|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

ניקולס קייג' מוכר את נשמתו לשטן

כריסטופר ריב הוא הבמאי של "גיבור של כולם", יו גרנט הוא כוכב רוק לשעבר ב"מילים ולחן", נטלי פורטמן היא מוזה ב"רוחות של גויה" ועוד חדשים בקולנוע
22/03/2007  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: מיכל ויניק  |    |  עכבר העיר  |  mouse.co.il  |  תגובות
"מילים ולחן" [צילום: עכבר העיר]

"גיבור של כולם"

גיבור של כולם
במאי: כריסטופר ריב.
קולות באנגלית: רוב ריינר, וופי גולדברג, ג'ייק טי. אוסטין, ויליאם ה. מייסי, מנדי פטינקין, פורסט ויטקר ואחרים.
קולות בגירסה מדובבת לעברית: בנחמין רוחאס, מרגלית צנעני, ליאור כלפון, עידו מוסרי, רוני בי, אפרת אנזל ואחרים.
הסיפור: אנימציה לילדים. אביו של ינקי אירווינג מפוטר מעבודתו לאחר שגנבים פרצו לחדר ההלבשה של קבוצת הבייסבול ינקיז ולקחו את המחבט היוקרתי של הקבוצה. כשלצדו מחבט וכדור בייסבול מדברים, יוצא ינקי למסע הרפתקאות נועז שבסופו ינסה לתפוס את הגנבים האמיתיים ולהשיב את כבודו האבוד של אביו. ארה"ב/קנדה 2006, 90 דקות.

  • כריסטופר ריב ("סופרמן") נפגע בתאונת רכיבה וישב בכיסא גלגלים עד יומו האחרון. הוא הלך לעולמו ב-2004 מהתקף לב פתאומי. שני במאים (קולין בריידי ודן סט. פייר) עבדו על הסרט הבא בסדרה אחרי מותו, אך שמו של ריב הופיע כשמו של הבמאי הראשי.

  • ג'ייק טי. אוסטין הוא ילד בן 11 וחצי שנחשב לעילוי החדש בתחום הדיבוב. לאחרונה נתן את קולו ל-21 פרקי סדרת הטלוויזיה לילדים "קדימה, דייגו, קדימה".

חוות הקסמים
במאי: גארי ויניק.
מבוסס על: ספר ילדים מאת אלווין ברוקס וייט.
קולות באנגלית: ג'וליה רוברטס, דקוטה פנינג, סטיב בושמי, דומיניק סקוט קיי, ג'ון קליז, אופרה וינפרי, רוברט רדפורד ואחרים.
הסיפור: אנימציה לילדים. וילבור החזיר הוא החיה החדשה במשק. רוב החיות חושבות שהוא תמים וילדותי, אבל שרלוט העכבישה מפתחת איתו חברות אמת. ידידותם פורחת, אך שרלוט מגלה לפתע שימיו של וילבור ספורים. כעת עליה לגייס את כל מה שתוכל כדי להציל את חיי חברה הטוב. ארה"ב 2006, 97 דקות.

  • דומיניק סקוט קיי הוא ילד בן תשע שביים בשנה שעברה את "להציל את אנג'לו", סרט קצר שבו מככב השחקן קווין בייקון. את צעדיו הראשונים בעולם הבימוי הוא החל לבצע לאחר ארבע שנים של קריירת משחק, שבה גילם בין השאר את בנו של טום קרוז ב"דוח מיוחד".

  • התסריטאיות המנוסות שמאחורי "חוות הקסמים" הן קארי קירקפטריק ("מדריך הטרמפיסט לגלקסיה", "מרד התרנגולים") וסוזנה גראנט ("ארין ברוקוביץ").

5 קסמים קולנועיים אחרים

"חליל הקסם" (אינגמר ברגמן): עיבוד ברגמני תוסס לאופרה הידועה של מוצרט.
"הקוסם מארץ עוץ" (ויקטור פלמינג): דורותי יוצאת למסע מופלא עם ידידיה המשונים.
"סוד הקסם הבורגני" (לואיס בונואל): שישה אנשים מנסים להתאסף סביב שולחן האוכל.
"קסם הנעורים" (מרקו טוליו ג'ורדנה): אפוס בן שש שעות על שני אחים במשפחה איטלקית.
"מגע הקסם" (קז'ישטוף זאנוסי): מוזיקאי עבר מתבקש לשוב אל פסנתרו.


צבי הנינג'ה
במאי: קווין מונרו.
קולות באנגלית: ג'יימס ארנולד טיילור, מייקי קלי, מיטשל ויטפילד, נולאן נורת, מאקו, שרה מישל גלר, כריס אוונס, קווין סמית ואחרים
קולות בעברית: עדי הימלבלוי, יגאל מזרחי, עידו מוסרי, אסף פריינטא, קוואמי, אלברט כהן, מולי שולמן ואחרים.
הסיפור: אנימציה לילדים. ספלינטר העכברוש, המאסטר של צבי הנינג'ה, משקיע מאמץ רב בשמירה על יחסי המשפחה של ארבעת הצבים. כשתעשיין היי-טק מרושע מתכנן להקים לתחייה צבא של מפלצות, שוב נחלצים ארבעת הצבים להגנת העיר. ארה"ב 2007, 87 דקות.

  • הבמאי קווין סמית, מעריץ ותיק של ארבעת הצבים, מדבב בהופעת אורח דמות של טבח בדיינר שפוגש את המפלצות המשתוללות בעיר.

  • לורנס פישבורן הוא הקול שמאחורי הקריינות בפלאשבק שלוקח את הצופים 3,000 שנה אחורה, אל לפני תחילת הסיפור.


גוסט ריידר
במאי: מרק סטיבן ג'ונסון ("דרדוויל").
שחקנים: ניקולס קייג', אווה מנדז, ווס בנטלי, סם אליוט, דונאל לוג, פיטר פונדה ואחרים.
הסיפור: מותחן אקשן. ג'וני בלייז (קייג') מוכר את נשמתו לשטן כדי להציל את אביו החולה. לאחר שהשטן מהתל בו, עוזב ג'וני את עירו ואת רוקסן (מנדז), אהבת נעוריו. שנים אחר כך הוא חוזר לעיר כאופנוען פעלולים המסכן את חייו במופעים, ופוגש שוב את רוקסן, שעובדת ככתבת טלוויזיה. כעת השטן מציע לו להשתחרר מכבלי העיסקה אם יבצע בשבילו כמה משימות אחרונות. הסרט מבוסס על קומיקס של "מארוול קומיקס", מבית היוצר של "ספיידרמן" ו"X-מן". ארה"ב 2007, 114 דקות.

  • קשר משפחתי: ניקולס קייג' הוא בנו של אוגוסט קופולה, פרופסור לספרות ואחיו של הבמאי הנודע פרנסיס פורד קופולה. קייג' שינה את שמו כדי להצליח בזכות עצמו. השמועה אומרת שהשם "קייג'" נלקח מדמות קומיקס שנקראת "לוק קייג'".

  • נחישות: הבמאי מרק סטיבן ג'ונסון הוסיף כסף מכיסו הפרטי לתקציב הסרט כדי שאפשר יהיה לצלם את הסצינה שבה קייג' נלחם בהליקופטר.

הטעם של עדן
במאי: מיכאל הופמן.
שחקנים: יוזף אוסטנדורף, שרלוט רוש, דויד סטרייסו, מקס רודלינגר, לאוני שטפ, רולנד וייסנקר ואחרים.
הסיפור: דרמה. עדן (רוש) ממלצרת בעסק משפחתי קטן שממוקם בעיירה קטנה ולא מעודכנת בגרמניה. כשהיא פוגשת את גרגור (אוסטנדורף), טבח מופלא, היא זוכה להכיר גם את נפלאות המטבח האירוטי שלו. מערכת היחסים הנרקמת ביניהם כוללת הרבה אוכל ומעט דיבורים, אבל מצליחה להפר את שלוות חייהם וחיי סביבתם. כשבעלה של עדן טועם את מעשי ידיו של גרגור, הוא יוצא למלחמה כדי לא לאבד את אשתו. גרמניה 2006, 98 דקות.

  • שלושת אחיה של השחקנית שרלוט רוש נהרגו בתאונת דרכים בדרך לטקס החתונה שלה באנגליה. בלי קשר, היא קראה לבתה פולי, על שם השיר של נירוונה.

  • מיכאל הופמן יצר סרט תיעודי ששמו "עיניים גדולות", העוסק בעסקי הדוגמנות הבינלאומיים. "הטעם של עדן" הוא סרטו העלילתי השלישי באורך מלא, אחרי "Sophiiiie!" ו"Der Strand von Trouville".


הרוחות של גויה
במאי: מילוש פורמן.
שחקנים: חאווייר ברדם ("לפני שהלילה יורד"), נטלי פורטמן ("מלחמת הכוכבים"), סטלן סקרסגארד ("רונין"), רנדי קווייד, חוסה לואיס גומז ואחרים.
הסיפור: דרמה. על-רקע שקיעתה של האינקוויזיציה הספרדית, משמשת אינס (פורטמן), בתו היפהפייה של סוחר עשיר, מוזה לצייר המפורסם פרנסיסקו גויה (סקרסגארד). האח לורנזו (ברדם), נזיר מניפולטיבי בעל כוח, מאשים את הצעירה התמימה בכפירה. בין הצייר לאינס מתפתחת מערכת יחסים המושפעת מהשינויים שעוברים על אירופה כולה, בשעה שהדי המהפכה הצרפתית המתקרבת הולכים וגוברים ברקע. ארה"ב/ספרד 2006, 113 דקות.

  • הבמאי הוותיק מילוש פורמן ("קן הקוקייה", "אמדאוס") איבד בגיל תשע את הוריו, לאחר שנשלחו למחנה ריכוז. בפנימייה ליתומי מלחמה, שאליה נשלח, החל להתעניין בתיאטרון וקולנוע.

  • חאווייר ברדם ("אהבת בשר ודם") נולד באיים הקנריים למשפחת שחקנים ובמאים. תפקידו הראשון בקולנוע הוצע לו על-ידי הבמאי הספרדי ביגס לונה ב"The Ages of Lulu".

5 רוחות קולנועיות אחרות

"רוחות של תשוקה" (אדוארד זוויק): אפוס היסטורי על קולונל מזדקן ושלושת בניו.
"ג'ולייטה של הרוחות" (פדריקו פליני): אשה בעלת דמיון מפותח מתמודדת עם חיי הנישואים שלה.
"רוח רפאים" (ג'רי צוקר): פטריק סוויזי כאהובה המת של דמי מור
"נרשם ברוח" (דאגלס סירק): מלודרמה משפחתית המתרחשת בטקסס. הסרט היה הבסיס לסדרה "דאלאס".
"מצב רוח לאהבה" (וונג קאר וי): שני זרים מגלים שבני זוגם מנהלים רומן.


מילים ולחן
במאי: מרק לורנס.
שחקנים: יו גרנט, דרו ברימור, היילי בנט, בראד גראט, קריסטן ג'ונסטון, קמפבל סקוט ואחרים.
הסיפור: קומדיה רומנטית. אלכס (גרנט), כוכב פופ לשעבר עם קריירה דועכת, מקבל לפתע הזדמנות לייצר להיט ולבצע אותו עם קורה (בנט), הדיווה הבלתי מעורערת של עולם הפופ העכשווי. מכיוון שמעולם לא כתב מילים לשיר, הוא נעזר בסופי (ברימור), צעירה שבורת לב עם כישרון כתיבה. יחד הם ינסו להציל את הקריירה הגוססת של אלכס, להתגבר על נכות רגשית ופחד ממחויבות ולאסוף את רסיסי לבה השבור של סופי. ארה"ב 2007, 96 דקות.

  • מרק לורנס הוא התסריטאי שמאחורי הקומדיות "איזו מן שוטרת" ו"איזו מן שוטרת 2". בשני הסרטים האלו הוא בחש גם בפסקול וכתב בו את אחד השירים.

  • מרק לורנס החל את הקריירה שלו כחבר בצוות הכותבים של "קשרי משפחה", בכיכובו של מייקל ג'יי פוקס. אחרי שתי עונות הפך למפיק בסדרה ואף זכה בפרס האמי.


ריקוד מסוכן
במאי: מנחם גולן.
שחקנים: זוהר ליבה, אליענה בקייר, מיכל אמדורסקי, עומר ברנע, ניב רז, ז'יל בן דוד, אילנה אביטל, גליה אלבין ואחרים.
הסיפור: דרמה. יוסי (ליבה) הוא צעיר מובטל משדרות עם כישרון מדהים לריקוד. בתחרות "אלופי הריקוד" הוא פוגש את אנבל (בקייר), בת יחידה להורים אמידים ששואפת להיות בלרינה מקצועית. השניים מתאהבים אך נאלצים להתגבר על קשיים רבים בדרך אל הרחבה והאהבה. ישראל 2006, 90 דקות.

  • קאמבק: מייקל הרפז, שטבל באור זרקורי להקת הבנים היי-פייב, כתב, הלחין ומבצע את כל השירים בפסקול.

  • בשנים 1979-1992 אחז בית היוצר של מנחם גולן בממוצע מדהים של 15 סרטים עלילתיים בשנה.

תאריך:  22/03/2007   |   עודכן:  22/03/2007
מיכל ויניק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ניקולס קייג' מוכר את נשמתו לשטן
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צביקה בארינבוים ממשיך לממש. לאחר שמכר את השליטה בשלד הבורסאי וורלדגרופ הולדינגס לעמית ברגר, רכשת חברת Software AG - יצרנית תוכנות התשתית האירופית - את השליטה בחברת SPL מבארינבוים.
22/03/2007  |  שלומי שפר  |   חדשות
אם אתם סובלים מסוכרת, השמירה על רמות הסוכר היא הדבר החשוב ביותר שניתן לעשות כדי לחוש טוב ולמנוע סיבוכים לטווח הארוך. ראו בכך הזדמנות לקחת אחריות על בריאותכם.
22/03/2007  |  יפעת גדות  |   חדשות
הערב, יום חמישי (22.3) עולה בערוץ 10 הסדרה החדשה והמסקרנת - "על החיים ועל המוות".
22/03/2007  |  מיכל דותן  |   חדשות
בדיקות אבהות לבתה של הדוגמנית לשעבר, אנה ניקול סמית, ככל הנראה לא ישימו קץ לפרשה. האוורד ק. סטרן, בן-זוגה לשעבר של כוכבנית פלייבוי שמתה בבית מלון בפלורידה בחודש שעבר, אמר כי יילחם כדי לשמור על בתה של אנה, גם אם בדיקות הדי.אן.איי יוכיחו כי אינה בתו הביולוגית.
22/03/2007  |  הדר פרבר  |   חדשות
מאיר פלור ושלמה אדמוני הם שכנים ותיקים בבניין בן ארבעה דיירים בראשון לציון. פלור תבע את אדמוני בבית המשפט לתביעות קטנות בעיר וביקש שישלם לו עבור תיקוני טיח סך של 500 שקל ויפסיק לזרוק לכלוך על הגג שלו. בדיון שהתקיים בתחילת החודש בפני השופטת ד"ר איריס סורוקר, טען פלור שאדמוני ביקש ממנו לטייח קיר חיצוני "שסבל" מרטיבות וקילופים. לאחר מכן סירב לשלם והתעלם ממכתב רשום ששוגר לביתו.
22/03/2007  |  איריס פרחי  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il