רשת טיב טעם ממשיכה בקו האסטרטגי עליו הכריזה לפני כחודשיים שעיקרו הפיכתה לרשת עיקרית לקנייה שבועית ועולה השבוע עם קמפיין חדש תחת המסר "מהיום משתלם לעשות בטיב טעם גם את הקניות השבועיות". הקמפיין, בהיקף כ-3 מיליון שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, בטלוויזיה ערוץ 2, 10 ו-9, עיתונות ארצית ואינטרנט למשך שבועיים.
250 מוצרים בסיסיים במחירים אטרקטיביים לחברי מועדון
לפני כחודשיים הודיעה טיב טעם, כי תוזיל 250 מוצרים יסוד ומכולת בסיסיים בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ, לחברי מועדון. מהלך זה הביא לגידול בכל רובדי הפעילות של החברה ובין היתר, מספר המבקרים גדל בכ-% 3.
לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טיב טעם מטרתו של מסע הפרסום להבליט את ייחודה של רשת טיב טעם כרשת המציעה מחירים אטרקטיביים על מוצרי הבסיס והמכולת, מבלי לוותר על חווית הקנייה הייחודית והמגוון שהיא מציעה לעומת רשתות שיווק אחרות: "הקמפיין מבטא את האסטרטגיה השיווקית של טיב טעם, כשמטרתה להפוך לרשת קמעונאית המזון השלישית בישראל". הוא מציין, כי זו הפעם הראשונה שטיב טעם יוצאת בקמפיין העוסק במחירים וכדאיות הקנייה השבועית, ולא במסרים תדמיתיים בלבד. יחד עם זאת, הקמפיין משלב שפה תדמיתית ומבודלת.
סרטון הקמפיין
הקמפיין כולל סרטון המציג אישה צעירה המגיעה לסניף טיב טעם על-מנת לרכוש "רק שלושה מוצרי מעדנייה", ובמהלך השיטוט בין המדפים מגלה את מהפכת המחירים עם מגוון מוצרים בסיסיים במחירים אטרקטיביים במיוחד, ומיד מחליטה לערוך את הקנייה השבועית בטיב טעם. בדרך לקופה כשידיה עמוסות במוצרים, היא רואה קונים רבים כמוה, שנכנסו לרכוש מוצר או שניים וגילו שמשתלם לערוך בטיב טעם את כל הקנייה השבועית.
אודות טיב טעם
טיב טעם הוקמה בשנת 1976 על-ידי יהודה טריביטש ומאז ראשית שנות ה- 90 היא מנוהלת על-ידי בנו, קובי טריביטש, שיצר את התשתית להפיכתה לקבוצת מזון מובילה. הקבוצה כוללת כיום שתי זרועות עיקריות: רשת מזון עם 23 סניפים; טיב טעם תעשיה (מפעלי טיב טעם, מזרע, עוף העמק וסקנדינביאן - יבוא וסחר של דגים ופירות ים) וכן חטיבת ייבוא. בשנה האחרונה רכש עמית ברגר באמצעות אנטר הולדינגס 50% מהקבוצה וקובי טריביטש מחזיק ב-50% הנותרים.