|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

פצצות בתיק 4000:

האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס

לא הייתה שום התנגדות למיזוג בזק-yes, קרי מגלעד ארדן ואבי ברגר, זו "תעודת כשרות" נוספת לביבי. כנראה, זו אחת הסיבות, שהחביאו מהציבור את הפרוטוקול החשוב ביותר הזה, שחשף ארז רביב מ"דבר ראשון". זה שהמשטרה והפרקליטות, שאין ספק, שמסמך זה היה חייב להיות ברשותן לפחות שנה, לא חקרו את מה שכתוב בו - זו שערורייה מדהימה לא פחות מ"תיק 4000"
24/01/2019  |   אבי וייס   |   כתבות   |   פרשת בזק   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

אתמול בלילה (23.1.19), ארז רביב מ"דבר ראשון" הצליח להפיל אותי מהכיסא מרוב תדהמה

הכתבה המדהימה שלו מצויה כאן.

כתבתי את סדרת הכתבות שלי בעניין "תפירת תיק לאיש הלא נכון על בסיס כל המידע, שהיה בידי (מאות מסמכים). אולם, 2 המסמכים, שארז רביב חשף (בזכות "התנועה לאיכות השלטון", שעשתה כאן שירות ענק כדי לחשוף את העובדות, שמסתירים מהציבור מזה כשנתיים סביב "תיק 4000"), 2 המסמכים הספציפיים הללו לא היו בידי, אם כי היו להם עקבות ברורים במסמכים אחרים שחשפתי. אולם, לא היה לי את המקור למה שהופיע במסמכים האחרים, מה שהוסתר היטב מהציבור, תכף תבינו היטב למה.

2 המסמכים, שנחשפו כעת, תואמים במדויק את כל מה שיש בחשיפות שלי (הלינקים לכל החשיפות מצויים בנספח בתחתית הכתבה). ואלה הם המסמכים החדשים, שחשף ארז רביב:

  • תמלול של ההקלטה של ישיבת המועצה (מועצת הכבלים והלווין), שאישרה את עסקת בזק-yes, שביבי חתם עליה ב-23.6.15, המסמך מצוי כאן במלואו - למתעניינים.

  • העבודה הכלכלית, שעשתה חברת עדליא עבור המועצה (שזה היה כסת"ח נוסף לאישור המועצה, נעשתה על ידם עבודה מאוד חשובה וקריטית לחיזוק ההחלטה, שיש לאשר את המיזוג. הם לא היו מושפעים מביבי בכלל...) - מצוי כאן להורדה. בהמשך הכתבה אחשוף עוד פרטים למה חברת עדליא נבחרה בזריזות לבצע עבודה כלכלית כזו.

הפצצה "האטומית" הנופלת על הראש של משרד התקשורת (ולא על ביבי):
ארז רביב עשה עבודה מקצועית מעולה בחשיפה, כמיטב הבנתו את התחום (במיוחד בתחום הכלכלי והניתוחים הכלכליים, שיש במסמכים הללו, שזה תחום הכיסוי והניסיון העיתונאי שלו).

אני הסתכלתי על המסמכים שנחשפו אמש, מנקודת מבט אחרת לגמרי, מנקודת מבט רגולטורית של שוק התקשורת, שזו ההתמחות רבת השנים שלי (מעל ל-21 שנה).

אני קורא את המסמך המרכזי (הדיון במועצה) ולא מאמין למראה עיני

בעמוד השער רשומים שמות המשתתפים בדיון המאוד חשוב וגורלי הזה, 17 איש, דיון שבגללו רוצים כיום להכניס את ביבי ושרהלכלא, ונפלתי מהכיסא. פשוט המון משתתפים שתמכו בחום במיזוג, שבכלל לא חקרו אותם. חקרו כנראה רק 2: יפעת ושמילה, והפסיקו. כעת די ברור למה, כשקוראים את הפרוטוקול וחוות הדעת הכלכלית ואת דברי היועצים המשפטיים.

גם את היועצת המשפטית של המשרד (שלא הייתה בכלל בדיון), אבל עשתה עבודת מחקר משפטית עצמאית מעמיקה ומקבילה משל עצמה, ותמכה במיזוג בחום, לא חקרו. כעת ברור למה.

נראה הזוי.

צריך היה לחקור את כל המשתתפים בישיבה האם הם קיבלו הנחיות ישירות או עקיפות מביבי, אולי קיבלו מעטפות, או "כתבות מפנקות" מאלוביץ' וואלה!, ולמה הם תמכו במיזוג והעלימו בדיון שברגר (או ארדן ולבאות) התנגדו.

ל"להב 433" יש עוד הרבה עבודה להשלים... יש הרבה "חשודים" ולאף לא אחד מהם יש את הכינוי הקצר: ביבי.

התיק הזה זה הוא "חור שחור" אחד ענק, שיבלע ובולע לתוכו את כל השקרנים, שחושבים, שכל המסמכים, שמוכיחים את ההפך מהשקרים שלהם - לא יתגלו. זה "חור שחור" המשוטט לו ברחבי הגלקסיה הקוסמית של שביל החלב. מזמן יצא מכוח הכבידה של כדור-הארץ. ככה בנו תיק לביבי.


העיקר: מי התנגד לאישור?

וכעת הדבר הכי חשוב מהפצצה הזו, שחשף ארז רביב: לא די שכולם תמכו באישור המיזוג בדיון, בדיון היו 3 עובדים בכי רים ממשרד התקשורת, כולם מקצוענים ומנוסים:

  • איציק (יצחק) ידגר, איש מקצוע מעולה, וותיק ומנוסה, מאגף הנדסה במשרד התקשורת, היה באותה עת מנהל תחום מספור, שזכה להערכות ואף לפרס כספי על נושאים, שקידם במשרד, עובד מסור, שבינתיים יצא לפנסיה.

  • שי רטר (בתמונה משמאל), איש מקצוע מהמעלה הראשונה, שהיה במינוי אישי במועצת הכבלים והלווין (כי באותה תקופה עבר לתפקיד בכיר ברשות פיקוח החשמל וב-2018 חזר למשרד התקשורת, גם כן לתפקיד בכיר), כפי שחשפתי כאן. הוא חזר לתפקיד סגן מנהל בכיר פיקוח ואכיפה.בתפקידו האחרון ברשות החשמל (רשות עצמאית הקשורה למשרד התשתיות ולאוצר), שימש כסגן ראש אגף בכיר רישוי ופיקוח. כך, שיש לו את כל הניסיון והכישורים המתאימים לתפקיד אליו הוא חזר במשרד התקשורת, ולתפקיד, שמילא כחבר מועצת הכבלים והלווין.

  • שמילה מימון, שמככב אצלי בלפחות 450 כתבות, כיום משנה למנכ"ל המשרד. בזמנו היה מ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלווין לפני המינוי של ד"ר יפעת בן חי שגב, שניהלה (על-פי התמליל) ב"יד רמה" את הדיון היסודי והמכריע במועצת הכבלים והלווין. הוא היה כמה פעמים מ"מ מנכ"ל ומנכ"ל בפועל, למשל, במעבר בין אבי ברגר אחרי שפוטר, עד שהגיע שלמה פילבר. כך, שהוא היה הבכיר ביותר והמנוסה ביותר בעניינים הרגולטוריים, שנדונו בדיון, מה גם שהוא היה זה, שהכין במו ידיו באותה שנה את הקנסות הענקיים על בזק (שברגר חשב להטיל על בזק, אבל לא הספיק להטיל, בגלל שיטות העבודה הכאוטיות שלו, ואחר כך פילבר כן הטיל על בזק 2 קנסות ענק, וכך "יישר את בזק" לבצע את הנחיות המשרד בתחום "השוק הסיטונאי", ובכך "דפק" את בזק מכל הכיוונים וכיום כבר ברור, שזו הייתה מכה חזקה מאוד, כי הפירמידה של בזק נפלה לקרשים ולא מצליחה להיחלץ מהנפילה לידיים של כונס הנכסים ולמצוא לה קונה).

לאורך כל הדיון המעמיק במועצה, אף לא אחד מ-3 חברי משרד התקשורת הוותיקים והמנוסים הללו, שישבו בדיון, לא השמיע אפילו לא ברמז, שהייתה איזו התנגדות למיזוג(למעשה: "העברת אמצעי שליטה").

גם ד"ר יפעת בן חי-שגב, שהשתתפה בדיונים קודמים עם אבי ברגר והרן לבאות (שנדחפו לנושא הזה בחוסר סמכות חוקית), בכמה דיונים עם ראשי yes, וגם הייתה קודם בתפקיד יו"ר המועצה בתקופת השר גלעד ארדן (שמינה אותה לתפקיד, דרך "ועדת איתור" שברגר עמד בראשה), 3 "אויבים בנפש" לבזק, לא השמיעה דבר וחצי דבר בעניין זה בדיון, אפילו לא ברמז.

כנראה, משום שהיא לא שמעה מאיש מהשלישייה הזו (ארדן, ברגר ולבאות) על התנגדויות ולא היה שום מסמך של התנגדויות, אלא ויכוחים על תנאים לאישור, לא בדיוק ברורים (לבזק ולא ל-yes), מברגר ולבאות, שהסכימו למיזוג, כבר הרבה קודם לדיון הזה במועצה.

הנה ההחלטה שהתקבלה פה אחד, במועצה שרוב חבריה עצמאיים ומקצועיים:

יפעת חי-גב, יו"ר: אם סיימתן לעבור, אז אני רוצה להצביע על זה. בבקשה אני מבקשת להעלות להצבעה את טיוטת החלטת המועצה בעניין בקשת בעל הרישיון לשידור לווין לאישור שינוי אחזקה בעקיפין לבעל הרישיון לשידור לווין כפי שהונחה בפניכם. מי בעד? אושר פה אחד. אני רוצה בהזדמנות זו לשוב ולהודות לחברת עדלייה ולהודות לצוות המקצועי של המינהלץ, לדודו היועץ המשפטי, לטל מהשלכה המשפטית ולריקי שבאמת עבדו פה לילות כימים בתנאים מאוד מלחיצים ולא התפשרו על יסודיות ומקצועיות הנדרשת והראויה. אז תודה רבה לכם. וגם תודה לכם. אנחנו נהיה בקשר.

תובנות נוספות וקריטיות, שדליתי מהדיון במועצת הכבלים והלווין:

  • גם השב"כ אישר את המיזוג. עובדה. זה ישנו בפרוטוקול (עמוד 9). שאבי ברגר יסביר לכם למה הוא (או מישהו בכיר בשמו מהמשרד), פנה לשב"כ לבדוק אם יש איזו מניעה לאשר המיזוג. הרי היה ידוע אז, שאלוביץ' הוא ישראלי "כשר", ולא היה צורך בעוד "תעודת כשרות", כי זה נבדק כבר כמה פעמים קודם לכן, כשאלוביץ' החל לעסוק בענייני תשתיות תקשורת (היה פעיל בתחום תשתיות תקשורת חיוניות למדינה, כולל בחלל, הרבה קודם לעשור הנוכחי), ובפעם האחרונה זה נבדק ב-2010, כשאושר לו (גם בהגבלים העסקיים וגם במשרד התקשורת) לרכוש את "פירמידת בזק" והוא היה זקוק לאישור השב"כ לרכוש שליטה בחברה מרכזית וחיונית לתשתיות התקשורת של המדינה, כי ככה זה החוק והתקנות. כלומר: נעשה כאן עוד כסת"ח על כסת"ח, לאישור מיזוג, מה שמחזק את העמדה של ביבי, שהכל נעשה כדין והכל "כשר".

  • מהפרוטוקול עולה הסיבה, שעד היום לא יכולתי לכתוב עליה, גם לא בעקיפין: למה בכלל היה צורך בשכירת שירותיה של עדליא. בפרוטוקול של הדיון מסבירה ריקי וייסמן, מ"מ ממונה כלכלה במנהלת הסדרת השידורים במועצת הכבלים והלווין, שאבי אזוז (הכלכלן הראשי של המועצה, שטיפל בבקשת המיזוג כמעט שנה מהיום, שהבקשה הוגשה למשרד התקשורת),יצא לפתע לחל"ת. למה הוא יצא פתאום לחל"ת - ממש לפני דיון כזה גורלי? זה לא בגלל ביבי או דבר דומה. ממש לא. זה היה עניין פנימי במועצה. הוא נפגע אישית ונעלב, ככל הנראה, עד עמקי נשמתו, כי לא קיבל קידום כפי שציפה, אחרי שנות שירות מאוד מוצלחות בתפקידו - ככלכלן המועצה. למה הוא לא קיבל קידום? היות שהתחייבתי בפני בית משפט לא לכתוב על זה שום מילה (זה היה בהסכמתי. כדי לא לפגוע בצד ג'. בעבר, היו צווי איסור פרסום, שהוטלו עלי בבית המשפט בלי הסכמתי, ונלחמתי בזה עד שניצחתי, כי חשפתי סירחונות, שלא רצו שאפרסם... צו אחד עדיין בתוקף עלי, כבר 3 שנים.. ואני מכבד צווי איסור פרסום, לגמרי). במקרה הזה, הסכמתי לשתוק, כי לא עניין אותי בכלל "להתעסק עם זוטרים". אני "מתעסק" בעיקר עם בכירים, מתמקד בהם, כי בידם יש את הכוח לקבל החלטות רגולטוריות, ששוות בין מיליונים למיליארדי ש"ח, לטייקונים. בקיצור: יפעת עמדה בפני "שוקת שבורה", שיש לה בצוות רק מ"מ כלכלן, ריקי, שרק נכנסה כמה ימים קודם לתפקיד, ולכן הייתה זקוקה בדחיפות לייעוץ חיצוני, של חברה המנוסה בניתוחים כלכליים רגולטוריים במגזר הממשלתי, אבי אזוז עזב בפתאומיות, כמה ימים לפני המועד, שנקבע לדיון, ולא היה יכול להציג למועצה ניתוחים כלכליים כאלה, כי הוא פשוט עזב את הכיסא שלו (ללא כל קשר לנושא הדיון ומועד הדיון במועצה) והלך הביתה. את פרישתו הזכרתי כאן1 וכאן2, עם "רמזים עבים כפיל" למה הוא עזב... ריקי עבדה סביב השעון בבדיקות כלכליות, אבל יפעת רצתה עוד כסת"ח, שלא יגידו שריקי חדשה בתפקיד ואין לה ניסיון מספיק בניתוחים כלכליים כאלו חשובים. אז היא לקחה כסת"ח חיצוני, מאנשי מקצוע מעולים בתחום הכלכלי, חברת עדליא, שעשו עבודה מצוינת. ביבי לא דיבר איתם, לא ישיר ולא דרך מתווכים, אם אתם במקרה שואלים שאלות מרגיזות... אפשר לקרוא את מה שניתחו, במסמך שארז רביב חשף אמש. הם גם נחקרו בעשרות שאלות קשות, ע"י חברי המועצה, והיו להם תשובות מדויקות וחדות כתער - מגובות במסמכים. מקצוענים אמיתיים. הם אמרו במסמך המסכם משהו בנוסח המקוצר הבא: "הכל כשר, המפתחות בפנים, אפשר לנסוע, רק תוסיפו בבקשה את מה שאנחתנו כתבנו - לתנאי המיזוג, כדי להמשיך ולעקב אחרי יישום התנאים". זה בדיוק מה שהיה. "כשר לפסח".

  • משום מה, גם יפעת וגם עדליא, וגם חברים אחרים, שהיו בדיון, מדברים על אישורי מיזוג בזק-yes מהעשור הקודם ומתחילים לדווח מה היה בחצי השני של שנות ה-90. משום מה הם שכחו, שהעניין הזה החל ב-2004, וב-2005, דרור שטרום (שכמובן לא נחקר), מי שהיה הממונה על ההגבלים העסקיים בזמנו, אישר אז, אחרי דיונים מאוד רחבים, את המיזוג (האישור שלו כאן3, לוחות הזמנים של המיזוג - כאן4). כלמר: העניין הזה נדון ואושר כמה פעמים במשך 11 שנה, לפני שאושר ע"י ביבי. אבל רק את ביבי חקרו... לפי ההיגיון של החקירה של ביבי, צריך לחקור את 3 שופטי בית הדין להגבלים עסקיים, שזה בית משפט מחוזי. אולי גם הם הושפעו מביבי כדי לאשר את המיזוג? הם (השופטים) אישרו את המיזוג ב-2 דיונים שונים ומאוד נוקבים ומעמיקים, שנערכו בבית הדין להגבלים עסקיים בנושא זה: כאן4 (הדיון העיקרי) וכאן5. 2 הדיונים התקיימו ב-2009. ההחלטות הללו באו לאחר החלטה מקדמית של בית הדין להגבלים עסקיים, שפורסמה ב-2008 - כאן6.

סה"כ 3 החלטות בבית הדין להגבלים עסקיים המאשרות את המיזוג, בחתימת ידם של 3 שופטים במעמד של בית משפט מחוזי. נכון, שהבג"ץ הפך אחר כך את ההחלטה, אבל הכל היה ענייני ומקצועי. שום שוחד לא שיחדו אז. כלומר: ביבי חתם על נושא, שנדון ע"י מעל ל-150 אנשי מקצוע שונים במשך 11 שנה, שכמעט כולם לא תלויים בו, אפילו לא בעקיפין ובוודאי השופטים המחוזיים לא היו תלויים בו, והם החליטו לאשר את המיזוג בין yes לבזק, רק משיקולים מקצועיים. עובדה.

  • בפרוטוקול עולה, שהצד המשפטי טופל בצורה נרחבת, לא רק ע"י עו"ד דודי קובנסיאני, היועץ המשפטי של המועצה, אלא גם ע"י עו"ד טל אייזנפלד, העוזרת הראשית של היועץ המשפטי. שניהם הציגו עמדה אחידה וברורה כשמש, לאחר פעילות ענפה של בדיקות מקצועיות ומשפטיות שעשו, שהמיזוג הזה "כשר". הם השיבו על עשרות שאלות הבהרה מחברי המועצה והשיבו בבהירות ובחדות על כל השאלות, עם כל המסמכים הרלוונטיים. כמובן,שאיש לא קרא להם לחקירה, כי הם היו מפילים את ה"פייק תיק הזה", שהלבישו על ביבי - מייד.
אגב, אם הייתם בודקים מה כתבתי בזמן אמת, האיש היחיד בישראל שהתנגד לאישור מיזוג בזמנו, היה אבי וייס. נכון. כותב שורות אלו. אבל לא בגלל מה שאתם חושבים. ממש לא. אלו עניינים רגולטוריים, שיש להם שמות מוזרים כמו "הסכם הגיגות" ו-"OTT". ביבי לא קשור אליהם. לכן - זה בטח לא יעניין אתכם.

לסיכום:

מה שברור כעת לחלוטין: שמאכילים אתכם, תושבי ישראל, בערימה של טונות של שטויות, הדלפות של זבל פוליטי מהסוג הכי ירוד מתקופות, שבכלל לא רלוונטיות לעסקת המיזוג. הסתה פוליטית ושקרים על שקרים מלווים בסיפורי הבלים, מאנשים, שאין להם צל של מושג איך עובדת הרגולציה בשוק התקשורת, ומזה בנו את "תיק 4000".

העובדות הברורות מראות "תפירת תיק" מובהקת וניסיון ברור להסתיר מסמכים מקוריים מהציבור, ע"י המעורבים בחקירה הזו, כי המסמכים הללו הורסים את התיק ומסתירים עובדות, שלא נחקרו.

מדהים ומזעזע.


נספח

רשימת הפרקים בסדרה החדשה בעניין "תיק 4000":

- חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-YES ולבזק.
- האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום?
- האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום?
- המסמכים בנושא בזק-YES (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון!
- עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק?
- מהו מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים.
- אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק.
- איך "כתבות מפנקות" הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד?
- שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000.
- התבלבלתם: גיא פלג הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000.

כמה פרקי רקע חשובים, שהקדימו את הסדרה הזו, וששימשו כבסיס ונקודת מוצא לחשיפות הטריות והחדשות:

- חשיפה וניתוח: למה "תיק 5000" גדול פי כמה מ"תיק 4000"?
- האם המשטרה אכן סיימה את החקירה ב"תיק 4000"? לא ולא!
- עוד פספוס של המשטרה: הודעת YES על ביטול ההסכם עם "חלל תקשורת".
- הבדיחה ששמה: תביעה ייצוגית כנגד אתר "וואלה!" ש"הטעה את קוראיו"

הכותב הוא מבכירי הכתבים בישראל בתחומי ה- ICT, בעל ניסיון מקצועי רב שנים. כתב חוקר, לוחם ללא כל פשרות לשקיפות, הוגנות ואמינות בתחום דיווחי התקשורת וההיי-טק. אבי וייס הוביל בשש השנים האחרונות (שהסתיימו בתחילת 2013) את תחומי הסיקור, המחקר והעריכה של האתר המוביל – TheCom (לשעבר), והיה אף הרוח החייה במסגרתו.
תאריך:  24/01/2019   |   עודכן:  24/01/2019
אבי וייס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קיבוצניק
24/01/19 23:00
2
מייק
25/01/19 07:08
3
משה דב
25/01/19 07:08
 
למה?
26/01/19 12:44
4
מגיב ותיק
26/01/19 09:13
 
מייק
26/01/19 13:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת בזק
פרשה נספחת ל"תיק 4000" היא נושא כניסת בזק לשוק סיטונאי עם הטלפוניה שלה. הנושא הזה זכה לכמה סבבי התייחסות. לאחרונה, לאור הטלת הקנס הענק (מעל ל-11 מיליון ש"ח) על בזק, הפעלתי "לחץ מסיבי מתון" על צמרת משרד התקשורת לפרסם את הפרוטוקול של הדיון בעניין הקנס ע"י "הוועדה המייעצת", שנדרש על-פי חוק. בין היתר, פרסמתי בנושא 3 מאמרים וגם שלחתי תלונות ליועץ המשפטי לממשלה, לנש"מ ולמבקר המדינה (כאן), בדרישה להשעות מתפקידם את ראשי משרד התקשורת, בגלל שהם מסתירים את הפרוטוקול הזה בניגוד לחוק.
23/01/2019  |  אבי וייס  |   כתבות
תפיסת חפצי האומנות והתכשיטים של שאול אלוביץ, בעל השליטה בבזק, ושל אשתו איריס אלוביץ במסגרת חקירת פרשה 4000 הייתה בלתי חוקית. אם המשטרה נוהגת לפעול כך בצורה קבועה - עליה להפסיק זאת מיד, קובע (יום א', 5.8.18) שופט בית המשפט העליון, יצחק עמית. לדבריו, מדובר ב"התנהלות של הרשויות אשר סותרת מושכלות יסוד במשפטנו".
05/08/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
חברות יורוקום תקשורת ויורוקום DBS נכנסות לפירוק (יום ה', 3.5.18) וכונס נכסים מתמנה לחברת יורוקום נדל"ן. זאת, לאחר שהבנקים הנושים לא הצליחו למכור את החברות או את נכסיהן העיקריים. מדובר בשלוש מבין החברות העיקריות בקבוצה הקורסת שבבעלותו של שאול אלוביץ.
03/05/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
המשטרה תפסה שלא כדין חפצי אומנות ותכשיטים בביתם של שאול אלוביץ ואיריס אלוביץ, אך אין בכך כדי להצדיק את החזרתם לאחר שנתפסו על-פי החוק לאיסור הלבנת הון. כך קובע (יום ב', 23.4.18) שופט בית משפט השלום בתל אביב, עלאא מסארווה.
23/04/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, החליט (יום א', 22.4.18) לפרק את חברות יורוקום תקשורת וחברות יורוקום DBS ולמנות כונס לחברת יורוקום נדל"ן.
22/04/2018  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשת בזק  /  מי ומי  
יורוקום תקשורת עומדת להיכנס לפירוק  /  איתמר לוין
אורנשטיין: ארכה אחרונה ביורוקום  /  איתמר לוין
סיידוף: לא רוצה לקנות את יורוקום  /  איתמר לוין
בור יורוקום  /  איתמר לוין
איסור מגונה  /  איתמר לוין
היבריס באקווריום  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il