בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
תשלובת "ד"ר פישר" נלחמת בחיידקים!
|
- הודעה מטעם ד"ר פישר
בימים אלה, בהם אנו עדים להשתוללות חיידקים אלימים בבתי החולים כתוצאה מאי נקיטת האמצעים הדרושים יוצאת תשלובת "ד"ר פישר", החברה המובילה בתחומה בתכשירי חיטוי והגיינה, בקמפיין פרסום וקד"מ רחב היקף, בהשקעה כוללת של 850 אלף דולר, לסדרת ALCO GEL, לשמירה על הגיינית הידיים. הקמפיין בא לענות על הצורך הדחוף להעמיק את מודעות הציבור לחשיבות השמירה על הגיינת הידיים, הן לשוהים בבתי החולים והן מחוצה להם. הקמפיין, בכיכובה של יעל אבקסיס, יכלול מודעות בעיתונות הכתובה, הצבת טסטרים של התכשיר ב-2000 נקודות בהם מרפאות רופאים, רופאי ילדים, טיפות חלב,חדרי אחיות, בתי מרקחת, פארמים, קופות החולים, חנויות למטיילים ועוד. בנוסף יכלול הקמפיין פעילות ענפה של תועמלנים אשר יתדרכו 10,000 רופאים ואנשי צוות רפואי בכל הארץ. סדרת ד"ר פישר ALCO GEL ג'ל ומגבונים,פותחו במעבדות המחקר של ד"ר פישר על-מנת לשמור על הבריאות ולהפחית את הסיכון להידבק במחלות. תכשירי הסידרה מבוססים על נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול לניקוי יסודי, פרו ויטמין B5 וגליצרין לשמירה על לחות העור. התכשירים קוטלים 99.9% מהחיידקים. ד"ר פישר ALCO מהווה פיתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מירבית על היגיינת הידיים בכל זמן ובכל מצב: במקומות ציבוריים, בעבודה,בנסיעות ובטיולים, בגן ובבית ספר אפילו בבית. הסדרה מתאימה לאמהות (לפני/אחרי החלפת חיתול), ילדים, חיילים, למטפלים בחולים ולכל מי שמעוניין לשמור על הבריאות והיגיינת הידיים. בנוסף הסדרה משמשת גם רופאים ואחיות במרפאות ובבתי חולים.
|
תאריך:
|
14/03/2007
|
|
|
עודכן:
|
14/03/2007
|
|
גבי שמיר, יחסי ציבור
|
|
המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח), מלכ"ר שמטרתו קידום החינוך בישראל, העלה אתר חדש - תלתן - המציע מאגר פעילויות בתחומי לימוד שונים עבור תלמידים עם ליקויי למידה.
|
|
|
רשת הקונדיטוריות "אינגליש קייק" (המונה 13 סניפים ברחבי הארץ), מציעה לקראת חג הפסח מגוון של עוגות ועוגיות כשרות לחג (חלבי או פרווה), שהוכנו ע"פ מתכונים מיוחדים ומשובחים - כשרים לפסח.
|
|
|
חברת G&Z Vision, המתמחה בייבוא מותגים בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה, משיקה לראשונה בישראל ארבעה מותגים של מעצבי על: מעצב האופנה האנגלי Arkadius, מעצב האופנה האיטלקי Paolo Renna, המותג פולארויד, והמותג הצרפתי אקסבו.
|
|
|
חברת קונסיסט מערכות, מקבוצת קונסיסט, משלימה בימים אלה את עלייתו לאוויר של פורטל השיווק החדש של תאגיד נטפים. מדובר בפורטל המהווה מרכז מולטימדיה ותוכן ייחודי, שפותח בהתאם לצרכים המיוחדים של חטיבת השיווק בנטפים. תאגיד נטפים הנו חלוץ ומוביל בינ"ל בתכנון וביצוע של מוצרים, פתרונות ופרויקטים בתחומי ההשקיה בטפטוף, המטרה, טכנולוגיית חממות ובתי גידול, ביו-אנרגיה, בקרה, הדשייה, ופתרונות אגרו-טכניים בתחום החקלאות. בבעלות נטפים 35 חברות בנות, 14 מפעלי ייצור ונציגות בכ-112 מדינות.
|
|
|
מותג הבישום "הוגו בוס" בישראל, מעניק חסות לטקס בחירת מלכת היופי של ישראל לשנת 2007. זו כבר השנה ה-56 ששבועון "לאשה" מנהל את טקס בחירת מלכת היופי, וזו השנה השישית בה הוא נערך במרכז הקונגרסים המרשים בעיר חיפה. במסגרת החסות ימתג "הוגו בוס" את האירוע החגיגי, יעניק בושם למתחרות על תואר מלכת היופי של ישראל, ובנוסף יעניק לכל אחד מאורחי הטקס שובר מיוחד והנחות מפנקות.
|
|
|
|