|   15:07:40
דלג
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

אני מאשים

העולם הוא גיהינום למיליארדי אנשים לא בגלל האנשים הרעים, אלא בגללנו! הערכים הנפלאים שלנו מונעים מאתנו לנקות את הכדור ממפלצות אדם
02/08/2017  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   העולם הערבי   |   תגובות
אלה ערכי צה"ל? [צילום: קורינה קרן/פלאש 90]


מדינת אליטות

השופטת הנכבדה הלר נימקה באופן כה יסודי ונוקב את הכרעת הדין, כך שהיה ברור לחלוטין שאלאור ביצע מעשה מאוד מאוד מאוד חמור! היא גם נימקה באופן כה יסודי ונוקב את גזר הדין, כך שהיה ברור לחלוטין שאלאור עשה מעשה שולי, זעיר וזניח שיכול לקרות במשפחות הכי טובות!

החוק הוא כלי בידי האליטות. ירצו ישתמשו בו כדי להוכיח דבר, ירצו ישתמשו בו כדי להוכיח את היפוכו. והכל בדברי חלקות מרשימים. מזכיר את הגשש: בוא תחתום לי פה, חשוב מאוד, חשוב מאוד. אולי תחתום גם לי, על מה? על ההפך, חשוב מאוד, חשוב מאוד...

מאביסים אותנו בערכים, אבל כולנו יודעים בסוד (ואל תגלו לאף אחד) שהערך העליון הוא האגואיזם: כל אחד דואג קודם כל לישבן של עצמו, בקפיטליזם זה אפילו גלוי ולגיטימי.

כאשר צמרת המדינה קראה לו רוצח, סיפקה הלר את הסחורה בדמות הכרעת דין חריפה. כאשר היא חטפה חזק והפכה כמעט לאויבת העם, ובמקביל גם צמרת הצבא והמדינה עידנה את היחס מפחד העם, ידעה השופטת הנכבדה לספק שוב את הסחורה. היום כולם מרוצים: גם מילים קשות וגם עונש קל. הצליח להם.

עדר הנאורים מנותק מן המציאות

חברים, המכונים "ערכי צה"ל" הם ערכים איומים! הקרבת 70 בנים כדי להגן על אזרחי האויב (דה יורה), תכלס כדי להגן על ישבנם הענוג של ביביבוגיאיזנקוטגולן מפני בית הדין בהאג (דה פקקטו), אלו ערכי זוועה. נודה למזהה התהליכים על גילוי הלב שהקרבת חיילים הם ערכיו, וכן לשר החינוך על פליטת הפה שאכן חיילים הוקרבו בצוק איתן.

גם כל הסיפורים המרגשים על "טוהר החשק" ו"קדושת החגים" זה סיפורי פוגי. המחבלים אולי נולדו בצלם אך מאז עברו שטיפת מוח כזו, שהם הפכו לעדר זומבים שטוף שנאה. כל מה שמעניין את המפלצות הדו רגליות הללו זה לאנוס, לרצוח ולשחוט.

נכון שהם בני אדם ביולוגית, אז מה? זה חייב לבלבל אותנו? מבחינה מוסרית הם מפלצות מסוג הסחורה הנאצית. בדיוק כמו מנהיג המופת הנערץ שלהם, גנרל האס.אס, סחבאק של היטלר, שעסק בהכנת תאי גזים בארץ הקודש. אלו הטיפוסים שעשו את הפיגוע בבית חב"ד בהודו, באולימפיאדת מינכן, בבית הספר בבסלאן. אלו הטיפוסים שעורפים ראשים, עושים טיהורים אתניים ליאזידים, שוחטים ילדה במיטתה, כורתים איברים בגרזנים ומנהלים מחנות אונס בסוריה.

איך אתם לא מתביישים להגן על מפלצות כאלו? אתם הפושעים! ברגע שהם ינצחו אותנו הם יאנסו וישחטו את כולנו. ואף אחד במטותא מצביעותכם שלא יעשה קולות של שטיח, הכל ידוע. חובתה של האנושות כלפי עצמה היא להוציא להורג את כל המוסלמים הקיצונים! מה לא ברור? היינו חוסכים שחרור של אלף רוצחים, וגם בגדדי שהיה בידי האמריקנים היה עובר לעולם שכולו בתולות לפני ששוחרר לבצע זוועות.

שנאת הרע = אהבת הטוב

לא אניח לכם, אני דורש הסבר: מדוע לא הוצאתם להורג את כל המוסלמים הקיצונים וכך הייתם מונעים את הקמת דאעש? כי יש לכם ערכים? אם הייתם יאזידים ובנותיכם היו יאזידיות אולי היו לכם ערכים אחרים... מדוע אתם שותקים על מה שמתרחש בקוריאה הצפונית? מדינה שלמה שהיא מחנה ריכוז ענק בו עשרות מיליוני בני אדם נתונים לכל קפריזה של השליטים. מה למדנו מהשואה? לשתוק? זה הערכים שלכם? זכויות אדם לחלאות אדם, זה ערכים של השטן!

השמדת הרע זה המוסר! הימנעות מכך זה פשע כנגד האנושות! כפי שאמר החכם באדם: "העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו לא בגלל האנשים הרעים אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום כנגדם". יותר מדי זוועות יש בעולם והאשמים הם אנחנו, המתעקשים להעניק זכויות אדם לתתי אדם! מיליארדי אנשים סובלים בעולם סתם! רק בגלל שאנו, הנאורים, חשים צורך שאינו בר כיבוש לענג את עצמנו בערכים מיותרים.

זו פאטמה מורגנה. המחבל השרוע על הקרקע נראה כמו בן אדם ויש לו גנים של בן אדם, אבל הוא לא. הוא מפלצת, הוא רובוט מוסת שטוף מוח. כשתגלו את חוק הטבע מספר 2 ותבינו את כוחו של העדר, אז זה יהיה ברור הרבה יותר. האיסלאם מומחה בזה והוא אשף ביצור מיליוני רובוטים ברברים שטופי שנאה.

אלו לא חיילים במלחמה, אלא רוצחים אכזריים במסע השמדה. לא שבויים תמימים שנתפסו בקרב, אלא נחשים ארסיים שלא כדאי להתיידד עמם. לועגים לאיוב קרא על רובוטים לוחמים בעוד 3 שנים, אבל מאות שנים ייקח לנו עד שנפתח רובוטים לוחמים באיכות הרובוטים הביולוגיים של האיסלאם.

האיסלאם הקיצוני והנאציזם

הערבים מייצרים ילדים בכמויות, כל גבר מתחתן עם עשר נשים, עם כל אחת מייצר 10 צאצאים, אנחנו מכבדים את המסורת שלהם ומחלקים להם קצבאות כדי לעודד אותם. רוב הילדים מובטלים, חסרי תועלת, עניים, מיואשים. מספרים להם שהם סובלים בגלל הציונים ואויבי האיסלאם. והנה אם רק ירצחו יהודי הוקוס פוקוס הם הופכים מאפסים דו רגליים ליקירי האומה והאל, איזה פתרון נפלא. האיסלאם הוא בית חרושת פנטסטי ליצור רובוטים שטופי מוח, שטופי שנאה, שטופי זימה ושטופי זוועה.

אני יכול להבין מה מבלבל אתכם: אתם רואים את המחבל מוטל על הכביש. שתי ידיים, שתי רגליים, שתי עיניים, שתי אוזניים, אין זנב ואין קרניים. מה זה יכול להיות? אז יש לי הפתעה: לא לכל מפלצת יש קרניים (רשימת מפלצות בנספח). כאשר נולד אדולף שיקלגרובר בטוחני שהיה תינוק מתוק וכולם עשו לו קוצי מוצי. חוץ מהשפמפם לא היה ניתן לנחש.

אם מישהו היה רוצח אותו כולם היו מזדעזעים מהפשע הנורא כלפי תינוק טהור וחמוד, אבל זה בדיוק מה שכולנו היינו עושים אילו היינו חוזרים בזמן. איש לא דורש מכם לחזור בזמן, אבל המינימום: להפטר מחלאות שאנו מזהים בינינו, גם את זה לא? השמדת האיסלאם הקיצוני תהפוך את הכוכב הזה למקום נפלא.

האספסוף צמא הדם של האיסלאם הקיצוני, ברמה המוסרית זה אותה סחורה בדיוק כמו הנאצים ועוזריהם. כמו האספסוף שביצע את פרעות ליל הבדולח ופרעות חברון, תרפ"ט וכדומה. ליצורים מן הסוג הזה אין שום זכויות. לא זכויות אנוש, לא זכות קיום, לא זכות לנשום. רק לפגוש את בתולותיהם. אתם צודקים, מישהו כאן איבד שפיות, השאלה מי: אני ואיינשטיין או אתם?

דמם של קורבנות האנושות, לרבות הלל יפה אריאל ומשפחת פוגל, זועק מן האדמה ושואל: זכויות מפלצות האדם חשובות, אך מה עם הזכויות שלנו? מה תענו להם, יש לכם ערכים? לפחות אתם לא משקרים ואומרים שזה לא בידכם, גם זה משהו. כאשר עשרות מיליוני הבלונדיניות באירופה יעשו רילוקיישן למחנות אונס, אז נבין מה הפרס שאנחנו מקבלים על הערכים האלה. מי נתן לכם רישיון לנהל עולם, מי? למה שלא תעשו טובה לאנושות ותאנסו את הערכים שלכם על הערבים?

העם מאס בערכים שלכם. מניין הבאתם את הרעיון המקורי שדמוקרטיה זה אונס ערכים? הצלחתם להטמיע את הערכים שלכם במשפט הבינלאומי, זה אומר שאתם צודקים? חלמאות בדיוק כמו בסולם המוסר של קולברג: הנאורים מגדירים מהו מוסר, אחר כך מתבוננים בראי ונדהמים: הי אנחנו מוסריים...

עם טרור לא מדברים, טרור מדבירים

כמה דברים מבלבלים אותנו, 1. הם אומנם מתחזים למתנגדים תמימים לכיבוש אכזר, אבל האם זה מחייב אותנו להיות אידיוטים ולפול בפח? כל דמיון בין חלאות האיסלאם הקיצוני ליאיר שטרן, מנחם בגין, יצחק שמיר ונפילים שכמותם, הוא בגדר דמיון מערבי פורה. המוסלמים הקיצונים הם לוחמי חופש? הבדיחה המקאברית האידיוטית הזו אינה יותר מהשלכה מטופשת של הנאורים יפי הרפש ותשושי הנפש.

2. עצם העובדה שהגרמנים היו גזענים והתייחסו אל היהודים כתתי אדם, האם הדבר אומר שאין דבר כזה? בוודאי שיש! הפוסל במומו פוסל: הנאצים עצמם הם כאלו, ובדיוק כמותם גם האיסלאם הקיצוני. אנחנו לא חייבים להתבלבל, תירגעו, גנים של הומו סאפיינס עדיין לא מבטיחים שבן אנוש קדוש לפנינו. אלאור לא רצח אדם, כלב, או צפרדע. הוא מעך ג'וק מסוכן. עם טרור לא מדברים, טרור מדבירים! אדם דיווח על התעללות בכלב, המשטרה התעלמה. חייל חיסל מפלצת, כל העולם בהיסטריה.

גברת נאור, כשמה כן היא, אומרת שבית המשפט מונע שואה. מה שהנאורה הנכבדה לא קולטת זה שהשואה התרחשה לא בגלל שהיא לא הייתה נשיאת בית המשפט העליון בגרמניה הנאצית, אלא בגלל בלבול ערכים! ברגע שנותנים לגיטימציה לזוועות בתירוצים של ערכים כמו טובת האנושות או מאבק בכיבוש, הזוועות לא מאחרות להגיע. היא אולי בטוחה שהשמש זורחת מישבנה, אבל לא בטוח שהרבה ייפול מחכמתה אם היא תקשיב לאיינשטיין.

לטוב או לרע גורלה של אירופה נחרץ! ללא נהרות של דם זה כבר לא יגמר שם. לטוב זה אומר מלחמת אזרחים וגירוש המוסלמים. לרע זה אומר שכל הבלונדיניות יהיו במחנות אונס וכל הבלונדינים משועבדים או שחוטים. רבותי ההיסטוריה חוזרת, תלמדו קצת איסלאם.

3. זו נראית הכללה אינפנטילית בוטה וגסה: האם אין הבדל בין דאעש לאש"ף? אפשר להתחיל צנוע בהוצאה להורג של מחבלים. אבל הנאורים לא מרשים והמנהיגים פוחדים מהנאורים. תשאלו מה עם טרור יהודי? משהו אחר לגמרי. מנקודת מבט נאורה חייב להיות שוויון, מנקודת מבט תרבותית לא בר השוואה. האיסלאם היא תרבות ברברית! המציאות לא מתאימה לקונספציות שלכם? תעמידו את המציאות לדין על גזענות...

שכחתם מהי תרבות האיסלאם? רק תבקשו: תרבות פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית, שטופת שנאה, דם, טבח וזוועות. מיליארד אנשים שלא מסוגלים לנהל דמוקרטיה אחת. איפה שתשימו אותם בעולם הם ירצחו. מסורת שריעה של הצלפות, סקילות, קטיעות. כידוע אלימות הולכת נפלא עם סקס אז הם גם נהנים ממבחר סטיות מין קשות ובהן מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, פדופיליה חוקית, רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים, נישואי תענוג, חטיפת שפחות, סקילת נואפות, שי צנוע של אורגיות עם 70 בתולות צנועות וחסודות כמיטב המסורת לשהידים מצטיינים.

אדם שאיבד את זכויות האדם שלו, הופך לפסולת אנושית ודינו להישלח לבתולותיו, שנאמר: הפסולת האנושית לסל וחסל. טוב עשה אלאור שפינה אשפה. מקסימום מחלקת התברואה יכולה לתבוע אותו על רצח זבל. זו האמת ואין בלתה! צריך לומר אותה בקול רם ולא לאפשר לחובבי חופש הביטוי לסתום פיות! בתירוץ שכבר בא להקיא ממנו: אתם משמרת הצניעות שצריכה לשמור על הערכים שלנו.

הנה אתגר: כיצד יש לנהוג במקרה שפרטיזן או ניצול שואה ירצח נאצי, מאסר עולם?... אפשר לרצוח כלב, אפשר לרצוח חתול, אי-אפשר לרצוח זבל! אתם נורא מתעבים גזענים, נכון? אבל האונס שלכם את האנושות להעניק זכויות אדם לתתי אדם הוא פשע כנגד האנושות! מי אשם שהעולם זוועה? איינשטיין ענה: אתם!

לתרבות הנאורות ערכים שגויים

הערכים והקונספציות של עדר הנאורים, שהשתלט בתקופתנו על העולם ואונס את ערכיו וקונספציותיו באמצעות מערכת המשפט - שגויים! בלשון המעטה. אלו ערכי זוועה, שהופכים את העולם לכוכב זוועות. אין טוהר נשק לזבל דו רגלי ואין קדושת חיים לאשפה מהלכת.

לכן נשוב ונאמר את המשפט החשוב בהיסטוריה: "בכל דור ודור חייבת האנושות להטיל ספק בערכיה וקונספציותיה"! (משפט קצת יותר חשוב ממשפט אזריה)...

זו האמת וזה מסביר את כל הסערה. היום מותר לומר שהמחבל הוא לא סתם עובר אורח אלא בא לרצוח. אבל האמת, שהנאורים לא מרשים לומר, קצת יותר משמעותית: המחבל הוא לא בן אדם! יש לו גנים של הומו סאפיינס ובכך מסתיים הדמיון. ההשוואה הנכונה של מוסלמים קיצונים היא לנאצים! אלאור "רצח" מוסלמונאצי. תודה רבה אלאור על תרומתך הצנועה לאיכות הסביבה האנושית של הכוכב. איינשטיין מודה לך וכך גם האנושות כולה (למעט הנאורים המבולבלים יפי הרפש ותשושי הנפש).

כל אחד שייתן לעצמו שתי סטירות לחי ויתפכח משטיפת המוח של הנאורות. הכל זה שטיפת מוח, הכל זה תרבות ערכים וקונספציות, הכל זה חוק הטבע מספר 2, חוק העדר. ברגע שנבין אותו הכל יהיה ברור. מתי לאחרונה הטלתם ספק בקונספציות ובערכים של התרבות שלנו? שכחתם, אז הנה הפתעה: גם מיליארד נאורים יכולים לטעות!

ביבליוגרפיה: תדע כל אם עווריה - מזהה התהליכים מודה שערכיו הם הקרבת חיילים חיילים נפלו בגלל מוסר - שר החינוך מודה שישראל אמצה את ערכי שוברי שתיקה החכם באדם מאשים - לא האנשים הרעים, אנחנו אשמים מחנות אונס בסוריה - לא מדאיג כמו מערבל בטון שנכנס להתנחלות עשרת הגדולים - מפלצות

25 הגדולים - מפלצות זוועות האיסלאם להנאתכם - במידה רבה באשמתנו עוד אינטיליגענט מאשר למפלצות לשחוט חיילים - ציפי וברק לא לבד

· הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד אך יודע לחשוב לבד.

אתנחתה פילוסופית המרחפת בעוצמה מעל אוקיאנוס מבעבע של תפיסות נאורות, ערכים מנותקים, קונספציות שגויות, אמונות תפלות אוויליות ומוסר נפוח, שאיש לא בחר ואיש לא בחן, איש לא הרהר ואיש לא ערער, המטביעים את העולם בדם.

תאריך:  02/08/2017   |   עודכן:  02/08/2017
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 בשאר אסד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אני מאשים
תגובות  [ 24 ] מוצגות   [ 24 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עמעד
2/08/17 18:45
2
צודק
2/08/17 19:00
 
ע_הראל
3/08/17 05:42
3
סניל
2/08/17 19:03
 
שמ
3/08/17 07:45
4
גד דרום
2/08/17 19:14
5
אלברט שבות
2/08/17 21:16
 
אהרון שחר
3/08/17 14:34
 
אלברט שבות
3/08/17 15:55
 
אהרון שחר
4/08/17 21:05
 
מוטקה ה.
4/08/17 21:25
 
אהרון שחר
5/08/17 10:01
 
אהרון שחר
7/08/17 11:01
6
מפוכח
3/08/17 00:20
7
רמי רצון
3/08/17 01:36
8
ממומנים במליונים
3/08/17 02:22
9
שמ
3/08/17 07:36
 
אהרון שחר
3/08/17 14:25
 
שמ
3/08/17 22:37
 
שמ
4/08/17 07:10
 
שמ
4/08/17 07:25
 
אהרון שחר
4/08/17 20:57
 
גד דרום
5/08/17 18:17
10
גם אני
5/08/17 19:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  העולם הערבי
ב-22 ביולי חנכה ממשלת מצרים בסיס צבאי, שתואר כגדול ביותר במזרח התיכון ובאפריקה. מיקום הבסיס, שנמצא לחופו של הים התיכון, וגודלו הם עדות לאתגר מצד הגבול הלובי, אתגר שממשלת מצרים רואה בו איום ביטחוני חמור והזדמנות להרחבת אסטרטגית - מסבירה קבועת סופאן. מאז פרוץ מלחמת האזרחים בלוב, המדינה הפכה לכר למשחקי כוח, כאשר מצרים ואיחוד האמירויות תומכות בצבא לוב ובמפקדו חליפה חפתר, בשעה שיריביו נתמכים על-ידי טורקיה וקטר.
01/08/2017  |  אריאל י' לוין  |   מיוחדים ברשת
בתוניסיה השינוי מגיעה בהדרגה ואז באופן פתאומי. כך היה במקרה של מוחמד בועזיזי, סוחר הירקות ששרף עצמו למוות - צעד שהתגלגל, התעצם והתפשט למדינות ערביות אחרות, וזכה לכינוי "האביב הערבי".
27/07/2017  |  אריאל י' לוין  |   מיוחדים ברשת
שנתיים חלפו מאז שנחתם הסכם הגרעין בין המעצמות לאירן. כיום, השפעותיה האזוריות של אירן רחבות מאי פעם מאז המהפכה במדינה. דבר זה סותר את אחת האמונות שעמדו בבסיס ההסכם, ולפיה ההשפעה האזורית של אירן תתמעט אם תסכים לוותר על הנשק הגרעיני. למעשה - מציינת חברת הייעוץ קבוצת סופאן - ההחלטה של אירן להתמקח על היכולת הגרעינית, אפילו בצורה זמנית, הופכת אותה לשחקן אזורי מקובל יותר.
26/07/2017  |  אריאל י' לוין  |   מיוחדים ברשת
בחודש האחרון עצר משמר הגבול הסעודי אזרח סודני, שהואשם בהברחת חצי מיליון טבליות סמים לממלכה, דרך ירדן ועל גבו של גמל. הסם נקרא "קפטגון", סם ממריץ ממשפחת האמפטמינים. סם זה נותן תחושה של אנרגיה רבה ואופוריה, מדכא תיאבון וצורך בשינה.
25/07/2017  |  אריאל י' לוין  |   מיוחדים ברשת
"מדינות ערב חזקות בפרסום הודעות גינוי ובהפצתן בטוויטר ולא במעשים נגד ישראל". כך אמר לי השבוע גורם פלשתיני בכיר בתנועת פתח בהתייחסו למשבר סביב סוגיית סגירת מסגד אל-אקצה בעקבות הפיגוע הנפשע בשער האריות והצבת גלאי המתכות בשערי הר-הבית. דבריו נאמרו לאחר הפרסום ב-18 ביולי בעיתון הסעודי "אילאף", כי מלך סעודיה סלמאן בן עבד אלעזיז פנה לארה"ב, בניסיון לפתור את המשבר של סגירת מסגד אל-אקצה בירושלים לאחר הפיגוע, וביקש ממנה שישראל תפתח את המסגד לתפילה.
21/07/2017  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
רשימות נוספות   /   העולם הערבי  /  מי ומי  
נסראללה טוען: ישראל תוקפת בתימן  /  עידן יוסף
ראש המודיעין לשעבר בקטאר מאשים ממשלתו בתמיכה בטרור  /  אריאל י' לוין
פייק ניוז הביא למשבר עם קטאר  /  איציק וולף
לא רוצים? בעיה שלהם  /  אריאל י' לוין
האם ארה"ב בדרך ללוב  /  אריאל י' לוין
אירן: מתיחות גוברת בין הנשיא למשמרות המהפכה   /  סימה שיין, רז צימט, אנה כתראן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il