|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

נסטי בקמפיין בקונספט: NESTEA.WONDERFUL

- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
17/04/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ עולה בקמפיין למותג נסטי בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח, תחת הסיסמא: "NESTEA.WONDERFUL".

המהלך הינו המשך להצלחתו של קמפיין הטלוויזיה - "הנזירים הבודהיסטים", שהועלה לפני כמספר חודשים באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R והביא למותג תוצאות מרשימות.

יפית כהן דמרי מנהלת מותג נסטי: "בעקבות קמפיין נסטי שהועלה לראשונה בחודש נובמבר גילנו כי חלה עלייה של כ-18% בצריכת נסטי. כמו כן, חלה עלייה ב-17% במודעות הבלתי נעזרת של נסטי, הוכפלו מספר הצרכניים היומיים של המותג וחלה התחזקות ב - 20% בכל הנוגע לערכיו של נסטי - רעננות, טבעיות, טעם והענקת תחושה טובה".

על קמפיין הטלוויזיה:

סרטון הטלוויזיה תחת הקונספט "NESTEA.WONDERFUL", קושר את המותג לערכים של טבעיות, טעם ורעננות. סרטון הפרסומת צולם בנפאל ומתאר את מסעה של קבוצת נזירים, שמעלים למנזר שלהם מכונת משקאות של נסטי. הסרטון צולם בנפאל בהשתתפות צוות מצומצם ובתנאי "קומנדו". ייחודיות הסרטון מתבטאת בעובדה כי גוייסו נזירים בודהיסטיים אמיתיים לקמפיין שצולם במנזר שכוח אל. הטבע מייצג את החיבור בין הגוף והנפש, ואילו ההתענגות של הנזירים מהמשקה לאחר מאמץ הטיפוס הקשה מבטאת שני ערכים נוספים המנוכסים לנסטי : טעם ורעננות. כל הערכים הללו מהווים את השילוב המושלם של המותג.

רקע על שוק התה הקר והמותג נסטי:

קטגוריית התה הקר בישראל נמצאת במגמת גידול בשלוש השנים האחרונות ובצמיחה מתמדת. מותג נסטי מוביל את שוק התה הקר בישראל עם כ-85% נתח שוק על-פי נתוני סטור נקסט. המותג נסטי מציע תה קר בטעמים: לימון ,אפרסק ודיאט אפרסק, באריזות אישיות ומשפחתיות.

קרדיטים:

מנהלת מותג נסטי:יפית כהן דמרי.
משרד פרסום:שלמור אבנון עמיחי
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי. מנהל קריאטיב: צור גולן.
קופי: עמית גל. ארט: אורי דגן. סופרוויזר: אדם אבנון. תקציבאית: אלין בלו. מפיקת משרד: סיגל נוגסי. פלנרית: הילה תמיר. מנהל מחלקת מחקר: נועם מנלה. הפקה: פארדיסו.
במאי: אוהב פלנץ. צלם: קרפיק. פוסט: גראביטי. עריכת סאונד: סאונדהאוס.
מדיה: קאראט מדיה 1.

תאריך:  17/04/2007   |   עודכן:  20/04/2007
רונן הלל, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גבריאל טולמן, בן 35 יליד כפר שמריהו, הוא אדם בעל צרכים מיוחדים המצליח להתגבר על הקשיים ולהגשים בחייו חלומות ושאיפות.
יוניליוור ישראל משיקה סדרת דאודורנטים חדשה תחת המותג המוביל דאב. סדרת הדאודורנטים החדשה, הכוללת ספריי, סטיק ורול און, מכילה תמציות מלפפונים ותה ירוק מרגיעות ומעניקה לחות לצד ריח מעולה, איכות ותחושת ביטחון מירבית.
רשת האופנה "RALF KATA" יוצאת בקמפיין לעונת אביב-קיץ 2007 בהיקף השקעה כולל של כ-300,000$.
רשת האופנה CROKER, חתמה על הסכם פרסום שנתי עם חברת "לעומק התודעה" המתמחה בפרסום לצעירים. בימים אלה עלה במדיה של לעומק התודעה קמפיין ראשון בסדרת קמפיינים. הקמפיין הנוכחי ישולב עם פעילות קד"מ ייחודית בהשקעה של כ-200 אלף דולר.
בישראל 2007 חיים 260,000 ניצולי שואה כ-80,000 מהם מתחת לקו העוני. לאוכלוסיה זו הסובלת מבעיות פיזיות ורפואיות ייחודיות עקב מחלות ותזונה לקויה בזמן השואה, פעמים רבות אין אמצעים לביטוח פרטי מעבר לכיסוי הביטוחי של קופות החולים, פעמים רבות יש קושי רב לכיסוי פרוצדורה רפואית.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il