חברת רב בריח יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מעצב האופנה גדעון אוברזון. במסגרת השת"פ, יעצב אוברזון סדרת דלתות כניסה אופנתיות ומעוצבות, עיצוב מחודש של דלתות נוספות לחברה ויוביל את קמפיין הפרסום תמורת כ-100,000 דולר.
השקת סדרת הדלתות החדשה, תגובה בקמפיין נרחב בהובלתו וכיכובו של אוברזון בהשקעה כוללת של 4 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום GPS ותכלול סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית, מגזינים וקטלוג מהודר.
גדעון אוברזון: "דלת זה המפגש הראשוני עם הבית, הפתח לפנים הבית. זה כמו אופנה שהלבוש החיצוני משדר על אופיו של המתלבש. מפגש העין הראשון הוא הצורה והצבע. מבחינתי, דלת משדרת את אופי דיירי הבית שמאחוריה. הדלת סוגרת את האינטימיות של הבית וזו ההגנה מפני החשיפה של מי שגר מאחוריה". עיצוב הדלת מראה על אופי המשתמש ולכן זה מעניין אותי. אני לא מעצב רק יופי וצורה. יש מאחורי העיצוב מסר ואמירה".
עדי בחרי סמנכ"ל רב בריח: "מסקר שערכה החברה בקרב האוכלוסיה, עלתה החשיבות להתמקד בתחום העיצוב ובחרנו בגדעון אוברזון שהנו הדמות המזוהה ביותר בעולם האופנה והעיצוב בישראל ומשדר איכות, שזהו המוטו של רב בריח.
לכן החליטה החברה לפנות אליו ולשתף איתו פעולה, עם סדרת הדלתות המעוצבות החדשה. שיתוף הפעולה יוצא הדופן עם גדעון אוברזון ייתן ללא ספק מענה מושלם לקהל הצרכנים המבקשים לקבל פתרונות עיצוב כוללים לבית באמצעות שילוב של המיגון הטוב ביותר יחד עם העיצובים האופנתיים המובילים בתחום. שיתוף פעולה זה ימשיך ויחזק את פעילות ומובילות החברה בתחום הדלתות המעוצבות, שהחלה עם השקת דלתות אומניות בשנה שעברה".
רב-בריח הנה החברה המובילה בתחומה בישראל, ובמשך למעלה משלושים שנות פעילותה התקינה החברה מעל ל-2 מיליון דלתות פלדה בישראל.
לחברה פעילות ענפה בחו"ל בהיקף הנאמד בכ-15 מיליון דולר בשנה המהווים כ-20% מהיקף הפעילות של החברה, עם ייצוא דלתות למדינות רבות ברחבי העולם, כגון: אנגליה, צרפת, טורקיה, פולין, רוסיה, גרוזיה, קזחסטן, צ'כיה, אוקראינה, בלגיה, הודו ועוד.