|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

בייגל בייגל משיקה אריזות חדשות לסדרת מוצרי הבייגלה

- הודעה מטעם בייגל בייגל
13/05/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יפה אפרתי, יח"צ  |  
[צילום: יח"צ]

חברת בייגל בייגל, המובילה את קטגוריית הבייגלה בישראל, מובילה מהלך אסטרטגי רחב היקף, במסגרתו היא מחזקת את תקשור הערכים התזונתיים של סדרת מוצרי הבייגלה, ומסבירה לראשונה באומץ, באחריות ובצורה מפורטת כיצד יש להתייחס לטבלה התזונתית שעל גבי המוצרים.

המהלך מציג חדשנות ומדגיש את מובילותה, אחריותה ובידולה של בייגל בייגל בקטגוריית החטיפים, תוך פנייה להורים ולילדים.

ההשקה כוללת: עיצוב מחודש לאריזות הבייגלה, הבחנה בין סדרות הבייגלה על-פי צבע, צורה ודמות, והמשך תקשור שפת המשחקים של בייגל בייגל לצד השקת אתר משחקים באינטרנט הפונה לילדים (יעלה בקרוב). המהלך, בהשקעה של כ-500,000 ₪.

אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "מבדיקות שערכנו מצאנו כי קיימת בארץ מודעות גבוהה לקריאת מידע על הערכים התזונתיים על גבי אריזות המזון ובמיוחד להצהרות של היצרן. מאידך, מצאנו בלבול בכל מה שקשור להבנת המידע ובמיוחד למידע המפורט בטבלה התזונתית. החלטנו בבייגל בייגל ליזום ולקחת אחריות בהדרכת הקונים שלנו, במיוחד כאשר במקרים רבים אלו האימהות הן שרוכשות את המוצר לילדיהן. לכן אנו מדריכים את האם איך לקרוא את הטבלה התזונתית בעת החלטת הקניה. באמצעות המהלך, שכולל גם החלפת אריזות ויצירת בידול ובולטות, אנו מעניקים להורים כלים להתייחסות לטבלה התזונתית.

אני מאמין כי חברות נוספות יצטרפו אלינו למהלך הגברת השקיפות והאחריות מול הצרכנים. לדעתי, למרות שהצרכנים קוראים את הצהרות היצרנים לעיתים הם עשויים להתבסס על ההצהרות הכלליות במקום להשתמש במידע המפורט בטבלה התזונתית. רק מהלכים אמיצים, אמינים ומדויקים יביאו את האמון העמוק והמתמשך של הצרכנים ביצרני המזון שלהם".

גליה גרוניך, מנהלת שיווק בייגל בייגל: "בייגל בייגל שמה לה כמטרה לסייע להורים לעשות את הבחירות הנכונות בין שלל המוצרים והמסרים השונים שהם נתקלים בהם על המדף בעת הקניה. חשוב לשים לב ראשית לערכים הבסיסיים בטבלה התזונתית של קלוריות, שומן, סיבים תזונתיים ונתרן. לא כל חטיף עם מסר של "רכיבים טבעיים" או העשרה בויטמינים, לדוגמה, יהיה עדיף מבחינת רמות השומן והקלוריות. הבייגלה של בייגל בייגל מכיל, כאמור, עד 70% פחות שומן, ביחס לחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וחטיפי צ'יפס. גם במהלך זה אנו ממשיכים למנף את עולם התוכן של המשחקים ולפנות לילדים עם השפה הייחודית " בייגל בייגל המשחק הכי טעים שיש".

נוחות הקנייה

  • על האריזות החדשות

אריזות הבייגלה החדשות של בייגל בייגל ממשיכות את השפה התקשורתית, חזית האריזה פונה לילדים ומותאמת לשפת המשחקים. היא כוללת לוגו בייגלה חדש, צעיר וזורם המותאם לשפה החדשה בשילוב דמות המייצגת את צורת הבייגלה.

כדי לייעל את תהליך הקניה ולעשותו מהיר ונוח יותר עבור הקונה, בייגל בייגל יצרה לראשונה הבחנה בין סדרות הבייגלה השונות על-פי צבע, דמות וצורה, שתקל על הצרכנים להבדיל בין בייגלה שומשום, מלח, מיקס וכו'

  • חלוקה על-פי צבעים

מוצרי הבייגלה עברו חלוקה על-פי צבעים: מוצרי הבייגלה עם מלח מזוהים ע"י הצבע הצהוב, סדרת בייגלה שומשום ע"י הצבע האדום, בייגלה מיקס מוצע באריזות כחולות וסדרת הבריאות באריזות ירוקות.

  • הבחנה בין צורות הבייגלה באמצעות דמות

הרעיון הוא שכל דמות מביאה לידי ביטוי צורה שונה שדומיננטית בה. לדוגמה: בייגלה טבעות מוצע באריזות עם דמות דרקון (שהרי צווארו הארוך של הדרקון עשוי טבעות, טבעות), בייגלה מקלות באריזה עם דמות האביר (האוחז חרב - היא המקל בייגלה) וכו'. כמו כן הקפידה בייגל למקם בצורה בולטת את שם המוצר ותמונתו להקלת זיהויו

השקיפות מול הצרכן

  • גב האריזה

בייגל בייגל בחרה לציין באופן בולט על גב האריזה טבלה תזונתית המכילה פירוט מלא מעבר למקובל כיום, עם התייחסות מפורטת לסוכר, שומן טראנס וסיבים, כחלק מהשקיפות מול הצרכן ותקשור מסרי התזונה הנכונה מול ההורים.

כמו כן, על גב האריזה מצוין כי בבייגלה עד 70% פחות שומן מחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וחטיפי צ'יפס מטוגן וכן מופיע סימון כי המוצר מכיל סיבים תזונתיים.ערכי השומן על סוגיו כמו גם כמות הסיבים מופיעים בהדגשה בטבלה התזונתית.

אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "מדובר במהלך של שקיפות, נוחות והתייעלות מול הצרכנים. שקיפות בטבלה התזונתית, נוחות בבחירת המוצרים על המדף והתייעלות במהלך הקנייה ואיתור האריזה המבוקשת. יחד עם זאת, בישראל אין הגדרה לגודל מנה והגענו למסקנה שצריך להמחיש לצרכן את גודל המנה לא רק בגרמים אלא גם בצורה ויזואלית וברורה, כדי שיוכל לקלוט אותה. לכן הוספנו המחשה של כוס בייגלה עם פירוט הערכים".

האריזות החדשות עוצבו על-ידי פיליפ בולקיה בגריד עיצובי קבוע ואחיד לכל סדרת המוצרים, וכך יוצרות בידול, בולטות ונראות על המדף.

בימים אלה מובילה בייגל בייגל את השלב הראשון בהשקת האריזות החדשות, עם החלפת 7 אריזות בייגלה: שמיניות מלח ושומשום, טבעות מלח ושומשום, מקלות מלח ואצבעות שומשום, בייגל נט - רשתות מלוחות. במהלך החודשים הקרובים ישונו אריזות נוספות בסדרת המוצרים.

אודות בייגל בייגל

בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה החברה המובילה בישראל בתחום החטיפים המלוחים האפויים - בייגלה, חטיפי קרקר ועוד.

תאריך:  13/05/2007   |   עודכן:  13/05/2007
יפה אפרתי, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סגמנט בריאות מבוגרים מהווה מנוע צמיחה עיקרי בקטגורית דגני הבוקר ובשנת 2006 הראה צמיחה בשיעור כספי של כ-38% לעומת 2005.
עיריית ירושלים השיקה אתר אינטרנט חדש ומרהיב לרגל אירועי ארבעים שנה לאיחוד העיר, הנפתחים בתחילת השבוע הבא.
באגף נשים ויולדות של המרכז הרפואי "וולפסון" בחולון, מעודדים לידה טבעית ומקילים על היולדת הרוצה בכך באמצעות: רפלקסולוגיה, שיאצו, כדור ג'ימבורי, מסאז' עם שמנים אתריים, מוזיקה מרגיעה, הנמכת אורות, נוכחות "דולה" (תומכת לידה) - זאת יציג ד"ר אוסקר סדן - מנהל חדר לידה ב"וולפסון", ב"הפנינג הריון" שיערכו אגף נשים ויולדות בשיתוף עם הירחון "הורים וילדים".
האירוע המרכזי של "יום יתר לחץ דם עולמי" בארץ, יתקיים לציבור הרחב ללא תשלום, במרכז הרפואי "וולפסון" בחולון, ביום חמישי 17.5.07 החל מהשעה 11:00 בבוקר.
חברת מי עדן, המובילה את תחום המים המינרלים הטבעיים בישראל, ממשיכה את פעילותה השיווקית במגזר הרוסי ויוצאת לקראת הקיץ עם מסלול הצטרפות חדש בשם "מיני". השקת המסלול החדש תגובה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום ת"א מוסקבה, והוא יעלה בערוץ הטלוויזיה המיועד למגזר, ובאתרי האינטרנט הרלוונטיים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il