אומני מותגי מזון, זכיינית רשת דומינ'וס פיצה בישראל בדיווח לבורסה היום: חזרה לרווח.
למרות המיתון הקשה בענף המזון ומחזור מכירות כמעט זהה לזה של התקופה הקודמת בשנה שעברה - חזרה אומני מותגי מזון, זכיינית רשת דומינו'ס פיצה, למאזן רווח ( של 584 אלף ש"ח) ברבעון הראשון השנה.
לדברי אודי שמאי, מנכ"ל אומני מותגי מזון הרווחיות נובעת מהתייעלות המערכת הניהולית וממבצעי שיווק מקומיים ממוקדים.
למעשה הרוויחה דומינו'ס פיצה 841 אלף ש"ח אך בשל ההשקעה ברשת החדשה "אומני פלאפלים" שהפסידה 257 אלף ש"ח הרווח הנקי עומד על 584 אלף ש"ח.
מהלכי ההתייעלות בסעיפי ההוצאות מול הרבעון הראשון אשתקד כללו: ירידה בתצרוכת החומרים %21.2 לעומת %23.5 בשנה הקודמת, הוצאות התפעול ירדו ל- %62.2 לעומת %63.7, הוצאות המכירה ירדו ל-385 אלף ש"ח לעומת 1,897 אלף שקלים. לא נרשמה עלייה בהוצאות כלליות והנהלה.
כתוצאה מפעולות אלה גדל רווח ההפעלה ל - 798 אלפי ש"ח לעומת הפסד של 1028 ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. החברה ייצרה תזרים מפעילות שוטפת של 2,343 אלפי שקלים.
אומני מותגי מזון מדווחת על המשך פריסת חנויות ברשת שופרסל וצופה כי עם פתיחת סניף פלאפל נוסף בחודשים הקרובים תגיע לאיזון, ואף לרווח, ברשת זו.
אודי שמאי, מנכ"ל אומני מותגי מזון:" עשינו מה שצריך לעשות בתקופה קשה כזו, וזה לירות דרך כוונת כדור אחר כדור, בזהירות, כי אין הרבה תחמושת ואין מקום לטעויות".