|
[יוסי בניון ועידו] [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
פלאפון ממשיכה לקדם את עולמות התוכן בדור ה-3 תחת הקונספט "הכי טוב בדור ה-3". אחרי הקמפיין לקידום עולם המוזיקה בכיכובו של עברי לידר תעלה החברה ביום חמישי (1.3) בקמפיין פרסומי נוסף בסדרה והפעם לקידום עולם התכנים העשיר של פלאפוןספורט.
הקמפיין, בכיכובם של קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון ושחקן הנבחרת עמרי אפק, ובהיקף של כשלושה מיליון ש"ח, יעלה תחת הסיסמא: "הכי טוב בדור ה-3: הרגעים הכי גדולים בפלאפוןספורט" הקמפיין, שהופק באמצעות פרסום באומן בר-ריבנאי, מקדם את ההצטרפות לחבילות התוכן של פלאפוןספורט בחיוג חינם לכוכבית 182 מכל פלאפון.
בקמפיין הטלוויזיה בבימויה של נירית ירון מופיע חייל אשר נבחר להישאר בבסיס ועומד מיואש בש.ג. של בסיס שכוח אל ומשחק כדורגל עם עצמו. לפתע עוצר אוטובוס של נבחרת ישראל והשחקנים ובראשם, יוסי בניון יורדים מהאוטובוס ומתחילים לשחק עמו כדורגל. הסרטון, המלווה בשירו של דניאל פאוטר "Bad day", צולם על-רקע הנופים המדהימים של מדבר יהודה.
טלי קידר, מנהלת אגף תקשורת שיווקית בפלאפון מסרה כי, פלאפון ממשיכה להציע ללקוחותיה את התכנים הטובים ביותר בדור ה-3 כחלק ממחויבותה להעניק להם את מה ש'הכי טוב בדור ה-3'. "בעולם הספורט, כמו בעולמות המוזיקה, הבידור והחדשות, אנחנו מציעים בבלעדיות את כל הרגעים הגדולים עבור לקוחותינו: משחקי נבחרת ישראל בכדורגל, ליגת העל בכדורגל ומשחקי מכבי ת"א ביורוליג. "הקמפיין ממחיש את יתרונו של עולם פלאפוןספורט בדור ה-3 ואת הדרך בה שידורים חיים ובלעדיים מעניקים ערך מוסף אמיתי ללקוחות ומייצרים חוויה אמיתית".
קרדיטים:
מנהל לקוחות: דרור טנקוס
זאביק גנני: קופירייטר
סופרוויזר: ניצן מרקוביץ
גלי סטרקמן: הפקה
סמנכל קריאיטיב: גיא בר
חברת הפקה: ראבל
מנהל קריאיטיב: ערן בר יוחאי
בימאית: נירית ירון