|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מזל טוב למזל החודש סרטן <br>

עד לסוף השנה יימצא הכוכב יופיטר בבית העבודה והבריאות שלכם ועובדה זו עשויה לשנות את חייכם לטובה ולהביא אתכם אל הקידום אליו אתם מצפים מזה זמן רב
17/06/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
עדיין בנסיגה [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

מזל סרטן - תאריך המזל: בערך בין 22.6 ועד 22.7, אלמנט: מים, יוזם. סמל המזל: סרטן. איבר בריאותי רגיש: איברים פנימיים, קיבה, כליות, רחם. נאמנות: מאוד נאמנים.

תכונות חיוביות של המזל:

רגישים, אינטואיטיביים, נאמנים למשפחה ולחברים, אנשים ביתיים, אוהבים לטפל בזולת, זהירים ומחושבים בהחלטותיהם, מגוננים על הקרובים להם, משקיעים בסביבה בה הם חיים כדי לעשותה טובה יותר.

תכונות שליליות של המזל:

פגיעים ביותר, שומרים טינה, מפחדים לקחת סיכונים, בעלי נטייה למצבי רוח משתנים, מסוגרים ואינם חושפים את רגשותיהם, חשדנים ואינם ממהרים לקשור קשרים ולתת אמון באחרים.

תחזית כללית שנתית

שפע

עד לסוף השנה יימצא הכוכב יופיטר בבית העבודה והבריאות שלכם ועובדה זו עשויה לשנות את חייכם לטובה ולהביא אתכם אל הקידום אליו אתם מצפים מזה זמן רב. אל תהססו לעבור ממקום למקום, אם זה מה שירגיש לכם נכון. בשלב זה עדיין הכוכב בנסיגה עד לחודש ספטמבר לכן, מומלץ להיזהר עם ההחלטות שלכם ולחכות עד לסיום הנסיגה.

מבחינה בריאותית, זה הזמן לעשות ניתוחים קוסמטיים שיסתיימו בהצלחה. ומנגד, חשוב גם לשמור על הבריאות.

בשנת 2020 ייכנס כוכב השפע אל בית השותפויות שלכם ויעניק לכם ימים רבים של חסד בנושא זה. אלה מכם שנשואים יכולים לחדש את נדרי הנישואים שלכם ולהרגיש שאתם מצליחים בכך ולהרגיש טוב. אלה מכם שעדיין לא מצאו את מי שחפצה נפשכם, יהיה זה הזמן המתאים להיפתח לאנרגיות בייקום ולהרגיש שהנה אתם עושים את המקסימום להכיר ובהחלט יגיעו האפשרויות להכיר.

קושי

בשנה האחרונה נכנס הכוכב סטורן שמביא איתו יכולת הסתגלות קשה, צמצום וקושי אל בית השותפויות והזוגיות שלכם וימשיך בביקורו גם בשנה הקרובה. לכן כל הנושא האישי בנושאי זוגיות ושותפויות יהפוך להיות מאוד משמעותי בחייכם, ובמיוחד מיום ההולדת ועד למחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם והוא מחצית שנת 2020. נראה ששינויים שלא רציתם לעשות, ייכפו עליכם על-ידי השותפים לכם.

מומלץ לכם לבדוק את האנשים הקרובים לכם ולראות האם אתם פועלים יחדיו בתאום ציפיות, כך שכולכם תהיו תמימי דעים לגבי ההתנהלות הקיימת בחייכם. זה הזמן להוציא אנשים מהחיים שכבר אינכם רוצים אותם במחיצתכם.

ייתכן שהאחריות לה אתם נדרשים במסגרת השותפויות שלכם, תהייה כבדה עליכם מדי ויחסים שלא נבנו או ימשיכו להיבנות על יסודות איתנים, יסתיימו להם. לרווקים מבינכם צפויה הכרות חדשה של זוגיות מחייבת שתהייה רצינית ומשמעותית וגם מערכות יחסים שכבר משמעותיות, יעברו תהליך של הידוק היחסים דרך ראייה חדשה של עובדות החיים.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - זוהי תקופה טובה להידוק וחיזוק הקשרים עם מי שתחשבו שראוי לכם להתחבר אתו וגם עם המשפחה הקרובה, בגלל העובדה שכוכב ונוס האחראי על יחסים בין אישיים נמצא אצלכם במזל
▪ ▪ ▪


טלה

אתם ממשיכים להרגיש במצבכם הכספי המתנדנד, כיוון שזוהי תקופה לא בטוחה. כוכב ההפתעות בשם אוראנוס ממשיך לבקר בבית הכספים שלכם ומצבכם משתנה בהתאם לתנודות בשטח וליחסים המקצועיים שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שההוצאות שלכם גדלות בכל פעם יותר ויותר ואין לכם שליטה על הנעשה. למרות הרצון שלכם לעזור, חשוב שתפנימו שאתם בתקופה קשה.

שור

זוהי תקופה משמעותית שבאה לטובה עבורכם ועבור הקרובים לכם בעיקר בנושאי כספים. נראה שיש לכם יכולת להיות עם אנשים קרובים, להרגיש את החסכים שלהם ולנסות לעזור להם ככל שאתם יכולים. השמש בשמיים ממשיכה לבקר בבית הכספים שלכם ותקדם אתכם ככל יכולתה. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם להיאזר באומץ ויוזמה ולהמשיך בתוכניותיכם.

תאומים

מומלץ לכם ליהנות מהאנרגיה של כוכב היחסים הבין אישיים ונוס, שבא לבקר במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב ולמצות את מקסימום היכולות שלכם מהשפעה כוכבית חיובית זו. זה בדיוק הזמן שבו עליכם לחשוב כיצד אתם רוצים לתקשר עם הקרובים לכם על-רקע כלכלי, כיוון שכוכב העשייה מארס נמצא החודש בבית הכספים שלכם לצד כוכב התקשורת מרקורי.

סרטן

הכוכב מארס שמביא עשייה אינטנסיבית נמצא במזל שלכם וגורם לכם להיות פעילים מתמיד במקומות שצריכים אתכם ואינכם יכולים לסרב. אתם עובדים בצורה מאוד אינטנסיבית על נושאים שחשובים לכם במיוחד והפעם כדי להשלים חסכים ולהשלים פערים שלאחרונה החסרתם. אתם לפני יום הולדת וחשוב מאוד שתלמדו להוריד לחץ ולהרשות לעצמכם לנוח מדי פעם כשאתם מתעייפים.

אריה

כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם במקום המקושר עם תת-ההכרה שלכם ונראה שאתם מאוד מופנמים בתקופה זו ומנסים לא לשתף אחרים בתוכניותיכם, אלא אם כן אתם בטוחים שאתם צודקים בתחושות הבטן לגבי האנשים שבהם אתם אמורים לבטוח. זה הזמן לתכנן עשייה, אך לא בהכרח להגיע לידי ביצוע. חכו עד לאחר תקופת יום ההולדת שלכם.

בתולה

בשבוע הקרוב יהיו כוכבים רבים בבית המקשר את הקריירה האישית בשילוב עם בית החברים והחברה שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שיש לכם יכולת לחבר בין השניים ובהחלט ייתכן שאנשים שקרובים לכם יעזרו לכם להתפתח בתחום המקצועי דרך היכרות אישית. זה הזמן שלכם לנסות ולהעז ורק אחר כך להסיק את המסקנות המתבקשות לשיפור ושינוי.

מאזניים

אתם נדרשים לטפל באנשים קרובים במעגל המשפחתי הראשון שלכם ועובדה זו יכולה להאט את ההתקדמות וההתפתחות שלכם. אל תהססו לפרוץ קדימה ובעיקר במקום שנראה שהתחום המקצועי מאוד קוסם לכם, אך לא תמיד אתם מצליחים לעבור את הימים בנחת מבלי להכעיס אנשים ישנם כאלה שמייחלים לכך שתפלו בתפקידכם ולכן עליכם ללמוד להיות קשובים לזולת.

עקרב

אתם עוברים תקופה מאוד לא פשוטה בכל הנוגע לסביבת המגורים הטבעית שלכם ולעיתים אתם חיים בחוסר נוחות וודאות מהמחשבה של מהו המקום הנכון עבורכם למחייה. בכל מקום אתם נדרשים למחויבות ואחריות רגשית וכלכלית. זה בדיוק הזמן לא לוותר על תוכניותיכם, גם אם הן גוזלות מכם זמן רב. ככל שתתכננו בסבלנות לטווח הרחוק, כך תצליחו יותר במטרותיכם.

קשת

עדיין אתם מושפעים מכוכב יופיטר שהוא הכוכב שלכם, אך נמצא כרגע בנסיגה ועובדה זו גורמת לכך שאתם מתעלמים מהבעיות האישיות שלכם ומעדיפים להוציא כספים גם אם אתם יודעים שאינכם חייבים לעשות זאת בתקופה זו ואתם נדרשים לחסוך. גם הכוכב סטורן המעכב עדיין נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכך שאין לכם יכולת כלכלית טובה.

גדי

התחושות הטבעיות שלכם עדיין מתעתעות בכם ולכן אתם נוחים בתקופה הזו למריבות ואף אומרים את כל אשר אתם חושבים ולעיתים בחוסר טאקט מוחלט. מה הפלא שאחר כך אתם תוהים אם עשיתם את הדבר הנכון. ייתכן שאתם מחפשים תשובות במקומות חדשים אצל מי שנדמה לכם שמבין יותר מכם, אך אם תקשיבו לעצמכם - תבינו בהמשך, שדרך הפעולה שלכם הייתה נכונה.

דלי

אתם מוטרדים מאוד כיוון שאתם מתחילים להרגיש את השפעת הכוכב שלכם אוראנוס שגורם לכם לעשות שינויים. כוכב זה בדרך כלל מקובל עליכם ואפילו אהוב כיוון שאין לכם פחד עם שינויים, אלא שהפעם ישנם דברים שלא תלויים בכם והפחד מכרסם בתוככם. לקראת ספטמבר יהיה זה הזמן הנכון לבדוק את התוכניות שלכם מחדש ולהחליט מה לעשות.

דגים

בחודש הקרוב מצפים לכם אירועים נחמדים בתוך המשפחה אך נראה שעובדה זו די מלחיצה אתכם, כיוון שאינכם יודעים כיצד להיערך לה וכיצד לפעול במקומות שאולי תצטרכו להיות נחמדים עם המשפחה הגרעינית ולא באמת תרצו לשתף פעולה. תאלצו להבין ולהשלים עם העובדה שלא כולם חושבים כמוכם. נסו להיות יותר קלילים כדי לצאת מהקונפליקט שלכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה
אסטרולוגית.


תאריך:  17/06/2019   |   עודכן:  17/06/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כביש באר שבע-אילת, ידע בשנות ה-50 וה-60, לא מעט פיגועי ירי מצד חוליות מסתננים ואנשי פדאיון שחדרו מירדן וממצרים וארבו לא פעם לכלי רכב ולנוסעים בכביש וירו עליהם. "כביש הערבה" במלואו עוד לא היה קיים ונפתח רק במחצית שנות ה-60. המצב הביטחוני באותה העת באזור היה מעורער משהו, לא גדר מערכת ולא כל מכשול אחר. הנסיעה בכביש אילת בשנות ה-50 ותחילת שנות ה-60 הייתה כרוכה לעיתים בסיכון ביטחוני, ופעמים רבות נהגים התבקשו לנסוע בשיירות ואוטובוסים לוו על-ידי רכבים צבאיים.
17/06/2019  |  אי אלון  |   כתבות
האם הייתה המועצה האזורית "שער הנגב" והקיבוצים נגד הקמת מעברה בתחומם בראשית שנות החמישים?
17/06/2019  |  חנינא פורת  |   כתבות
כשרון הכתיבה הנדיר של אדי מור, פרסומאי במקצועו, גורם לכל קורא את ספרו, שלא להרפות מקריאתו עד הדף האחרון. הקורא נסחף למראה עיניו מהתיאורים עד לפרטי הפרטים הציוריים והכה פלסטיים, עד שחש כאילו הוא חוזה בסרט. פנורמה עשירה בפרטים, מלאה חיוניות, עם כל הצבעים, הריחות, הטעמים של כלל תיאוריו את החיים בבגדד היפה, מעוררים געגוע בלב כל אחד לחזור ולבקר בה. דרך ההיסטוריה של משפחתו, שמוצאה היה מהעיר הארמית אורמיה בפרס על גבול טורקיה, והיהודים בה שכנו 2,500 שנה, ודיברו ארמית, טורקית ועוד. ב-1915 נלחמו הטורקים להחזיר לעצמם את השליטה על אורמיה, ובה בעת טבחו בארמנים וביהודים. מ-1,000 היהודים שחיו שם, נשארו רק בודדים. יתרם עברו במסע רגלי מפרך לעירק, וחלקם עקרו לארה"ב וישראל. הוריו של אדי עברו לבגדד, שם נולדו שמונת ילדיהם, והאב, סוחר בדים מצליח העניק להם חינוך ומגורים בבית גדול בשכונה מכובדת. מדי ערב היה קורא להם סיפורי תנ"ך, אגדה, ומעיתוני ארץ ישראל.
16/06/2019  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
שופט ביהמ"ש העליון לשעבר, פרופ' יצחק זמיר: "אני מודאג מאוד. אני כל הזמן פוגש פנים נפולות. כל מי שאני מכיר תופס את הראש ואומר שזה איום ונורא מה שקורה פה. אנחנו על פרשת דרכים". שר המשפטים לשעבר, פרופ' דניאל פרידמן: "ישנה סכנה מסוימת שהאקטיביזם, או לקיחת הסמכויות של ביהמ"ש מיתר הרשויות האחרות, יצרה כלפיו אנטגוניזם חריף. זה אחד המחירים של המהפכה המשפטית".
15/06/2019  |  יעל יפה  |   כתבות
המפגש של זנב דרקון עם סאטורן ופלוטו, משפיע וישפיע לאורך זמן (זנב דרקון בצמידות לפלוטו השפיע עד 12.6). התנסות קארמתית שמשפיעה ותמשיך להשפיע על החברה בהתנסות לא קלה. השינוי צפוי בדרך שמתנהלים ביום-יום, כך שזה ישפיע גם על אזורי הנוחות של כל אחד. בינתיים, זנב דרקון צמוד לכוכב סטאורן יוצר אי-שקט - פוליטי וחברתי, הכולל התבטאויות גזעניות, התבטאויות שתוכנן הוא "אנטי" לממסד הדתי (משפיע על מגוון הדתות בכל העולם). ממחצית יוני עד סופו, כוכב יופיטר יהיה בהיבט שיפעיל מצידו את ראש/זנב הדרקון, וישפיע על מנהיגי דת סביב העולם. אלה יתקשו להוציא לפועל את ה"אני מאמין" שלהם לקהל הרחב. הציפייה של האזרחים תהיה ליותר פתיחות מצד הממסד, ואלה מאותם מנהיגים שלא יטמיעו את הצורך בשינוי, ייעלמו.
14/06/2019  |  טובה ספרא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אינני זקוק למסקנות ועדת החקירה    הבנתי את מה שלא יכולתי להאמין שאכן יכול היה להתרחש    התועמלנים ומנמיכי רוח האומה, מאמינים שתגובה באירן או מלחמה בעזה נועדו לשמר את שלטונו, שרידותו ...
שלט בכיכר פלשתין בטהרן [צילום: ואחיד סלמי, AP]
איל השקס
האירנים שיגרו עלינו טילים, וזו עילה מוצדקת לסקירה על כלכלת אירן    ספויילר: לא כל כל מוצלחת    מהן בעיות היסוד של הכלכלה האירנית? מה קרה בכלכלת אירן בשנה החולפת? ומה קרה כלכלית מאז מ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il