|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
נתניהו. מסובך [צילום: סבסטיאו שיינר/AP] מנדלבליט. סחיט [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

הבעיה של נתניהו

מיום ליום מתחוור: היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט הוא איש סחיט וחלש במיוחד בגלל קלטות מפלילות בפרשת אשכנזי-הרפז מנדלבליט עלול להגיש כתב אישום נגד נתניהו גם אם לא יהיה משוכנע שתושג הרשעה תיק 4000 הוא המסוכן לנתניהו, למרות שהחשדות נגדו מופרכים: הוא לא סידר לאלוביץ'-בזק טובות הנאה (להפך, הוא איפשר צעדים שגרמו לאלוביץ' פשיטת רגל); ולא קיבל פינוקים אסורים מאתר וואלה (להפך, חטף השמצות פוגעניות)
08/12/2018  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשות נתניהו   |   תגובות
מנדלבליט חשוף לסיכון ופרישה
יואב יצחק
הסיכון: בתקופה שהיועמ"ש נדרש להכריע בתיקי נתניהו * שלוש קלטות נפיצות מוחזקות בידי המשטרה והפרקליטות * הקלטות מתעדות שיחות שקיים מנדלבליט בהן הדליף מידע לוינר ולאשכנזי ושיבש החקירה בפרשת הרפז * שידור הקלטות עלול להציג את מנדלבליט כמאכער, לפגוע אנושות במעמדו וביוקרתו, ולאלצו לפרוש מכהונתו כיועץ המשפטי לממשלה * שי ניצן הוא האיש שמונע מסירת הקלטות, והוא האיש שמונע קבורת הקלטות בהסדר טיעון עם הרפז
לרשימה המלאה

מנדלבליט שיבש החקירה בפרשת הרפז; הדליף לאשכנזי ווינר מידע שקיבל כפצ"ר
יואב יצחק
תחקיר News1 חושף: בעת שכיהן אביחי מנדלבליט כפרקליט צבאי ראשי הוא הדליף מידע וקיים שיחות אסורות עם גבי אשכנזי ועם ארז וינר בעיצומה של החקירה בפרשת הרפז * השיחות התקיימו למרות היותם חשודים ועל-אף שנאסר עליהם לדבר זה עם זה בנושאים הנוגעים לחקירה * בנוסף "שתל" מנדלבליט נציגה מטעמו ב"ועדת גולד" כדי שתעביר אליו מידע שאותו יוכל להדליף לאשכנזי * המידע בתחקיר זה מבוסס בין היתר על הקלטות של שיחות אשכנזי מנדלבליט ווינר שנעשו באופן אוטומטי שלא בידיעתם
לרשימה המלאה

יואב יצחק
סגלוביץ' ודודי כהן הדליפו לאשכנזי ממצאי חקירה לסכל הפללתו בעדותו

תיק 4000 (פרשת בזק-נתניהו-אלוביץ') הוא העסיסי והנפיץ והמסוכן ביותר לראש הממשלה בנימין נתניהו. לא בגלל ריבוי העבירות המיוחסות לו ולרעייתו שרה נתניהו - השלמות החקירה שיידרשו וההכרעות בתיק יתמשכו להערכתי כשנה לפחות - אלא בגלל הצביעות העצומה וההתחסדות המכוערת המסתמנים בתיק זה. בנסיבות שנוצרו, ובגלל הלחצים העצומים מצד כלי התקשורת ומצד גורמי שמאל, קיים בהחלט חשש להגשת כתב אישום בתיק 4000 או בכל שלושת התיקים (כולל 1000+2000), גם אם לא ישוכנע היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט כי ניתן להשיג בתיקים אלה הרשעה באופן ודאי.

בנסיבות הקיימות ניתן לקבוע: נתניהו מופלה לרעה באכיפה בררנית ובעייתית ביותר, גם אם הראיות נגדו קלושות ביותר ו/או נסיבתיות. שתי דוגמאות: מעשים חמורים בהרבה מצד יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, לרבות עשרות פגישות חשודות עם ארנון מוזס וניסיון לסדר הטבות מס לארנון מילצ'ן (בעת שכיהן כשר האוצר), לא מועברים לחקירה; תשלומים שקיבל אהוד ברק מקרן וקסנר בסכום כולל של 2.3 מיליון דולר, תוך עבירות מס חמורות ורישומים כוזבים, לא מועברים לחקירה. מי שאחראי בשני המקרים לאוזלת היד המכוונת הם בעיקר היועמ"ש מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן, וכמה כלי תקשורת שמנסים לטייח פרשות אלה.

כדי להעמיד דברים על דיוקם, כדאי להצביע על שלושת העיקריים בפרשה זו:

א) טובת הנאה לאלוביץ'? -
הטענות כאילו נתניהו סידר הטבות לשאול אלוביץ' בהיקף מיליארד ש"ח, מופרכות מיסודן: ראשית - לפי ממצאי רשות ניירות ערך, טובת ההנאה שנוצרה לאלוביץ' כתוצאה ממיזוג yes לתוך בזק (חברת-האם), הסתכמה ב-170 מיליון ש"ח. הטבה זו נוצרה בגלל הערכות שווי מוגזמות שהוזמנו וסודרו בעבירה לאלוביץ'; שנית - נתניהו אישר את המיזוג מכוח תפקידו כשר התקשורת ('חתימת קיום') וזאת לאחר שכל הגורמים המקצועיים גיבשו עמדותיהם ונתנו אישורם למיזוג, כולל: נציגי הציבור בחברת בזק, רשות ניירות ערך, הרשות להגבלים עסקיים ומועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו; ושלישית - בתקופת נתניהו כשר התקשורת נפגע אלוביץ' קשות כבעל השליטה בחברת בזק. בתקופתו בוצע תיקון לחוק ההסדרים (אוקטובר 2016), שכפה על בזק-אלוביץ' לפתוח את התשתיות של בזק בפני חברת מתחרות, כולל בפני חברת HOT. תחינותיו של אלוביץ', שסכנת פשיטת רגל ריחפה כבר אז על ראשו, לא עזרו. מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, הוא שהוביל את המהפכה הפוגענית נגד בזק, שהטיבה עם אחר, פטריק דרהי, בעל השליטה ב-HOT. כתוצאה מכך: בזק הפסידה ומפסידה לקוחות ושוויה בבורסה ירד בעשרות אחוזים, דבר שפגע קשות במניות בזק וחיסל את אלוביץ' (ראו גרף המניה בתחתית העמוד). ואילו HOT זכתה להטבה הנאמדת בכ-4-5 מיליארד ש"ח, בזכות-זאת שבפועל נעשה ויתור מטעם המדינה על מחויבותה לפרוס מיד תשתיות נוספות ליתר הישובים בסכום האמור.

ב) פינוקים מוואלה? -
אתר וואלה הוא בעל זהות שמאלנית. מימים ימימה - עוד מהתקופה שקבוצת עמוס שוקן הייתה שותפה (50%), ובפועל הייתה הגורם העיתונאי הדומיננטי בוואלה. נתניהו ובני משפחתו, כמו גם חברי כנסת מטעם הליכוד, לא נהנו מעיתונות אוהדת, אם לנקוט לשון המעטה. ברי, כי זכותו של כל אחד מהם, כמו גם נתניהו, לפנות, לנדנד, לטרטר וגם ללחוץ (כן-כן, גם ללחוץ), כולל פניות לבעלי השליטה באתר, כדי לעצור את מה שנתפש בעיניו כפרסומים עוינים, מגמתיים או שקריים; וכן לנסות ולהשפיע ולדחוף פרסומים כאלה ואחרים, גם לא נעימים, נגד יריביו בפוליטיקה ובמשפט. זכותו של נתניהו לחופש ביטוי ודבריו יישמעו, אינם נופלים מזכותו של עיתונאי לחופש ביטוי. עם יד על הלב - כל בעלים של כלי תקשורת, עורך, או עיתונאי, יודעים היטב כי נתניהו לא המציא כלום, והוא לא יכול אפילו לטעון לזכויות יוצרים על השיטה.

ג) כורח בל יגונה -
כלי תקשורת מסוימים, ובמיוחד ערוצי הטלוויזיה וחברות הסלולר, מפוקחים על-ידי מאסדרים (רגולטורים). אחד מהם הוא שר התקשורת. הציפייה ו/או הדרישה העולה מחקירת המשטרה - להימנעות מצד שר התקשורת (בענייננו: נתניהו) מפניות לגורם מפוקח (בזק, אלוביץ', וואלה), נוגדת את השכל הישר, והיא אף חותרת תחת יסודות הדמוקרטיה. חובתו של בעל תפקיד ממלכתי (לרבות שר התקשורת) ליישם את מדיניות משרדו (גם אם צריך חתימת קיום למיזוג yes לתוך בזק), גם אם בד-בבד עם-כך הוא נאלץ להגן על עצמו מפני מה שהוא רואה כהתנכלות מצד כלי תקשורת; כמו גם זכותו של כלי תקשורת להגן על עצמו מפני התנכלות מצד השלטון; זכותו, במקביל, של בעל התפקיד, לנסות ולהשפיע ואף להציע לכלי תקשורת מידע לפרסום. כך-או-כן, צריך להיות ברור: מה שקובע בסופו של דבר הן העובדות: האם דרש נתניהו להסיר פרסומים לגיטימיים ו/או האם ניסה למנוע פרסומים נכונים שעלולים היו לפגוע בו או בבני משפחתו. אם וכאשר יהיה משפט, אלה השאלות שיועמדו במבחן. מי שטוען אחרת, לחובת הימנעות, גוזר על שורה של בעלי תפקידים להימנע מכל פניה לכלי תקשורת שבגורלו הם צריכים להכריע; או למצער - להחיל על כלי התקשורת חובת הימנעות מדיווח או מחשיפה בכל עניין שקשור לאותו גורם שאמור להכריע בעניינו. במקרה כזה, מנדלבליט ושי ניצן, לדוגמה, שאמורים להכריע בתיק 2000 בכלל וארנון מוזס ונתניהו בפרט, לא יוכלו להעביר מידע לפרסום בעיתון ידיעות אחרונות ובאתר ynet, לא ישירות ולא באמצעות דובר משרד המשפטים, וגם לא לקיים פגישות תדרוך עם עיתונאים מקבוצת מוזס, ובוודאי לא לארח מי-מהם בסתר כדי להדליף להם מידע בלעדי; ובמקביל - כלי התקשורת בקבוצת מוזס יהיו מנועים מפרסומים, מטוב עד רע, בנוגע למקבלי ההחלטות הנ"ל. זו דרישה בלתי מידתית. כורח בל יגונה, שאין להחילו דווקא על נתניהו-וואלה.

שי ניצן בניגוד עניינים
ניצן. ניגודים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

היועץ המשפטי לממשלה ד"ר מנדלבליט הוא הגורם היחידי המוסמך על-פי החוק להורות על הגשת כתב אישום נגד ראש ממשלה. מחד-גיסא, מכוח תפקידו אמור היועמ"ש לעמוד כחומה בצורה מפני לחצים והשפעות זרות. מאידך-גיסא, מנדלבליט מתגלה כאדם רופס, חלש, שמנוהל על-ידי הפרקליטות שבראשה עומד שי ניצן (שקרן עם קבלות, הרבה יותר מצ'יקו) ונלחץ מכל טענה (גם אם היא קלושה) לבדל של ראיה נגד נתניהו.

מנדלבליט מבוהל מכלי התקשורת ומתנהל כעלה נידף. התוצאות עלולות להיות עגומות. התרענו כאן בעבר: מנדלבליט סחיט, פשוטו כמשמעו. בשל כמה אירועים, ובעיקר בגלל כמה קלטות המצביעות על עבירות פליליות חמורות (שיבוש מהלכי חקירה ומשפט) שבהן היה מעורב במהלך החקירה בפרשת אשכנזי-הרפז (ראו קישור). היועץ המשפטי לממשלה דאז יהודה וינשטיין נזהר בזמנו מעיסוק ו/או פירוט תוכנן של הקלטות. בפועל, הקלטות נקברו ונגנזו במעמקי תיק החקירה. לא במעט גם נוכח שיבוש הליכי חקירה חמורים מצד אישים נוספים, ובראשם: המפכ"ל דאז דודי כהן, ראש אגף החקירות דאז יואב סגלוביץ', והרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי. חשפנו זאת ב-News1, אך במקום שהפרקליטות תורה למשטרה לפתוח בחקירה, ראינו שמצופפים שורות.

בנסיבות שנוצרו: העובדות כמעט שאינן נשמעות, שכן במקרה הטוב הן מפורסמות אך לא מקבלות תהודה בערוצי התקשורת הגדולים. האמת לא נחשבת. לא נקלטת. מלאה הארץ חמס - בעיקר בגלל שטיפת מוח שהחלה עוד לפני בחירות 1996 (בהם ניצח נתניהו) ונמשכת גם בימים אלה מצד מתנגדי נתניהו ויריביו. משפטנים או עיתונאים שמנסים להציג את העובדות כהוויתן, או למצער: את צדו השני של המטבע, מואשמים כמעט באופן אוטומטי כשפוטים של בלפור, וכמי שמכרו עקרונות תמורת קירבה למלכות.

פוליטיקאים ומשפטנים וחוקרים ועיתונאים בעיקר מהצד השמאלי של המפה, חורצים דין פלילי לנתניהו - בגין מעשים שכיחים שהפכו ואף מוכרים כנורמה בשוק התקשורת. מי לא יודע על מקח-וממכר שהיה ומתקיים בין מו"לים ועורכים ועיתונאים עם פוליטיקאים, אנשי עסקים, משפטים וגם שופטים. כן-כן, גם עם שופטים. סוד גלוי הוא: עיתונות ניזונה ממקורות מידע, שיש להם אינטרסים. במקרה של נתניהו - מתייגים כמעט כל מעשה וכל פנייה לכלי תקשורת, ובעיקר לאנשי אתר וואלה, כעבירה פלילית. מקבלים כזה ראה וקדש כל אמירה/קביעה במסמך סיכום החקירה שהעבירה המשטרה לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה. כאילו לא סגרה הפרקליטות בשנים האחרונות עשרות תיקי חקירה של אישי ציבור בחוסר אשמה או בהעדר ראיות מספיקות, בהם המליצה המשטרה להגיש כתבי אישום.

עשרות שנים אני פועל כעיתונאי-חוקר ומיום ליום אני מופתע מתרבות השקר ההולכת ומתעצמת. עסקתי בפרשות הכי גדולות שאירעו בישראל. ראיתי וחשפתי וחוויתי המון. בצניעות אומר: שום עיתונאי בישראל לא יכול להטיף לנו ב-News1. דוגמאות: קונצרן כלל-דוברת-שרם (נאלצו ללכת, מזכיר החברה שנחשד גם הוא, התאבד); ארנון מוזס, שאת מעשיו חשפנו בשורה של עניינים (כתוצאה מתלונה שהגיש הח"מ הוכרז ידיעות אחרונות כמונופול); היועץ המשפטי לממשלה יוסף חריש (נאלץ לפרוש) בגלל שניצל מעמדו ועיכב כתב אישום שבו היה מעורב בנו; נשיא המדינה עזר ויצמן (נאלץ לפרוש); ראש הממשלה אהוד אולמרט (נאלץ להתפטר, הוגשו כתבי אישום בהם הורשע); ראש אגף החקירות במשטרה משה מזרחי בגלל שימוש בלתי חוקי בתוצרי האזנות סתר (הועבר מתפקידו); פרשת הבורסה לניירות ערך (הכללים שונו); פרקליטת המדינה עדנה ארבל (נחלצה בעור שיניה); עו"ד יחזקאל ביניש (נוהל נגדו הליך פלילי, שממנו חולץ בזכות כוחה של רעייתו השופטת דורית ביניש תוך שיבוש הליכי חקירה ומשפט); השופט/הנשיא יצחק כהן (נאלץ לפרוש, הורשע בבית המשפט); ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה אפרים ברכה (התאבד בעיצומה של חקירה מח"ש נגדו). המדובר, כאמור, בדוגמאות בלבד. ראו רשימה מקיפה יותר.

והנה עתה אנו רואים שוב ושוב: גל עכור של פרסומים בכלי התקשורת שוטף את הארץ. נגד נתניהו. צונאמי של ממש. בחלקו הוא מכיל, כמובן, מידע נכון ואמיתי ומטריד. אך גם חצאי אמיתות, במקרה הטוב, והמון-המון שקרים שנועדו להבאיש את ריחו של נתניהו ולסלק את ממשלתו מהשלטון. ומקום שאנו קמים להעמיד דברים על דיוקם, אנו "זוכים" לקיתונות של ביקורת ורפש. השמצות לרוב. נתניהו אינו צדיק, כידוע. הוא חטא וביצע לא מעט מעשים בעייתיים. עם זאת, הניסיונות להפלילו, בכל מחיר, גם במחיר פגיעה במדינה - כמו במקרה תיק הצוללות - הם מקוממים.

החפירות שצריך נתניהו לבצע
מוזס. פינוקים [רועי אלימה/פלאש 90]

תיקי החקירה נגד נתניהו מצויים בידי פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה). פרקליטת המחוז, ליאת בן-ארי, היא שתכריע ראשונה. אחריה יידרש לכך פרקליט המדינה שי ניצן. זה אותו פרקליט, אגב, שהסתבך בשורה של כזבים בשורה של עניינים, שאותם חשפנו ב-News1 (השקרים של צ'יקו אדרי שאותם חשף עו"ד פנחס פישלר מתגמדים ביחס לכזבי שי ניצן); זה אותו פרקליט שבזמנו השתתף באופן פעיל, יחד עם פרקליטת המדינה עדנה ארבל, בהצנעת החשדות נגד ארנון מוזס בפרשת האזנות הסתר (הח"מ היה שם: אני עתרתי נגד הפרקליטות והיועמ"ש בדרישה להעמיד לדין את מוזס; שי ניצן הגן בלהט על מוזס ומסר שקרים לשופטים, למרות העבירות המוחלטות שאותן התקשה להסתיר); ואותו פרקליט בדיוק שזכה יחד עם ארבל לפינוקים ולהגנה בידיעות אחרונות בראשו עמד והווה ארנון מוזס. לו אני נתניהו - הייתי מנחה את פרקליטיי ועוזריי ואת החוקרים מטעמי: פשפשו בארכיונים. בחנו היטב כיצד נגנזו תיק החקירה וטיוטת כתב האישום נגד ארנון מוזס בפרשת האזנות הסתר, ומי ומה ומתי ואילו תפנוקים בדיוק נתן מוזס בתמורה; ובמיוחד: האם יחסי הגומלין בעבר, גם אם לא ניתנו כביכול פינוקים כתמורה ישירה, עלולים להשפיע על שי ניצן להקל עם מוזס על חשבונו של נתניהו בעיקר בתיק 2000. או-אז יתברר: תיק החקירה נתניהו-בזק-וואלה, שבו מתגלה שנתניהו נאבק מרות כדי למנוע פרסומים מגמתיים נגדו או פרסומים מבזים באתר וואלה, בטל בשישים ביחס למעשים שנעשו והחלטות שהתקבלו מצד גורמים בכירים בישראל, כולל שי ניצן, עדנה ארבל ואחרים, בפרשת ארנון מוזס. עוד יתברר: שי ניצן מצוי בניגוד עניינים בתיקי נתניהו, ובמיוחד בתיק 2000 (נתניהו מוזס) ובתיק 4000 (בזק). טוב יעשה אם יקדים למשוך ידיו מתיקים אלה.

גרף מניית בזק בשנים 2018-2016: צלילה של עשרות אחוזים. חברת בזק ניזוקה - בסוף 2016 יזם/אישר משרד התקשורת בראשות נתניהו תיקון לחוק ההסדרים שכפה על בזק לאפשר לכל חברות התקשורת המתחרות לרכב על תשתיות בזק, דבר שגרם נזק כלכלי ועסקי עצום לבזק)
תאריך:  08/12/2018   |   עודכן:  08/12/2018
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבעיה של נתניהו
תגובות  [ 47 ] מוצגות   [ 47 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א.וינשטיין
8/12/18 13:48
 
בכמה פרשיות=עובדה
8/12/18 16:38
 
צורי
10/12/18 17:09
 
משה דב
9/12/18 09:26
2
מוטי הקרייתי
8/12/18 13:51
 
והוא רק ראש ממשלה
8/12/18 17:42
 
alice
9/12/18 00:15
 
ליכודניקים גובניק
9/12/18 01:19
 
שרותם הקרבי של
10/12/18 09:55
 
נולד וחי בליכוד
10/12/18 14:45
3
ישראבלוף
8/12/18 14:00
4
אקטואלי
8/12/18 14:45
5
משה דב
8/12/18 14:48
 
נתין מדמנת ישראל
8/12/18 17:47
 
משה דב
8/12/18 20:54
6
רון ה.
8/12/18 15:29
7
וד"ר בנימין
8/12/18 16:01
8
מתילדה
8/12/18 16:02
 
העם אחד
8/12/18 18:55
 
ד.ה
8/12/18 20:42
 
סרג׳יו
8/12/18 19:47
9
אחד שעבר פה
8/12/18 16:30
10
מתי שיינבאום
8/12/18 17:11
11
דורון.צ
8/12/18 17:18
12
מ.אלקרייאף
8/12/18 17:21
13
יעקב יעקב
8/12/18 17:37
14
מוטי הקרייתי
8/12/18 17:45
15
סחיט? סחיט!
8/12/18 18:17
16
ארי כספי
8/12/18 18:42
17
ד״ש
8/12/18 19:01
18
יוסי מ.
8/12/18 19:24
 
משה דב
9/12/18 05:59
19
חםםם
8/12/18 19:34
20
אג
8/12/18 20:19
21
אד
8/12/18 20:37
22
הוא יואב יצחק
8/12/18 21:52
23
עמוס שנער
8/12/18 22:44
24
מבשרת
8/12/18 22:52
25
אני 1העם
9/12/18 01:17
26
קורןנאוה טבריה
9/12/18 07:52
27
Prms-999.
9/12/18 10:20
28
יוסי מ.
9/12/18 13:02
 
מבשרת
9/12/18 19:57
 
יוסי מ.
10/12/18 23:15
 
מבשרת
11/12/18 17:01
29
יויו1
10/12/18 08:54
30
zagury
12/12/18 06:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשות נתניהו
טירוף מערכות כזה עוד לא היה פה מאז קום המדינה. יחידת העילית של המשטרה מתעסקת בתשלומים שבוצעו או לא בוצעו - ואם בוצעו כיצד בוצעו - ליועץ התקשורת שהפך לעד מדינה. אז מה, ונניח שניר חפץ לא קיבל תשלום בעד שירותיו, את מי זה מעניין? כלום יש בכך עניין לציבור, או רק עניין לצוות שבראשו עומד היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט - מפוחד שכמה עיתונאים מהלכים עליו אימים? והאם בכך, בעצם החקירה של רעיית ראש הממשלה, אין כדי להוכיח שמדובר במסע ציד שתכליתו להפיל את ראש הממשלה בנימין נתניהו?
07/12/2018  |  ד"ר חיים משגב  |   מאמרים
בבתי הכנסת אומנם קוראים את פרקי אבות בשבתות הקיץ, אבל דברי המוסר של חכמינו אקטואליים תמיד. הנה כמה משניות שיישמעו לנו רלוונטיות במיוחד בימים אלו
07/12/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא יוכל לקבל סיוע מאיש העסקים ספנסר פרטרידג' ומבן-דודו, נתן מיליקובסקי - שניהם אזרחי חוץ - במימון הוצאותיו המשפטיות בשלושת התיקים בהם המליצה המשטרה להעמידו לדין. כך קבעה (29.11.18) הוועדה למתן היתרים הפועלת על-ידי מבקר המדינה, בהחלטה שפורסמה היום (יום ד', 5.12.18).
05/12/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף את מפכ"ל המשטרה ואת התנהלות משטרת ישראל בחקירות וטוען כי פרסום ההמלצות להגיש נגדו כתב אישום בגין שוחד ביומו האחרון של המפכ"ל אלשיך נעשה שלא במקרה.
02/12/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
עו"ד נבות תל-צור מצטרף לצוות ההגנה המשפטי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. יחד איתו מצטרף אל הצוות השופט בדימוס עודד מודריק, המשמש כיועץ בכיר להובלת הטיפול בתיקי ראש הממשלה.
29/11/2018  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשות נתניהו  /  מי ומי  
הפרקליטות: גישור בתיק המעונות  /  איתמר לוין
ביהמ"ש ינסה לגשר בתיק המעונות  /  איתמר לוין
משפט שרה נתניהו נפתח  /  איתמר לוין
משחקים צוללות  /  אפרים הלפרין
על חלקם של עורכי הדין בפרשת הצוללות  /  עו"ד משה מכנס
האיש הזה מסוכן!  /  משה כרמל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
חזרה לפילוג הפוליטי שהיה לפני השבעה באוקטובר, התחמקות מקבלת אחריות למצב, משבר מנהיגות ועוד - לא מדובר בישראל אלא בוויכוח הפנים-פלשתיני. פרשן מצרי מתאר בדרכו את המתיחות בין שני הפלג...
דן מרגלית
דן מרגלית
XTL עוסקת בפיתוח נוגדנים אנושיים נגד צהבת [צילום: פלאש 90]
תומר קורנפלד
XTL רוכשת את הפעילות תמורת הקצאת 45% ממניותיה בתוספת סכום קטן במזומן לבעלי מניות שיוצאים החוצה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il