|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

ניתוח אופי אסטרולוגי על יושב-ראש מפלגת העבודה

הוא תמיד יחשוב מה נכון וכדאי לעשות על-מנת לשפר את הקיים הינו אינטליגנטי ברמה גבוהה מאוד ויש לו יכולת אינטואיטיבית מעולה
07/01/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
גבאי. נעלב בקלות [צילום: מאיר וקנין/AP]

אבי גבאי יושב-ראש מפלגת העבודה. תאריך לידה 22.2.1967. גבאי הינו בן מזל דגים שמספר המזל הנומרולוגי שלו הינו - 2. יום תאריך הלידה הינו 22, ומספר השנה הנומרולוגית שלו הינה 9.

באוגוסט 2017 פרסמתי לראשונה ניתוח אופי אסטרולוגי על יושב-ראש מפלגת העבודה ומצאתי לנכון לפרסם ניתוח זה מחדש לאור ההתרחשויות האחרונות בינו לבין הגברת ציפי לבני. כמו-כן, כדאי שנלמד ונאמוד את אופיו מחדש כיוון שהוא הולך להיות אחד השחקנים הראשיים במערכת הפוליטית הקרובה.

אבי גבאי סולל את הדרך שלו לצמרת בבטחה תוך כדי שהוא מפעיל את מקסימום היכולות האישיות שלו.

כבן מזל דגים יש לו יכולת להיות אמפאטי מאוד אל האנשים שמרגישים שהנה הוא מבין אותם ואת דעותיהם ועובדה זו גורמת לסביבה שלו להיות מאוד מרוצה מסך כל ההתנהגויות שלו. הוא מתנהג ומציג את עצמו כמי שאינו דורך על גוויות בדרך אל הצמרת ובצורת הדיבור המאוד חכמה ומקורית שלו יידע כיצד ואיך להפעיל את הצד שכנגד ולגרום להם להרגיש שהנה הוא עושה את הדבר הנכון ובמקום הנכון ואולי סוף-סוף יש על מי לסמוך.

הוא משדר שהכול יהיה בסדר ומציג רזומה של אדם שאכן פעל בחייו לתועלת הסביבה. מאחר שמספר המזל הנומרולוגי שלו הינו 2 הרי שיש לו באמת רצון להקשיב לזולת ולנסות לעזור ככל יכולתו. בשנה הקרובה יעשה ככל האפשר על-מנת ללמוד את הסביבה והנתונים החדשים, עד אשר יחליט כיצד ואיך לפעול ואכן ייעשה זאת בזמן שיחליט שהכי נכון לו.

הינו חזק ומעשי באופיו ופורץ דרך בחשיבתו ובהתנהגותו. הוא תמיד יחשוב מה נכון וכדאי לעשות על-מנת לשפר את הקיים. הינו אינטליגנטי ברמה גבוהה מאוד ויש לו יכולת אינטואיטיבית מעולה לדעת מתי לפרוץ קדימה בעשייה ומתי לשתוק ולעשות חישוב מסלול מחדש.

גבאי נעלב מהר והאגו שלו מאוד פגיע. כאשר ייעלב, לא ישכח זאת במהרה ויחכה לשעת כושר מתאימה על-מנת להחזיר לפוגע כגמולו (וזה בדיוק מה שעשה לציפי לבני בפומבי ובהמשך טען שפגעה בו הרבה פעמים).

החשיבה שלו עניינית ומעמיקה ולמרות שהוא יכול לדבר ברגש ואל לב האנשים הוא אינו נכנס לדרמות ולא מרשה לעצמו השתפכויות רגשיות. לאנשים שהוא רגיש אליהם יעניק ביד רחבה, אך תמיד בתמורה ישדר כי הינו מעוניין לקבל חיזוקים על מעשיו, אחרת יסתגר רגשית בתוך עצמו. הוא זקוק לחיזוקים מתמידים מהסביבה הטבעית שלו ולעיתים עובדה זו יכולה להתיש, כיוון שהוא עושה זאת בצורה תובענית. הוא די מבלבל בהתנהגות שלו, כי מצד אחד יכול לשדר כוח ו"הכול בסדר" ומצד שני לקרובים אליו מאוד הוא יכול להתגלות כאדם שמפחד מקשרים אישיים עמוקים ודוחה מעליו אפשרות לקרבה אישית.

בשנה הקרובה ולאחר שכבר למד את הכוחות הפועלים בשטח הוא מסיים פרק חיים אחד והולך לקראת התחלת מחזוריות חדשה בחיים ובתחום הפוליטיקה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ימשיך במסעו בבית תת המודע שלכם כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר ולכן תהייה לכם הזדמנות לקבל מסרים מהאני הפנימי שלכם, כך שתדעו כיצד להמשיך ולפעול
▪ ▪ ▪


טלה

זוהי תקופה שבה מומלץ לכם לחזק את מערכות היחסים החברתיות שלכם על רגע עבודה כיוון שנראה שתקשורת בשלב הזה חשובה להמשך ההתפתחות שלכם. יש לכם יכולת להבליט את כישוריכם ולזכות באהדה על-ידי הממונים שיעריכו אתכם יותר לגבי העשייה והיוזמה שלכם. אתם מלאי תשוקה פנימית לפעולה ולכן חשוב מאוד שתנצלו את הזמן הזה למקסם את היכולות הטבעיות שלכם.

שור

זה הזמן להתחיל בפרויקט יצירתי, כיוון שנדרשים שם הרבה יותר מחשיבה רגילה וסטנדרטית. מומלץ לכם לחפש פתרונות לרעיונות שלכם עם אנשים שמאוד מעריכים את המחשבה והעשייה שלכם. זה הזמן שבו יהיו לכם את האנרגיות הטובות להתחיל או להמשיך בכל תוכנית שכבר מזמן רציתם לעשות. הזמן במקרה הזה פועל לטובתכם גם במישור הכלכלי שחשוב לכם ולכן חשוב שתמצו את כלל האפשרויות.

תאומים

היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים. מומלץ לכם בתקופה הקרובה לנסות ולבדוק את כל המערך הכלכלי שלכם ולבדוק למה הגעתם למצבים שקשה לכם להסתדר איתם. זה בדיוק הזמן לנסות ולגבות מחדש כספים שהחשבתם אותם כאבודים. נימוס ודרך ארץ עשויים להחזיר לכם כספים אלה.

סרטן

הכוכב פלוטו ועוד כוכבים משמעותיים המביאים איתם שינויים עמוקים נמצאים אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן אתם עושים שינויים כל כך מעמיקים שאף החשיבה עליהם מפחידה אתכם. מבלי לשים לב אתם משנים את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תוכניותיכם ומטרותיכם. השבוע תבלו יותר בכבישים כיוון שתאלצו להיות בהרבה נסיעות, כך שנסו ליהנות מכך במידת האפשר.

אריה

זהו חודש משמעותי עבורכם כיוון שאתם מתקרבים אל מחצית השנה שלאחר יום ההולדת. הרשו לעצמכם להיות כנים כלפי נשמתכם והקשיבו למסרים שהיא מנסה להעביר לכם. ייתכן שאתם פועלים תחת לחץ אבל עובדה זו קיימת בגלל שלאחרונה נמנעתם מלהחליט החלטות וניסיתם להגיד לעצמכם שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים. נראה שהחיים מלמדים אתכם שקשה לעשות זאת ולעיתים גם לא כדאי.

בתולה

אתם יכולים בשבוע הקרוב להיות מאוד יצירתיים עם אנשים קרובים לכם, עד אשר אתם יכולים לקרוא את רגשותיהם. נצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו לבלות איתם זמן איכות, מבלי ללחוץ עליהם יתר על המידה אלא שיבינו שאתם ממש רוצים בטובתם. גם נושאי המשפחה יכולים להיות מאוד פוריים ואתם יכולים לפתוח ולסגור מעגלים ישנים עם התובנות שקיבלתם אותם לאחרונה.

מאזניים

הכוכב נפטון המביא איתו חוסר וודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חולים, אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות פסיכוסומאטיות, בגלל מצבי סטרס. זה הזמן להסתגר בחוג המשפחה ולהפחית במגע עם אחרים. התעסקות בנושאים רוחניים יכולה להיות לכם מועילה מאוד ותיתן לכן תשובות לגבי שאלות עמוקות שלכם.

עקרב

בשבוע הקרוב תעסקו בנושאים בין אישיים ובעיקר בתחום כספים וזוגיות והקשר ביניכם. נראה שחשוב לכם מאוד לעשות את הדברים הנכונים וליצור רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. אתם חזקים וכריזמטיים ויודעים איך להפעיל את קסמיכם האישיים, כדי לשכנע את הקרובים לכם שיעשו מה שאתם רוצים. אנשים בסביבה הקרובה שלכם זקוקים לכם יותר מתמיד, כך שכדאי לבלות איתם ולחלוק איתם מהאנרגיה הטובה שלכם.

קשת

בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל הקשור לענייני כספים, בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש, ואתם חייבים לבצע אותם כדי להמשיך בהתנהלות הרגילה של חייכם. ייתכן שאין לכם את האנרגיה להמשיך ולהילחם ולכן אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה על-מנת שלא תישחק לכם האנרגיה. הימצאו רק בחברת אנשים תומכים ומבינים והתרחקו מאנרגיות שליליות.

גדי

מבחינה כספית אתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על-מנת לעבור תקופה זו. יש לכם הזדמנות לעשות כסף וייתכן שחברים קרובים או אף כאלה שמאמינים ביכולות שלכם, יעזרו לכם בכל מה שתבקשו. הרשו לעצמכם לצאת קצת מהשגרה על-מנת לשווק את עצמכם בדרך הטובה ביותר ובדרך הזו להביא את רעיונותיכם להכרה ציבורית.

דלי

ייתכנו בעיות שעלולות להיווצר על-רקע עסקי. כוכבים רבים נמצאים בבית הקרוב לתת המודע שלכם ומנסים להפעיל אתכם לעשייה. יש לכם תחושה שגם אם אתם פוסעים קדימה הידיים שלכם כבולות וקשה לכם להתמודד עם רעיונות חדשים. ייתכן שתאלצו לשמור את תוכניותיכם האישיות בסוד, אך זוהי התנהלות נכונה עד אשר תדעו שאתם באמת עושים את הדבר הנכון ובזמן הנכון.

דגים

אתם מרגישים עכשיו שהכוכב יופיטר המשפיע עליכם מטובו נמצא בבית הקריירה ומעניק לכם רגעים רבים של חסד והתפתחות בכל הנוגע למימוש הקריירה שלכם. העובדה שזקוקים ומקשיבים לכם גורמת לכם להבין שהעשייה שלכם נכונה גם אם קשה לכם לעיתים קרובות. מבחינה חברתית אתם בתקופה מצוינת שלא תחזור אם לא תמצו את מקסימום האפשרויות העומדות בפניכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.
תאריך:  07/01/2019   |   עודכן:  07/01/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ניתוח אופי אסטרולוגי על יושב-ראש מפלגת העבודה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
על גבאי
8/01/19 05:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שחיקה מוגדרת כקריסה פיזית או נפשית, שנגרמת כתוצאה מסטרס או מעבודה מאומצת מדי. שחיקה ממושכת עלולה לגרום לתחושות קשות כמו דיכאון או חרדה, אולם זיהוי הסימנים המקדימים ומספר פעולות פשוטות עשויים להקל מאוד על המצב ולשחרר אתכם מהקושי.
07/01/2019  |  אלעד דהן  |   כתבות
ההרשמה לגנים נפתחת בימים אלו, וההורים עומדים בפני ההתלבטות איזה גן לבחור עבור הילד. אלו ההמלצות של ארגון בטרם לבטיחות ילדים על-מנת לדעת שהגן שבחרתם עומד בקריטריונים של בטיחות:
07/01/2019  |  אורלי סילבינגר  |   כתבות
קראתי לאחרונה שיר אהבה שכתב בלפור חקק בספר שיריו "רשות לתיקון עולם" וחשבתי על כך שהשיר ראוי להתייחסות מיוחדת. כתבתי על כך כמה דברים.
07/01/2019  |  חגי קמרט  |   כתבות
בהימוט כל הערכים, עם התפוררות הערכים, הצדק והדמוקרטיה, מחזהו של הספרי מקבל תוקף משמעות על-רקע התפוררות המשפחה דווקא בזמן אבל וקיום מצוות השבעה. הביקורת של המחזאי על המימסד הדתי זוכה לאמפטיה מצד הצופים - שכולם נתקלו לא אחת בצביעות שבאה לידי ביטוי בהלכות הנוקשות וחסרות הטעם שהמימסד האורתודוקסי כופה עלינו. וכשהסוף הטראגי הבלתי נמנע במחזה קורה - הצופה נשאר בהלם. גם אם תיאור כל התהליך של כיצד ולמה אירע הליך התפוררות המשפחה. בכל זאת, הספרי והבימאי הנועז כפיר אזולאי מצליחים להלום בנו כדבאי.
07/01/2019  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
"בית הקברות הישן" של קיבוץ יגור שוכן במערבו של הקיבוץ במרחק של כ-20 מטרים בלבד מבתי החברים והוקם לפני כ-89 שנים. בשנת 1945 לערך נפתח בפאתי קיבוץ יגור בית קברות חדש ומאז פסקה כמעט לגמרי הקבורה בבית הקברות הישן
06/01/2019  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il