|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

כוכב התקשורת

הכוכב מרקורי האחראי על חשיבה ייכנס השבוע למזל שלכם, כך שיש לכם הזדמנות לשווק את עצמכם ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר על-מנת שגם אחרים יכירו ביכולותיכם
22/01/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מזל טוב [צילום: AP/Craig Lassig]

בימים אלה בהם חוגג מזל דלי, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים, או שלא, לשאר המזלות.

מזל דלי והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל דלי - מזל דלי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות לא יגיע לאינטימיות המתבקשת בין שני בני זוג. שניהם ידועים ברצון שלהם לחופש אישי ולכן יהיה להם קשה לתרום ליצירת מסגרת משותפת. מומלץ ליחסים עסקיים ופחות לזוגיים. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל דגים - לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל טלה - שילוב שני מזלות אלו המקושרים עם אלמנט האוויר והאש יכול ללמד על השלמת צרכים הדדית. האנרגיה של הדלי תעורר את ההתלהבות של מזל טלה וביחד יוכלו שניהם ליהנות ממנעמי החיים ומהנאות הרגע... מומלץ!

מזל דלי - מזל שור - קשה מאוד להמליץ על זוגיות זו כיוון שהשור המקושר עם אלמנט האדמה איטי בהתנהגות ובחשיבה ובכך ירגיז את בן מזל הדלי שחשיבתו והתנהגותו נובעים מהצורך לסיפוק מיידי. השור יהיה מאוכזב, הדלי עצבני... לא מומלץ!

מזל דלי - מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות מוצלח מאוד מבחינתם, כיוון שכל אחד נותן את החופש הנדרש לשני ללא דרישות לקיום מסגרת כלשהי. האווירה תהיה משוחררת כשההבנה ההדדית שלהם תעבור דרך האינטלקט. מומלץ!

מזל דלי - מזל סרטן - אחד השילובים הגרועים ביותר מבין המזלות. מזל סרטן ירצה "יחד" תמידי ותמיד ירגיש מקופח במידה ולא יקבל מבוקשו. לעומת זאת מזל הדלי ירגיש כעס ומחנק על כך שהוא נדרש לתת הסבר על מעשיו. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל אריה - שילוב שני מזלות אלו משלימים זה את צרכיו של זה. האריה ירצה להרגיש שהוא מקבל את מקסימום תשומת הלב ועובדה זו לא תפריע לדלי הליברל והנותן חופש פעולה נרחב. ביחד תהיה להם תחושת יצירה ועשייה. מומלץ!

מזל דלי - מזל בתולה - כמעט אין בנמצא שילוב של שני מזלות אלו, כיוון שהצרכים האישיים שלהם מנוגדים עד כי אין "כמעט" אפשרות שיתאמו זה לזה. הבתולה השמרנית והדלי הליברל לעולם יתנגשו בדעותיהם ולא יגיעו לעמק השווה. לא מומלץ!

מזל דלי - מזל מאזניים - שני מזלות אלו שייכים לאלמנט האוויר ולכן הצרכים שלהם יתאמו זה לזה ולא תהיה התנגדות בתפיסה הרגשית והזוגית. בסיס הקשר יהיה יותר אינטלקטואלי מאשר רגשי ושניהם כזוג יעדיפו לעסוק בעזרה מתוך אידיאל. מומלץ!

מזל דלי - מזל עקרב - זהו אחד השילובים האטרקטיביים בגלגל המזלות. השונות שבהם תיצור משיכה מינית חזקה. שני מזלות אלו שמים חיץ בינם לבין העולם ומי שמצליח לעבור חומה זו יזכה בזוגיות מעניינת ומאתגרת. מומלץ ותלוי בנסיבות!

מזל דלי - מזל קשת - שילוב מעניין ואטרקטיבי. הקשת מאלמנט האש זקוק לגירויים ולהתרגשויות אותם יכול לספק בן מזל הדלי. שילוב שני מזלות אלו יכול לגרום להתעוררות רגשית שתביא בהמשך להתרגשויות ולמשיכה מינית. מומלץ!

מזל דלי - מזל גדי - שילוב קשה ולא מומלץ. הגדי מאלמנט האדמה קר ונוקשה ואילו מזל דלי מחפש לעצמו ריגושים מכל הסוגים שהגדי בחשיבה השמרנית שלו לא יכול לספק לו ולכן מחוסר שטחי התעניינות זהים, יהיה זה קשר יבש ומשעמם. לא מומלץ!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ייכנס כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי למזל שלכם ויכולת הדיבור והחשיבה שלכם יחוו יכולות של אינטואיציה גבוהה וחשיבה מחוץ לקופסא, כך שתוכלו לפתור בעיות מציקות
▪ ▪ ▪


טלה

זוהי תקופה שבה מומלץ לכם לחזק את מערכות היחסים החברתיות והמקצועיות שלכם, כיון שנראה שאתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם יכולת להבליט את עצמכם ולזכות בהערכה שלה מאוד חיכיתם. ייתכן כי בתחילת השבוע תחושו גם בעייפות, כבדות ואף מצוקה פיזית. אך במידה ותדעו לנוח ולשמור על עצמכם – האיזון יישמר. אל תדחיקו את הרגשות שלכם ולמדו לבטא עצמכם כהלכה.

שור

זה הזמן להתחיל בפרויקט יצירתי. כוכבים של מעורבות רגשית בקריירה ליד חשיבה ייחודית נמצאים השבוע בבית הקריירה שלכם. יהיו לכם אנרגיות טובות להתחיל ו/או להמשיך בכל תוכנית שכבר מזמן רציתם לעשות. הזמן במקרה הזה פועל לטובתכם גם במישור הרגשי. יש לכם יכולת למגנט אליכם את המתאימים ביותר וליהנות מכך. הקשיבו לאינטואיציה שלכם, בכל פעם שתהיו בהתלבטות כיצד לפעול.

תאומים

הכוכב ונוס שמביא איתו שיפור במערכות יחסים נמצא כרגע במקום המקושר עם כל נושאי הזוגיות שלכם וצמוד לכוכב השפע יופיטר שמביא הזדמנויות, כך שנראה שאתם בתקופה טובה מבחינה זו עם פוטנציאל להצליח במערכת יחסים שמתחילה עכשיו. למרות שאתם מזל שנותן מרחב לאחר, היזהרו בתקופה זו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים.

סרטן

הכוכב פלוטו המביא איתו שינויים משמעותיים ועמוקים נמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות ולכן אתם עושים שינויים מאוד משמעותיים שאפילו חשיבה עליהם יכולה לערער לכם במידה מועטה את הביטחון. אתם דואגים לשנות את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תוכניותיכם ומטרותיכם. השבוע תעסקו בתחום הכספי ובנסיון לסגירת חשבונות של אנשים שחייבים לכם כספים.

אריה

זהו חודש מאוד משמעותי, כיוון שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת. הרשו לעצמכם להיות כנים כלפי נשמתכם והקשיבו למסרים שהיא מנסה להעביר לכם. ייתכן שאתם פועלים תחת לחץ ועובדה זו קיימת בגלל שלאחרונה אתם מנסים לרצות את השותפים לכם בחיים בגלל ההבנה שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים. נראה שהחיים מלמדים אתכם שקשה לעשות זאת ולעיתים גם לא כדאי.

בתולה

אתם יכולים בשבוע הקרוב להיות כל כך קרובים לאנשים עד אשר אתם יכולים לקרוא את רגשותיהם. נצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו להתקרב ליקרים לכם, מבלי ללחוץ עליהם יתר על המידה, רק שיבינו שאתם ממש רוצים בטובתם. גם נושאי עבודה יכולים להיות מאוד פוריים ואתם עשוייםם לקבל עזרה מאחרים, על-מנת שתוכלו לעמוד בתוכניותיכם ולשתף בכך גם את הקרובים לכם.

מאזניים

הכוכב נפטון המביא איתו חוסר ודאות נמצא אצלכם בבית הבריאות ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חולים, אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. התשובה תמונה בתת ההכרה שלכם ובנטייה בתקופה הזו לחלות במחלות פסיכוסומאטיות. זה הזמן להסתגר ולהפחית במגע עם אחרים. ייתכן שאנשים קרובים במשפחה הגרעינית שלכם יזדקקו לכם ואתם תאלצו לעזור להם, עובדה שתסיט אתכם ממטרותיכם הראשוניות.

עקרב

בשבוע הקרוב תמשיכו לעסוק בענייני כספים שלכם וגם של הקרובים לכם מאחר שיש לכם יכולת להשפיע על חייהם. למרות שאתם לעיתים קרובות בהתלבטות כיצד לנהוג, אתם פועלים נכון כל פעם שאתם מקשיבים לאני הפנימי שלכם. אתם מאוד בולטים ומשאירים רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. בשלב זה של חייכם אתם מגלים את החוזקות שלכם וביחד עם כך, אתם גם יודעים איך להפעיל את קסמיכם האישיים ולהשאיר אוירה נינוחה ורגועה.

קשת

בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל מה שקשור לענייני כספים בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש. ייתכן שלעיתים אתם חשים שנמצא לכם כל הזמן להילחם ולכן אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה, על-מנת שלא תישחק לכם האנרגיה. כוכב ונוס שמביא איתו גם הקלה כלכלית נמצא בבית הכספים שלכם, כך שאין לכם מה לחשוש שלא תסתדרו.

גדי

מבחינה כספית אתם נמצאים בעיצומו של זמן שבו אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על-מנת לעבור תקופה זו. יש לכם הזדמנות לעשות כסף וייתכן שבמשפחה הקרובה יהיו כאלה שמאמינים בכם וביכולות שלכם והם יעזרו לכם בכל מה שתבקשו. הרשו לעצמכם לצאת קצת מהשגרה על-מנת לשווק את עצמכם בדרך הטובה ביותר ובדרך הזו להביא את רעיונותיכם להכרה ציבורית.

דלי

ייתכנו בעיות שעלולות להיווצר על-רקע עסקי. הכוכב מרקורי האחראי על חשיבה ייכנס השבוע למזל שלכם, כך שיש לכם הזדמנות לשווק את עצמכם ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר על-מנת שגם אחרים יכירו ביכולותיכם. ייתכן שתאלצו לשמור חלק מתוכניותיכם האישיות בסוד, אך זוהי התנהלות נכונה עד אשר תדעו שאתם באמת עושים את הדבר הנכון ובזמן הנכון. היעזרו באנשי מקצוע במידה וקשה לכם להחליט לבד.

דגים

אתם מרגישים עכשיו שהכוכב יופיטר המשפיע עליכם מטובו נמצא בבית הקריירה שלכם ומביא לכם הזדמנויות חדשות של הצלחה מקצועית והערכה מצד הממונים עליכם. העובדה שאתם מצליחים גורמת לכם לתחושה מאוד טובה ולחיזוק הביטחון העצמי שלכם. מבחינה חברתית זה הזמן גם לרכב על גל ההצלחה ולשווק את עצמכם. זוהי בדיוק הדרך הנכונה להמשיך בתוכניותיכם העתידיות ולשתף בכך גם את האחרים.

ההסבר הינו כלל. מומלץ לכם לעשות מפת הצלבה אישית, ורק אחר כך להגיע להחלטה.
תאריך:  22/01/2019   |   עודכן:  22/01/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל של 2019 היא מדינה שבה אזרחים מורשעים, נקנסים ונכלאים על סמך ראיות מפוקפקות ואף מפוברקות. וזה קורה, כי יש לנו עסק עם משטרה חובבנית, רשלנית ועבריינית; עם פרקליטות שבראשה עומד שקרן פתולוגי; ועם משטרה ופרקליטות שבהן אין מחיר אישי להתנהגות פסולה ופלילית.
21/01/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
תמימה יודלביץ נולדה בשנת 1892 בעיר לידא בפלך וילנא שבפולין לשלמה ולמרים (פרידה) יודלביץ. הוריה היו דתיים אדוקים. בנערותה הייתה חברה בתנועת "אגודת הנוער הציוני". כבר מנעוריה גילתה משיכה למשחק והופעה בפני קהל והשתתפה בהצגות ילדים. מספרים שאת נטייתה והכשרון למשחק ירשה מאביה. תפקידה הראשון הגדול, תפקיד של אם, היה בהצגת חובבים; "המלך ליר היהודי" של המחזאי יעקב גורדין בשפת האידיש.
21/01/2019  |  אלי אלון  |   כתבות
ט"ו בשבט בפתח ורבים מאיתנו יציינו את החג באכילת פירות יבשים, אגוזים ופיצוחים. לקראת החג, ארגון בטרם לבטיחות ילדים מוציא אזהרה הקוראת להורים ולאנשי החינוך להימנע ממתן אגוזים ופיצוחים לילדים מתחת לגיל חמש, ולהיזהר במתן פירות יבשים.
21/01/2019  |  אורלי סילבינגר  |   כתבות
הספר 'כל אחת לגופה - סיפורי טבילה', מאת ד"ר אלה קנר, פרדס הוצאה לאור, הוא ספר פורץ גבולות, המציג לראשונה את נקודת המבט הרגישה של נשים על גופן. הספר כולל אסופה של כ-29 מונולוגים מרתקים של נשים, אשר מספרות בגילוי לב ובאופן אותנטי על המרחב האינטימי ביותר בחייהן, המתרחש בחדרי חדרים של מצוות הטהרה היהודית. על הקושי, השקרים, ההתרגשות, הבושה, המבוכה והקדושה.
21/01/2019  |  מיכל שבתאי  |   כתבות
הדוכסית מאמלפי הוא מחזה שטוף דם, העוסק בהון, בשלטון ובשחיתות מינית, שרקח המחזאי ג'ון וובסטר שנחשב לפוחח ומופרע, בן דורו של שייקספיר, והעוסק בפרשייה המבוססת על מקרה אמיתי. ההצגה העולה בבית צבי ברמת גן, מבוצעת בידי להקת שחקנים מוכשרת המפגינה משחק מרגש ונוקב.
21/01/2019  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
מהמאה ה- 10 לפנה"ס עד חורבנה של ירושלים בידי הבבלים ב-587 לפנה"ס הייתה ירושלים עיר יהודית    היא חזרה להיות עיר יהודית ב-538 לפנה"ס בעקבות הצהרת כורש והייתה עיר יהודית עד לחורבנה של...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הסבר אפשרי למחדל המבצעי של ה-7 באוקטובר; הניצחון האמריקני במלחמת העצמאות בקרב יורקטאון שבווירג'יניה בשנת 1781; כיבוש גשר הדנובה ליד וינה בשנת 1805; כשלון נפוליאון ברוסיה בשנת 1812;...
בלפור חקק
בלפור חקק
הזמנתי את ההורים לשיחה. סיפרתי להם שהמצב בכיתה נואש, המורה פרישטיק אדם עדין מאוד, ואינו יכול ללַמד כאשר בנם בכיתה    הם נראו מתוחים, התייעצו ביניהם והיו במבוכה
יקיר בן-משה
יקיר בן-משה
כל הספרים שתקו, מה יכולנו לומר? אפילו לסקלי הסמיק, לא ידענו שפוגל גונב, לא ידענו שהוא מחביא פירורים מעוגיות של אחרים
פוטין. זורק את האשמה על זלנסקי [צילום: מריקו אנדרו, ו-AP]
יאיר נבות  |  
הערכתי בשבועות האחרונים שלאחר נצחונו בבחירות יורה פוטין על גיוס מילואים נוסף. גם הפיגוע הנורא, אם קושרים אותו בדרך לא דרך לאוקראינה, ייקל על גיוס מילואים כמובן. האמת מעולם לא היית...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il