|   15:07:40
דלג
  משה נסטלבאום  
משפטן מאחורי הכותרות
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
איך מלבישים את הבית? טרנד עיצוב הקירות
קבוצת ירדן
פעילויות חווייתיות עם המשפחה בתקופת החגים

ליברמן - שחקן שחמט פוליטי

טור דעה אישית בשישי שלא דופק חשבון ליברמן, שחקן השחמט הפוליטי הטוב בישראל הולך על כל הקופה ויש סיבה לדאוג כחלון השיג בקושי ארבעה מנדטים ורוצה לחזור לאוצר מבחני ההסמכה של הרבנות כוללים שאלות שמי שיפתור אותן בהצלחה יוכל להפוך לרב גדול בתורה ולסוטה מין לא קטן ואיך מתמודדים עם כאב שלא חולף
10/05/2019  |   משה נסטלבאום   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
אמן השחמט הפוליטי [באדיבות מושיק לין]

חגיגות יום העצמאות הסתיימו. עכשיו מתחילות החגיגות הפוליטיות האמתיות של הרכבת הקואליציה החדשה. במערכת הפוליטית יודעים שהכל תלוי בליברמן, שחקן השח הטוב ביותר על המגרש הפוליטי בישראל. לליברמן יש זמן.

משה כחלון רוצה מאוד לחזור למשרד האוצר. ארבעת המנדטים שהוא קיבל בבחירות האחרונות, לעומת העשרה בבחירות הקודמות, הם ההוכחה הטובה ביותר מה חושב עליו הציבור. נתניהו מציע לכחלון את תיק החוץ, אבל כחלון רוצה רק את תיק האוצר שבו הוא נכשל. בקרוב גל של גזירות ומיסים חדשים.

מבחני ההסמכה של הרבנות הראשית לישראל מבטיחים שמי שיעבור אותן בהצלחה יוכל להיות רב גדול בתורה, אבל גם סוטה מין לא קטן, וגם להחזיק בתעודה של פדופיל מוסמך. אל תחמיצו.

כואב לכם? חבל שתסבלו. בשביל זה יש את מחלקת הכאב של איכילוב שעושה נפלאות. ואת הד"ר אחמד עיראקי, שדואג שהחיים ייראו אחרת.

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה, יזם רעיון מקורי איך להוריד את המחירים בדוכנים לממכר מזון, שהוקמו סביב בימות הבידור ביום העצמאות בפתח תקוה. כדאי לאמץ גם ברשויות מקומיות נוספות.

נאש קונטרול

אביגדור ליברמן הוא שחקן השחמט הפוליטי הטוב בישראל. הוא קורא במקצועיות את המפה הפוליטית, ומתנהל בחוכמה על לוח השחמט. ליברמן לא ממהר לשום מקום. הוא יודע שנתניהו זקוק לו, ומנקודת המוצא הזאת הוא יוצא לדרך.

אין מי שמכיר את נתניהו כמו ליברמן. הוא קורא אותו במדויק, ומצליח לחזות את מהלכיו, כפי שרק אדם שהיה קרוב כל כך לנתניהו יודע לעשות. ליברמן מכיר את כל השפנים שנתניהו יוציא מהכובע והוא משוכנע שהוא לא יופתע.

לליברמן אין בשלב הזה מתחרים על תיק הביטחון. ליברמן יודע שנתניהו יעשה הכל כדי לרצות בראש ובראשונה את שותפיו הפוליטיים מחוץ לליכוד. נתניהו לא מתרגש מהעובדה שלשרי הליכוד יישארו התיקים הבכירים פחות. גם הוא יודע שעל כל חבר כנסת שלא יסכים לקבל את הצעתו לשמש שר בממשלתו החמישית, יהיו לפחות חמישה מועמדים אחרים שישמחו לקבל את התפקיד.

השר יואב גלנט רואה עצמו מועמד לתיק הביטחון, אבל סיכויו לקבל את התפקיד קלושים. לגלנט יש רקע ביטחוני מרשים, אבל במערכת הבחירות הוא התגלה כאויב של עצמו. ההתבטאויות שלו עוררו גיחוך, ונסיונו לרצות את נתניהו בדרך של חנופה עיוורת, רק הרחיק ממנו את תיק הביטחון. הכלל הוא שמי נמצא כבר בכיסו של נתניהו, הוא בעל הסיכויים הנמוכים ביותר לקבל את מה שהוא רוצה.

השר גלעד ארדן הוא אחת הדוגמאות לשר שמתבטל בפני ראש הממשלה, כדי לקבל תפקיד שיאפשר לו לכהן כשר גם בממשלה החדשה. התבטאויותיו של ארדן זכו להרמת גבה, והתנהלותו במערכת הבחירות בניסיון לרצות את ראש הממשלה היו מעוררות רחמים. נתניהו המנוסה לא קונה את חנפנותו של ארדן, וגם לא את ההתגוללות של ארדן לרגליו, דבר שארדן יודע לעשות טוב יותר מכולם.

נתניהו איננו שוכח לארדן את חלקו בסגירת רשות השידור, שנעשתה מטעמים שאינם ממלכתיים. זה קרה באורח פלא, לאחר שהתברר לארדן שלמרות שהוא השר הממונה על ביצוע חוק רשות השידור, הוא לא זוכה לעדיפות בשידורי הערוץ הראשון.

העובדה הזו הכעיסה את ארדן, שציפה כנראה לזמן מסך נרחב יותר, לקראת הפריימריז שהיו באותה תקופה בליכוד, אבל הוא לא זכה לשום עדיפות בהשוואה לשאר חברי הכנסת של ליכוד.

ארדן החליט שיש צורך לפרק את רשות השידור, ולהקים גוף חדש, שלפוליטיקאים לא תהיה בו דריסת רגל. זה צעד חשוב ומבורך בפני עצמו, אלא שתאגיד השידור החדש, שקם על חורבותיה של רשות השידור, הוא לא דוגמה לגוף נטול זיקה פוליטית.

מה שמכעיס את נתניהו הוא העובדה שהגוף שהקימו גלעד ארדן ויאיר לפיד עושה לו בית ספר על בסיס יומי, ונתניהו לא שוכח מי האחראי הישיר לכך.

ארדן היה בתחילת דרכו הפוליטית עוזרו של השר אביגדור ליברמן, אלא שהוא לא הצטיין כנראה בלימודיו הפוליטיים, ולא למד מליברמן מה שטירון פוליטי אמור ללמוד. לליברמן זה לא היה קורה. זה ההבדל בין מקצוען לחובב.

ראש הממשלה נתניהו לא 'סופר' את ארדן, שמוכן עכשיו לבצע למען נתניהו כמעט כל משימת התאבדות. עובדה, נתניהו היה הראשון להציע לשותף החדש בקואליציה בצלאל סמוטריץ', את תיק המשרד לביטחון הפנים בממשלתו החדשה, בתנאי שסמוטריץ' יסכים לוותר על תיקי החינוך והמשפטים שאותם הוא רוצה.

לא בטוח שארדן יכהן בממשלה החדשה כשר לביטחון הפנים. השרה מירי רגב שנושאת את עיניה לתפקיד כבר פועלת להשיג את המינוי ואין צורך להמר את מי יעדיף ראש הממשלה.

זוכרים את התמונה שפורסמה ערב הקמת הממשלה הקודמת? אז לארדן לא הוצע כלום, והוא הזדרז להצטלם בחברתו של גדעון סער, כדי לאותת לנתניהו למי הוא עלול לחבור. ספק גדול אם ארדן יכול לחזור על אותה תמונה, לאחר שהזדרז לתקוף את סער, כדי לרצות שוב את ראש הממשלה. ארדן התבטא שהוא "יכול להבין את הדאגה של ראש הממשלה מהדברים שאמרו לו אנשים בליכוד על המהלכים של סער". הוא עשה זאת כמובן מתוך חנופה, רק כדי שיזכה בתפקיד הולם גם בממשלתו החדשה של נתניהו, אבל ספק אם הוא לא יצא נפסד מכל הכיוונים.

נתניהו נוהג בארדן כפי שנוהגים במשרת פוליטי, וגדעון סער יודע מה שהוא ידע בעבר. ארדן אינו נאמן, ולא יכול להיות בן ברית פוליטי אמיתי. ארדן מכיר בעיקר את עצמו, ולכן איש בליכוד לא יצטער לשמוע שנתניהו מציע לארדן שוב תפקיד שכבר מילא בעבר, כמו למשל השר לאיכות הסביבה.

אשר לליברמן, הוא יודע בשלב זה שהוא המועמד הוודאי לתפקיד שר הביטחון. ניסיונות שנעשו להביא לעריקתה של חברת הכנסת החדשה עומר ינקלביץ' מכחול לבן לליכוד, או להשיג את תמיכתה בקואליציה מבחוץ, משחקות לידיו של ליברמן, ומתפרשות על ידו כלחץ מצדו של ראש הממשלה שיודע שליברמן לא בכיסו.

ליברמן מתכוון למתוח את עצביו של ראש הממשלה עד לדקה התשעים. והוא יודע איך עושים את זה. החלטתו לנסוע לחו"ל יום לאחר הבחירות, מבלי שניתן היה לאתר אותו, נועדה לאותת גם לראש הממשלה וגם לליכוד, שהוא לא מונח בכיסו של איש.

ליברמן מחכה בסבלנות. יש לו זמן. הוא יודע שבמצב הנוכחי אין לו תחליף.

על הסף
רוצה רק אוצר [באדיבות יותם נבין]

152,000 בוחרים נתנו את אמונם במשה כחלון, הרבה פחות ממה שכחלון ציפה לקבל. במקום עשרה מנדטים במערכת הבחירות הקודמת, קיבל הפעם כחלון ארבעה בלבד. כחלון, שר אוצר כושל, לא הצליח לשכנע הפעם את בוחריו הפוטנציאליים, שהוא השר החברתי שראוי להצביע עבורו, ובסקרים שנערכו ערב הבחירות הוא התנדנד על גבול אחוז החסימה.

איזו בשורה יביא לנו כחלון בממשלתו החדשה של נתניהו, שהוא לא הביא לנו בממשלתו הקודמת? מה הוא ידע לעשות טוב יותר ממה שהוא לא עשה בממשלה היוצאת, והאם נכון להפקיד שוב בידיו את ההגה הכלכלי?

גם ראש הממשלה נתניהו מבין שכחלון היא לא הבחירה האידיאלית, ולכן הוא הציע לכחלון כמה תיקים חלופיים ובהם גם את החוץ. אבל כחלון, שרוצה להמשיך להצטייר חברתי, למרות שלא רבים ממשיכים לקנות את הסיפור שהוא כזה, מעדיף את תיק האוצר.

אם לאחר שכחלון ייכנס למשרד האוצר, הוא ינסה לכסות את הגרעון העמוק באמצעות העלאת מיסים או הטלת מיסים חדשים, תוכלו להיווכח מה הוא שווה בדיוק. שר אוצר שמגלגל את כישלונותיו לכיסו של הציבור הוא חובב ואנחנו רוצים שר אוצר מקצועי.

למען הקופה הציבורית, ולמען מי שאמורים לשלם את מחיר הניהול הכושל של כלכלת המדינה, טוב יעשה כחלון אם יבחר בתיק אחר, שבו הוא יכול לצמצם נזקים.

הלכות ביזאריות

מדינה של סוטים. מה שתקראו כאן אמיתי לחלוטין. בחינה של מחלקת הבחינות של הרבנות הראשית לישראל, בהלכות נידה נחשפה ברשת.

המקור הוא אתר האינטרנט של הרבנות הראשית לישראל. הנבחנים הם מי שמבקשים לקבל הסמכה לרבנות. את הבחינה מצאו דרור רג'ואן, וניצן וייסברג, שהיא מרצה ויועצת לחדשנות, ופעילה חברתית בתחום החינוך.

השאלות בבחינה שעוסקת בהלכות נידה הן ביזאריות, כאשר השאלה המקוממת במיוחד היא שאלה מספר חמש, שמקפלת בתוכה שתי עבירות פליליות, נישואים עם קטינה ואינוס. ברבנות הראשית מצפצפים כנראה צפצוף ארוך על החוק. בתשובות לשאלה חמש, לא ניתנה אף אפשרות חוקית כמו למשל לפנות למשטרה.

זהו נוסח הבחינה למי שרוצים לקבל הסמכה לרבנות, כפי שהוא התפרסם באתר הרבנות הראשית לישראל תחת סמל המדינה - לא נגענו.
1. אמר רב זירא בנות ישראל החמירו על עצמן וכו'
א. ציין ג' טעמים שהובאו בראשונים לחומרת בנות ישראל.
ב. מה החידוש בכך שהחמירו אף בטיפת דם כחרדל, ומה הדין אם ראתה פחות משיעור זה?
ג. האם בתקנת רבי וחומרת בנות ישראל יש נפק"מ בין ראיית דם לראיית כתם?
2. א. אישה שפיהקה וראתה פעם אחת, ואחר כך פיהקה שוב ולא ראתה ולא בדקה מה דינה ומדוע?
ב. אישה שיש לה וסת הגוף שמפהקת ורואה את ראייתה נמשכת גם לאחר שסיימה לפהק, למה חוששת ומדוע? ציין את הנידון בדברי הראשונים והכרעת השו"ע!
3. קטנה, גדולה או זקנה, שיש להן וסת קבוע להפלגת ל"ה יום ופסקו ג' חודשים מלראות, האם נעקר וסתן לגמרי או שעדיין חוששות לו? וכשחזרו לראות למה חוששת מכאן ולהבא? פרט!
4. אישה שהרגישה פתיחת פי המקור או שהרגישה זיבת דבר לח בפרוזדור, מה הדין במקרים הבאים:
א. בדקה עצמה מיד ולא מצאה כלום או שבדקה ומצאה מראה טהור?
ב. בדקה בעד מלוכלך בדם או בעד שאינו בדוק ומצאה על העד מראה טהור ומראה טמא?
ג. לא בדקה עצמה לאחר ההרגשה ומצאה אחר כך כתם על בגד צבעוני?
עכשיו אנחנו מגיעים לשאלה המקוממת מכולן, שהיא שאלה בפדופיליה, שאם הרבנות הראשית לישראל, מרשה לעצמה לכלול אותה בדף הבחינה, אנחנו כנראה לא מדינת חוק אלא מדינת הלכה.
5. אדם התחתן עם כלה בת 11 שנים בלבד (עדיין לא ראתה דם מימיה), ולמה חוששת במקרים הבאים:
א. נבעלה בעילת מצווה ולא ראתה דם.
ב. לאחר החתונה התחילה לראות כתמים על גופה ובגדיה.
ג. לאחר חצי שנה התחילה לראות דם לראשונה וזו הייתה ראייה ארוכה שנמשכה מספר ימים.

בין האפשרויות שניתנות לבחירה לנבחנים אין ולו אפשרות חוקית אחת, לפנות מיד למשטרה, לבית חולים, או למרכז לנפגעות תקיפה מינית.

באתר אינטרנט, שבראש העמוד שלו מופיע סמל המדינה, נשאלת שאלה המוצגת כהלכתית, אבל בפועל היא מהווה עבירה חמורה של בעילת קטינה, שהיא עבירת מין חמורה ביותר בספר החוקים, שהעונש המקסימלי עליה הוא 16 שנות מאסר.

סעיף 345(א) (3) לחוק העונשין מקים איסור של בעילת קטינה, גם אם ניתנה הסכמה מצידה לכך. החוק קובע במפורש כי המצב היחיד בו ניתן לקיים יחסי מין עם קטינה, הוא רק כאשר הקטינה הסכימה לכך, וגילה הוא 18-16 שנים, ובלבד שאין ניצול יחסי תלות או הבטחת שווא לנישואין.

ניתן ללמוד מכך, שמי שיעבור בהצלחה את בחינות הרבנות הראשית לישראל, יוכל להיות רב גדול בתורה, סוטה מין לא קטן. וגם להחזיק ברשותו תעודה של פדופיל מוסמך.

במקום פרחים
למה לסבול מכאבים? [באדיבות מושיק לין]

הד"ר אחמד עיראקי מטירה שבמשולש, הוא רופא מומחה במרפאת כאב, במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב. בשנים האחרונות התפתחה בארץ רפואה מתקדמת לטיפול ולהקלה על כאבים. מדובר בין השאר בכאבי גב וצוואר, פריצות דיסק, דלקות וכאבים מכל סוג. הרופאים העוסקים בתחום זה מטפלים בכל סוגי הכאב, החל בכאב חריף וחד ועד כאב כרוני הנמשך זמן רב.

רפואת כאב, באה להקל גם על חולים שסובלים מכאב נירופתי, כמו חולי סוכרת, או אנשים שעברו קטיעה של איברים, וגם עוזרת לטפל בכאב שנובע מבעיות אורטופדיות או מבעיות נירולוגיות אחרות.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, רפואת כאב לא מיועדת רק לחולים סופניים. כל חולה יכול להיעזר ברפואת כאב כדי להקל על כאביו ולשפר את איכות החיים.

במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, יש מחלקה כזאת שבראשה עומד הד"ר סילביו בריל, מומחה ידוע ומוכר בטיפול בכאבים. אני רוצה לכתוב הפעם על ד"ר אחמד עיראקי, רופא מסור, שהוא אחד הרופאים במחלקה שראוי לכל השבחים. ד"ר עיראקי, הוא מקצוען אמתי, רופא שמשקיע בטיפול בחולים ונותן להם להבין בשפה פשוטה איך ניתן להתגבר כמעט על כל כאב. אם אתם סובלים מכאב, אתם יכולים להגיע אליו, למרפאת הכאב באמצעות טופס 17 של קופת חולים, ומובטח לכם שהחיים יראו אחרת.

רעיון מקורי

בקטנה. רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקוה, עשה את זה שוב ובגדול. ערב יום העצמאות הוא הגיע להסדר עם ועד הסוחרים בפתח תקוה, על מחירון מפוקח ואחיד סביב בימות הבידור בעיר. הוסכם שהרוכלים יורידו מחירים ויעמדו במחירון שנקבע עם העירייה. בתמורה הוזילה העירייה לרוכלים את עלויות הפעלת הדוכנים שיש לשלם כמיסים לעירייה.

רעיון מקורי, שמונע הפקעת מחירים באירועים גדולים, חוסך לתושבים כסף, ונותן להם את התחושה שיש מי שדואג להם.

כדאי שגם רשויות מקומיות נוספות יאמצו את ההסדר.

הכותב הוא משפטן שהיה מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון ויושב-ראש אגודת העיתונאים. הוא ממייסדי "יושרה לישראל", וחבר הנהלת התנועה. האמור אינו מהווה את עמדת "יושרה לישראל".
תאריך:  10/05/2019   |   עודכן:  10/05/2019
משה נסטלבאום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ליברמן - שחקן שחמט פוליטי
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מייק
10/05/19 15:34
2
ארי כספי
10/05/19 17:03
3
חיים ו.
19/05/19 19:20
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מה אפשר לומר על רגש שלפי הגדרה נפוצה שלו הוא "כוח אדיר המניע ומכוון מעשי אדם, מחשבותיו ושאיפותיו"? רגש שחיים נחמן ביאליק (המצוטט בכותרת) כתב עליו, או, למעשה, על חסרונו, באופן כל כך קורע לב מצד אחד, ומעורר הזדהות מצד שני. מדענים מתחומי מדעי ההתנהגות שנדרשים לתופעת האהבה, מנסים לפענח אותה בשיטה האנליטית: לפרק אותה לגורמים, ולחקור כל גורם בנפרד, מתוך תקווה ואמונה שמתוך השברים (אם אכן יימצא לכל אחד מהם פתרון נפרד), אפשר יהיה לחזור ולהרכיב את התמונה השלמה. המדע פועל במקרים האלה כמו ילד שמפרק שעון ובוחן את מרכיביו כדי להבין איך הוא פועל, אלא שלא תמיד הילד מצליח אחר כך להרכיב בחזרה את השעון, ואז, לא ברור אם מה שהצליח להבין, הוא, אכן, אמת.
09/05/2019  |  יבשם עזגד  |   יומני בלוגרים
נראה כי בשני הצדדים, הישראלי והפלשתיני, מעריכים שהמצב ברצועת עזה עומד להשתנות בקרוב וכי הפסקת האש שהושגה לא תמשך עוד הרבה זמן.
קובי היה בן שבע כשאביו חגי נהרג. קובי זוכר הכל בבהירות חדה ומכאיבה. היה זה יום שישי אחה"צ והשמש יקדה במלוא עוצמתה. אמו עופרה בדיוק סיימה לסדר את המטבח מבישולי השבת, אחותו הקטנה בת השנתיים יפעת ישנה את שנת הצהריים שלה וקובי, שיחק אז בחצר הבית עם כלבו רקס.
ביום השישי או השביעי למלחמה הארורה ההיא הגיע לחטיבתו של נתן (נתק'ה) ניר, צעיר שחרחר, שסיפר בעיניים בורקות כמה התקשה להשיג מקום במטוס. הוא השתלם במדעי הטבע בלונדון, אבל פרצה מלחמה, לא?
08/05/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
שאלו פעם את הרבי מקוצק, הרב מנחם מנדל מורגנשטרן, מגדולי ישראל בדורות האחרונים, שהחתירה לאמת הצרופה והמזוככת, הייתה ערך עליון בעיניו, היכן נמצא הקב"ה? והוא השיב ברוב שנינותו: "בכל מקום שהיהודי נותן לו אפשרות להיכנס אליו".
08/05/2019  |  מנחם רהט  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה-תפארת חקק
רבקה-תפארת חקק
רשמתי את כל פרטי ההודעה: שמו של המודיע ושמו של הנפטר... אבל, רגע לאחר מכן, הוזעקתי לקבל פקס עם הודעה דחופה לשר
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
ישראל הותקפה ב-7.10 וחיסול כוחו הצבאי והשלטוני של חמאס הוא תנאי להישרדותה של ישראל    אם ישראל לא תחסל את החמאס הוא יחסל אותה - זאת מלחמת הישרדות
דן מרגלית
דן מרגלית
מי משרי הליכוד שאינו מצטרף לשר הביטחון יואב גלנט במאבקו החיוני נגד בנימין נתניהו הופך שותף פעיל לחטאיו של ראש הממשלה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il