קבוצת דלק בע"מ הרוויחה בינואר-מרס 2001 סכום של 24 מיליון ש"ח, לעומת 108 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה בשנה הקודמת - ירידה של %78 ברווח הנקי.
הירידה ברווח הינה בעיקרה חשבונאית: ברבעון ינואר-מרס 2000, כללו הדוחות של הקבוצה רווח הון חד-פעמי בסך 60 מיליון ש"ח. הפעם אין לחברה רווחי הון מיוחדים, ועל-כן מציגים הדוחות הכספיים ירידה דרסטית כביכול ברווח הנקי.
"הקטר" שמוביל עתה את הרכבת של יצחק תשובה - בעל השליטה, היא דלק מוטורס, העוסקת בעיקר ביבוא ובשיווק מכוניות (מאזדה, פורד). דלק מוטורס הציגה רווח בסכום כולל של 32 מיליון ש"ח (עליה של %7 ביחס לרבעון המקביל). בחטיבת הנדל"ן ובחטיבת הדלקים השיגה הקבוצה רווחים קטנים יחסית.
הדוחות הכספיים של קבוצת דלק, כוללים הוצאות מימון גבוהות יחסית למימון שורה ארוכה של נכסים, בעיקר בחו"ל, בהם: רכישת 198 תחנות דלק וחנויות נוחות בטנסי, ארה"ב; ונכסי נדל"ן מניבים באנגליה ובקנדה.
אבינועם פינקלמן, המכהן בתפקיד נשיא קבוצת דלק, נימק את הרווח הנמוך יחסית בחברות הדלק של הקבוצה - בתחרות שגברה, ובמיוחד נוכח הפיקוח הממשלתי בענף הדלק. בשל זאת, אמר, קיבלה הקבוצה החלטה להגביר את פעילותה בענף הדלק בחו"ל.