מלחמה עזה מתרחשת בימים אלה לא על-גבי המדפים בחנויות הפיסיות, אלא דווקא בחזית האון ליין, שם מושקעים משאבים רבים מצד השחקנים ובראשם שופרסל, סופר-פארם,
רמי לוי, פוקס עם אתר טרמינל איקס ועדיקה של גולף, כאשר השאר משתרכים מאחור ולעיתים אף לא מורגשים.
שופרסל מגבירה את אחיזתה בשוק האון ליין המקומי, עם השקעות במחסנים ובתשתיות, כולל מחשוב באומדן של כ-600 מיליון שקלים עם אומדן מכירות מזון של כ-1.7 מיליארד שקלים בסוף 2019, מתוך אומדן מכירות מזון של כ-2 מיליארד בשנה, בעוד רמי לוי ורשתות מזון אחרות, מדשדשות מאחור בפער אדיר.
סופר-פארם כחלק ממלחמתה בפריסה של רשת be מנסה להקים פעילות און ליין תוך כדי תנועה ונעזרת בתשתית הפיסית של כ-250 נקודות הפארם שלה וקוראת ללקוחותיה הנאמנים להזמין באינטרנט ולקבל את המוצרים בנקודת הפארם אותה הם מעדיפים וכך מנסים לחפות על העדר מערך משלוחים מחד-גיסא ועל היתרון הגדול שלהם בפריסה הגאוגרפית מאידך-גיסא.
הנהלת סופר-פארם קוראת לשירות זה סופר-פארם און-ליין, אולם בפועל "זה חצי הריון", משום שההזמנות אכן נעשות ברשת, אך האיסוף הוא על-ידי הלקוח ומנגד מגוון המוצרים שניתן להזמין הוא דל יחסית.
פעילות נוספת שעורכת סופר-פארם, זו כניסה לשותפות בגובה של 25% עם החברה המרכזית 25% ביחד עם פעילות בשם "ברינג ברינ" ליצירת בשירות בשם "קוויק", באמצעותו ניתן להזמין מוצרי מזון ולקבלם או בבית או במכולת המועדפת בזמן קצר יחסית, סוג של מהלך בלימה להתרחבותה המדהימה של שופרסל און ליין בתחום המזון בישראל.
שאר השחקנים נמצאים ברמת פעילות שונה לחלוטין ורובם אינם מגיעים להיקף פעילות שנתי של 75 מיליון שקלים. שופרסל מנצלת את תשתיות האון ליין הקיימות שלה, גם בתחום מוצרי הלא מזון מחו"ל דרך שותפות בשם אמריקן אאוטלט, שם היא לא נוחלת נכון לעכשיו הצלחה וגם באמצעות מוצרי הפארם בעיקר על-מנת לצמצם את יתרונה הרב של סופר-פארם בפריסתה הרחבה ובמודעות הרבה בה נמצאת ומציעה לקהל לקוחות האינטרנט שלה מגוון רחב של מוצרים "השייכים ל-be" באתר האון ליין שלה ובכך מצמצמת את הנחיתות המובנת שלה בנקודות הפיסיות של הרשת, אולם כל זה משחק ילדים עד להגעת
אמזון הגדולה ליכולות הגדולות שלה בהפעלת מערכותיה המשומנות, דבר שיחייב את השחקניות להילחם ביתר חוזקה על כל הזמנה.