|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

בילוי חכם לכל המשפחה

- הודעה מטעם מכון ויצמן למדע
05/03/2007  |     |   הודעות כלליות   |   חגים ומועדים   |   תגובות

מכון ויצמן למדע והעיר רחובות מזמינים את תושבי ישראל לחוויה מדעית במסגרת פסטיבל המדע היחיד בישראל, שמתקיים במכון ויצמן, מדי שנה, בחול המועד פסח. פסטיבל המדע הוא חגיגה חווייתית ותוססת של מדע, תרבות וטכנולוגיה, המורכבת מתצוגות, תחרויות, מופעים, סדנאות, תצפיות, תערוכות, סיורים, הרצאות והדגמות המיועדות לילדים, מבוגרים ובני נוער, ולקהל של מבינים, מתעניינים וסקרנים מכל הגילים.

הפסטיבל יתקיים בקמפוס הפסטורלי של מכון ויצמן למדע, שהוא אחד ממכוני המחקר הרב-תחומיים המובילים בעולם, בחול-המועד פסח, בימים ד'-ה' בתאריכים 4-5 באפריל. בלב הפסטיבל עומד גן המדע על-שם קלור, מוזיאון מדע יחיד מסוגו בעולם, הפועל תחת כיפת השמיים, אשר כולל עשרות מוצגים המדגימים עקרונות פיסיקליים ותופעות אקולוגיות, המשפיעים על מערכת היחסים שבין האדם ליקום ולטבע.

הפעילויות המגוונות והעשירות של הפסטיבל יאפשרו לילדים ולבני נוער התנסות חוויתית, בגוף ראשון, בתצפיות על הטבע ובניסיונות להבינו. סדנאות מעשיות יחשפו, בין היתר, את סוד עיצובן של בועות סבון, ימחישו אשליות אופטיות, ידגימו איך מכינים גלידה, כיצד מתפתחת ומתחוללת סופת טורנדו, יסבירו מדוע נחוץ היה לדינוזאור זנב ארוך, איך נוצרת קשת בענן, כיצד מרגיש אסטרונאוט הצועד בחלל, או מדלג על פני הירח. כן יתקיימו סדנאות לבניית מריונטות בלוויית הסברים מדעיים, שתלווה בהפקת תיאטרון בובות, והדגמות של אקרובטיקה מעולם הקרקס - בהשתתפות ובהתנסות הקהל, ועוד.

הפסטיבל כולל תחרויות המציבות לפני המשתתפים אתגרים אינטלקטואליים המעודדים המצאת המצאות: כיצד להשליך ביצה מגובה 42 מטרים מבלי שתישבר? מירוץ "אל המטמון" בעקבות פתרונות של בעיות מתחומי המדעים השונים ("תחרות קומ.בינה") המתאים לבני נוער ולמבוגרים, משחקי שח-מט סימולטניים, סדנאות לבניית והטסת עפיפונים, משחקי חשיבה ועוד.

המבקרים בפסטיבל יוכלו להשתתף בהדגמות ובהפעלות של מדעני המכון שיציגו וידגימו את תחומי מחקרם, מחזית המדע העולמי, בלשון פשוטה ושווה לכל נפש. בנוסף יוכלו משתתפי הפסטיבל לסייר, בלוויית מדריכים, ברחבי מכון ויצמן למדע, לבקר במרכז המבקרים, לצפות במיצג אור קולי, ולהתרשם מהישגיהם של מדעני המכון. עוד אתרים שיהיו פתוחים לביקור הם מגדל השמש (אחד המתקנים המתקדמים בעולם לחקר אנרגיית השמש) וביתו ואחוזתו של ד"ר חיים ויצמן, הנשיא הראשון של מדינת ישראל ושל מכון ויצמן למדע.

מדע מהסרטים

מקומו של המדע בקולנוע יוצג, בלוויית הקרנות של קטעי סרטים, על-ידי המבקר וחוקר הקולנוע יהודה סתיו. מופע נוסף, שיתקיים בשיתוף עם המועצה הבריטית, הוא "מדע בשלוש דקות" - תחרות ססגונית בפופולריזציה של מדע, שבה יתחרו סטודנטים בהסברים קצרים של תופעות טבע ומחקרים מדעיים מחזית המדע. הזוכים בתחרות זו יעלו לשלב הגמר הארצי, שהזוכים בו יסעו לתחרות בינלאומית בלונדון. ערב נוסף של הפסטיבל יוקדש לרב-שיח "קטן זה יפה", שבו מדענים בכירים ישוחחו עם קהל המשתתפים על ננו-טכנולוגיה - יביאו חדשות מהחזית, יציעו מבט לעתיד וישיבו על שאלות הקהל. הרצאות פופולריות נוספות יתארו מחקרים מחזית המדע בתחומים שונים: תאי גזע, המפץ הגדול, חקר המוח, המירוץ למאדים והתחממות כדור הארץ.

אמנות, תרבות ומוזיקה בפסטיבל המדע

המדע הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות העולמית, ולפיכך בפסטיבל המדע נכללים מרכיבים תרבותיים ואמנותיים נוספים.

  • תערוכת התצלומים "דיוקנאות נובל", של הצלם הגרמני פיטר באדג' הכוללת תצלומי דיוקן של חתני וכלות פרס נובל.

  • הצייר והמאייר יניב שמעוני יציג ציורי מחשב המתארים את החיים בתחנת חלל עתידנית.

  • שבעה אמנים העובדים או מתגוררים במכון ויצמן יציגו עבודות ציור ופיסול, שחלקן מתייחסות לנופי מכון ויצמן, ולעבודה המדעית הנעשית בו.

  • המוסיקאי חן צימבליסטה, וכן הרכבי ג'אז שונים ילוו את הפסטיבל ויופיעו בחלק מהמופעים המרכזיים שלו.

בפסטיבל ישתתפו גם מדענים מהפקולטה למדעי החקלאות, הסביבה והתזונה של האוניברסיטה העברית (קמפוס רחובות), בית-הספר לווטרינריה, מוזיאון המדע בלובליאנה, סלובניה, מוזיאון המדע על-שם בלומפילד בירושלים, מדעטק -המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, המז"פ - המחלקה לזיהוי פלילי של משטרת ישראל, וחברת אל-אופ.

הפסטיבל יתקיים בשעות 10:30 - 18:00. (מועד אחרון לכניסה: 17:00). מידע לציבור הרחב (רב-קווי): 08-9346090 ובאתר הפסטיבל - [קישור].

פעילויות בפסטיבל המדע של מכון ויצמן למדע

תחרויות פתוחות למבקרים

  • הביצה המעופפת

משתתפי התחרות יתחרו בתכנון וביישום של שיטות מתוחכמות להשלכת ביצים מגבהים שונים, מבלי לשבור או לסדוק את קליפת הביצה. משתתפי הפסטיבל מוזמנים לצפות במופע הביצים המעופפות. הביצה המנצחת, לפי תקנון התחרות, תזכה את בונה המארז בפרס.
התחרות תתקיים בשני ימי הפסטיבל בשעה 13:30. בתחרות זו צופה קהל רב, אך ההשתתפות בה מחייבת הרשמה מראש. טלפון לקבלת פרטים נוספים על תחרות הביצה המעופפת, ולהרשמה לתחרות: 08-9343959.

  • חפש את המטמון - קומ.בינה

תחרות נושאת פרסים לצוותי מבוגרים בסגנון "חפש את המטמון", הכוללת משימות ובעיות ממגוון תחומי המדעים. מתאים לחובבי אתגרים ודעת.

  • משחק שח-מט סימולטני

בואו להשתתף (ואולי לנצח) במשחק שח-מט סימולטני מיוחד ורב שחקנים, המשחק יוקדש לגרי קספרוב החוגג בימים אלו את יום הולדתו. (מתאים לבני שש ומעלה). בניצוחו של סגן האומן ולדימיר פיבניק.

מופעים

  • מדע בשלוש דקות

תחרות ססגונית בפופולריזציה של המדע, המבוצעת בשיתוף עם המועצה הבריטית. במסגרת התחרות יתחרו סטודנטים בהסברים קצרים ופשוטים של תופעות טבע ומחקרים מדעיים. הזוכים בתחרות, על-פי שיפוט של צוות מדענים ממכון ויצמן, יעלו לשלב הגמר הארצי, שם יתחרו על ההשתתפות בגמר העולמי - בלונדון. מופע זה יכלול הופעה של להקת ג'ז ישראלית.

  • פרופסור קסם

פרופ' רוברט (בוב) פרידהופר מאוניברסיטת העיר ניו-יורק יציג מופע מרהיב של קסמים מדעיים. (כרוך בתשלום נוסף של 10 שקלים).

  • מדע מהסרטים

מקומו של המדע בקולנוע יתואר, בלוויית הקרנות של קטעי סרטים, על-ידי המבקר וחוקר הקולנוע, יהודה סתיו. (כרוך בתשלום נוסף של 10 שקלים).

  • לצאת מהפלונטר

במופע תוכלו להתמודד ולגלות פתרונות לא רגילים למשחקי חשיבה שונים. השתתפות בסדנא מעודדת חשיבה המצאתית ודרכי פתרון בעיות בדרך יצירתית ומזכה את המשתתפים במשחק חשיבה אישי. בהנחיית יהודה קולטון.

  • פתפותי ביצים

מנהל מוזיאון המדע בלובליאנה, סלובניה, וצוות המוזיאון יעבירו הדגמות בנושא "אגולוגיה" (פתפותי ביצים), "גרביטולוגיה" (כוח הכבידה), "גאזולוגיה" (גזים שונים) ועוד.

  • באופן פיסי-קל-לי

ד"ר משה רשפון, מנהל גן המדע על-שם קלור במכון ויצמן למדע, ידגים את הכיף והקסם שבמדע.

  • מלא אוויר - אבל שביר

מפגן לוהט בזמן אמת של ניפוח כלי זכוכית לשימוש במעבדה, באומנות, בבית ובתעשיה. מדגים ומרצה: דני נוטמן, נפח זכוכית ממכון ויצמן למדע.

סדנאות והמחשות

  • תאטרון מריונטות

סדנא לבניית מריונטות בלוויית הסברים מדעיים, ולאחריה - הפקת תיאטרון בובות. בשיתוף המוזיאון לתיאטרון בובות בחולון.

מבשלימדע

סדנת בישול מדעית - וכשרה לפסח.

  • אקרובאלנס

קרקס "ריאקשן" יציג אקרובטיקה מעולם הקרקס - בהשתתפות ובהתנסות הקהל, ובליווי הסברים פיסיקליים.

  • גלידע - גלידה מדעית

הדגמה והתנסות בתהליך מדעי של הכנת גלידה - ואכילתה.

מים מים עד השמיים

הדגמת מינסרת מים מיוחדת היוצרת מקרני השמש את כל צבעי הקשת, המחשת חוק הכלים השלובים, התנסות בשיטה להעברת מים מכלי אחד למשנהו מבלי לשפוך טיפה, והכנת ושיגור טילי מים.

  • מי בבועה

סדנה המאפשרת לקטנטנים לחוות את סוד קסמן של בועות הסבון ולקינוח - להיכנס לבועת ענק.

  • מראית עין

מהי אשליה אופטית? האם הראייה שלנו מתעתעת בנו? נציג מבחר תעתועי ראייה, הדגמה של נקודה עיוורת. נכין טבעת שאין לה סוף ונגזור כמה אשליות נוספות.

  • אי של יציבות

מהו שיווי משקל? האם כל גוף הוא יציב? נתנסה, נשחק ונוכל להשיב על השאלה למה לדינוזאור זנב ארוך.

  • ד"ר דופלר

מתקן דופלר למדידת מהירות של כדורים הנזרקים בידי המשתתפים בפסטיבל, יאפשר למשתתפים להבין מהו אפקט דופלר ואיך הוא מנוצל לגלוי עברייני מהירות נסיעה, וגם לאיבחון מחלות ולחקר היקום.

  • להיות אסטרונאוט

מה לוקח איתו האסטרונאוט לחלל? מהו ההבדל בין מעבורת לחללית? האם, באמת, קיימים חייזרים? סדנה מעולם אחר.

  • מקלות גשם

מהו מקל גשם? סדנת יצירה של מקלות גשם.

  • התשמע קולי

סדנה שמתחילה בהדגמת קול וגלים ומסתיימת בהכנה של מגברי קול אישיים.

  • מה המזג

איך מכינים ענן בצנצנת? או סופת טורנדו קטנה קטנה? מהי סוכה מטאורולוגית? כל זאת ועוד, בפעילות ובהדגמות.

  • כחול אשר על שפת הים

לגלות כמה גרגרי חול קיימים על החוף מבלי לספור, להכיר יחידות מידה שונות ומשונות וללמוד להעריך כמויות שונות באופן מדויק להפליא.

  • חשוב טוב טוב

חגיגה של משחקי חשיבה לכל המשפחה. הסדנא מופעלת על-ידי חברת אשכולות חשיבה.

  • קולות מהעולם

סדנא מוזיקלית, כלי נגינה מהעולם, מדלי עם קפיץ ועד לדידג'רדו מפגש ייחודי שבו נגלה כלי נגינה מיוחדים מהעולם, דרך חקר, התנסות והקשבה. מנחה: דני מייזל, באבאדידג'.

  • עם הרוח

סדנא להכנת עפיפונים והטסתם.

מסע בין כוכבים - בפלנטריום

צפייה מודרכת בנפלאות היקום, הגלקסיות והכוכבים.

להטוטים עולמיים

התנסות בזריקת (ותפיסת) כדורים באמצעות מקלות מיוחדים ולהטוטים נוספים. מתאים לכל המשפחה.

מבוכים ונהנים

מבוך חישוקים ענקי שמאפשר התנסות והתמודדות עם אי אי ודאות, תוך כדי שעשוע והנאה צרופה.

הצד הקל של המשקל

הדגמות מגוונות ומשעשעות הנוגעות לתופעות של לחץ, משקל, בליסטיקה ועוד.

הרצאות, תצפיות וסיורים

  • קטן זה יפה

מדענים בכירים ממכון ויצמן למדע יספרו לקהל על יתרונות המיזעור, על האתגרים הכרוכים בו, ועל המצאות שמשנות את העולם. בסיום יתקיים רב שיח בהשתתפות הקהל.

  • מפגשים מחזית המדע

הרצאות למבוגרים ולבני נוער, על נושאים מחזית המדע: מהם תאי הגזע, כיצד התרחש המפץ הגדול, אתגרים חדשים בחקר המוח, התחממות כדור הארץ, והמרוץ אל המאדים. המפגשים יתקיימו במכון דוידסון, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע.

  • תערוכה "יונקים מהמעמקים"

בחדר התערוכות המתחלפות שבגן המדע תוצג הביולוגיה הייחודית של דולפינים ולווייתנים החיים באזורנו. התערוכה מוצגת באדיבות עמותת מחמל"י, והמכון ללימודי ים על-שם רקנאטי באוניברסיטת חיפה.

  • סיור בשביל הציפורים

סיור מודרך דרך תחנות האכלת ציפורים ברחבי מכון ויצמן למדע - ומפגשים עם ציפורים. בשיתוף המרכז לטיפוח ציפורי הבית.

  • סיור טבע

סיור מודרך בפינות היפות והייחודיות שבגני מכון ויצמן למדע.

מגדל השמש ושדה המראות

תצפית מודרכת על שדה מרהיב של 64 מראות ענקיות, אשר פרושות למרגלותיו של מגדל השמש. זהו מתקן מחקר מהמתקדמים מסוגו בעולם, הכולל מערכת מעבדות משוכללות בהן חוקרים שימושים מתקדמים באנרגיית השמש.

  • סיור באחוזת ויצמן

הסיור יתקיים באחוזתו ובביתו של הנשיא הראשון של מדינת ישראל ומכון ויצמן למדע. בראשית הסיור יוקרן סרט על חייו ומורשתו של ד"ר חיים ויצמן ("מלך ללא ממלכה"). הסיור יסתיים במרכז המבקרים בו תוכלו לצפות במיצג אור קולי המספר את סיפורו של מכון ויצמן למדע שהוא אחד ממובילי הקדמה העולמית. אורך הסיור כשעה וחצי לערך.

  • אתר הפרדסנות

ביקור באתר הפרדסנות של עיריית רחובות, בו מוצגת תערוכה המתארת את ההיסטוריה של הפרדסנות בארץ ואת השלבים השונים בחיי הפרדס ותפעולו. הכניסה לאתר כרוכה בתשלום נוסף.

  • גן המדע

השנה תוצג בגן ה"אקו-ספירה" שהיא מבנה כיפתי מיוחד (כיפה גיאודזית) עשויה מוטות מתכת וזכוכית, בתוכה מרכיבים של מערכת אקולוגית. המערכת כוללת : צמחי יבשה, צמחי מים, דגים ואצות והיא ממחישה את הקשר ואת יחסי הגומלין שביניהם. בימי הפסטיבל ייתקיימו באקו-ספירה סיורים מודרכים.

גן המדע, הוא מוזיאון מדע יחיד מסוגו בעולם, הפועל תחת כיפת השמיים בקמפוס הפסטורלי של מכון ויצמן למדע. הגן כולל עשרות מוצגים המדגימים תופעות ועקרונות פיסיקליים המעצבים את מערכת היחסים שבין האדם ליקום ולטבע. במסגרת פסטיבל המדע של מכון ויצמן למדע, מרחיב הגן את פעילותו ומאפשר מגוון רחב של הדגמות, סדנאות ופעילויות: לרקוד על סבסבת, לשאוב מים ברגליים, להיות יויו, להצית אש בעזרת קרני השמש, ועוד.

מציגים נוספים בפסטיבל

  • ביה"ס לתזונה - הפקולטה לחקלאות האוניברסיטה העברית

על תזונה ובריאות, מדוע טוב לאכול ירקות ב-5 צבעים ליום, ועוד עובדות מעניינות הנוגעות למזון שלנו, במשחקי בינגו וטעימות. חלק מהפעילות התאפשרה באדיבות מועצת הצמחים, ענף הירקות.

  • ביה"ס לווטרינריה - הפקולטה לחקלאות האוניברסיטה העברית מציג ממגוון פעילויות ביה"ס בתחום הטיפול בחיות מחמד.

  • מדעטק - המוזיאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל, חיפה הדגמות מדע פופולרי.

  • מוזיאון המדע על-שם בלומפילד, ירושלים הדגמות מדע פופולרי.

  • מוזיאון האדם והחי, מוזיאון טבע בפארק הלאומי רמת-גן

הסביבה המשתנה - תצוגה ופעילות הקשורות לשמירת הסביבה, מימי קדם ועד לימינו אלה.

חווידע רחובות

פעילות מדעית חווייתית לכל המשפחה בנושא אוויר.

  • חברת אלאופ מקבוצת אלביט מערכות

רואים בחושך (מגיל 6 ומעלה) הדגמה של מערכת דימות תרמית המאפשרת ראייה בחושך באמצעות מצלמה מיוחדת מתוצרת אלאופ, מקבוצת אלביט מערכות.

המז"פ - המחלקה לזיהוי פלילי, משטרת ישראל

הדגמה של חלק משיטות הפעולה של מז"פ בדרך של התנסות אישית, הצטרפות למומחי המעבדות וטכנאי הזיהוי לחקירת "תעלומות לדוגמה", וצפייה בתוצאות בדיקה של תיקי אמת.

מכירת כרטיסים לפסטיבל

כרטיס כניסה לפסטיבל מקנה זכות לכניסה חד-פעמית לגן המדע על שלל מתקניו, השתתפות במגוון המופעים, ההדגמות והפעילויות המתקיימות בכל מתחמי מכון ויצמן למדע, ובכל מגוון הסיורים.

כרטיס כניסה למבוגר - 60 ₪.
כרטיס כניסה לילד - 50 ₪ (ילד מתחת לגיל חמש - חינם).
לוועדים ולקבוצות, ברכישה מוקדמת בלבד - 40 ₪.
חיילים במדים בשירות סדיר (עם הצגת תעודת חוגר/קצין) - חינם.

  • הכניסה למופעים "לצאת מהפלונטר", "פרופסור קסם" ו"מדע מהסרטים" כרוכה בתשלום נוסף של 10 ₪.

תשלומים נוספים אלה ניתנים לביצוע במזומן בלבד (מסיבות טכניות אין אפשרות במקומות אלה לשלם בכרטיסי אשראי).

הכניסה לרב-השיח על ננו-טכנולוגיה, ולתחרות "מדע בשלוש דקות" - חופשית, ואינה מחייבת רכישת כרטיס לפסטיבל.

    כרטיסים אפשר לרכוש במשרד הכרטיסים "קסטל" - טלפון 03-604-5000, או
  • 5000, ובקופות שיוצבו בכניסה לשטח הפסטיבל. בעיר רחובות יימכרו כרטיסים מוזלים (40 ₪) לתושבי העיר, במשרד "לוטוס" טלפון: 08-9467890, 08-9364979.

הפעילות בשטח הפסטיבל תתקיים בשעות 10:30 - 18:00. הכניסה לשטח תתאפשר עד לשעה 17:00. חנייה (ללא תשלום): במגרשים מיוחדים שיוכשרו למטרה זו (סעו לפי השילוט).

תאריך:  05/03/2007   |   עודכן:  05/03/2007
מכון ויצמן למדע
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת Triple T, בבעלותו של עופר עוז, נבחרה על-ידי החברה הכלכלית ראשון לציון להוביל את התכנון הכולל של המערכות הממוחשבות באולם הספורט החדש של אגודת מכבי ועיריית ראשון לציון.
05/03/2007  |  לימור גור  |   הודעות כלליות
היום, עו"ד אילת פילו נכנסה היום לתפקידה כראש מערך הדוברות וההסברה של מערכת בתי המשפט. עו"ד פילו עבדה כעו"ד בתחומי המשפט הפלילי והאזרחי ובשנים האחרונות עבדה בתחום התקשורת ויחסי הציבור.
04/03/2007  |  בתי המשפט  |   הודעות כלליות
נטוויז'ן יוצאת במבצע משותף עם חברת HOT במסגרתו יקבלו המתחברים לאינטרנט המהיר של נטוויז'ן בחבילה משולבת (ספק + תשתית) כרטיס טלוויזיה חיצוני במתנה (בשווי של כ-350 ₪), המאפשר צפייה בשידורי הטלוויזיה במחשב.
חברת גטר-טק, הנציגה הבלעדית של Lexmark בישראל, מכריזה על מדפסת דיו צבעונית משולבת ואלחוטית 9350X הכוללת מדפסת, סורק, פקס עצמאי ומכונת צילום עצמאית, הפועלים ללא צורך בחיבור למחשב.
מותג הצמיגים היפני היוקרתי Toyo, חוזר לישראל, לאחר שנחל הצלחה מסחררת בארצות הברית. המותג Toyo נחשב לצמיג היפני הטוב בעולם, ודורג במשך חמש שנים במקום הראשון על ידי המגזין המקצועי Tire Review. יבואנית הצמיגים המובילה והותיקה, "אוטולוקס", משווקת את המותג באופן בלעדי, בליווי תוכנית שירות מהפכנית בענף הצמיגים - Toyo Gold - הכוללת מכלול הטבות וטיפולים בצמיגים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il