"קולגייט", המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בימים אלה בקמפיין חדש למברשת השיניים הידנית הטובה ביותר שפותחה עד כה, "קולגייט 360", עם טכנולוגיה חדישה המקנה תמיכה רפואית וניקיון לכל חלל הפה.
חברת ש. שסטוביץ משקיעה כ-2 מיליון ש"ח בקמפיין פרסום שיעלה הערב, ה-4.3.07, בטלוויזיה ובשילוט בנקודות המכירה. הסיסמא המובילה את הקמפיין "קולגייט 360 – לניקיון כל חלל הפה". הקמפיין העולמי עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R".
הייחודיות של מברשת השיניים קולגייט 360, כפי ששמה מרמז, נובעת מיכולתה להסיר עד 96% מהחיידקים הגורמים לריח רע בפה, וכך משאירה את המשתמש עם נשימה רעננה ותחושת ניקיון בפה, הודות למנקה לשון ופנים הלחי בגב המברשת. קולגייט 360 מנקה שיניים, לשון, פנים הלחי וחניכיים.
מנהל קריאטיב ראשי : גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
צוות קריאיטיב: ניר לבני
סופרוויזר: אדם אבנון
תקציבאיות: ליהי נצר וניבה זיו
מדיה : יונייטד – סמנכ"ל אילנה מונקה
מנהלת לקוחות חב' מדיה יונייטד: קארין שלף