|   15:07:40
דלג
  אלברט שבות  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

סיטואציה אבסורדית שאין דומה לה <br>

במאמר להלן תהיתי אם הבי.די.אס והשמאל העולמי כסילים כאחיהם השמאל הישראלי, שתורם במו ידיו להאדרת הכוח האלקטורלי של נתניהו והמלכתו בכל פעם מחדש; התשובה בגוף המאמר
02/07/2018  |   אלברט שבות   |   מאמרים   |   תגובות
נתניהו. מתחזק [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

סוד גלוי הוא כי אין סוד כמוס שיכול להחזיק לזמן רב במדינת ישראל; יבוא עיתונאי ויגלה לך אותו, יבוא בעל עניין ויגלה אותו בזמן ובמקום המתאימים לו, יבוא פוליטיקאי ויגלה אותו במקודם או במאוחר. זו הקדמתי לסוד הגלוי שאגלה לכם להלן ובעצם הוא נגלה לעיניכם מתמול שלשום: נתניהו מתמודד מזה עשר שנים ומאז שישב על כיסא ראש הממשלה עם הכפשות ניאוצים וכתבי אישום, אך עם כל הכפשה כתב אישום והליך פלילי, וזה הסוד הגלוי, כוחו האלקטורלי של האיש מזנק ועולה.

השאלה שאין מנוס ממנה: האם עיני השמאל הישראלי אינן בראשו? האינו רואה את מה שאנו רואים, את מה שהסקרים מראים, הכיצד איפא נותן יד לחיזוק נתניהו ודוחף בכל הזדמנות להכפישו ולהאשימו בכל האמצעים העומדים לרשותו, החל מהתקשורת שעומדת על ארבע בשביל להראות את פדיחות שרה ברבים ועד למערכת המשפט שמתגייסת כל כולה למַספֶר את תיקי נתניהו ולמיינם. הכיצד מתלכד השמאל הישראלי ונותן יד למתכונת המובטחת לחיזוק נתניהו, המנהיג האולטימטיבי של הימין? זה האבסורד במלוא הדרו: האם עיני האנשים האלה נעקרו ממקומם? הטיפשים הם, כסילים, חלמאים? האם ראש השמאל הישראלי סורס על-ידו ובמו יוזמתו?

תשובה פשוטה וכמעט אבסטרקטית: אכן. המתבונן מקרוב במפה הפוליטית יבחין בנקל כי השמאל הישראלי ממליך את נתניהו בכל פעם מחדש ומאידך המטרד היחיד של נתניהו בא מימין, ואם כן עיני האנשים האלה חדלו זה שנים מלראות וטפשים הם גם כסילים וחלמאים, וזה כולל את מערכת המשפט, התקשורת והאקדמיה, המזוהים מיום היוולדם עם השמאל. כולם ביחד וכל אחד בתורו תורם באופן ברור לחיזוק הכוח האלקטורלי של האיש נתניהו שצוחק כל הדרך אל הקלפי.

נותרה איפא שאלה אחת: ומה עם השמאל העולמי? מה עם ארגוני השמאל הבינלאומיים כמו הבי.די.אס ונציגיו בישראל "הקרן החדשה לישראל" והמממן הנדיב ג'ורג' סורוס? האם גם אלה עיוורים כסילים וחלמאים המסתובבים עם ראש מסורס? האם גם השמאל העולמי והבי.די.אס תורמים בחולשתם השיכלית ומכספם הטוב למפעלי נתניהו בע"מ?

כבוד מלכים

בשביל להתייחס לשאלה עניינית וכבדת משקל זו, אציע לסקור מספר נקודות ציון שחושפות תופעה מיוחדת במינה:

- ממשלת ישראל הימנית בראשות נתניהו, לפני רק מספר ימים, עמדה בשילוב ידיים כאשר הבריטים וממשלתם זילזלו בגלוי במדינת ישראל וכינו את הכותל המערבי כשטח פלשתיני כבוש; כן הכותל המערבי. במקום להגיב מיידית קיבלה ישראל בכבוד מלכים את הנסיך הבריטי והתייחסה לביקורו כביקור היסטורי.

- ממשלת ישראל הימנית ובניגוד לעמדת הרוב המוחלט של אזרחיה, עומדת בשילוב ידיים איתני בפני דיקטטורת בג"ץ בתואנת השמירה על שלטון החוק.

- ממשלת ישראל הימנית עומדת בשילוב ידיים בפני עמותות השמאל הקיצוני הפועלות בישראל באין מפריע.

- ממשלת ישראל הימנית עמדה בשילוב ידיים והתקפלה בפני הערבים המתפרעים בפרשת המגנומטרים בהר-הבית, כאשר התשלום המביש נעשה במטבע הכבוד הלאומי שנרמס ברגל גסה בתוך חומות בירתה.

- ממשלת ישראל הימנית עומדת בשילוב ידיים בפני תופעת העפיפונים ושריפת אדמות המדינה. לא נדבר על ההבטחה למוטט את שלטון חמאס.

- ממשלת ישראל הימנית עמדה בשילוב ידיים והתקפלה בפני שונא ישראל המוצהר ארדואן; היא שילמה לו מיליונים כפיצוי על פרשת המרמרה, משט האוניות שפרץ את גבולות המים הטריטוריאליים של ישראל.

- ממשלת ישראל הימנית לא עמדה בשילוב ידיים בפני פסיקת בג"ץ להריסת בתים של יהודים; היא שמרה על החוק והרסה. במקביל היא כן עמדה בשילוב ידיים, תרתי משמע, כאשר בג"ץ פסק, לפני ימים, להרוס בתים של בדואים וערבים. הממשלה קיבלה לידה את פסק הדין להריסת הבתים ולא עשתה.

- תחת שלטון ממשלת ישראל הימנית, יהודים נאמני ישראל עוּנּו במרתפי השב"כ והמחלקה היהודית של השב"כ עושה חייל - דווקא תחת הממשלה הימנית.

- ממשלת ישראל הימנית הפכה "לילד הכאפות" של המוסדות הבינלאומיים. היא עומדת בשילוב ידיים בפני המדינות שנעזרות ומסתייעות בה אך מצביעות באו"ם נגדה.

- ממשלת ישראל הימנית עומדת בשילוב ידיים בפני אויביה בחליפה כדוגמת ג'יבריל רג'וב המסתובב בעולם ומחפש איך ומתי להזיק לה, ובמקום להצר את צעדיו ישראל הימנית מעניקה לו תעודת אח"מ בנתב"ג.

- מזה שנים עשרות אלפי אזרחים בדרום ת"א חיים בפחד מפני המסתננים וממשלת ישראל הימנית צופה בהם ועומדת מולם בשילוב ידיים.

- ממשלת ישראל הימנית עומדת בשילוב ידיים בפני המאפיה הבדואית שזורעת בנגב היפה שלנו טרור פחד ואימה.

אסכם כי ממשלת ישראל הימנית, היא והעומד בראשה מבקשים בכל לשון של בקשה שקט תעשייתי בטוח והולם, שלא יהיו מאבקים ושלא יהיו ויכוחים עם אומות העולם. שלא יצטרכו לעמוד בלחץ הבינלאומי אם ניתן למנוע לחץ כזה מראש. זו הממשלה הימנית שלנו ומי שמפיח רוח במפרשיה הם דווקא אלה שמנסחים לנתניהו כתבי אישום במטרה להורידו מכיסאו, אך הכסילים אינם מבחינים כי עם כל הכפשה וכתב אישום כוחו האלקטורלי של האיש מאמיר ועולה.

המטרה הסופית

תהיתי לעיל אם הבי.די.אס והשמאל העולמי הם כסילים כאחיהם השמאל הישראלי, שתורם במו ידיו להאדרת הכוח האלקטורלי של נתניהו והמלכתו בכל פעם מחדש, והתשובה הפוך על הפוך: נתניהו הוא התוצר המוגמר של השמאל העולמי, הוא תוצר של שנות השקעה עבודה וליטוש בשביל להגיע לממדיו ולתכונותיו הנוכחיים, העונים בדיוק מירבי על צרכי ומאוויי השמאל העולמי. הכיצד לא ימליכו ויאדיר את כוחו!

התופעה המיוחדת שנקודות הציון חושפות לעיל מצביעה בבירור על כי סורוס ואירגוני השמאל הצליחו במשימתם ונמצאים ממש על אם הדרך להשמדת ישראל, כן אין לי ספק כי מבוקשם השמדת ישראל והורדת האומה הזאת לטמיון, כי לדעתם זה יצמצם את המלחמות והמאבקים המזויינים בעולם, זאת המטרה הסופית שלהם: מחיקת ישראל מהמפה המזרח תיכונית והתוכנית שלהם עובדת יופי כמו שעון: כשאתה מבקש להכניע מישהו- קודם כל אתה מפחיד אותו והפחד הזה משתק את מחשבותיו ובהמשך גם את צעדיו.

השלב הזה - להפחיד ולשתק - הושג במלואו ובהצלחה מסחררת על-ידי אירגוני השמאל העולמי והקרן החדשה בראשה. ממשלת ישראל כן משותקת ועונה על כל התוכניות שארגוני השמאל שרטטו עבורה; זאת האמת המפחידה. זאת האמת של ממשלת ביבי הימנית עלאק.

לאור ההצלחה המסחררת של תוכנית שיקום מזרח התיכון של השמאל-לא אפול מהכיסא אם יתברר כי נתניהו שתול של סורוס הגם ועוד לא הגעתי למסקנה הזאת; אינני חושב כי לביבי יד בתוכנית אבל הוא כן בורג בתוכנית; כוחות שאינו יודע לזהותם שולטים בו ובממשלתו באופן מוחלט. ועדיין אני חושב שהוא הרע במיעוטו כי אחרים ככחלון או לפיד יביאו את החורבן מהר יותר כי הם מוכנים לדידי המתכננים לעבור כבר לשלב הבא של תוכניתם - תוכנית ההכחדה הסופית.

הינני להעיר כי על נתניהו מופעלים כוחות "שיתוק" שאינו מזהה את זהותם וזה מקור ההצלחה שלהם. אגב אני חושב שסורוס הוא רק הפיגורה הייצוגית של אירגוני הגג והמממנים האמיתיים הם מדינות אחדות באירופה גרמניה בראשן.

תאריך:  02/07/2018   |   עודכן:  02/07/2018
אלברט שבות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סיטואציה אבסורדית שאין דומה לה
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלטע קאקער
3/07/18 10:43
 
אלברט שבות
3/07/18 17:12
2
אסתר.ש.ג
4/07/18 17:00
 
אלברט שבות
5/07/18 00:26
 
אסתר ש.ג
8/07/18 00:33
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"צייצנים ומפגינים לא מזיזים לי את קצה הציפורן", אמר הד"ר מנדלבליט, היועץ המשפטי של ממשלתנו בדיון בכנסת. ביקש להדגיש עד כמה הוא מחוסן מפני כל מה שאיננו דיון משפטי לשמו. הוא עובד את החוק. לא את הקקופוניה של הציוצים ושל הקריאות הקצובות של מפגיני מוצאי השבתות. איש אמיץ.
02/07/2018  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
בניגוד לריקוד המפורסם, לטנגו של הסדר שלום בין ישראל לפלשתינים דרושים שלושה, לפחות בעת הנוכחית. המתווך האמריקני, בדמותו של ג'ארד קושניר, כבר נמצא על רחבת הריקודים. השאלה היא מה לגבי שני הרקדנים האחרים. נניח, וזו הנחה בלבד, שממשלת ישראל הנוכחית רוצה הסדר מדיני שישים קץ לסכסוך עם הפלשתינים, הרי ששאלת המפתח המדינית היא מהי תכולת ההצעה האמריקנית הזוכה לכותרת מפוצצת של עסקת המאה? כלומר על מה ישראל נדרשת לוותר על-מנת שעסקה כזו תיחתם? כרגע, רב הנסתר על הגלוי, כך שמוקדם לתפור חליפות בצד הישראלי.
02/07/2018  |  גדי חיטמן  |   מאמרים
נוכח האולטימטום שהציבה ציפי לבני, כי "תפרק את הבית" אם לא יוענק לה במתנה תפקיד ראש האופוזיציה, הגיעה שעת בוחן המנהיגות של אבי גבאי. כוחו של מנהיג נמדד על-פי יכולתו לדאוג לכך שמדיניותו תהיה מקובלת על ציבור בוחריו. את זאת ניתן לעשות בשתי שיטות: בכוח או במוח. הדרך הכוחנית הייתה מקובלת בימי סטלין, כאשר מועמדים שביקשו להתמודד על הבכורה נעלמו לפתע מעל פני המפה. הדרך המוחנית, לעומת זאת, נהוגה במדינות דמוקרטיות כאשר שכנוע הבוחרים יוצא אל הפועל בעת הבחירות.
02/07/2018  |  עמי דור-און  |   מאמרים
ללמוד ענווה. ללמוד הכנעה. ללמוד חוסר אונים. ללמוד להיות טוב בכל המצבים. ללמוד נפילה וללמוד קימה. ללמוד איזה אנשים יפים יש ושהם מסתתרים, בכל מיני מחבואים ובעמדות מאבטחים. ללמוד להפוך חושך לאור ומרירות למתיקות. ללמוד המתנה. ללמוד הקשבה. ללמוד להיות עבד בן-חורין שעדיף על אדון שהוא בעצם עבד עבדים. ללמוד להודות על כל הטוב ועל כל רגע ורגע וששום דבר לא מובן מאליו והכל הוא נס. ללמוד מה זו חברות אמת ומיהו חבר. ללמוד רגישות ועדינות. ללמוד מיהו רב ומורה אמיתי ומיהו רב ומורה שעיניים לו ולא יראה, אוזניים לו ולא ישמע. ללמוד שהגודל הוא בקוטן. משה רבינו היה סייר ביטחון לצאן במדיין תחת הבוס יתרו, שהיה בוס מאוד מאוד כוחני ופוגעני. שנים רבות היה משה בבור, בהוראת יתרו, כשציפורה מאכילה אותו בסתר ומצילה את חייו. לאחר מכן כשמשה יצא למצרים, להושיע את אחיו, השביע אותו יתרו שבועה חמורה מאין כמוה, שבעקבותיה, לא זכה משה, שזרעו ימשיך אותו. ובכל זאת ועוד יותר מזאת, ממשיך משה את שליחותו לעד ועד בכלל, ממקום מנוחתו, בהר נבו, מול בית פעור, ומנצח על נשמותינו לדורי דורות.
02/07/2018  |  משה חסדאי  |   מאמרים
לפני מספר ימים פורסמה כתבה שהרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר חסמו את הדפים של ארגון החיזבאללה. במסגרת הכתבה התראיין השר ארדן וציין כי שבוע לפני כן שלח מכתב לטוויטר ובו הבהיר כי אם לא יחסמו את הדפים הם צפויים לחקירה פלילית. ראשית אין כל הסבר מדוע מכתב לרשת טוויטר השפיע על רשת פייסבוק להסיר את דף החיזבאללה מהרשת, וכנראה שאין.
01/07/2018  |  סער גרשוני  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il