בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
'דשא שמור' למשתתפי פסטיבל 'טעם העיר'
|
חתיכת דשא ועליה כיתוב 'דשא 'שמור' נשלחה למסעדות ולקוחות מסחריים במטרה להזמין אותם לקחת חלק בפסטיבל השנה
לקראת יציאתו לדרך של "טעם העיר", שוק האוכל שיתקיים ב-28.5.07-31.05.07, שלחה בימים האחרונים רשת העיר, באמצעות קבוצת Lead לשיווק ממוקד המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר, ערכות דיוור לכ-400 מסעדות ולקוחות מסחריים מובילים במשק, במטרה לייצר חשיפה סקרנות והזדמנויות לאירוע. הלקוחות שקיבלו את הערכה, הופתעו לגלות בתוכה דשא ושלט עליו רשום: "שמור ל_____" (בהתאם לשם הלקוח), כאשר הגלויה המצורפת מזמינה אותם למקם את השלט שלהם לפי בחירתם על הדשא. הקונספט העומד בבסיס הערכה מדבר על כך שהדשא בטעם העיר שווה הרבה כסף והוא נועד ליידע את מגוון הלקוחות המסחריים לגבי ההצלחה של "טעם העיר" בשנים האחרונות (כחצי מיליון מבקרים בארבעת ימי הפסטיבל) ולהזמין אותם לקחת חלק בפסטיבל השנה. פסטיבל "טעם העיר" מתקיים זו השנה ה-12 והוא נחשב לאירוע האוכל הגדול ביותר בישראל (ואחד הגדולים בעולם). לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל קבוצת Lead: "העוצמה בקמפיין ישיר היא מיקוד של קהל המטרה ורלוונטיות של המסר. במקרה של טעם העיר, הרעיון הקריאייטיבי של הקמפיין מתבסס על המכנה המשותף של קהל המטרה של הפסטיבל - בעלי המסעדות ומנהלי החברות המסחריות הגדולות במשק - קהל שמעוניין לקבל "פיסת דשא" באירוע המבוקש. הפנייה עצמה וההנעה לפעולה התבססו על הרלוונטיות של הקהל ושל האירוע - "אם אתה לא שם - מה הטעם?".
|
תאריך:
|
19/02/2007
|
|
|
עודכן:
|
19/02/2007
|
|
מירב לוי
|
'דשא שמור' למשתתפי פסטיבל 'טעם העיר'
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
ליאור אשכנזי
|
27/04/07 15:47
|
|
האם השעון שאתם עונדים מסמל משהו? והאם כדאי לענוד שעון הנחשב ליוקרתי? מתברר שכן. 47% מצרכני השעונים מעדיפים ששעונם יהווה אינדיקציה לאופיים וישמש "ראי לנפשם", כאשר 15% מתוכם, מודים כי הם מעדיפים שהשעון יהיה יוקרתי ככל שמאפשרת יכולתם, משום שהשעון מסמל סטטוס. כך עולה (יום ב', 19.2.07) מסקר שערכה רשת חנויות אימפרס.
|
|
|
האקדמית תל אביב-יפו עולה מחר, יום שלישי, ה-20 בפברואר, בקמפיין חדש תחת המסר: "אל תיכנע לבינוניות". הקמפיין באמצעות פרסום פוגל Ogilvy, והוא יכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה המסחריים ופרסום באינטרנט. הקמפיין יימשך כשבועיים והושקעו בו כ-2 מיליון שקל.
|
|
|
לראשונה בארץ יפתח הערב (19.2.07) בירושלים פאב מיוחד לבני נוער - ללא אלכוהול. כמו בפאבים אחרים יוכלו בני הנוער ליהנות מהופעות, לשתות קוקטיילים ייחודיים, אך הכל ללא אלכוהול.
|
|
|
דן לאלו, 42, מונה בימים אלו למנהל הייצוא בחברת עבאדי. קודם-לכן, שימש לאלו כמנהל שיווק בחברת יבוא, יצוא ושיווק פרי הדר לתעשיה, "לילין את לאלו בע"מ". במסגרת התפקיד עבד מול לקוחות וספקים ברחבי העולם בביצוע עסקות ייבוא וייצוא.
|
|
|
חברת לוג-און, המפתחת, משווקת ומטמיעה את מוצרי DPT, המוצרים המובילים בארץ בתחום ניהול טבלאות קוד ארגוניות, הודיעה על הצטרפותה של לילך הראל (31) לצוות העובדים בלוג-און.
|
|
|
|
|
|
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
|
|
|
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
|
|
|
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|