קמפיין תדמיתי לקידום אתר האינטרנט WWW.D.CO.IL
דפי זהב מעלה קמפיין ראשון לשנת 2007 - הקמפיין בעלות של כ- 4 מליון שקל באמצעות שלמור אבנון עמיחי/Y&R.
אלון רז, סמנכ"ל השיווק של קבוצת דפי זהב: "מסע הפרסום הקרוב הינו יריית הפתיחה למהלך פרסומי שיימשך כשנה וחצי עד שנתיים ויבסס את מעמד "דפי זהב" בתודעת הצרכנים ככלי שימושי בחיי היומיום של כל אדם בישראל.
גדעון עמיחי, שותף בשלמור אבנון עמיחי/Y&R: "במהלך התקופה האחרונה נעשו מהלכים אדירים בדפי זהב בכדי לשפר את הממשק מול המשתמשים, בייחוד באינטרנט ובסלולר. החוויה ה"דפי-זהבית" היא היום הרבה יותר ידידותית, מהירה ומתקדמת. מבחינתנו מדובר באתגר אדיר, כי מגיע למותג חיים חדשים גם ברמת התקשורת השיווקית.
לכן, בחרנו להראות איך דפי זהב ממלא תפקיד בחיינו בצורה הומוריסטית ומפתיעה".