|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

נסטלה תשקיע מיליון ש"ח בקמפיין ל'פינטס שקדים ודבש'

- הודעה מטעם אסם
30/05/2007  |   News1 News1   |   הודעות כלליות   |   תגובות

אסם מעלה קמפיין חדש לדגני בוקר פיטנס עם שקדים ודבש של נסטלה. את הקמפיין תוביל הדוברת המייצגת של סדרת "פיטנס", מנחת תוכניות "שעת אושר" בערוץ 2 ומאמנת הכושר המובילה, ענת הראל.

הקמפיין יעלה בהיקף של כמיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הסרט הנו סרט המשך לסדרת סרטי הפרסום של סדרת פיטנס, תחת הסיסמה "עם הדגנים המלאים של פיטנס - זה מרגיש ניפלא לשמור על הגיזרה" בסרט רואים את ענת הראל בחוף הים, ברקע אומרת הקריינית " ענת אוהבת לגוון את קערת הפיטנס שלה עם שקדים ודבש" ענת רצה על-רקע החוף, והקריינית מוסיפה בציניות: "טוב, חיים כל כך משעממים צריך לגוון במשהו..." ענת ממשיכה לאכול בהנאה מקערת הדגנים ועונה " קנאה? סתם משמין!"

דגני בוקר פיטנס, עשויים מחיטה מלאה ומציעים יתרונות תזונתיים משמעותיים לעומת דגני בוקר רגילים: רבע מאחוזי השומן, פי 2 ריכוז ברזל, 50% יותר חומצה פולית וויטמין C ופי 3 כמות סידן. כל אלו חיוניים לגוף האישה ותורמים לבריאות תקינה המאפשרת ליהנות מאורח חיים פעיל.

לדברי איילת תורן-דובר, מנהלת שיווק חטיבת דגני הבוקר של אסם, "דגני בוקר פיטנס מאפשרים לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת מבלי לוותר הנאה מטעם. מחקרים שערכה נסטלה מוכיחים כי נשים שצורכות דגנים מלאים נוטות להיות רזות יותר מנשים שלא, שכן הדגנים המלאים יוצרים תחושה של שובע ומונעים נשנוש בין הארוחות". תורן מציינת כי דגני בוקר פיטנס שילשו את המכירות ולנוכח הביקוש נסטלה נענתה לצורך שעלה מקהל הצרכנים לגיוון נוסף ומביאה טעם אהוב נוסף - שקדים ודבש - אשר ירחיב את אפשרויות הבחירה תחת פיטנס.

דגני הבוקר של נסטלה רשמו בשנה האחרונה גידול של 30% בנתח השוק. נתח השוק של נסטלה, בכלל קטגוריית דגני הבוקר, עומד כיום על 22.5% וממצב את החברה במקום השני בקטגוריה (נילסן, כספי, מרס 2007).

בנוסף ילווה מהלך ההשקה של דגני פיטנס בפעילות תומכת בנקודות המכירה.

קרדטים:

חטיבת החטיפים ודגני הבוקר של אסם: מנכ"ל - נילי צור, מנהלת שיווק - אילת תורן-דובר.

מקאן אריקסון: סמנכ"ל לקוחות - רוני קורל, סמנכ"ל קריאטיב - יניב מלינרסקי ,מנהל קריאטיב - סיגל עבודי, קופי - יפתח שריג , ארט - אסף לוי , הדס יוסיפון - מפיקת משרד, מנהלת לקוחות- ערן שיאון ,תקציבאי בכיר - מיטל נווה , גיא יגור , מנהל פלנינג- שירה לוי , קריינות - עלמה זק.

תאריך:  30/05/2007   |   עודכן:  30/05/2007
שלי פלדמן, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצרנית הטחינה והחלווה הוותיקה, "אחוה-אחדות" עוברת תהליך מיתוג מחדש הכולל את שינוי שמה על גבי כל אריזות המוצרים ל-"אחוה 1929" וברענון האריזות, תוך הדגשת הישראליות של המוצרים והוותק של החברה, שהחלה בייצור טחינה וחלוה כבר בשנת 1929 בתל אביב!
ברשת הערים הבריאות בישראל "משלבים כוחות לקידום בריאות לכל". עמותת רופאים לזכויות אדם, המובילה תהליכי העצמת נשים למען בריאותן, פועלת לצמצום זמני המתנה לרפואת מומחים בנגב באמצעות, שילוב כוחות ויוזמה של נשים מקומיות לסגירת פערים בבריאות והשגת חיים בריאים יותר.
התערוכה המקצועית לכושר, ספורט, ואורח חיים בריא בארגון קבוצת שטיר תיערך בגני התערוכה בת"א בין התאריכים 30-31 למאי. בתערוכה שנערכת זו השנה השנייה משתתפות החברות המובילות בתחום ציוד הספורט והכושר על כל מרכיביו, ובין המבקרים הרבים שצפויים להגיע יהיה גם שר התרבות ראלב מג'דלה שיפתח את כנס הספורט הבינלאומי.
29/05/2007  |  שיפמן, יח"צ  |   הודעות כלליות
רדיו ללא הפסקה 103 FM יוצא בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום SMG (שטרית מדיה גרופ). היקף הקמפיין - מיליון ₪. הסיסמא שתוביל את הקמפיין היא רדיו בגובה העיניים.
חברת "תמי 4" שהינה יצרנית ברים למים הגדולה בישראל, חתמה בימים אלה הסכם חסות מים למשחקי הפיינל- פור של ליגת העל בכדורסל. במסגרת ההסכם תספק החב' ל-4 המשחקים כ-8,000 בקבוקי מים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il