתנות או שהוא רוצה להשתנות.

אורן חזן
לבדוק כשירות נפשית [צילום: אורן חזן]

נראה לי שאיש ההימורים אורן חזן לא היה פותח הימור בשאלה "מיהו חבר הכנסת שיתנהג בצורה פרחחית בקבלת הפנים לנשיא טראמפ". הסיבה: הבית היה מפסיד, כי כולם היו מהמרים על אורן חזן. קשה למצוא מילים שיתארו את ההידחפות של חזן לסלפי עם טראמפ, ועוד יותר – את הגאוותנות הילדותית בה תיאר את מעשיו והצדיק אותם בדיעבד.

כבר הצעתי, ממש ברצינות, לערוך בדיקות כשירות נפשית לעורכי דין. אני מתחיל לחשוב, שמן הראוי לערוך כאלו גם למועמדים לכנסת, בנוסף לבדיקות רקע על עברם, התנהגותם ומצבם הכלכלי. הרי לא ייתכן שמה שנדרש מכל שוטר, לא יידרש ממי שקובעים את החוקים על-פיהם פועלת המשטרה; ומה שצריך לעבור כל מועמד למשרה זוטרה בשירותי הביטחון, לא יחול על מי שיושבים בגופים המפקחים על אותם שירותים. רק כך נוכל להימנע מראש מתופעות כמו אורן חזן.

תאריך:  26/05/2017   |   עודכן:  26/05/2017
איתמר לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מסר   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי קורב   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   אייזיק גינדי   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky   אילה גלברד-יעקב   אילה גלברד-יעקב   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אברבנאל   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי זהר /  Zohar Eli"   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלכסנדר משקביץ   אלעד רט   אלעד רט   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרים ברכה   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   אשר גרוניס / Asher Grunis   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בג"צ קול העם   בני אלג'ם   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבריאל כהן   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד ליבאי /  Libay David"   דונלד ג'ון טראמפ / Donald John Trump   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   דניאל ויטמן   דניאל  ויטמן   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חופש הביטוי   חיים אייזנשטט   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חן קוגל / Chen Kugel   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   חנינא ברנדס / Hanina Brandes   טל גבאי   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   טלמן איסמאילוב   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה  אזרד   יהודה גליק / Yehuda Glick   יהודה פריד   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יונה מצגר   יוסי אולמרט   יוסי  פריאל   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    יורם דנציגר / Yoram Danziger   יחיאל הירש   ינון מגל / Yinon  Magal   יניב נפתלייב   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יעקב צבן   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק כהן / Yizhak Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לאוניד נבזלין   ליאת ארזי   מאיה פורמן-רזניק / Maya Furman   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מוסיה ארד   מורן פורת   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל מירלשווילי   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מני מזוז / Meni Mazuz   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה טלנסקי   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה לדור   משה סובל / Moshe Sobel   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משה יועד הכהן / Moshe Yoad Hacohen    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"   נוית נגב   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניל הנדל / Neal Hendel   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניסן  ציוני   נעמי גרנות   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סלבה ברשט   סלים ג'ובראן / Salim Joubran   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   קרן גורן   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רונאלד איזייב   רועי בלכר   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ריימונד גינדי   שגיא  הר-שפר   שולה זקן / Shula Zaken   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי ניצן / Shai Nitzan    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שמואל ברודמן   שמחה קרקובסקי   שני טביב   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא משתנים
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מיכל מירושלים
26/05/17 09:23
 
בני בנקר
26/05/17 11:00
2
ירמיהו ט.
26/05/17 09:23
 
נתין מדמנת ישראל
27/05/17 18:20
3
בני בנקר
26/05/17 09:26
4
נהרדעא
26/05/17 09:29
5
שמאל אמיתי
26/05/17 15:38
 
בני בנקר
26/05/17 20:49
6
שמאל אמיתי
26/05/17 15:38
7
בבר העארס
26/05/17 16:23
8
משפטן
27/05/17 11:00
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכנסת תקיים (יום ב', 29.5.17) דיון בנושא "הוצאת חברי כנסת מישיבת מליאה מיוחדת שבה נואם מוזמן שאינו חבר כנסת". על-פי התיקון שמקדמת הוועדה לצד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, יוכל יו"ר ישיבה להוציא לאלתר מהמליאה חבר כנסת שיפריע לנאום של אורח, ללא צורך בשלוש קריאות לסדר.
25/05/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
האם אוניברסיטת בן-גוריון תומכת בפעילות BDS או לאו? בשאלה זו דנה (יום ד', 24.5.17) ועדת החינוך, התרבות והספורט. הדיון התקיים ביוזמת חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ', ענת ברקו ואמיר אוחנה. פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון: "רקטור האוניברסיטה, אנוכי, וחברי סגל רבים מגויסים באופנים רבים ומגוונים למאבק נגד BDS. פעילות זו כנגד ה-BDS, היא עקבית ומתמשכת, ואנו מקיימים אותה בהתמדה משנת 2005 ועד היום".
24/05/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת החליטה (יום ד',24.5.17) להיטיב עם בני משפחה של נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה הנכים והנפגעים מקבלים קצבת ממשרד הביטחון, ובמקביל מקבלים בני משפחתם, לעתים, גם פנסיה מקרן הפנסיה הוותיקה שלהם.
24/05/2017  |  אלעזר לוין  |   חדשות
יושב-ראש הכנסת, יולי אדלשטיין, הביע צער על כך שהנשיא האמריקני, דונלד טראמפ, לא נאם בכנסת בעת ביקורו בישראל. לדבריו, ההחלטה לקבוע את נאומו של טראמפ במוזאון ישראל, הסמוך למדי לכנסת, נבעה מחשש שכמה חברי כנסת ינסו להפריע לנאום.
23/05/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכספים החלה לדון (יו ג', 23.5.17) בהצעת חוק לקריאה שנייה ושלישית, שמטרתה להכניס תחת משטר הפיקוח של רשות ניירות ערך את המוצר הפיננסי שתפס תאוצה ניכרת בשנים האחרונות; תעודות הסל. מדובר במוצר פיננסי מסוג תעודת התחייבות שמנפיקים גופים מנהלים באופן הדומה להנפקת אגרות חוב.
23/05/2017  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משמר המשפט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משפט אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת יצחק כהן  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת מצגר (ב)  /  מי ומי  
תקופת המעבר להגדלת ההון - עד 2024  /  אלעזר לוין
הכנסת תרכוש יצירות של אמנים ישראלים   /  יפעת גדות
דחייה במועד הפיקוח על משקאות משכרים  /  מירב ארד
הבלוף של מיקי רוזנטל  /  איתמר לוין
ממאיסים את הדמוקרטיה  /  איתמר לוין
מה חשוב לביבי  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il