בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
עיינתי בהצעות השיווקיות של מוצרי המזון של שופרסל וממש לא נפלתי מהכיסא ואפילו גיחכתי ושאלתי את עצמי, האם זו הצעת הערך הטובה של הרשת האדירה הזאת?
|
יכולים לפנק יותר [צילום: AP/David Duprey]
|
|
|
|
|
הריטואל המוזר לכאורה הזה, חוזר בערך אחת לחודשיים וקוראים לו מסיבת המועדון של שופרסל ושל אחיו התאום לפעילויות השיווקיות המועדון של רמי לוי. עיינתי בהצעות השיווקיות של מוצרי המזון של שופרסל וממש לא נפלתי מהכיסא ואפילו גיחכתי ושאלתי את עצמי, האם זו הצעת הערך הטובה של הרשת האדירה הזאת? שופרסל, אשר מרוויחה נטו כאחד מיליון שקלים ביום, כל יום בממוצע! יכולה באמת לפנק את חברי המועדון שלה בהטבה משמעותית יותר, כמו מבחר מוצרים בשקל לפריט או בהנחה משמעותית אחרת ולא בראייה, לכאורה קמצנית ולא נדיבה שכזו, "בימי החג" שהיא עורכת/חוגגת ללקוחות הנאמנים שלה. האם הרשת הגדולה הזאת לא יכולה להציע לנו מבצעים זולים יותר, שכן גם בלי טובות אני רוכש את רוב המוצרים המפורסמים במחירים דומים ברשתות מקבילות אחרות או בערוצי השיווק האחרים! האם אני צריך להמתין לפעילות השיווקית של שופרסל, על-מנת לרכוש שתי פסטות ברילה ב-10 שקלים, מחיר שקיים גם ברשתות אחרות ו/או בפעילויות שיווק כמו פסטה ברילה בשקל ברשת yellow ביום ג' מסוים? לכאורה אחיזת העיניים אשר יוצרת מהומה על לא מאומה! בשביל מה להשקיע מיליוני שקלים בתשדירים ובפרסומות, כאשר הצעת הערך שלך אינה אטרקטיבית?!, הצעה כזו מעליבה ואף פוגעת, שכן היא יוצאת מנקודת הנחה סמויה, שאנו הלקוחות - הדיוטות ושניתן להעמיס עלינו עד בלי די. רמי לוי יצא בהצעת ערך שונה והיא הנחה של 30% למחזיקי כרטיס האשראי שלו, על פניו נראית הצעת ערך משופרת יותר, אבל ללא ידיעה מה הם מחירי הצרכן מהם גוזרים את ההנחה. היום התפרסמה כתבה נרחבת על המותג הפרטי של שופרסל בדה מרקר ( אשר לא אחת צוין גם בבלוג זה), כמותג יקר ולא אחת יקר יותר מהמותג המוביל בקטגוריה, לכאורה התנהגות כוחנית לכל הדעות, אשר אינה מוצדקת ואינה מחויבת המציאות, למעט ראייה קצרת טווח של גריפת רווחים על חשבון הלקוחות.
|
תאריך:
|
14/02/2019
|
|
|
עודכן:
|
14/02/2019
|
|
יובל לובנשטיין
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
שופרסל - קמצן
|
15/02/19 17:21
|
|
2
|
|
עוד מגרעת
|
16/02/19 08:16
|
|
|
|
שמ
|
16/02/19 20:03
|
|
אתמול נפתחה בוורשה "ועידה בינלאומית לשלום וביטחון במזרח התיכון" בהשתתפות נציגים בכירים של 70 מדינות, בכללם ישראל וכל מדינות ערב הסוניות. אירן, כמובן, אינה משתתפת בוועידה, זאת מכיוון שהמטרה המרכזית שלה היא, למעשה, להציג את אירן כבעיה המרכזית של המזרח התיכון, המונעת יציבות וביטחון, ולהביא לבידודה בנוסף לסנקציות האמריקניות. יוזמת הוועידה היא ארה"ב, בהנהגת שר החוץ שלה, פומפיאו, שלא מכבר נשא נאום מדיני מכונן בקהיר לגבי מדיניות ארה"ב במזרח התיכון. איני יודע באיזו הצהרה משותפת תיגמר הוועידה ובאם היא תיצור כלים מעשיים לבלימת אירן ובידודה ברמה הבינלאומית, אבל ברצוני להצביע על כמה נקודות בולטות בהקשר לוועידה:
|
|
|
אני הקמתי מפלגה, אחרי שראיתי שגם לפיד ללא ניסיון מנהלי, צבאי, ביטחוני, הקים מפלגה שהצליחה לשרוד. אני לפיד משודרג, ועשיתי תקנון דומה להם בנוסח של שלטון יחיד, לאמור: אני אקבע, אני אכין רשימת ח"כים, אני אנווט ואני לא צריך פריימריז, זה בזבוז זמן וכסף.
|
|
|
בואו נתחיל בבסיס - אין שום חוק האוסר על איש להצטלם לבד או עם אחרים, ואין שום דרך לאסור על אדם להצטלם לבד או עם אחרים, בין אם הם חיילים ובין אם הם פקידי רשות המיסים או אחרים.
|
|
|
חברי הליכוד לא תמכו באורן חזן ולכן הוא לא שובץ במקום ריאלי ברשימה, אבל אורן חזן לא נכשל, הוא פשוט לא התמודד במפלגה הנכונה. אורן חזן הוא ימני אמיתי ואילו מפלגת הליכוד היא מפלגת מרכז בעוד ששאר מפלגות המרכז הן בעצם מפלגות שמאל בתחפושת. הגיע הזמן לקרוא לילד בשמו (או יותר נכון, לילדים בשמם).
|
|
|
במלים עוקצניות, רוויות לעג ליריב מר ונמהר, נוהג הימין לתקוף את השמאל, ולהפך, כאשר בלא מעט מהמקרים מתחוללת בשל כך מהומת אלוהים. השמאל הפוליטי זוכה לכינויים כמו "הסמרטוט האדום", "פושעי אוסלו", ו"צפונבונים" - כינוי לאותם צעירים וצעירות מפונקים ואמידים, המתגוררים בווילות פאר, הנוהגים במכוניות יוקרתיות והמבזבזים את כספי הוריהם. ובכלל - השמאל מצטייר פחות או יותר כ"סמול".
|
|
|
|