|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

חברת GO UNDER נכנסת לראשונה לתחום הלבשה תחתונה לגברים

- הודעה מטעם חברת GO UNDER
25/02/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: בר תקשורת  |    |  בר תקשורת
[צילום: יח"צ]

חברת "GO UNDER" (גו אנדר) המתמחה בייצור ושיווק בגדי ים והלבשה תחתונה לנשים, תיכנס בקיץ הקרוב לראשונה, לתחום הלבשה תחתונה לגברים.

במסגרת כניסתה לתחום תשקיעה GO NNDER כ- 1.5 מיליון דולר בהשקת והחדרת קולקציית הגברים. הקולקציה תכלול מגוון רחב של דגמים אופנתיים, צעירים, מושקעים ואיכותיים, לצד גזרות מחמיאות וטרנדיות הנותנים מענה מושלם לגבר הישראלי.

בין הפריטים שתשווק GO UNDER בקיץ הקרוב: תחתוני אל תפר בוקסרים, טנגה, תחתוני מיני ועוד. הפריטים מוצעים בגזרות צמודות ונמוכות במגוון רחב של הדפסים ממותגים ודמויות מאוירות כמו פופאי וטום וגרי.

המוצרים ישווקו החל מחודש מאי 2007 בלמעלה מ- 200 נקודות מכירה, ביניהם: ברשת אפרודיטה, ברשת המשביר החדש לצרכן, ונקודות מכירה פרטיות.

את מסע הפרסום של הקולקציה החדשה של GO UNDER נבחר להוביל הפרזנטור החדש של המותג, הכדורגלן לשעבר ואיש העסקים בהווה חיים רביבו. במסגרת ההסכם יקבל רביבו 200 אלף דולר לעונה.

GO UNDER תצא במסע פרסום בהיקף רחב הנאמד בתקציב של 350 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום "אופטימום". במסגרת הקמפיין יככב רביבו לצד הפרזנטורית של המותג רותם סלע, בסרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ובמגזינים ובקטלוג המותג.

לדברי אלברט נאקרי מבעלי GO UNDER: "מסקרים ומקבוצות מיקוד שערכנו עולה כי קיים וואקום בשוק ההלבשה תחתונה לגברים בישראל". לדבריו: "בשנים האחרונות עובר שוק ההלבשה התחתונה לגבר תהליך של שינוי. הצרכן הישראלי מתגלה בעל מודעות עצמית גבוהה לטיפוח הגוף והאסתטיקה".

לדבריו: "שוק ההלבשה תחתונה לנשים במקום אחר לגמרי, קיימות היום למעלה מ- 10 רשתות מובילות של הלבשה תחתונה לנשים אשר ממוקמות בקניונים כקונספט עצמאי, ומחזיקות למעלה מ- 30 מותגים ואילו הלבשה תחתונה לגבר חסרה הן כרשתות קמעונאיות והן כמותגים.

עוד מסר נאקרי כי ממחקרים עולה כי בעבר האם או האישה היו רוכשות כ- 1-2 תחתונים לבנים לגבר בעונה ואילו היום הגבר הישראלי שמכבד את עצמו רוכש למעלה מ- 10 תחתונים מעודכנים המתאימים לפריטי הלבוש באותה העונה.

להערכת נאקרי בשנת הפעילות הראשונה תמכור GO UNDER עשרות אלפי פריטים לגבר. מכירות המסתכמות בלמעלה מ- 5 מיליון שקל.

מחירים לדוגמא:
תחתוני טנגה: 39.90 שקל
בוקסרים: 59.90 שקל
מיני: 49.90 שקל

תאריך:  25/02/2007   |   עודכן:  25/02/2007
בר תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "עמינח" משיקה בימים אלו מערכת מתכווננת מהפכנית שתחולל מהפכה בתחום המיטות המתכווננות בישראל-"סינרג'י"!
בינת תקשורת תציג במסגרת "Bynet Expo 2007" פתרונות חדשים בתחום הטלקום - אולם אשר יהווה במה מרכזית להצגת החידושים בתחום הנתונים, הווידאו והקול. באולם יוצגו מספר אפליקציות, דוגמת פתרון נייח ונייד לשידור ערוצי טלוויזיה.
25/02/2007  |  מיכל זילבר  |   הודעות כלליות
אחרי שהיין "הר אודם מרלו ריזרב 2003" של יקב הר אודם זכה במדליות זהב בתחרויות היין הבינלאומיות בישראל בפנמה ובארגנטינה, הוא מקבל השבוע תואר מכובד נוסף בענף היין המקצועי - יין השנה מטעם הארגון Wawwj.
בר רפאלי, הדוגמנית הישראלית המפורסמת נבחרה להוביל את הקמפיין העולמי לשנת 2007 של מעצב התכשיטים האיטלקי הנודע מרקו ביצ'גו, אשר הקולקציות שלו משווקות בישראל בלעדית ברשת מילר. מילר מעלה את הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע" החל מחודש מרץ ויימשך לאורך השנה בהשקעה צפויה של 800 אלף שקל. הקמפיין במגזינים ועיתונות ארצית, שילוט חוצות, נקודות המכירה ודיוור ישיר.
ג'נרל מילס ישראל, יצרנית ומשווקת מוצרי פילסברי בישראל, הודיעה על כניסתה למגמה בריאותית, משלימה פיתוח קו מוצרי מאפי בריאות המבוססים על קמח מלא.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il