|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

טיב טעם עולה בקמפיין

- הודעה מטעם טיב טעם
07/02/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יורו תל אביב   |    |  יורו תל אביב
[צילום: יח"צ]


רשת טיב טעם ממשיכה בקו האסטרטגי עליו הכריזה לפני כחודשיים שעיקרו הפיכתה לרשת עיקרית לקנייה שבועית ועולה השבוע עם קמפיין חדש תחת המסר "מהיום משתלם לעשות בטיב טעם גם את הקניות השבועיות". הקמפיין, בהיקף כ-3 מיליון שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, בטלוויזיה ערוץ 2, 10 ו-9, עיתונות ארצית ואינטרנט למשך שבועיים.

250 מוצרים בסיסיים במחירים אטרקטיביים לחברי מועדון
לפני כחודשיים הודיעה טיב טעם, כי תוזיל 250 מוצרים יסוד ומכולת בסיסיים בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ, לחברי מועדון. מהלך זה הביא לגידול בכל רובדי הפעילות של החברה ובין היתר, מספר המבקרים גדל בכ-% 3.

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טיב טעם מטרתו של מסע הפרסום להבליט את ייחודה של רשת טיב טעם כרשת המציעה מחירים אטרקטיביים על מוצרי הבסיס והמכולת, מבלי לוותר על חווית הקנייה הייחודית והמגוון שהיא מציעה לעומת רשתות שיווק אחרות: "הקמפיין מבטא את האסטרטגיה השיווקית של טיב טעם, כשמטרתה להפוך לרשת קמעונאית המזון השלישית בישראל". הוא מציין, כי זו הפעם הראשונה שטיב טעם יוצאת בקמפיין העוסק במחירים וכדאיות הקנייה השבועית, ולא במסרים תדמיתיים בלבד. יחד עם זאת, הקמפיין משלב שפה תדמיתית ומבודלת.

סרטון הקמפיין

הקמפיין כולל סרטון המציג אישה צעירה המגיעה לסניף טיב טעם על-מנת לרכוש "רק שלושה מוצרי מעדנייה", ובמהלך השיטוט בין המדפים מגלה את מהפכת המחירים עם מגוון מוצרים בסיסיים במחירים אטרקטיביים במיוחד, ומיד מחליטה לערוך את הקנייה השבועית בטיב טעם. בדרך לקופה כשידיה עמוסות במוצרים, היא רואה קונים רבים כמוה, שנכנסו לרכוש מוצר או שניים וגילו שמשתלם לערוך בטיב טעם את כל הקנייה השבועית.

אודות טיב טעם

טיב טעם הוקמה בשנת 1976 על-ידי יהודה טריביטש ומאז ראשית שנות ה- 90 היא מנוהלת על-ידי בנו, קובי טריביטש, שיצר את התשתית להפיכתה לקבוצת מזון מובילה. הקבוצה כוללת כיום שתי זרועות עיקריות: רשת מזון עם 23 סניפים; טיב טעם תעשיה (מפעלי טיב טעם, מזרע, עוף העמק וסקנדינביאן - יבוא וסחר של דגים ופירות ים) וכן חטיבת ייבוא. בשנה האחרונה רכש עמית ברגר באמצעות אנטר הולדינגס 50% מהקבוצה וקובי טריביטש מחזיק ב-50% הנותרים.

תאריך:  07/02/2007   |   עודכן:  07/02/2007
יורו תל אביב
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מקדונלד'ס ישראל מעלה לאוויר את האתר הרשמי החדש באמצעותTBWA\DIGITAL , המתמחה בתחום השיווק דיגיטלי. האתר החדש ([קישור] משלושה עולמות תוכן שונים - עולם התזונה הנבונה, עולם האוכל ועולם הילדים, וכן מידע אודות החברה ומנגנון חיפוש של המסעדות הפרושות ברחבי הארץ.
07/02/2007  |  TBWA DIGITAL Ltd.  |   הודעות כלליות
רשת האופנה הבינלאומית "קרוקר" (CROCKER) תשקיע השנה מיליון דולר בפרסום. קרוקר מחדשת את המערך האסטרטגי-שיווקי והפרסומי שלה וגייסה את היועץ האסטרטגי למיתוג ושיווק איתן דור-שב ואת אלאן אזולאי, מייסד ובעלים לשעבר של חברת שביניון (CHEVIGNON) העולמית להוביל את התקשורת השיווקית של החברה והמותג.
רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל Yellow המובילה את קטגוריית הנוחות יוצאת בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 2 מיליון שקל.
07/02/2007  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
9,000,000 בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי" תחת הסיסמה: "הכי טוב הכי פשוט". הקמפיין כולל טלוויזיה ורדיו, יעלה לשידור ביום שישי הקרוב, ה- 9 בפברואר, ויימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ-350,000 דולר.
מחקר שנערך ב-266 מרפאות בקנדה, שהשווה בין שתי קבוצות מטופלים בתרופות לאין אונות קובע בבירור: הרוב מעדיפים סיאליס על ויאגרה. גם בנות הזוג, מסתבר, מעדיפות את הסיאליס.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il