נטוויז'ן עולה היום, יום שני, ה- 5.2.07, בקמפיין לרגל דירוגה במקום הראשון במדד השירות של ישראל שנערך על ידי עיתון גלובס. הקמפיין בהיקף של 200,000 דולר יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 בטלוויזיה ויימשך כשבוע.
במסגרת הקמפיין נטוויז'ן מודה ללקוחותיה על דירוגה במקום הראשון במדד השירות. לדברי טלי נחושתן, סמנכ"ל השיווק של נטוויז'ן "נטוויז'ן גאה על דירוגה במקום הראשון ושמחה שמאמציה באים לידי ביטוי במדד השירות של גלובס, זו השנה השניה ברציפות. אנו נמשיך להוביל ולהשקיע את מירב ומיטב המשאבים במתן שירות איכותי ומהיר ללקוחותינו, כמאמר הקמפיין: כשאתם גולשים אנחנו מפנקים ואנחנו מפנקים כדי שתהיו מרוצים".
אודות נטוויז'ן
נטוויז'ן היא חלוצת האינטרנט בישראל. החברה מספקת מגוון פתרונות אינטרנט לארגונים, לעסקים ולמשתמש הפרטי, שירותי אבטחת מידע מתקדמים, אחסנת אתרים בחוות השרתים, שירותי הגנה מפני וירוסים, שירות סינון אתרים באינטרנט ומגוון מוצרי תוכן. פיתרונות התקשורת של נטוויז'ן נועדו להפוך את חוויית המשתמשים ליעילים, קלים ונוחים יותר. נטוויז'ן היא חברה ציבורית שניירות הערך שלה נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב (נטזן).