קניון רמת אביב עולה בקמפיין פרסום, בתקציב בסכום גדול של מיליון דולר. הקמפיין יעלה בשני גלי פרסום, ויתמקד בתשדירים טלויזיונים בערוץ 2 ובמודעות ואינסרטים בעיתונים.
מהקניון נמסר, כי הקמפיין בכיכובה של השחקנית קרן מור מעביר את חווית הקניה בקניון רמת אביב, המעניקה לדעתם תחושה של "חו"ל בקניון".
על-פי הערכה שפרסם העיתון גלובס, צפויה מור לקבל עבור השתתפותה בקמפיין סכום של כ-100 אלף שקל.
הרעיון התסריטי נשען על "ההרגל" המאפיין את הישראלים "להביא משהו מחו"ל". סיפור הקמפיין מתמקד בקרן, המדווחת לקרוביה בטלפון על הקניות המדהימות שהיא עורכת להם בחו"ל, כאשר למעשה היא עורכת אותן כאן בארץ, בקניון רמת אביב.
גלית סגל, מנהלת השיווק של קניון רמת אביב, מסרה כי הקמפיין בכיכובה של קרן מור מעביר באופן מושלם את התחושות של כל מי שמבקר בקניון רמת אביב. לפני מספר חודשים, הדגישה סגל, "ערכנו סקר שביעות רצון בקרב לקוחות הקניון אשר העידו כי הם מעדיפים את קניון רמת אביב בשל התחושה והאווירה של חו"ל".
סגל ציינה, כי תוכנית הפרסום של קניון רמת אביב עד כה היתה מבוססת על הפקת מגזין דו-חודשי והפצתו בעיתונות הארצית ובדיוור ישיר. ההחלטה לשלב את המדיה הטלויזיונית נבעה מהצורך לבדל את קניון רמת אביב משאר הקניונים, כראוי לקניון מוביל ויוקרתי.
העושים במלאכה:
משרד הפרסום: ברוקנר נטע; תקציבאית: שרון בר משה; מנהל קריאטיב: גיל בסקין; תסריטאית: שרי סימנטוב; חברת הפקה: ישי הדס; במאי: אוהב פלנץ; צלם: טובי הירשטיין; הלבשה: יעל שנברגר; מפיקה בפועל: איילת רוטמן.