אסם מעלה קמפיין חדש לדגני בוקר פיטנס עם שקדים ודבש של נסטלה. את הקמפיין תוביל הדוברת המייצגת של סדרת "פיטנס", מנחת תוכניות "שעת אושר" בערוץ 2 ומאמנת הכושר המובילה, ענת הראל.
הקמפיין יעלה בהיקף של כמיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הסרט הנו סרט המשך לסדרת סרטי הפרסום של סדרת פיטנס, תחת הסיסמה "עם הדגנים המלאים של פיטנס - זה מרגיש ניפלא לשמור על הגיזרה" בסרט רואים את ענת הראל בחוף הים, ברקע אומרת הקריינית " ענת אוהבת לגוון את קערת הפיטנס שלה עם שקדים ודבש" ענת רצה על-רקע החוף, והקריינית מוסיפה בציניות: "טוב, חיים כל כך משעממים צריך לגוון במשהו..." ענת ממשיכה לאכול בהנאה מקערת הדגנים ועונה " קנאה? סתם משמין!"
דגני בוקר פיטנס, עשויים מחיטה מלאה ומציעים יתרונות תזונתיים משמעותיים לעומת דגני בוקר רגילים: רבע מאחוזי השומן, פי 2 ריכוז ברזל, 50% יותר חומצה פולית וויטמין C ופי 3 כמות סידן. כל אלו חיוניים לגוף האישה ותורמים לבריאות תקינה המאפשרת ליהנות מאורח חיים פעיל.
לדברי איילת תורן-דובר, מנהלת שיווק חטיבת דגני הבוקר של אסם, "דגני בוקר פיטנס מאפשרים לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת מבלי לוותר הנאה מטעם. מחקרים שערכה נסטלה מוכיחים כי נשים שצורכות דגנים מלאים נוטות להיות רזות יותר מנשים שלא, שכן הדגנים המלאים יוצרים תחושה של שובע ומונעים נשנוש בין הארוחות". תורן מציינת כי דגני בוקר פיטנס שילשו את המכירות ולנוכח הביקוש נסטלה נענתה לצורך שעלה מקהל הצרכנים לגיוון נוסף ומביאה טעם אהוב נוסף - שקדים ודבש - אשר ירחיב את אפשרויות הבחירה תחת פיטנס.
דגני הבוקר של נסטלה רשמו בשנה האחרונה גידול של 30% בנתח השוק. נתח השוק של נסטלה, בכלל קטגוריית דגני הבוקר, עומד כיום על 22.5% וממצב את החברה במקום השני בקטגוריה (נילסן, כספי, מרס 2007).
בנוסף ילווה מהלך ההשקה של דגני פיטנס בפעילות תומכת בנקודות המכירה.
קרדטים:
חטיבת החטיפים ודגני הבוקר של אסם: מנכ"ל - נילי צור, מנהלת שיווק - אילת תורן-דובר.
מקאן אריקסון: סמנכ"ל לקוחות - רוני קורל, סמנכ"ל קריאטיב - יניב מלינרסקי ,מנהל קריאטיב - סיגל עבודי, קופי - יפתח שריג , ארט - אסף לוי , הדס יוסיפון - מפיקת משרד, מנהלת לקוחות- ערן שיאון ,תקציבאי בכיר - מיטל נווה , גיא יגור , מנהל פלנינג- שירה לוי , קריינות - עלמה זק.