|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

רשת שוקן יוצאת בקמפיין השקה מקיף למותג העיר

- הודעה מטעם רשת שוקן
14/01/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

רשת שוקן, מקבוצת הארץ, יוצאת בקמפיין פרסומי שילווה את השקת מותג "העיר" החדש - מתיחת מותג העיר בפריסה ארצית, שסיסמתו "כל עיר והעיר שלה". הקמפיין בהיקף של כמיליון דולר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, יעלה השבוע, החל מיום רביעי, ה- 17.1.07, בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, על גבי אוטובוסים ובשילוט חוצות, הכולל שלט קיר ענק בירושלים, וכן ילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף.

בסוף השבוע האחרון (12.1.07) עלה בעיתוני הרשת ברחבי הארץ קמפיין מקדים למהלך שכלל - מודעות פרינט, טיזרים וסטריפים רלוונטיים לכל עיר ואזור תפוצה, אשר הכריזו על הפרידה מהפורמט הקיים של עיתוני הרשת ועל השקת עיתוני העיר החדשים. לדוגמא: מודעה המעוצבת כשלט חוצות בכניסה וביציאה מהעיר - צאתכם לשלום מכאן דרום וברוכים הבאים להעיר כאן דרום.

הגיליון הראשון בפורמט החדש יושק ביום שישי ה- 19.1.07. במסגרת השינוי, יתאחדו כלל העיתונים המקומיים של הרשת ברחבי הארץ תחת שם המותג "העיר" (עיתון העיר, עכבר העיר ולוח העיר), וכן יעשו שינויים בתוכן ובעיצוב העיתונים, וביניהם החלת קו עיצובי אחיד לכלל עיתוני הרשת, וכן החלפת צבע הלוגו של "העיר" מהאדום הוותיק לצבע ירוק צעיר ורענן, המבטא ערכים של רעננות וחדשנות.

הקמפיין הטלוויזיוני עושה שימוש משעשע במונחי סלנג מקומיים, המוכרים רק לאנשים שגדלו בעיר מסוימת וחיים את ההוויה שלה, ומכיל 6 סרטונים, המתמקדים במספר ערים גדולות ברחבי הארץ, וביניהן תל אביב, ירושלים, פתח תקוה, רחובות ורעננה.
דוגמאות מתוך הקמפיין: בטלוויזיה: קריין: נחש מה זה פג'ען? מה זה אשתנור? מה זה מפלצת?

קריין: עכשיו תדמיין את הפג'ען, תוקע אשתנור במפלצת. אם זה לא נראה ככה, כנראה שאתה לא ירושלמי. פג'ען הוא סלנג ירושלמי לבחור מלא מאוד, אשתנור הוא כינוי ירושלמי ללאפה והמפלצת היא מתקן במגרש משחקים ידוע בירושלים.

בעיתונות: 1. אם לבתה - אם תאכלי אני אקח אותך למפלצת, כי יש דברים שרק ירושלמים מבינים.

2. שלוש תרנגולות משוחחות ביניהן: את רעבה? שואלת אחת. לא, אכלתי גוזל, משיבה אחרת. גוזל הוא כינוי פתח תקוואי למנת פלאפל בלחם, כי יש דברים שרק פתח תקוואים מבינים.

לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת שוקן, "קמפיין ההשקה רחב ההיקף, שיעלה בשבוע הבא, משקף את השינוי שאנו מובילים על-מנת ליצור ולהדגיש את החיבור בין העיתון המקומי לייחודיות של כל עיר ושל הקהילה החיה בה, על הקודים והשפה המקומית שלה. הקונספט שגובש לקמפיין הוא תוצאה של מחקר מעמיק שנערך בלב ליבה של הקהילה המקומית בכל עיר, על-מנת לדלות את המונחים והמנהגים המקומיים והשגורים והייחודיים ביותר לתושבי המקום".

הרעיון העומד מאחורי הקמפיין מבטא את המטרה העיקרית של עיתוני הרשת החדשים, שהיא ליצור חיבור אמיתי, ישיר ובלתי אמצעי של העיתון עם תושבי העיר, ולחזק ולהבליט את הקשר בין הקוראים לסביבת מגוריהם, בדגש על השוני והייחודיות של כל עיר ותושביה מהיבטים שונים כגון ההוויה והסלנג הייחודי המזוהה עם המקום. כמו כן, על-מנת לגבש את הפורמט האיכותי ביותר ואת קמפיין ההשקה המתאים, ערכה רשת שוקן מחקרים מקיפים, שהעלו כי העיתונים המקומיים הינם כוח עולה בעולם כולו והם משמשים מקור מידע צרכני וקיומי מרכזי בחיי הקוראים.

פעילות הקד"מ להשקת העיר החדש תכלול חלוקה של עיתוני העיר החדשים ושי צנוע, על-ידי כ-150 דיילות, שיתפרסו בנקודות המכירה השונות ברחבי הארץ, בשני סופי השבוע של ה- 19 וה- 26 בינואר 2007. כמו כן, רשת שוקן השקיעה עשרות אלפי דולרים בעיצוב סטנדים חדשים ומשוכללים בצבע ירוק, בדומה ללוגו החדש של העיתון, עבור עיתוני הרשת, לרבות מוספי עכבר העיר, בנקודות המכירה ברחבי הארץ.

בנוסף, ובהמשך לקונספט של קמפיין ההשקה, רשת שוקן משתפת פעולה עם חברת הוניגמן TNT בהפקת "ליין העיר" - ליין ייחודי ומוגבל, הכולל חולצות טריקו צבעוניות, שעליהן מודפסים משפטי סלנג הייחודיים לערים מסוימות בארץ, ומוכרים רק לתושבי אותן הערים, לדוגמא: "ירדתי לאולגה" - המדבר על לנסוע לחוף הים הפופולרי בגבעת אולגה ומזוהה עם תושבי חדרה ו- "אני קוף ירוק גאה" - כינוי לאוהדים השרופים של קבוצת מכבי חיפה בכדורגל ומזוהה עם החיפאים.

במסגרת הליין, שהינו פרי יוזמתה של חברת גרילה M, חולקו בחודש האחרון כ-2,500 חולצות שונות למובילי דעה בתחומי התרבות, הבידור, הספורט וחיי לילה ברחבי הארץ, אשר יצרו הדי התעניינות גדולים וביקוש רב לחולצות נוספות, מבלי שנחשף מי הגורם העומד מאחורי מהלך זה. כעת, עם השקת הקמפיין, נחשף כי רשת שוקן היא המובילה את המהלך השיווקי הזה, כחלק מהשקת המותג החדש. את ליין החולצות ניתן יהיה לרכוש מעכשיו גם בחנויות רשת TNT, ברחבי הארץ.

משרד פרסום: אדלר-חומסקי & ורשבסקי, סמנכ"ל: אמיר גיא, מנהל לקוחות: דני ברנדה, סופרוויזרית: לושי ברנד, סמנכ"ל קריאיטיב: יונתן סטירין, מנהל קריאיטיב: רונן גור- פונארוב, ארט דירקטור: גבי זלצמן, מנהלת מ. הפקה: רינת קינן, מפיקת משרד: רונית גנדלמן, הפקה: שליו יהוד הפקות, מנהל מחלקת פלנינג: אורי לברון, פלנרית בכירה: תמר רשף, קופירייטר: שני גרשי, תקציבאית: שירי שיפר.

תאריך:  14/01/2007   |   עודכן:  14/01/2007
ענת אוחנה, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק כהן, מנכ"ל "מטיס קפיטל" ומיכאל ארנון, יו"ר "יורופקאר ישראל", מודיע על השלמת רכישת צי ראשון של יותר מ-200 מכוניות שונות, בהיקף כולל של כ-25 מיליון ש"ח.
יסיסיט ביניסאן משדרות שבתה דורית הי"ד נהרגה מפגיעת טיל קסאם ב-29.9.04 זקוקה לתרומות בכדי לבצע ניתוח להשתלת כליה.
סדנא ייחודית לטיפול באנשים הסובלים מבעיות לב, המתקיימת בשירמ (שירותי רפואה משולבת) במרכז הרפואי אסף הרופא, מאפשרת פתיחת עורקים חסומים בלב ובגוף. ההישג מתאפשר בזכות גישה כוללת לטיפול בגורמי הסיכון העיקריים ללב.
חברת קונדומי R3 תיתן חסות ראשית לקמפיין של הוועד למלחמה באיידס לעידוד השימוש בקונדום בקרב צעירים ובקהילת הגייז. הקמפיין, בכיכובו של עידו תדמור, עולה תחת הכותרת: "סקס עם קונדום - חיים בלי HIV" בהשקעה של 250 אלף שקלים, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שהתנדב ליצירת הקמפיין. הקמפיין יעלה בשילוט חוצות ובפוסטרים במקומות בילוי.
חב' "תמי 4" קיבלה את תו אמון הציבור לאור העובדה שעמדה בכל הקריטריונים שנבדקו, ביניהם הגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות המידע, שרות נאות ואחריות המוצר, הגינות בעריכת חוזים, עמידה בתקנים וקיום ושמירה של פרטיות הלקוח.
14/01/2007  |  וילדר, יח"צ  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il