|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

דואר ישראל אתכם גם על אי בודד

- הודעה מטעם דואר ישראל
17/06/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

חברת דואר ישראל משיקה בימים אלה מהלך פרסומי רחב-היקף בתקציב מדווח של כ-1.5 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ובכיכובם של צמד הפרזנטורים המלווים את חברת הדואר מזה מספר שנים - אלי פיניש ומריאנו אידלמן.

הקמפיין המכוון לחשיפת השירותים החדשניים המתקדמים של חברת דואר ישראל ממשיך במיתוג החברה כחברה עסקית חדשנית "ובניעור האבק" מתדמית רשות הדואר לשעבר. בסרטונים נחשפים לציבור היצע שירותים נרחב וניתן לומר אפילו מפתיע המשקף מאמץ משמעותי שעושה החברה בשנה וחצי האחרונות לביסוס מעמדה כחברה מובילה ומתחדשת. ככל הנראה זו הפעם הראשונה בישראל שמושק קמפיין טלוויזיה, הכולל בנוסף לטיזר (קדימון) עוד 8 סרטים. הסרטים באורך ממוצע של 25 שניות.

כל השירותים מוצגים בדרך הומוריסטית, מצחיקה ושימושית על-ידי אלי ומריאנו המגלמים זוג נשוי ששורד על אי בודד ומגלה, פעם אחר פעם, שהדבר שהכי חסר לו על האי הוא... שירותי הדואר! מטוסם של בני הזוג נאלץ לנחות נחיתת חירום באי בודד, והם מגלים כי שירותי הדואר החדשים הם אלה המאפשרים לזוג להמשיך ולחיות את חייו כמעט כרגיל...

נוסף על הקמפיין תשיק החברה קטלוג חדש, מעוצב וקריא לחשיפה דידקטית מפורטת של מוצריה ושירותיה, בכ-2 מיליון עותקים שיופצו לבתי הלקוחות ובכל סניפי החברה. במהלך הקמפיין יובלטו, בין השאר, שירותים חדשניים כמו "דואר 24" - שירות העברת דואר תוך 24 שעות; "סלופארק" - חניה באמצעות הטלפון הנייד; הודעת SMS על הגעת דואר רשום לנמען, שירות המרת מט"ח בסניפים ועוד.

אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל: "הקמפיין החדש ימשיך לבסס את מעמדה של חברת דואר ישראל כרשת קימעונאית המספקת מגוון של שירותים פיננסיים מתקדמים, הקמפיין החדש יציג את שלל המוצרים שמספקת החברה תחת קורת גג אחת (ONE STOP SHOP) בשפה קמעונאית, מתוחכמת וחדשנית, תוך מתן דגש על איכות השירות".

אלדד כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת דואר ישראל: "בחרנו להשיק קמפיין תדמיתי על-ידי שימוש בחשיפה רחבה של שירותי ומוצרי החברה וזאת על-מנת לחזק את הפרמטרים של חדשנות ומגוון המאפיינים את מותג דואר ישראל. אני מעריך שאנו נפתיע את לקוחותינו בהיצע, במגוון ובחדשנות של המוצרים שנחשוף בחודש הקרוב".

רשימת קרדיטים:

סמנכ"ל קריאיטיב: רוני שניידר
מנהלת קריאיטיב: קרן קיי
ארטדיירקטור: שירה וורשבסקי, רחלי צרפתי.
קופירייטרים: אבישי פרידלר, הילי ברוק.
מנהלת מח' הפקה: רינת סיטון.
מפיקה: מיטל מנחם.
מנהל אשכול לקוחות: אורן דיבון.
סופרוויזרית: איה אורפז.
תקציבאית: מיטל סודרי
פלנר: גיא חיים
חברת הפקה: גפן הפקות
במאי: רני כרמלי
צלם: טובי הורשטיין
ארט: שמוליק בן שלם
הפקת קטלוג: פיגמנט

תאריך:  17/06/2007   |   עודכן:  17/06/2007
חברת דואר ישראל בע"מ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאמא עוף תעלה בקמפיין טלוויזיה רחב היקף באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין בהשקעה מדווחת של 3.5 מיליון ₪.
מתוקף תקנות הגז (בטיחות ורישוי) (רישוי העוסקים בעבודות גפ"מ), התשס"ו - 2006, העיסוק בעבודות גפ"מ טעון רישיון מאת מנהל ענייני בטיחות הגז במשרד התשתיות. הרישיון יוענק לתקופה של 3 שנים לעוסקים בעבודות גפ"מ מסוג: מתקין גפ"מ רמה 1, מתקין גפ"מ רמה 2, מתכנן גפ"מ ומתכנן גפ"מ בכיר.
17/06/2007  |  חגית גניש  |   הודעות כלליות
רשת האופנה FOX מעלה קמפיין "שוס עונה" המשודר בערוץ 2,
המערך הקרדיולוגי של המרכז הרפואי "וולפסון" בחולון, עורך יום עיון על: קרדיולוגיה בעידן של טכנולוגיות מתוחכמות - עידכונים, בעיות חדשות ומחלוקות, ביום רביעי 27.6.07 בשעה 18:00 באולם ההרצאות של ביה"ח "וולפסון".
חברת צבר תיירות ונופש, משיקה מיתוג מחדש של החברה. תהליך המיתוג החדש, בהשקעה בהיקף של 2 מיליון ש"ח, גובש בחודשים האחרונים, במטרה לרענן את תדמית החברה וליצור רוח ושפה ארגונית אחידה בה ידברו כל מחלקות החברה. המיתוג ייחשף בימים אלה בקמפיין תדמית באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, בטלוויזיה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
יקיר בן-משה
יקיר בן-משה
כל הספרים שתקו, מה יכולנו לומר? אפילו לסקלי הסמיק, לא ידענו שפוגל גונב, לא ידענו שהוא מחביא פירורים מעוגיות של אחרים
דרור גרין
דרור גרין
הרהור על שיר עגום ביותר מאת דן פגיס    את השיר 'הקרב' קראתי בספר 'שנים-עשר פנים'    הכותרת 'הקרב' אינה מתאימה לשיר, שאינו מתאר קרב אלא תהלוכה של מתים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il