'עוברים דירה' - מבצע ייחודי של בזק יוצא לדרך וצפוי להמשך במהלך כל חודשי הקיץ. המבצע מיועד - באופן ממוקד - ללקוחות העוברים דירה.
במסגרת המבצע הקייצי מסייעת בזק לצרכני התקשורת לעבור דירה בקלות ככל האפשר ובנוסף מעניקה להם סל הטבות מגוונות, שכולם נועדו להפוך את מעבר הדירה - לנעים יותר ומשתלם הרבה יותר.
עונת הקיץ נחשבת לעונת מעברי הדירות. עשרות אלפי תושבים בישראל אורזים את מיטלטליהם ומשנים כתובת. תהליך מעבר הדירה אינו מסתכם בהובלת החפצים למען המבוקש, אלא כולל בחובו את הצורך להעביר דירה גם את השירותים השונים, וביניהם שירותי התקשורת.
חברת בזק, החליטה להקל על לקוחותיה את התהליך והקימה מוקד 'מעבר דירה' ייעודי. לשם כך הוכשרו עשרות נציגים לטפל באופן פרטני אך ורק בלקוחות העוברים דירה. אל המוקד המיוחד ניתן לחייג באמצעות מוקד שירות הלקוחות 199 ובתפריט הקולי לבקש את מוקד מעברי הדירות. נציג השרות שיענה לפנייה, הוא נציג ייעודי לנושא מעברי דירות והוא יקל את התהליך עבור הלקוח ככל יכולתו וגם, כמובן, יציג ללקוח את כל ההטבות המיוחדות שיהיה רשאי לקבל.
"מוקד מעברי הדירה ישמש כתובת אחת ויחידה בכל הקשור להתנהלות הלקוחות העוברים דירה מול בזק. היות ומדובר בסדרת תיאומים עדינה ומורכבת ביותר, מלווים נציגי המוקד הייעודי את הלקוחות צעד אחר צעד עד לסיום תהליך מעבר הדירה ועד שהלקוחות שבעי רצון לחלוטין - לפחות בכל הנוגע לקשריהם עם בזק", מסבירה עינת רום, מנהלת החטיבה הפרטית בבזק.
לקוחות בזק (אלו הוותיקים אשר עוברים דירה, וגם אלו החדשים אשר נכנסים לדירתם החדשה) ייהנו מסל הטבות יוצא מן הכלל:
- אינטרנט מהיר חינם למשך חודשיים, בכל מהירות שיבחרו.
- העתקת קו הטלפון ללא תשלום (עם תידרש יציאת טכנאי, עלות ההעתקה 19.90 שקלים בלבד).
- הטבה של 100 דקות שיחה חינם ברשת בזק.
- שרות 'עקוב אחריי' חינם מהמספר הישן לחדש, לתקופה של 3 חודשים.
- הנחות ענקיות ברכישת מגוון מכשירי טלפון בסניפי הבזקסטור.
- שיתוף פעולה ייחודי עם חברת בדק בית, במסגרתו, תמורת 69 שקלים בלבד, תבצע החברה ללקוחות העוברים דירה, סקירה הנדסית וייעוץ מקצועי בע"פ בשווי של מאות שקלים. עלות ההטבה לצרכן עומדת על למעלה מ-600 שקלים.
- הנחה של 50 שקלים על כל קניה של 250 שקלים ברשת חנויות ACE קנה ובנה.
מבצע 'עוברים דירה' מושק בקמפיין נרחב באמצעי המדיה השונים ובדיוור ישיר בחשבונות הטלפון. עלות הקמפיין שיצר משרד הפרסום אדלר - חומסקי היא כ-1.5 מיליון שקלים.
"בזק איננה מסיימת את תפקידה באספקת שירותי תקשורת וטכנולוגיה, אלא מספקת גם שירותי ערך מוסף, הנוגעים לאופן בו הוא מקבל את השירותים הללו מבזק", מסביר רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בחברה. "בחודשי הקיץ צפויים לעבור דירה כ-50 אלף איש. תהליך מעבר הדירה הינו ארוך, מתיש וכולל פעילות בחזיתות רבה. מבצע 'עוברים דירה עם בזק', נועד לומר ללקוחות שלנו: 'בגיזרה של בזק - אין לכם מה לדאוג, רק תרימו אלינו טלפון, אנחנו כבר נדאג לשאר'".