|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

שונא את עצמו, מכפיש את המדינה

עמוס שוקן מסייע לאויב

במשך שנים כותב עמוס שוקן מאמרים נוטפי שנאה כלפי המדינה, העמוסים בדברי כזב והחוזרים על השקרים של הגרועים באויבינו. מאחר שבזירת הקרב המודרנית מתחוללת מלחמה גם על התודעה, מה שעושה שוקן הוא סיוע לאויב במלחמתו בישראל
23/04/2018  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
שוקן. מצא מין את מינו [צילום: אמיר לוי, פלאש 90]

המסייעים לאויב
איתמר לוין
ארגוני הטרור נלחמים נגד ישראל גם בזירת התודעה, וזוכים לסיוע מעיתונאים וארגונים ישראלים. יש לשנות את חוק העונשין, כך שסייענים אלו יועמדו לדין
לרשימה המלאה

אם יש את נפשך לדעת את המעיין / ממנו שאבו אחיך המומתים / בימי הרעה עוז כזה, תעצומות נפש, / צאת שמחים לקראת מוות, לפשוט את הצוואר / אל כל מאכלת מרוטה, אל כל קרדום נטוי, / לעלות על המוקד, לקפוץ אל המדורה, / וב"אחד" למות מות קדושים (חיים נחמן ביאליק).

בפרפראזה הפוכה לגמרי: אם יש את נפשך לדעת את מי השופכין / ממנו שאבו מערכת הארץ וגדעון לוי / בימי הטובה נהי כזה, תהומות ביבין / צאת אבלים לקראת חג ה-70, לפשוק את השפתיים / אל כל מקלדת פנויה, אל כל מקש נטוי / להכפיש את המדינה, לקפוץ לחיק שונאיה / וב"אפרטהייד" לשאוף לחיסולה.

טוב, כמובן לא ברמה של ביאליק, אבל אני מקווה שהבנתם את הרעיון. לקראת יום העצמאות בחר גדעון לוי ב"התקווה" לשיר המגעיל ביותר בישראל. ואילו למחרת החג הלאומי (20.4.18) הכריז מאמר המערכת של הארץ: "כל עוד לא קמה מדינה פלשתינית, הנכבה לא הסתיימה, ולא נגמר האבל של הפלשתינים, ובהם אזרחי המדינה הערבים. כל עוד מדיניות הכיבוש והנישול של ישראל אינה משתנה, על המדינה להכיל לפחות ולכבד את רגשות בני המיעוט הלאומי בה".

הבנתם? ישראל חייבת להתאבל על ה"נכבה" באותה מידה בה היא חוגגת את יום העצמאות, או לכל הפחות להבין ולכבד את רגשותיהם של הערבים והפלשתינים שמבחינתם 14 במאי 1948 הוא יום אסון ואבל. זה מה שכתוב שם, מילה במילה. ומאיפה זה בא? מעמוס שוקן. המו"ל של הארץ הוא הסמן השמאלי הקיצוני של העיתון, בו הוא מפזר רעל ארסי ושקרי שכמותו ניתן למצוא רק בפרסומים של הגרועים באויבינו.

לא רק שקר וכזב

ישראל היא מדינת אפרטהייד, מכריז שוקן שוב ושוב. ממשלתה מחסלת את הדמוקרטיה. החרם על ישראל הוא דבר חיובי ויש לקרוא ללחץ בינלאומי על עליה. ישראל הורגת בעזה אזרחים במספר מחריד. ישראל היא פושעת מלחמה. מעשיה של ישראל מעודדים את האנטישמיות. צריך להחליף את ההמנון. סיפורם של הפלשתינים צריך להיות חלק מן התוכן הממלכתי

ישראל היא מדינת אפרטהייד, מכריז שוקן שוב ושוב. ממשלתה מחסלת את הדמוקרטיה. החרם על ישראל הוא דבר חיובי ויש לקרוא ללחץ בינלאומי על עליה. ישראל הורגת בעזה אזרחים במספר מחריד. ישראל היא פושעת מלחמה. מעשיה של ישראל מעודדים את האנטישמיות. צריך להחליף את ההמנון. סיפורם של הפלשתינים צריך להיות חלק מן התוכן הממלכתי. כפי שתראו בהמשך, את כל זה כתב שוקן במפורש בעיתון שלו עצמו, כך שאין שום מקום לאי-הבנות.

הטענות הללו אינן רק שקר וכזב, אלא גם ובעיקר שמן על גלגלי המאבק הבינלאומי המיועד להביא להשמדתה של ישראל. שיהיה ברור: החמאס וחיזבאללה רוצים להחריב את ישראל; הם חוד החנית של אירן. האסטרטגיה הפלשתינית – כולל של אש"ף – הייתה ונותרה תורת השלבים: תחילה יריחו, אחר כך ירושלים, ובסוף יפו וחיפה. תנועת החרם (ה-BDS) היא תנועה אנטישמית שמטרתה לסייע לפלשתינים להשיג את היעד של השמדת ישראל. ההכפשות נגד ישראל ברחבי העולם נועדו לחתור תחת הלגיטימיות של עצם קיומה.

לכל זה – עמוס שוקן ועיתונו נותנים יד, על בסיס יום-יומי. מדובר בעבירה פלילית בוטה וחמורה ביותר, של סיוע לאויב במלחמתו בישראל. המלחמה המודרנית מתנהלת בשלוש זירות: הקונבנציונלית, הסייברית והתודעתית. הראשונה מיועדת לפגוע בצבא ובאזרחים, השנייה מיועדת לפגוע בתשתיות, השלישית מיועדת לפגוע בזכות הקיום. לכן, מי שמפיץ את השקרים על המדינה, על ממשלתה, על צבאה, על תושביה – עוזר במישרין למי שמנהל נגדנו את המלחמה השלישית שעלולה להיות המסוכנת ביותר.

זה לא חופש ביטוי

הזכות לחיים נסוגה מפני שיקולים תקציביים; המדינה לא מממנת את כל התרופות. הזכות לבחור נסוגה מפני אילוצים אופרטיביים; לא שולחים קלפי לכל חולה המרותק למיטתו. הזכות לעבודה נסוגה מפני מגבלות החוק; אין זכות לעבוד כשודד בנקים. והזכות להתבטא נסוגה מפני השם הטוב, הזכות לפרטיות וגם בטחון המדינה. בדיוק כשם שאסור למסור לאויב מידע – אפילו שקרי – על מיקומם של מטוסינו, אסור למסור לו מידע, בוודאי מידע שקרי, על מעשינו והתנהלותנו

זה לא חופש ביטוי. כל זכות במדינה דמוקרטית היא יחסית ויש לאזן אותה עם זכויות אחרות. הזכות לחיים נסוגה מפני שיקולים תקציביים; המדינה לא מממנת את כל התרופות. הזכות לבחור נסוגה מפני אילוצים אופרטיביים; לא שולחים קלפי לכל חולה המרותק למיטתו. הזכות לעבודה נסוגה מפני מגבלות החוק; אין זכות לעבוד כשודד בנקים. והזכות להתבטא נסוגה מפני השם הטוב, הזכות לפרטיות וגם ביטחון המדינה. בדיוק כשם שאסור למסור לאויב מידע – אפילו שקרי – על מיקומם של מטוסינו, אסור למסור לו מידע, בוודאי מידע שקרי, על מעשינו והתנהלותנו.

מי שבאמת חושש שצה"ל עובר על החוק ופוגע בחפים מפשע – יכול לפנות למשטרה הצבאית, לפרקליטות הצבאית, למבקר מערכת הביטחון, למבקר המדינה, לוועדת החוץ והביטחון, לפרקליטות המדינה. הוא לא צריך לצרוח את זה באוזני הקמים עלינו להורגנו. ואם הוא כן בוחר בדרך הזאת – סימן שמטרתו האמיתית אינה לשמור על דמותה של המדינה, אלא לחסל אותה.

ועוד הערה חשובה: הקדשתי זמן רב לקריאת דבריו של שוקן באתר של עיתונו. מצאתי רק אזכורים בודדים, ממש בודדים, לכך שמדי פעם ישראל צודקת. למשל: שוקן אומר בטובו הרב, כי מותר לנו להתגונן מפני טילים מעזה. או שהוא אומר שהערבים אומנם טעו כאשר התנגדו לתוכנית החלוקה – ואז מגיע ה"אבל". עמוס שוקן אולי חושב שהוא יהודי חדש; למעשה, הוא טיפוס גלותי לחלוטין, המתכופף בפני הפריץ, מלא בשנאה עצמית ובנכונות ליטול על עצמו את האשמה לכל מה שמעוללים לו.

בחרנו את "מיטב" התבטאויותיו של שוקן מאז 1999 בנוגע לסכסוך הישראלי-פלשתיני ולהתנהלותה של המדינה בו. הדברים מובאים כלשונם מתוך אתר הארץ, כך שנדגיש שוב: חזקה עליהם שהם מדויקים לחלוטין. הם מדברים בעד עצמם ונגד אומרם; הם מלמדים שיש לנו עסק עם מסית שיטתי, החוזר שוב ושוב על אותם שקרים – מתוך הנחה שבסוף מישהו יאמין בהם. ואולי זה לא צריך להפליא אותנו: ככלות הכל, שותפיו כיום הם מי שמגיעים מגרמניה ורוסיה – שתי המדינות שמשטריהן השתמשו בימים אפלים בדיוק בשיטה הזאת. מצא מין את מינו.

"אחד העיתונאים החשובים בישראל"

"מי שחרד מההתעקשות של ישראל לקיים את משטר האפרטהייד ומבין שאין סיכוי לחסל אותו מבפנים, צריך לראות כהתפתחות מעודדת את סימון מוצרי ההתנחלויות באיחוד האירופי, את הלחץ שהפעילה פיפ"א על ישראל ואת הסירוב הברזילאי לקבל את דני דיין כשגריר. זאת התחלה חיונית של פעולה עולמית נגד מצב לא לגיטימי, שישראל מתעקשת לקיים, אבל היא תיאלץ לוותר עליו"

ישראל הציונית, היהודית והדמוקרטית אינה דמוקרטיה בגלל משטר האפרטהייד שהיא מקיימת בשטחים הכבושים, אף שהיא מתכחשת לזה. (8.3.18)

בלי חיסול אבני היסוד האלה של הדמוקרטיה אי-אפשר לקיים כיבוש ששולל זכויות. כדי לקיים אותו צריך להשתיק את מבקריו, להתנכל ל"שוברים שתיקה" ל"בצלם" ולארגוני זכויות אדם אחרים ולשקר שהם פוגעים בחיילי צה"ל בשעה שפעולתם היא אך ורק נגד מדיניות הכיבוש, ולסתום את הפה למרצים באוניברסיטאות. (12.6.17).

אני יכול להבין מי שמסתייג מן הסגנון הלעיתים מתלהם והנרגש של גדעון וגם מהעמדות שלו שנראות קיצוניות, אבל אני חושב שהוא אחד העיתונאים החשובים בישראל. אין עוד עיתונאי אשר שבוע אחר שבוע, במשך כ-30 שנה, נוסע לשטחים הכבושים ומדווח לקורא כל יום שישי במדורו "אזור הדמדומים" על חייהם של פלשתינים ועל היום יום שלהם תחת הכיבוש הישראלי. הכרת המציאות הזאת הביאה את גדעון למסקנה, שאני שותף לה, שישראל מנהלת משטר אפרטהייד בשטחים, ולכן הדעות שלו, ככל שהן נשמעות קיצוניות, הן בעצם דעות דמוקרטיות בסיסיות. (15.12.16).

ההתנחלות בשילה ובאיתמר, כמו בעמונה ובאפרת, היא מעקף בלתי חוקי של משפט העמים. היא גם פעולה אנטי ציונית בעליל, בהיותה מחייבת התעלמות מזכויות הפלשתינים וקיום משטר אפרטהייד. (17.8.16)

מי שחרד מההתעקשות של ישראל לקיים את משטר האפרטהייד ומבין שאין סיכוי לחסל אותו מבפנים, צריך לראות כהתפתחות מעודדת את סימון מוצרי ההתנחלויות באיחוד האירופי, את הלחץ שהפעילה פיפ"א על ישראל ואת הסירוב הברזילאי לקבל את דני דיין כשגריר. זאת התחלה חיונית של פעולה עולמית נגד מצב לא לגיטימי, שישראל מתעקשת לקיים, אבל היא תיאלץ לוותר עליו. בדרך צפוי שהממשלה תנקוט "תגובות ציוניות הולמות" ללחץ הזה, ויוזמות אנטי-דמוקרטיות לדיכוי ולהשתקת ישראלים שיפנו את תשומת לב העולם למופעי האפרטהייד הישראלי מתוך הבנה כי רק לחץ חיצוני יביא שינוי.

...תגובות הממשלה לפעילות נגד האפרטהייד — עלובות. אנטישמיות? בהחלט ייתכן שהיא קיימת, אך האפרטהייד הישראלי נותן לה לגיטימציה להרים ראש ועניין להתגדר בו. וממילא אנטישמיות כלפי יהודים בעולם אינה יכולה להצדיק את הנישול והדיכוי של הפלשתינים. פעולה נגד מדיניות שנקבעה באופן דמוקרטי בבחירות? מי שמדיניותו היא אפרטהייד, כלומר אנטי-דמוקרטית בעליל, מנוע מלטעון בשם הדמוקרטיה. (21.1.16).

"מספר ההרוגים מחריד"

"אנחנו לא כותבים כל יום שישראל פושעת מלחמה, מאיפה לקחת את זה? אגב, היינו יכולים לכתוב את זה, ואפילו כל יום, כי לפי אמנת ז'נבה ההתנחלויות הן פשע מלחמה. גם לא בכל יום מישהו מוצא דמיון בינינו לבין גרמניה הנאצית. אין ולא יכול להיות דמיון כזה. אבל כן יכול להיות דמיון, אף פעם אין זהות מלאה בין שני מצבים, בין דברים מסוימים שקרו כאן לדברים שקרו שם"

מספר ההרוגים הפלשתינים הבלתי מעורבים בתקיפות חיל-האוויר גדול מאוד, אפשר לומר מחריד. נשים, ילדים מבוגרים, אנשים שאין להם כל קשר ללחימה, ונסיבות הריגתם לא ברורות מספיק.

...אנחנו לא כותבים כל יום שישראל פושעת מלחמה, מאיפה לקחת את זה? אגב, היינו יכולים לכתוב את זה, ואפילו כל יום, כי לפי אמנת ז'נבה ההתנחלויות הן פשע מלחמה. גם לא בכל יום מישהו מוצא דמיון בינינו לבין גרמניה הנאצית. אין ולא יכול להיות דמיון כזה. אבל כן יכול להיות דמיון, אף פעם אין זהות מלאה בין שני מצבים, בין דברים מסוימים שקרו כאן לדברים שקרו שם. (23.7.14, בעיצומו של צוק איתן).

השלטון הישראלי בשטחים הכבושים ועל הפלשתינים, כפי שהוא קיים כבר שנים רבות, הוא מצב בלתי דמוקרטי בעליל. בשטח הנמצא בשליטת ישראל, מן הים ועד הירדן, אין כיום מדינה דמוקרטית. אזרחי ישראל חיים במציאות כאילו-דמוקרטית, ויש להם זכות לבחור ולהיבחר. אך כאן אני נדרש, לצערי, להשוואה עם דרום אפריקה. (8.6.14).

האידיאולוגיה הזאת [של גוש אמונים] רואה ביצירת משטר אפרטהייד ישראלי כלי הכרחי למימושה. אין לה שום קושי עם פעולות לא חוקיות ועם עבריינות ממש, כי היא נשענת על חוקי-על שאימצה, שאין להם קשר לחוקי המדינה, והיא נשענת על פרשנות פרוורטית של היהדות. (25.11.11).

בקרב חוגים רחבים בעולם המערבי נשמעות הטענות שלפיהן יש בישראל סממנים של מדינת אפרטהייד. המילה אפרטהייד היא כותרת תקשורתית קליטה ומובנת בחלקים נרחבים של העולם, ולכן היא שימושית להעברת המסר, שאנו מתקוממים נגדו וטוענים שאין לו כל קשר למציאות בישראל. אלא שלא צריך שתהיה זהות בין מאפייני האפרטהייד בדרום אפריקה לבין פרקטיקות של אפליה הנוגעות לזכויות אזרח הנהוגות בישראל, כדי שאפשר יהיה לכנות את ישראל מדינת אפרטהייד. התיקון לחוק האזרחות הוא בדיוק פרקטיקה כזאת, ומוטב שלא נתחמק מן האמת: קיומו בספר החוקים הופך את ישראל למדינת אפרטהייד. (27.6.08).

כשאנו חושבים על יחסי יהודים וערבים בישראל ב-60 השנים הבאות, יש עוד מלאכה רבה לעשות, ואם עד יום העצמאות ה-60 ישראל תאמץ המנון חדש, שווה לכל אזרחיה, יהיה בכך צעד סמלי חשוב לעתיד יחסי יהודים וערבים בישראל... אם יום העצמאות ה-60 למדינת ישראל יהיה הראשון שבו סיפורם של הערבים בארץ יהיה חלק מן התוכן הממלכתי ויקבל במה ציבורית, יהיה זה צעד חשוב בדרך ליצירת מכנה משותף בין יהודים לערבים בישראל. אפשר לתת לזה ביטוי מוחשי אם, למשל, ביום העצמאות יחנוך ראש ממשלת ישראל את יישובם מחדש של בירעם ואיקרית על-ידי ערבים ישראלים. (18.4.07).



תאריך:  23/04/2018   |   עודכן:  23/04/2018
איתמר לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עמוס שוקן מסייע לאויב
תגובות  [ 24 ] מוצגות   [ 24 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
משה דב
23/04/18 08:25
2
מיכל מירושלים
23/04/18 08:48
3
אבי כהן
23/04/18 08:57
4
יוסי מ.
23/04/18 10:16
5
קורא משועשע
23/04/18 10:36
6
שאול א.
23/04/18 10:54
7
קורןנאוה טבריה
23/04/18 11:02
8
הג'וקר
23/04/18 11:38
9
באום
23/04/18 14:28
 
עובד 1
23/04/18 15:03
 
באום
23/04/18 20:54
10
הירונימוס
23/04/18 15:16
 
אברהם 101010
23/04/18 21:31
11
מ. תל אביבי
23/04/18 16:32
12
דוד מהשרון
23/04/18 18:28
13
פנחס
23/04/18 19:16
14
מדמוני אסף
23/04/18 20:19
15
נועם3
23/04/18 20:44
16
מגיב ותיק
24/04/18 00:15
17
הירונימוס
24/04/18 15:42
18
ד״ש
25/04/18 14:54
19
קיבוצניק
25/04/18 19:50
20
דזמונד טוטה
26/04/18 01:53
21
שולטי
26/04/18 23:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-ערבי
האמת צריכה להיאמר: בחירות (אם זה הוא המושג הראוי) שבהן הנשיא המכהן זוכה ב-87% מקולות המצביעים אינן סיבה למסיבה. ולדימיר פוטין, שאינו חשוד יתר על המידה בנטיות דמוקרטיות, הסתפק בהרבה פחות מהרוב הזה, בו זכה עבד אל-פתאח א-סיסי בכהונה נוספת כנשיא מצרים.
20/04/2018  |  ד"ר ערן לרמן  |   מאמרים
‏בחיל-האוויר הוחלט לבטל את השתתפות מטוסי הקרב מדגם אף-15 בתרגיל הדגל האדום ("רד-פלאג") השנתי שייערך השנה באלסקה, וזאת בשל המצב הביטחוני המתוח על-רקע האיומים לתגמול מצד אירן על הפעולה בבסיס T-4 בסוריה שיוחסה לישראל בה נהרגו שבעה אירנים. במקומם ישתתפו רק מטוסי תובלה מדגם ראם.
17/04/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
תנועת השמאל, יש גבול, מסרה כי טקס הדלקת המשואות האלטרנטיבי ה-21 יתקיים במקביל לטקס הרשמי בהר הרצל, בכיכר על שם אמיל גרינצויג (מול משרד ראש הממשלה שבגבעת רם).
13/04/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
דובר צה"ל. תא"ל רונן מנליס, מסר (יום ו', 13.4.18) כי המל"ט האירני שיירט חיל-האוויר לפני כחודשיים נשא חומרי נפץ ונועד לבצע פעולת חבלה בשטח ישראל.
13/04/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
ברשת הטלוויזיה הקטרית, אלג'זירה, זועמים על דובר צה"ל בשפה הערבית, רב סרן אביחי אדרעי, לאחר שלטענתה, באמצעות תוכנת פוטושופ, שינה קריקטורה שהופיעה באתר האינטרנט של התחנה, העלים את הקרדיטים של המאייר והערוץ, מחק את תמונות חיילי צה"ל שצוירו בה והוסיף לקריקטורה טקסט משלו.
01/04/2018  |  עומר כרמון  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ישראלי-ערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
אירן בעלילה אנטישמית: פלשתינים נרצחו בערב חג הפסח  /  עומר כרמון
ישראל מודה: השמדנו את הכור ב-2007  /  עידן יוסף
יתכן שיהודים התערבו בבחירות בארה"ב  /  עומר כרמון
הלילה זה הלילה, אין מקום לטעויות   /  אל"ם כפיר
סטירת לחי למצרים  /  יוני בן-מנחם
האויב האירני  /  ראובן לייב
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מחיר הרפורמה המשפטית במעמדה של ישראל    בכירי הממשלה והקואליציה חוזרים לימי השיסוי    נתניהו מתנהג כמו לפני המלחמה וכעת זו סכנה קיומית    סמוטריץ' בטוח שהמצב הכלכלי מצוין    טקס המשואו...
דן מרגלית
דן מרגלית
ברט סטיבנס, מכותבי הטורים המרכזיים בניו-יורק טיימס, ציין כי ניר ברקת לא הצליח להשיב כראוי לשאלות על מדיניותו של בנימין נתניהו, בכל תחום, בכל חזית
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
במערכות היררכיות דוגמת הצבא, נהוג לייחס משקל עודף לממד פקודות הצבא כאמת מידה ערכית, אף בהינתן צבר של מוניטין שנקשר לדמותו של קצין, בכיר ככל שיהיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il