|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

תחזית אסטרולוגית מרס-אפריל 2019

כחול לבן - מציאות מול אשליה

בטורי השבוע אתמקד שוב באווירה שמלווה את כולנו (למעשה בכל מקום בעולם), ובהמשך אתייחס למפלגות המעניינות וראש הממשלה שלנו, בנימין נתניהו
15/03/2019  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אין עתיד לכחול לבן [צילום: גילי יערי/פלאש 90]

אנחנו ברצועת הזמן של מרקורי בנסיגה. הוא ה"מומחה" בתרגילים, ועתה במזל דגים תכפילו את אופיו כג'וקר בחפיסת הקלפים. הנטייה ל"בריחה" תגרור איתה מבוכה כשהכוכב יחזור להילוך קידמי (סוף מרס). עד אז, הכל ייראה נפלא, אבל בבקשה בלי אשליות! הבטחות בתקופה הזו עלולות לא להתממש, וישאירו אתכם נבוכים מאוד.

הטעויות בזמן הזה עלולות להיות בגלל השינוי בתדרים, שישפיע על הדרך בה תקבלו החלטות חדשות. כדאי להמנע משינוי בהחלטות שקולות שקיבלתם בעבר. אתם עלולים להסתנוור מה"חזון" שמציגים לכם, שצמוד אליו מידע שגוי שיש בכוחו להוליך אתכם לכיוון מוטעה.

המבוכה ואי הנעימות יופיעו אצלכם (מ"השטויות" שעשיתם) אחרי 29.3.

יופיטר ונפטון ממשיכים להשפיע (תהליך שהחל באמצע חודש דצמבר 2018 וימשיך עד נובמבר 2019), ויחזקו את הביטחון העצמי (המופרז), את משאלות הלב בהגזמה. כל צעד עשוי להעשות בלי הרבה היגיון. האופטימיות והאופוריה צובעות את התהליכים כולם. עולם הפנטזיות נהדר.

יופיטר ונפטון (ציפיות גדולות המסתיימות במפח נפש או פשיטת רגל אם מדובר בעסק פיננסי) ממשיכים ללוות את החיים של כולנו. כל עסק, או ארגון, (כולל עמותה ומפלגה) שהתחילו מאז דצמבר 2018 (וזה נכון עד נובמבר 2019) למעשה מושפעים מהמנעד של יופיטר ונפטון, ויסתיימו קרוב לוודאי בפשיטת רגל בעתיד. כל התאגדות, עמותה, מפלגה או עסק יאבדו את האשראי, תרתי משמע, שהיה להם מהרגע הראשון, ולכן תהליך חדש, בדגש על המילה חדש. עתידו? אין לו כזה.

מופע הירח המלא ב-20.03. השילובים על מעלה אפס מאזנים מול כירון ובמנעד לקופידון, נשמע חדשות על על התמוטטות פתאומית של ארגון בריאות בעולם, או חברה הקשורה בטיפול בריאותי, או מוסד לימודים כתוצאה מהונאה כספית או גרעון גדול בניגוד למצופה. ארגונים אלה יצמצמו את גודלם על-ידי מכירת נכסים. זה יהיה זמן לא קל ליצור קבוצה או ארגון. החדשות האלה יהיו ברומו של עולם בגלל נקודת האפס, המייצגת את מעלת העולם.

מולד הירח ב-05.04 יהיה ב-15 טלה. הרבה נקודות יתקבצו סביבו, שיעוררו קונפליקטים. תקופה של אסונות שמפות אסטרו קרטו גרפיה מציגות את סין או מונגוליה, מזרח ארה"ב (פגיעה גם) ואוסטרליה.

בשבוע שהוא סביב ה-10.04, נסו למתן את עצמכם, את הפרספקטיבה, ואל תאמינו לכל מה שאתם שומעים, וגם אל תבטיחו יותר ממה שיש ביכולתכם לתת.

מופע הירח המלא ב-19.04 במעלה 29.07 בטלה, בהיבט לכוכב מארס אורנוס ופלוטו, מעלים את רף האלימות, על בסיס פנאטיות. משפיע על אזור קליפורניה, רוסיה ואירן.

ועוד משהו מעניין במבחן הכוכבים: משאל העם על הברקזיט בבריטניה היה בזמן מארס בנסיגה, היה זה 23.06.2016 וכולנו עדים לתהליך המקרטע שם.

זמני ירח בטל

שבת 16.03
הירח בטל משעה 20:01 עד 02:56 למחרת.
יום שני 18.03 הירח בטל משעה 17:27 עד 03:40 למחרת.
יום רביעי 20.03 הירח בטל משעה 17:30 עד 03:40 למחרת.
[ב-20.03 השמש עוברת למזל טלה, יום השוויון המסמל את תחילת האביב]
יום שישי 22.03 הירח בטל משעה 20:09 עד 04:15 למחרת.
יום שני 25.03 הירח בטל משעה 04:22 עד 08:05.
יום רביעי 27.03 הירח בטל משעה 04:47 עד 16:07.
[בלילה שבין חמישי לשישי 29.03 נעבור לשעון הקיץ]
שבת 30.03 הירח בטל משעה 03:04 עד 04:45.
יום שני 01.04 הירח בטל משעה 06:13 עד 17:47.
יום רביעי 03.04 הירח בטל משעה 18:47 עד 05:55 למחרת.
שבת 06.04 הירח בטל משעה 05:25 עד 16:05.
יום שני 08.04 הירח בטל משעה 11:21 עד 24:14.
יום רביעי 10.04 הירח בטל משעה 20:37 עד 06:30 למחרת.
שבת 13.04 הירח בטל משעה 02:31 עד 10:49.

אצלנו

רשימת כחול לבן

ההודעה (בטוויטר) על חתימה בין בני גנץ ויאיר לפיד הייתה ב-21.2.2019 בשעה 04:22 לפנות בוקר. יש להניח שחתמו כמה דקות קודם לכן. באותו יום הירח היה בטל משעה 03:44 לפנות בוקר (עד שעה 16:16). כלומר, ההסכם נחתם בתוך "הירח הבטל". הניסיון האסטרולוגי מוכיח לאורך שנים שאירוע שהתחיל בזמן ירח בטל, וצריך להתפתח יהיה בבעיה.

בנוסף ברקע כזכור חוגגים יופיטר נפטון, המסמלים השראה והתלהבות מחד-גיסא, אבל תעתועים מאידך-גיסא.

מבנה המפה של ההסכם בין בני גנץ ויאיר לפיד באותו היום מציג את כוכב ונוס כלואה בין סאטורן ופלוטו במזל גדי. הצורך בהכרה ולצד מאבקי כוח, הכל או לא כלום. הניסיון לשמור על תדמית (עם הסאטורן) מתנגש עם הצורך בתשומת לב. כוכב ונוס בגדי זקוק להישגים ומתרשם רק מהישגים. כך שהקהל שלהם גם יושפע מהישגים ("117 שנות ניסיון צבאי"). לאורך תקופת הבחירות, ובעיקר ביום הבחירות, כוכב סאטורן יגיע במעבר בדיוק לכוכב ונוס ויצנן אותה. התלהבות? ממש לא. הכוכבים סאטורן ופלוטו שכבר נמצאים ביחד נפגשים עם זנב הדרקון, ייפגשו עם הסטליום במפת האיחוד, ויביאו גם אכזבה! אלה נמצאים מול מעלת הליקוי שהייתה בקיץ 2018 ולכן ההשפעה שלהם חזקה הרבה יותר. ביום הבחירות הוונוס בצמידות לנפטון במפה גם היא "עוזרת" לאכזבה. התקרבנות? כל אחד שם יאשים את השני? מבנה הכוכבים מקשה על אחדות במפלגה. הנפטון ברקע על ציר 7-1, מקשה על שיתופי פעולה, במעגלים אחרים אין כוכבים על הציר הראשי, ציר הקארדינאל, כך שאופיו של הירח הבטל מתבטא בעוד דרכים בעזרת כוכבים שמגיעים או לא מגיעים לצירים של המפה (אם אין כוכבים על הציר הראשי, אין בסיס).

שמענו כבר על הסדקים שהתגלעו במפלגה לאחרונה, מה שהביא להחלטה שבמקום ארבעה נהגים היושבים כולם ביחד על כיסא הנהג, יהיה זה יאיר לפיד "בעל הניסיון" ממערכות בחירות קודמות, שיקח את המושכות, ויכוון את הדרך. ההחלטה בזמן מרקורי בנסיגה (הוציאו ג'וקר) במזל דגים, בצמידות לנפטון. צפו בהמשך לזיגזגים.

אין בשורות! אצל לפיד במפה, המארס המקודם יגיע ל-20 גדי. כלומר, כל הסטליום סאטורן, פלוטו וזנב דרקון יחנו על המארס (שהוא המנוע, האנרגיה המפעיל) האחריות החזקה עלולה גם לשתק, זה לא יעזור לו להניב תוצאה. בנוסף, ברשימות הרבות שכבר כתבתי על לפיד, ציינתי שקבוצת הכוכבים שלו במזל עקרב (שמש, מרקורי ונפטון) נמצאים על זנב דרקון של המדינה. קשה לאדם כמוהו לקדם סדר יום עם חידוש, לצאת מהקופסה כדי לפעול למען המדינה. גם אם רוצה, זנב הדרקון מסמל את העבר. כלומר, להאחז במה שהיה נכון פעם ולא במה שיכול להביא להתפתחות במדינה. דרך אגב, לעפר שלח, יד ימינו (אולי צריך לכתוב "שמאלו"), בהורוסקופ כוכב, מארס נמצא ב-19 גדי, והסאטורן המקודם 19 גדי, והמעברים של סאטורן, פלוטו וזנב דרקון עלולים גם "לתקוע" את היוזמות/רעיונות שלו לקדם את לפיד במפלגה החדשה (למעשה גם אם היו נשארים עם "יש עתיד" האוריגינלית). שנת 2019 אינה השנה שלהם.

על בני גנץ כבר כתבתי ברשימה הקודמת. השמש המקודמת יושבת על נקודת האמצע סאטורן פלוטו במפת המדינה, הלילית (המסמלת בעיקר נקודת חולשה אצל גברים) המקודמת ב-20 סרטן מול הסטליום המדובר במזל גדי. חשוב לזכור, כמו שכבר כתבתי באחת הרשימות הקודמות, שמפת הלידה שלו מעידה על "אדם שאינו יוזם, אלא שהנסיבות דוחפות אותו על-פי רוב להגיע להחלטה או למקום הנכון בשבילו." המיקום של כוכב ונוס במפה שלו, גורמת לו להסס בקבלת החלטה, הוא לא מסוגל להחליט לבד. ותזכרו תמיד - "הכוכבים לא משקרים".

המפה המשלבת את האיחוד "כחול לבן" עם המדינה מציגה את אורנוס או נפטון על הצירים 7-1, 8-2, 9-3. היתרון אינו קיים, הם מגיעים עם "עוד מאותו הדבר". אורנוס מבטא מיצוי וניתוק, נפטון אידיאליזציה שאינה מאפשרת גיבוש ושיתופי פעולה. הצורך שלהם לעניין ולמשוך את קהל הבוחרים וגם לשמור גם על השותפות הפנימית יוצר קושי. הכוכבים על הצירים 7-1 ו-8-2, הפוטנציאל לחיכוכים גבוה (8-2), בעיקר כשהשותפות ביניהם מציגה עמימות, אפורה. זיכרו, השותפות של הרביעייה לא תחזיק מעמד לאורך זמן. "כחול לבן" זו דוגמה למפלגה שעונה להגדרה "ניסוי ותהייה". אינני יודעת אם נדע או נשמע כל כך עוד לפני הבחירות או אחריהן, אבל זהו שילוב שלא "מחזיק מים" לטווח הארוך.

משה פייגלין ו"זהות"

נשאלתי על רשימת זהות של משה פייגלין. קשה לתת תשובה מלאה אם אין שעת לידה של פייגלין. לכן התשובה שלי תהיה מוגבלת לנתונים הקיימים. המפה עצמה מכילה כמה נקודת משבר, ומבנה הכוכבים נותן הרגשה של חוסר הגשמה בגלל אלה. כאילו הוא מתקרב לדברים שרוצה להשיג, אבל אלה "בורחים" ממנו. השמש המשותפת שלו עם המדינה מבודדת... לא ברור אם מאמינים להבטחות שלו. אבל זכרו: זו הערכה בלי שעת לידה!

מפלגת הימין החדש

במוצאי שבת 29.12.2018 הודיעו נפתלי בנט ואיילת שקד על פרישה מ"הבית היהודי" והקמת רשימת "הימין החדש". הכוכבים מספרים לנו שהעיתוי לא היה נכון, ולפי המפות, נפתלי בנט יינזק מהמהלך, יותר מאיילת שקד. קשה להתעלם מהמפגש מארס/כירון בית 8 בהצהרה על הקמת "הימין החדש". מלחמה ואכזבה.

מבנה המפה המשותפת של בנט ושקד, וגם ההצהרה שלהם על הקמת המפלגה, עבורי כאסטרולוגית זה הרגע בו "הוקמה". הרעיון החדש שלהם, להיות עצמאיים, מעיד שיהיה עליהם לקבל עזרה כדי להתקדם.

המפה המשולבת של "הימין החדש" עם המדינה מציגה עצמאות מדומה, עם הכוכבים נפטון ויופיטר ירחיים (מפת לילה) בבית 4, היציבות היא אשליה. כלומר, צפוי קשר בעייתי עם המדינה. במפה ניתן לראות הבטחות מעל ומעבר, הבטחות שהם יתקשו לממש. הסאטורן ופלוטו שמשיים (מפת לילה) בבית 2. השניים יבינו מהר מאוד את מגבלות כוחם, מה שישפיע על האהדה הציבורית, בלשון המעטה.

הכוכבים לעת הזו, ולחודש אפריל, כמו גם הרצון לפעול בלי לתת דין וחשבון לנורמות המקובלות, מכניסים אותם למצב שבו הם מנסים ליצור לעצמם שם ייחודי, שבמציאות הוא נבחן כל יום מחדש. על הטעויות הם ישלמו, אחרי שיבינו שעליהם "להתחיל מחדש". כלומר להמשיך לפתח את הרעיון שלהם עם הימין החדש, אבל בלי לצפות לתמורה מיידית, לקצור רווחים. פופולריות ואהדה יגיעו רק עם סבלנות בעתיד (אולי בבחירות הבאות, מתי שיהיו). בינתיים יהיה עליהם להתפשר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך בתפקידו, גם לקדנציה החמישית. את המסקנה הזאת אני בונה מהמפה המסמלת את תפקידו בשילוב עם מפת המדינה וכתבתי את זה ב-09.09.2018.

ב-7 בדצמבר 2018, כתבתי: "המפה המציגה את תפקידו של נתניהו כראש ממשלה מאז 2009 זו המפה החשובה שאיתה אני עובדת (מאחר שמאז 31.3.2009 הוא ראש ממשלה ללא הפסקה) הכוכבים הפועלים עכשיו (לאורך השנתיים הקרובות) על ציר 4-1, לצד 7-1. מצד אחד מציגים יציבות ותמיכה, ומצד שני, עליו להוכיח את עצמו כל פעם מחדש כמנהיג. להתמודד בכל פעם עם אירוע או משהו "קריטי". כך "אוסף" אכזבות לצד הישגים רבים (למקטרגים נאמר: מי שלא עושה לא טועה). אין ספק שכדי להיות בתפקיד של ראש ממשלה כאן במדינת ישראל, נדרשת ממנו דריכות יומיומית וזה משתקף במפות המייצגות את תפקידו.

לאורך הדרך נשאלתי פעם אחר פעם על החקירות וההמלצות לכתבי אישום. התשובה שלי נשארה כמו בעבר, הכוכבים תומכים ברה"מ, ויעזרו לו להיות צודק. ההמלצות (בהשראת מרקורי בנסיגה ונפטון ברקע) הן על הנייר, אבל הכוכבים התומכים במפה האישית ימשיכו ויעזרו לו להוכיח איפה נמצאת האמת. צר לי אם חלק מהקוראים מאוכזבים".

לאורך השנים הקרובות, מבנה הכוכבים שמלווה את המפה המייצגת את תפקידו כרה"מ והמדינה הוא 10-4, 8-2, 9-3. זה מבנה שממליץ לשמור על הקיים. במעגל נוסף יש כוכבים על הצירים 7-1, 8-2 ו-9-3. המבנה הזה מעורר מחשבה איזו ממשלה יוכל להקים. רה"מ עלול להתקשות בשמירת עצמאותו, להתמודד עם המתח שצפוי גם בגלל ה"תביעות" של השותפים, ההתלבטויות, לצד הרצון לעמוד בנורמות, ולחפש את האיזון העדין. נקווה לטוב עבור כולנו, כי אין לנו ארץ אחרת.

לסיכום: לפי ההורוסקופ המציג את ראש הממשלה נתניהו בתפקידו, נראה שהוא יהיה זה שיחליט מתי הוא בוחר לפרוש.

"הרוב הוא הכוח הגדול ביותר בעולם, צא והעמד עשרה פילוסופים מצד אחד ואחד-עשר שוטים מהצד השני – והמכריעים יהיו השוטים" [קלאוד טילור]

תאריך:  15/03/2019   |   עודכן:  27/03/2019
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הפרופסור רונית סצ'י פאינרו נולדה בארץ. כשהייתה בכיתה א' עברה לוונצואלה עם הוריה ואחיה הגדול למשך כשש שנים, במסגרת שליחות ההורים שניהלו שם מיזמי בנייה. כשהייתה בגיל 12 שבה המשפחה ארצה והתגוררה בחולון. בכיתות י"א-י"ב, לאחר מעבר המשפחה לרמת אביב, למדה בגימנסיה בבגרות מוגברת במקצועות המדעים, בפיסיקה, במתמטיקה, בכימיה וגם באנגלית.
15/03/2019  |  שרון מגנזי  |   כתבות
1.
15/03/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
קיבוץ עין שמר הוקם בשנת 1927 על אדמות קק"ל על-ידי חלוצי תנועת "השומר הצעיר". הוא שוכן בסמוך לפרדס חנה ומשתייך למועצה האזורית מנשה. מייסדיו היו קבוצת "עין גנים", חניכי השומר הצעיר בפולין שהתגוררו בעין גנים שליד פתח-תקווה, והמתינו לתורם לעלות על הקרקע.
14/03/2019  |    |   כתבות
התבגרות, הזדקנות ומוות, הם חלק בלתי נפרד מהחיים ובמקום להדחיק את הבלתי נמנע, כדאי לקבל אותו, להתכונן אליו ולחיות את השנים המבוגרות בחוכמה ובבריאות מרבית.
14/03/2019  |  אולגה רז  |   כתבות
חלומו של ביאליק מתגשם... רוחו של המשורר הלאומי נושבת באוהל שם: כאן ממשיכים את המפעל היפה של "עונג שבת" שהנהיג ביאליק בבית המקורי של 'אוהל שם'. תיאטרון אורנה פורת יושב בבית של אוהל שם... ושומר על השם. הנשמה היתרה של עונג שבת שבה וחוזרת... מיקי ירושלמי יושב-ראש תאטרון אורנה פורת ומיכה ינון יושב-ראש חבר הנאמנים רואים בכך קיום מחויבות למשורר הלאומי.
14/03/2019  |  הרצל ובלפור חקק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il