החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ עולה בקמפיין למותג נסטי בהשקעה של כ-5 מיליון ש"ח, תחת הסיסמא: "NESTEA.WONDERFUL".
המהלך הינו המשך להצלחתו של קמפיין הטלוויזיה - "הנזירים הבודהיסטים", שהועלה לפני כמספר חודשים באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R והביא למותג תוצאות מרשימות.
יפית כהן דמרי מנהלת מותג נסטי: "בעקבות קמפיין נסטי שהועלה לראשונה בחודש נובמבר גילנו כי חלה עלייה של כ-18% בצריכת נסטי. כמו כן, חלה עלייה ב-17% במודעות הבלתי נעזרת של נסטי, הוכפלו מספר הצרכניים היומיים של המותג וחלה התחזקות ב - 20% בכל הנוגע לערכיו של נסטי - רעננות, טבעיות, טעם והענקת תחושה טובה".
על קמפיין הטלוויזיה:
סרטון הטלוויזיה תחת הקונספט "NESTEA.WONDERFUL", קושר את המותג לערכים של טבעיות, טעם ורעננות. סרטון הפרסומת צולם בנפאל ומתאר את מסעה של קבוצת נזירים, שמעלים למנזר שלהם מכונת משקאות של נסטי. הסרטון צולם בנפאל בהשתתפות צוות מצומצם ובתנאי "קומנדו". ייחודיות הסרטון מתבטאת בעובדה כי גוייסו נזירים בודהיסטיים אמיתיים לקמפיין שצולם במנזר שכוח אל. הטבע מייצג את החיבור בין הגוף והנפש, ואילו ההתענגות של הנזירים מהמשקה לאחר מאמץ הטיפוס הקשה מבטאת שני ערכים נוספים המנוכסים לנסטי : טעם ורעננות. כל הערכים הללו מהווים את השילוב המושלם של המותג.
רקע על שוק התה הקר והמותג נסטי:
קטגוריית התה הקר בישראל נמצאת במגמת גידול בשלוש השנים האחרונות ובצמיחה מתמדת. מותג נסטי מוביל את שוק התה הקר בישראל עם כ-85% נתח שוק על-פי נתוני סטור נקסט. המותג נסטי מציע תה קר בטעמים: לימון ,אפרסק ודיאט אפרסק, באריזות אישיות ומשפחתיות.
קרדיטים:
מנהלת מותג נסטי:יפית כהן דמרי.
משרד פרסום:שלמור אבנון עמיחי
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי. מנהל קריאטיב: צור גולן.
קופי: עמית גל. ארט: אורי דגן. סופרוויזר: אדם אבנון. תקציבאית: אלין בלו. מפיקת משרד: סיגל נוגסי. פלנרית: הילה תמיר. מנהל מחלקת מחקר: נועם מנלה. הפקה: פארדיסו.
במאי: אוהב פלנץ. צלם: קרפיק. פוסט: גראביטי. עריכת סאונד: סאונדהאוס.
מדיה: קאראט מדיה 1.