ברבעון הראשון של השנה מכרה חברת השיווק הרשתי "א ג'ל" בסכום של 25 מיליון ש"ח בעזרתם של אלפי חברי צוות בישראל. שיטת השיווק הרשתי, באמצעותה פועלת החברה, אף כי היא שנויה במחלוקת בקרב אנשי עסקים, מניבה לה תוצאות.
החברה, המשווקת תוספי מזון, הודיעה (ד', 16.5.07) על עמידה ביעדי המכירה לשנת 2007. ברבעון הראשון השלימה החברה מכירה בסכום של 25 מיליון ש"ח, עלייה של 32% לעומת הרבעון האחרון של שנת 2006.
חברת "א ג'ל" פעילה ב-42 מדינות, והסניף הישראלי, הפעיל מזה שנתיים, מדורג שני בעולם במכירות אחרי ארה"ב. במקביל לפעילות בישראל, מונה הסניף הישראלי של "א ג'ל" לנהל את הפעילות הבינלאומית ברוסיה ובאוקראינה. בתחילת חודש מאי החלה החברה בארץ לנהל גם את הסניף הטורקי. מיכאל סנדלר, מנכ"ל הסניף הישראלי, מסר כי "הפכנו להיות הגורם המוביל בשוק בתחום השיווק הרשתי בארץ וקבלת הניהול בארצות מזרח אירופה רק מאשרת איזו מהפיכה עשינו בעולם השיווק הרשתי ואין לי ספק כי נעבור את היעד השנתי שחזינו, מכירה של מאה מיליון שקל בשנה, סכום נדיר בקנה מידה ישראלי".