012, יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף ומשיקה רשמית את שירותי התקשורת הפנים ארצית. במסגרת מהלך זה מציעה החברה למצטרפים לשירות את הטלפון הקווי בקידומת 072, בתעריפים המשתלמים ביותר.
במסגרת המהלך השיווקי יועלה לראשונה קמפיין תדמית רחב היקף להשקת שירות התקשורת הפנים ארצית של 012, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט ובכיכובו של איל קיציס, הפרזנטור הקבוע של החברה, שמופיע הפעם בסרט כלוחם קונג-פו. קמפיין זה ממשיך את סדרת הסרטים המיתולוגית של 012 "סתם כי בא לי לדבר". הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים, בהשקעה של כ-3.5 מיליון ש"ח.
סטלה הנדלר, מנכ"ל 012 קווי זהב וסמייל אינטרנט זהב: "הרחבת שוק השיחות הפנים ארצי לתחרות מהווה עבור הצרכן הישראלי בשורה אמיתית ומשמעותית. 012 מובילה מהלך שמטרתו להציע לצרכן חלופה מתקדמת ואטרקטיבית ביותר לשירותי התקשורת הפנים ארצית. צרכן, אשר יצטרף לשירותי הטלפון הקווי בקידומת 072, ייהנה מהתעריפים הזולים ביותר, ומחסכון של מאות שקלים בשנה".
מהלך שיווקי זה תואם את האסטרטגיה של 012, להמשיך ולעמוד בחזית הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, ומהווה מנוע צמיחה חשוב עבור החברה, שהרחיבה את סל שירותי התקשורת אותם היא מספקת.
על הקמפיין
אחרי תרגיל קונג פו כושל מוצא את עצמו איל קיציס בתנוחה בלתי אפשרית, כשרגלו השמאלית כרוכה סביב עורפו. כך נפתח סרט הפרסומת החדש של 012 המשיקה את שירותי הטלפון הפנים ארציים שלה. בסרט הממשיך את הקמפיינים המיתולוגיים של 'דודי התותח' ו'רבקה מירושלים' שהתקשרו לחו"ל סתם כי בא להם לדבר, מצלצל קיציס המסובך והנבוך להתייעץ עם יאנג לי הסיני המומחה לקונג פו, וזה עוזר לו לצאת מן הסבך.
קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית 012 : מיכל אפורי, מנהל אשכול לקוחות: נועה גוברמן, סופרוויזיר: מיכל יוספון, תקציבאית: אסנת פנקובסקי, מנהלת קריאייטיב: מירב קורן, מנהלת פלנינג: ליאת קידר, פלנר: רון אורלאו, קופירייטר: עינת אקר, הילי ברוק, ארט דיירקטור: שירה ורשבסקי, מפיקת משרד: רינת סיטון, במאי: ליאור הר לב, חברת הפקה: אוג, צלם: מנו קדוש, יח"צ: שטרן אריאלי.