|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

השפעת הנסיגה

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי, אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב
30/06/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מקושר עם תקשורת [צילום: נאס"א]

והשבוע על הימצאות הכוכב מרקורי שמתחיל את נסיגתו במזל אריה וחוזר למזל סרטן עד סוף החודש. בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת לנסיגה במזל אריה עד שיסיים את הנסיגה בחזרתו למזל סרטן. התאריכים יהיו משבוע זה ועד לתאריך 1.8.2019 ועוד כמה ימים לאחר מכן.

כבר בשבוע שלפני כניסת הנסיגה הורגשה השפעת הכוכב לאלה שחווים הפעם את השפעת הנסיגה. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים שנולדו בשליש הראשון של סרטן והאחרון של אריה ....במזלות הבאים: אריה, דלי, עקרב ושור וגם סרטן, גדי, מאזניים וטלה ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים.

כמובן גם מערכות יחסים עומדות בפני מבחן בפרק זמן של הנסיגה ובעיות ישנות שלא נפתרו עלולות לצוץ מחדש ואף להגיע לידי מיצוי. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. אולם מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

להלן השפעת מרקורי במזלות השונים


טלה

מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים וילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

שור

מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. חשוב שתצאו מזווית הראייה הקבועה שלכם.

תאומים

מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאמו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

סרטן

בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את הצורך בתקשורת גלויה וכנה, אך גם את חוסר הוודאות בנושאים כלכליים. נראה כי לעיתים אתם חשים שפועלים מאחורי גבכם ואתם מרגישים שידיכם כבולות מלהגיב.

אריה

מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

בתולה

מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת-ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות. זה הזמן לפתוח ולסגור מעגלים.

מאזניים

מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי ארועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. אל תתנו לצורת המחשבה השגרתית להשפיע על שיקול דעתכם.

עקרב

מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב ובעיקר לפתוח עצמכם למקומות חדשים.

קשת

מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא זה אשר יכול לשנות אצלכם את תפיסת עולמכם השגרתית ולעיתים להראות לכם דרך חשיבה ופעולה שיעזרו לכם להיות יותר מאושרים.

גדי

מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות. וכמו-כן, לבדוק מה קורה עם אנשים קרובים.

דלי

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

דגים

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה. זה הזמן לבנות תדמית חברתית חדשה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי המזל יכולים להרגיש שמחה מתקרבת מכיוון שכוכב היחסים הבין אישיים ונוס נכנס למזל שלכם ויביא לכם הנאות ובשורות טובות
▪ ▪ ▪


טלה

המאור הגדול הוא השמש נמצא אצלכם בבית המשפחה כך שנראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד ויש לכם עכשיו יכולת לטפל בנושאים אישיים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה, מומלץ לכם לממש את עצמכם דרך יצירה. נראה שצעירים מכם בסביבה הטבעית זקוקים לכם ואולי זה הזמן לעסוק ביחד איתם בתחומי עניין משותפים שיחברו אתכם יותר לקשר.

שור

הכוכב מארס שמביא איתו משב של רצון לפעול יימצא בחודש הקרוב בבית המשפחה שלכם כך שנראה שצפויים לכם עימותים ושיחות עם אנשים קרובים עד אשר יבינו שאתם בעצם מנסים לפעול לטובתם. גם כוכב התקשורת מרקורי עומד להכנס למקום המקושר עם הסביבה הקרובה ולכן נראה שנושא היחד והמשפחתיות עומד לעלות על הפרק בצורה משמעותית ורחבה.

תאומים

השמש בשמיים מפעילה אצלכם את בית הכספים, עובדה שמלמדת על כך שיש לכם רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. זה הזמן לפנק את עצמכם, כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, אתם נוטים כעת לבזבזנות יתר גם בגלל ביקור כוכב וונוס במזל שלכם שדוחף אתכם לקנות חפצים ואביזרים שאתם מגדירים אותם כפינוק.

סרטן

הכוכבים מרקורי המקושר עם תקשורת וגם מארס שמביא איתו עשייה, שניהם גם יחד נמצאים בבית הכספים שלכם, עובדה שמלמדת על כך שאתם עלולים להיות נתונים ללחץ כספי בגלל הוצאות גדולות שלא תכננתם אותם. יש צורך בשיחות הבהרה כיצד ואיך אתם יכולים לעזור ולהתנהל בתחום. נראה שהקרובים לכם יהיו מוכנים לקחת חלק ואף לעזור לכם בכל הקשור לתחום.

אריה

יום ההולדת המתקרב מגיע בסימן שתי עובדות משמעותיות. האחת היא שילידי המחצית הראשונה חווים התחלה חדשה עם כוכב העשייה מארס שהגיע לבקר במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב וגורם לכם להבין כי כל נושא ה"יחד" מול מימוש ה"אני" שלכם הוא חשוב מאוד עבורכם, ואף מכניס פרופורציה חדשה לחייכם. עובדה נוספת היא, שילידי השליש הראשון חווים את האנרגיה של אוראנוס בצורך לשבור מסגרות.

בתולה

מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה לחזק את מערכות היחסים הבין אישיים שלכם על-רקע העובדה שאתם מאוד תורמים לקרובים לכם וגם לחברים שאיתם אתם מתראים. גם מבחינה רגשית אתם חווים התעוררות, אך אינכם מרשים לעצמכם להוציא לפועל תוכניות אישיות. בשלב הזה עדיף שלא תשתפו אחרים בתוכניותיכם ורגשותיכם לעצמכם ורק בעוד כחודש תוכלו להגיע להחלטות הנכונות לכם.

מאזניים

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים ואף רחוקים אשר יסייעו בידיכם להגיע אל מטרותיכם. הכוכב ונוס שאחראי על מערכות יחסים גם הוא נמצא אצלכם במקום המקושר עם הקריירה, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הרצון שלכם להצלחה ולקבל את מלוא הפידבק לכך. למרות הקשיים בדרך, תצליחו בכל תוכניותיכם העתידיות בעיקר אם תלמדו לשתף פעולה.

עקרב

כוכב העשייה והפעולה מארס שהוא גם השליט המשני של המזל שלכם יימצא אצלכם בבית הקריירה ויגרום לכך שנושא זה עומד להקפיץ אתכם במהלך כל החודש הקרוב. ייתכן שבשל כך סף הסבלנות שלכם יהיה קצר במיוחד ותהיו נוחים למריבות עם אנשים שאחר כך אתם יכולים להתחרט על שאמרתם להם את כל העולם על דל פיכם. אל תהיו נוחים להשפעה וחכו עם כל החלטה.

קשת

הכוכב שלכם יופיטר נמצא כרגע בנסיגה עד לסוף חודש ספטמבר ולכן נראה שההוצאות גבוהות כרגע מההכנסות ועליכם להיזהר בשל כך. לעומת זאת, אתם עייפים מאוד ואתם זקוקים למנוחה משמעותית. עובדה זו גורמת לכם לרצות לצאת לנופש גם אם אתם נאלצים להוציא כספים שלא תכננתם. לאחרונה יש לכם דחף לשבור מסגרות וחופשה מתאימה תועיל לכם לתוכניות.

גדי

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים האישיות בגלל העובדה שכוכב וונוס שמביא איתו שמחה ומערכות יחסים טובות נמצא בבית הזוגיות שלכם וגורם לכם לפריחה בנושאים אלה וגם אלה שלא נמצאים בזוגיות יכולים ליהנות מתחושה של לבלוב רגשי. השמש בשמיים נמצאת בדיוק במחצית השנה של יום ההולדת שלכם ולכן נראה שאתם עוסקים גם בחשבונות נפש ורצון לסגירת מעגלים.

דלי

אתם נמצאים בתקופה בה כוכב העשייה נמצא במזל המולי לכם אריה ולכן חשוב מאוד שתהיו מאוד זהירים ולא אימפולסיביים בכל התוכניות העכשויות והעתידיות שלכם. גם כוכב התקשורת מרקורי מגיע השבוע אל בית השותפויות והיחד שלכם ונכנס לנסיגה כך שנראה שזו עומדת להיות תקופה רגישה עם הרבה אפשרויות לשינויים. אולי לא בדיוק מה שאתם מייחלים לו, אבל בסופו של דבר זה יהיה לטובה.

דגים

בחודש הקרוב תימצא השמש בשמיים בבית המקושר עם כל מה שמתחבר אצלכם עם ילדים ויצירתיות. נראה שהילדים שלכם זקוקים לכם הרבה יותר ממה שחשבתם ואתם מוכנים להשקיע בהם עוד ועוד ואף לשים את צורכיהם האישיים לפני צורכיכם שלכם. ילדים וצעירים מכם במשפחה יסבו לכם הרבה נחת. ייתכנו בעיות קלות על-רקע עבודה וחשוב לפתור נושא זה בזמן ולא למשוך.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  30/06/2019   |   עודכן:  30/06/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעקבות השריפה במבוא מודיעים נשרף גם ביתו של הרב קרליבך וכן ספרים שלו.
30/06/2019  |  משה ניסנבוים  |   כתבות
נחשף מסמך היסוד של בית החולים ביקור חולים משנת תרכ"ב - 1862 כ-5 שנים לפני ההקמה של בית החולים. במסמך תקנות מעניינות וכן התחייבויות. חתומים עליו כל רבני ואנשי הציבור בירושלים.
30/06/2019  |  משה ניסנבוים  |   כתבות
לין נוטג׳ ערכה מסע מחקר בקונגו, שם שמעה את כל סיפורי הזוועות המתרחשים שם כל העת. סיפור המחזה המתרחש בארץ אפריקנית, בו השבטים עדיין נלחמים זה בזה תוך רציחות, מעשי אונס הגרועים לא פחות ממה שהתרחש בישראל לאחרונה - והתחושה למראהו שהוא אינו לוקאלי. הסיפור הזה מתרחש בעולם כולו, באפריקה "המתעוררת", בארצות ערב והמוסלמיות, וברחבי אמריקה הלטינית. מכאן היותו נצחי וקלאסי. הרוע שבאדם המוצא את ביטויו בהתעללות אכזרית בנשים וילדות, אינו קיים רק באפריקה. ומעמד האישה כחפץ להתפרקות כל האגרסיה הגברית, ממשיך להתקיים עד היום. מכאן כוחו של המחזה, שהצגתו משתבחת בתרגומו המצוין של עידו ריקלין, שהצליח ליצור מהקאסט שחלקו צעיר וטרי, ממש אנסמבל מגובש ומרגש.
30/06/2019  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
1. שדה דב שוכן על קרקע פרטית השייכת לכמה אלפי בני אדם. את נקודת המוצא הזאת טורחים להסתיר מי שמנסים למנוע את סגירתו. אבל היא החשובה ביותר, היא הבסיס לכל הסיפור. במדינת חוק מודרנית, הקניין הפרטי שייך לבעליו. לא למדינה, לא לתושבי עיר כלשהי, לא למשרד הביטחון, לא לחברות עסקיות. לבעליו. נקודה.
29/06/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
השימוש של המשטר האירני במנגנון הדיפלומטי הראשי שלו, משרד החוץ, למימון ארגון טרור - חיזבאללה, המוכר ככזה (כולו, או הזרוע הצבאית שלו) ברוב מדינות המערב - מציב את משרד החוץ בשורה אחת עם שורה של מנגנונים וכלים שכוחות קודס במשמרות המהפכה מסתייעים בהם לאורך השנים כדי לממן את חיזבאללה, מיליציות שיעיות עירקיות ואחרות, וכן ארגוני טרור סוניים המשרתים את אירן.
29/06/2019  |  ד"ר יוסי מנשרוף  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il